Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111281/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis, miten h elvetissä olet sinkku??

Or are you?

Ajatelkaapas muuten. Mitä jos kukkis on Jerpun alter ego. Shippaa täällä itseään ja Bojania.

Niin paitsi Kukkis tais kyllä shipata itselleen Kärtsää. Ja yhessä vaiheessa muistaakseni myös MGtä. Ja joku shippas Kukkista ja Holmaa/Viisua.

Ja eikö sen pitäny muuten olla Saarinen?

Vierailija
111282/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B on siitä kummia äijiä, et niiden myötä oon ensimmäisen kerran ikinä kiihottunut miehen ajattelemisesta. Ihan hetero oon, joskin haluaisin olla homomies. 😅

Taidatpa olla biiiiii.....

I might biii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111283/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.

- Kukkis

Ei käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.

Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.

Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.

Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.

- Kukkis

Kukkis. Miten näet K&B:n väliset asiat?

Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.

- Kukkis

Ihanaa että kommentoit nyt näin nimimerkillä. Mä näen tän jutun aivan täysin samoin, mutta oon välillä miettinyt, että ehkä näin yli 50 v. hetetonaisena en vain tajua tästä jotain ja kuvittelen ihan omiani. Tää sun kommentti sai mut enemmän luottamaan myös omaan intuitiooni tässä.

Myös tuosta lopusta olen samaa mieltä.. jossain vaiheessa ehkä nähdään, että johtiko tää johonkin vielä enempään. Jos itse ovat sitä mieltä, että parasta jostain syystä pitää tilanne tällaisena kuin nyt, niin ei kai tämäkään huono vaihtoehto ole, koska jotenkin niin onnellisilta ainakin nyt vaikuttivat.

Vierailija
111284/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Or are you?

Ajatelkaapas muuten. Mitä jos kukkis on Jerpun alter ego. Shippaa täällä itseään ja Bojania.

Niin paitsi Kukkis tais kyllä shipata itselleen Kärtsää. Ja yhessä vaiheessa muistaakseni myös MGtä. Ja joku shippas Kukkista ja Holmaa/Viisua.

Hän tunnusti pari viikkoa taaksepäin, ettei ole Saarinen!

Vierailija
111285/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä artikkeli kuristamiseen liittyen meille jotka on jo tipahtaneet nuorisolaisten villityksistä:

https://www.theguardian.com/commentisfree/2022/dec/08/sexual-choking-is…

Vierailija
111286/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää "kuristaminen" on vähän samanlainen ilmiö kuin Gregor-ajojahdissa.

Ei ole. Sun täytyy ymmärtää se, ettei se ole asiallista kaikkien mielestä, varsinkin kun kyseessä on alaikäisille tarkoitettu keikka. Mä olen joutunut joskus kuristajan uhriksi ja mulla on edelleen traumoja siitä.

Vierailija
111287/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies tuli kaapista yli 40v. Oli vaimo ja lapset, ja ihan 'perus' mies, kunnes yhtenä päivänä kertoi vaimolle rakastuneensa toiseen mieheen. Nyt ovat olleet yhdessä n. 4-5 vuotta. Eli varmasti oli ihastunut vaimoonsa aikanaan, vaikka onkin homo. Ei mitenkään ihmeellistä.

Joo multa löytyy tuttavapiiristä useampikin nainen, joka erottuaan pitkästä heterosuhteesta päätyivät yhteen naisen kanssa. Eli never say never.

Mä olen miettinyt monesti, että mistä tämä johtuu? Sitä tuntuu olevan liikkeellä.

Nimenomaan, sitä on liikkeellä. Se on in.

Nainen ei koskaan voi tarjota tälle naiselle sitä mitä mies tarjoaa. Tykkään munakkaista.

Niitä saa kyllä kaupastakin.

Pyh, kylmiä kapistuksia verrattuna varrellisiin.

Niitä on nykyään sellaisia, jotka lämpenee ihmiskehon mukaisesti. Sekä miehille että naisille.

Myös Tommyn disainaamia on tarjolla!!!

Vierailija
111288/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwFV7BeNYV4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Bojan 🥰

Minusta B ei ole tuossa hetkessä yhtään oma itsensä. Jotenkin epätyypillinen kehonkieli.

Joskus kun täällä puhuttiin Kärden naisellisista kädenliikkeistä niin tuossa B:llä on hyvin korostetut sellaiset.

Vaikka tuosta kuristamisjutusta on hyvä mennä eteenpäin niin olihan B:llä jo siellä Katrinan (?) musiikkivideossa johto kaulan ympärillä yhdessä kohtaa. Joku viehätys sillä tuohon on. Voi olla ihan esteettinenkin.

Vierailija
111289/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.

Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.

Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.

Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.

Oikeat kohdat my ass. Ite muuten osaan ottaa sellasen niskaotteen, että mies menee ihan muille maille. Nåkee värejä ja silmämunat heiluu luomien alla. Sitten sanoo jälkeen, että onpas pirteä olo. Pyytää, että mennäänkö taas xx-maahan?

T. AL

Vierailija
111290/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.

Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.

Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.

Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.

Mistä tän muka erotit? Painoi sormillaan kaulasta molemmin puolin?

Vierailija
111291/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lavaesityksestä voi päätellä kyllä mitään ton kuristuksen suhteen

Oli silti mautonta.

Vierailija
111292/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Or are you?

Hän tunnusti pari viikkoa taaksepäin, ettei ole Saarinen!

Oi mulla on menny ohi tuo! Ei-Saarinen siis, pannaan muistiin.

Vierailija
111293/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt jokainen tajua muutenkin mistä kohtaa EI saa painaa/puristaa?

Vierailija
111294/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy tulee kuristamaan Bojanin vielä oikemmilla otteilla, jos se uskaltaakin kuristella hänen somaa Kärtsäänsä? 😂

Vierailija
111295/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krhm. Ei kellään olis ollut tallessa niitä linkkejä K&B kuristusficceihin...? Tuli jotenkin vaan mieleen.

Vierailija
111296/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy tulee kuristamaan Bojanin vielä oikemmilla otteilla, jos se uskaltaakin kuristella hänen somaa Kärtsäänsä? 😂

Ja kirves ja lapio mukana

Vierailija
111297/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Or are you?

Joo muistan, mutta se saattoi olla vaan hämäystä. Aidon sanoin, todista mulle että et valehtele 🤣

Vierailija
111298/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Or are you?

Kärtsän poikia olen kyllä joo. Mutta Miklun poikia olen myös ollut joskus ja juoksennellut sen perässä pitkin maita ja mantuja joskus vuosia sitten, joten vanha suola heräsi kun he yhdessä oli pelaamassa koripalloa.

Vierailija
111299/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäskö saunaan välillä? (Ja kukaan ei sitten kurista siellä ketään tai saa sitten turpasaunan, vai oliko se k*rpäsaunan)

Vierailija
111300/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.

T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa pois

Titanikin ovi tossa ehdotti, että jos olette viikonloppuna kotosalla Tommyn kanssa niin voitais tulla kyläilemään ja saunomaan.

Parhain pariskuntaterkuin

Titanikin ovi & rva

Janin kenkäkin kuulemma haluais tutustua Tommyyn, enkä minäkään laita vastaan. Että tässä olisi nyt jo kyläilyjono tiedossa! 😊

Eiköhän me sitten leikitä porukalla kivaa leikkiä, jossa pannaan autonavaimet kulhoon ja nostetaan yhdet. Meillä ei tosin ole autoa mutta tandempyörällä tullaan ja on siinäkin lukko.

Ja sit voitte vetää Auto Jäätä karaokessa.

Titanikin ovi varaa ekan Auto Jään Tommyn kanssa!

T. Ovi ja rouvansa

Ketju on lukittu.