Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111301/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.

Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.

Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.

Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.

Oikeat kohdat my ass. Ite muuten osaan ottaa sellasen niskaotteen, että mies menee ihan muille maille. Nåkee värejä ja silmämunat heiluu luomien alla. Sitten sanoo jälkeen, että onpas pirteä olo. Pyytää, että mennäänkö taas xx-maahan?

T. AL

Mitä jos kuitenkin kunnioitetaan väkivallan uhreja, eikä lähdetä pelleilemään heidän tunteillaan. Uskon, että syvät traumat voivat herätä jonkun tilanteen myötä. Varsinkin jos ne tapahtuu ennalta arvaamattomasti. Turha kuitenkaan lähteä jankkaamaan tästä aiheesta, koska siitä herää vaan paha mieli joillekin ja se jankkaus ei sitten lopu ikinä. Joskus sitä ymmärrystä kehiin kiitos ja annetaan asian olla.

Vierailija
111302/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää "kuristaminen" on vähän samanlainen ilmiö kuin Gregor-ajojahdissa.

Ei ole. Sun täytyy ymmärtää se, ettei se ole asiallista kaikkien mielestä, varsinkin kun kyseessä on alaikäisille tarkoitettu keikka. Mä olen joutunut joskus kuristajan uhriksi ja mulla on edelleen traumoja siitä.

Niin paljon kuin boitsua rakastankin, niin ei ollut hyvä juttu. Noissa voi aina sattui vahinkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111303/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tänään taphtunut mitään mainitsemisen arvoista? Nimimerkillä koko päivän tyky-päivässä olleena.

Vierailija
111304/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.

Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.

Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.

Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.

Mistä tän muka erotit? Painoi sormillaan kaulasta molemmin puolin?

Nuoriso demonstroi mammoille kts. ketju.

https://twitter.com/kiuruthings/status/1706616428109906086?t=bQ5tEmPOcl…

Vierailija
111305/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää "kuristaminen" on vähän samanlainen ilmiö kuin Gregor-ajojahdissa.

Ei ole. Sun täytyy ymmärtää se, ettei se ole asiallista kaikkien mielestä, varsinkin kun kyseessä on alaikäisille tarkoitettu keikka. Mä olen joutunut joskus kuristajan uhriksi ja mulla on edelleen traumoja siitä.

Niin paljon kuin boitsua rakastankin, niin ei ollut hyvä juttu. Noissa voi aina sattui vahinkoja.

No nyt menee hieman yli, hän varmasti tiesi, mitä teki.

Vierailija
111306/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäskö saunaan välillä? (Ja kukaan ei sitten kurista siellä ketään tai saa sitten turpasaunan, vai oliko se k*rpäsaunan)

Saisinko mä sen kyrp*saunan, please?

T. Sottasuu joka yrittää nyt parhaansa mukaan varmistaa pääsyn K+Joksut keikalle kun kerran yllytettiin.

Vierailija
111307/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä bi, kun naisena rakastan Alessandran söpöä naamaa, hymyä ja silmiä ja sen tyyliä puhua, nauraa? Pidän Alessandraa oikeestaan yhtä suloisena kuin Bojania, mut jos pitäs valita kumman kanssa olisin ... Olisin B:n kanssa. Mut jos pitäisi valita esim Alessandran ja naapurin Artsin väliltä, ottasin ehdottomasti Alessandran.

Vierailija
111308/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.

- Kukkis

Ei käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.

Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.

Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.

Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.

- Kukkis

Kukkis. Miten näet K&B:n väliset asiat?

Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.

- Kukkis

Ihanaa että kommentoit nyt näin nimimerkillä. Mä näen tän jutun aivan täysin samoin, mutta oon välillä miettinyt, että ehkä näin yli 50 v. hetetonaisena en vain tajua tästä jotain ja kuvittelen ihan omiani. Tää sun kommentti sai mut enemmän luottamaan myös omaan intuitiooni tässä.

Myös tuosta lopusta olen samaa mieltä.. jossain vaiheessa ehkä nähdään, että johtiko tää johonkin vielä enempään. Jos itse ovat sitä mieltä, että parasta jostain syystä pitää tilanne tällaisena kuin nyt, niin ei kai tämäkään huono vaihtoehto ole, koska jotenkin niin onnellisilta ainakin nyt vaikuttivat.

Halllota kukkis...et voi mitenkään muutaman rajatuista someklipeistä otettujen klippien perusteella luonnehtia tosissasi "tuollaista, lun noilla kahdella on keskenään". (Niinku oikeassa elämässä). Nyt sekottuu todellisuudet ja somet.

Vierailija
111309/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Ihana Härtsä tuossa vaiheessa vielä larppaamassa Kärtsää ennen ku alko Hojaniksi.

Vierailija
111310/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Vierailija
111311/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä artikkeli kuristamiseen liittyen meille jotka on jo tipahtaneet nuorisolaisten villityksistä:

https://www.theguardian.com/commentisfree/2022/dec/08/sexual-choking-is…

Kuristamisen tilalla voisi tässä olla mikä tahansa muukin s eksiin liittyvä teko. Ongelma siitä tulee, jos se tehdään vastoin toisen suostumusta.

Vierailija
111312/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäskö saunaan välillä? (Ja kukaan ei sitten kurista siellä ketään tai saa sitten turpasaunan, vai oliko se k*rpäsaunan)

Minä tuun jos Härtsä tulee.

T: Kris

Vierailija
111313/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Et olis sanonut, mä katoin ton video onnellisena kolme kertaa enkä edes huomannut.

Vierailija
111314/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat kohdat my ass. Ite muuten osaan ottaa sellasen niskaotteen, että mies menee ihan muille maille. Nåkee värejä ja silmämunat heiluu luomien alla. Sitten sanoo jälkeen, että onpas pirteä olo. Pyytää, että mennäänkö taas xx-maahan?

T. AL

Mitä jos kuitenkin kunnioitetaan väkivallan uhreja, eikä lähdetä pelleilemään heidän tunteillaan. Uskon, että syvät traumat voivat herätä jonkun tilanteen myötä. Varsinkin jos ne tapahtuu ennalta arvaamattomasti. Turha kuitenkaan lähteä jankkaamaan tästä aiheesta, koska siitä herää vaan paha mieli joillekin ja se jankkaus ei sitten lopu ikinä. Joskus sitä ymmärrystä kehiin kiitos ja annetaan asian olla.

Ei heitä kiinnosta. Sen näki jo siinä kohtaa, kun oli se casual nöpötys juttu. Muiden tunteilla ei väliä.

Vierailija
111315/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Et olis sanonut, mä katoin ton video onnellisena kolme kertaa enkä edes huomannut.

Anteeks, ei olis pitänyt pilata muidenkin tunnelmia.

Vierailija
111316/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwFV7BeNYV4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Bojan 🥰

Minusta B ei ole tuossa hetkessä yhtään oma itsensä. Jotenkin epätyypillinen kehonkieli.

Joskus kun täällä puhuttiin Kärden naisellisista kädenliikkeistä niin tuossa B:llä on hyvin korostetut sellaiset.

Vaikka tuosta kuristamisjutusta on hyvä mennä eteenpäin niin olihan B:llä jo siellä Katrinan (?) musiikkivideossa johto kaulan ympärillä yhdessä kohtaa. Joku viehätys sillä tuohon on. Voi olla ihan esteettinenkin.

Mut se vielä että ei sovi varsinkaan alaikäisten keikoille.

Vierailija
111317/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Ihassama

Vierailija
111318/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy tulee kuristamaan Bojanin vielä oikemmilla otteilla, jos se uskaltaakin kuristella hänen somaa Kärtsäänsä? 😂

Ja kirves ja lapio mukana

Kirves ja lapio 

haudassa lepää 

- KARI TAPIO

t. Runoratsu 

Vierailija
111319/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Ja ihan liimautuneena kärtsyyn ettei vahingossakaan jää edes pienenpientä hajurakoa mihin voisi joku muu yrittää väliin...

Vierailija
111320/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Ihana Härtsä tuossa vaiheessa vielä larppaamassa Kärtsää ennen ku alko Hojaniksi.

Kai Bojan muisti ottaa Hojanin paidan mukaansa. Vai onko siitä tullut nyt todellinen Suomi paita ja Hojan käyttää sitä K keikoilla.

Ketju on lukittu.