IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?
Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.
Olisi ihan alaston olo.
Kommentit (154)
En edes haluaisi. Epämiellyttävää, jos kuppikoko jotain muuta kuin A tai B.
Laitan rintsikat vain ihmisten ilmoille ja silloinkin vain siksi ettei ohuista mekoista näy jotain läpi.
Mulla on kiinteät kauniit rinnat ja hyvä ryhti joten en tarvitse liivejä.
mummo 60+v
Onpahan jutun aihe tämäkin. Voi, ihanko pitäis jotain tälläistä uskaltaa kokeilla?
Olin koko kesän mökillä ilma rintsikoita. Töissä tulee käytettyä ihan kulttuurin vaatimuksesta, pienitissisenä en noita mukavuussyistä osaa kaivata kuin hölkkälenkillä.
Riippuu paikasta ja ajasta. Toki voin käydä ruokakaupassa takki päällä ilman rintaliivejä, mutten haluaisi olla pelkässä t-paidassa töissä ilman rintaliivejä.
Humble bragiä. Toimittaja vähättelee rintojaan vaikka tuossa valkoinen toppi päällä näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa mainitaan sana naisoletettu.
Niin, moni miesoletettu kulkee usein ilman tissiliivejä. Tekisivät jutun, Timo piti viikon rintsikoita töissä, olo on vapautunut!
Pienirintaisille tuskin mikään ongelma
Eri juttu kuppikoko H kuten äidilläni on:
Roikkuisivat polvissa muuten 🤣😂
Saan hävetä itseäni jo muutoinkin, niin toisaalta eipä toi häpenmäärää lisäisi mutta toisaalta rajansa se on mullakin.
En, miksi pitäisi? Olo on paljon parempi liivien kuin vapaana hölskyvien ja heiluvien rintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Humble bragiä. Toimittaja vähättelee rintojaan vaikka tuossa valkoinen toppi päällä näyttää hyvältä.
Tuskin mikään D-kupin toimittaja olisi juttua lähtenyt tekemäänkään.
Olen kotona usein ilman liivejä yksikseni. Luopuisi mielelläni kokonaan, mutta rinnat saavuttavat kohta navan ja se näyttäisi kamalalta. Samoin liikunta ilman liivejä on kurjaa.
Kuljen suurimman osan vuodesta ilman rintsikoita. Vain kesällä rintsikat ja urheillessa. Näin jo vuosikausia.