Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies tuli kaapista yli 40v. Oli vaimo ja lapset, ja ihan 'perus' mies, kunnes yhtenä päivänä kertoi vaimolle rakastuneensa toiseen mieheen. Nyt ovat olleet yhdessä n. 4-5 vuotta. Eli varmasti oli ihastunut vaimoonsa aikanaan, vaikka onkin homo. Ei mitenkään ihmeellistä.
Joo multa löytyy tuttavapiiristä useampikin nainen, joka erottuaan pitkästä heterosuhteesta päätyivät yhteen naisen kanssa. Eli never say never.
Mä olen miettinyt monesti, että mistä tämä johtuu? Sitä tuntuu olevan liikkeellä.
Nimenomaan, sitä on liikkeellä. Se on in.
Nainen ei koskaan voi tarjota tälle naiselle sitä mitä mies tarjoaa. Tykkään munakkaista.
Ei se muna ole vaan status. Se vetää joitakin naisia pariutumaan miesten kanssa. Heterohegemonian ikäviä seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tätäkin Kärde mielellään katsoo
https://www.instagram.com/reel/CxshBd3NDjg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mua ällöttää tieto siitä että hän tykkää kuristamisesta.
Mulle se taas tekee hänestä kuumemman ja mielenkiintoisemman. Viisu-B oli jotenkin ihan liian sliipattu ja puhtoinen, sittemmin on alkanut löytyä myös sitä särmää ja kuumuuttakin 🔥
Olen terveydenhuollon ammattilainen ja näen kyllä itsekin, että hänellä on otteet hallussa ja selvästi tuota asiaa on tehty useammankin kerran. Mulla meni maku. Ei, en ole aito tai kukaan muukaan ankeuttaja. Kerroin vain mielipiteeni asiasta ja lupaan, etten sen enempää asiaa kommentoi. Teki vaan pahaa ja koen, että mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni.
Totta kai sulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, eihän kaikki tykkää samoista asioista!
Itse olen lähinnä hämmentynyt ja yllättynyt, miten uusia puolia olen itsestäni löytänyt tän hemmetin kevään ja kesän aikana. Kun yhtäkkiä huomaat reagoivasi tietynlaisiin eleisiin, liikkeisiin ja kuvastoon ja vielä varsin, noh, positiivisella tavalla. Yksi näistä on juuri tuo niskan/kaulan puristaminen, alkaen Tavastia 1.0 possujunasta.
Että kaikenlaista tääkin risteily tuonut tullessaan, mutta en valita 😅
Vierailija kirjoitti:
Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.
Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsittäis sheimata ihmisiä sen perusteella, mistä tykkäävät. Vaikka sitten, jos se asia oiskin kuristaminen. Tämä nyt ei ainakaan ole keltään täällä pois millään tavalla.
Kiitos! Terveisin yksi, joka siitä tykkää. Olen pahoillani ihmisten huonoista kokemuksista, eikä sen sellaista kuulu olla, vaan molemminpuolinen kiinnostus aihetta kohtaan.
B:n lempiväri pinkki? Multa mennyt ihan ohi tämä sen ohella et K ei ole kahvinjuoja. What a day.
Vierailija kirjoitti:
Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.
Otteet oli hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Kukkis, miten h elvetissä olet sinkku??
Or are you?
Ajatelkaapas muuten. Mitä jos kukkis on Jerpun alter ego. Shippaa täällä itseään ja Bojania.
Mistä nyt on peräisin tämä "fakta", että Bojan "tykkää" kuristamisesta.
Jos peräisin vaan muutamasta lavaeleestä/performanssista, niin se ei tarkoita, että B:llä mikään kuristusfetissi on!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.
Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.
- KukkisEi käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.
Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.
Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.
Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.
- KukkisKukkis. Miten näet K&B:n väliset asiat?
Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.
- Kukkis
Kiitos tästä Kukkis!! Väkevää todistusta! 🌺🌸💚
Mun vaimo ei koskaan kuuntele mua, eikä yhtään välitä siitä, mitä mä haluan.😭
T: Janin kenkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.
T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa poisTitanikin ovi tossa ehdotti, että jos olette viikonloppuna kotosalla Tommyn kanssa niin voitais tulla kyläilemään ja saunomaan.
Parhain pariskuntaterkuinTitanikin ovi & rva
Janin kenkäkin kuulemma haluais tutustua Tommyyn, enkä minäkään laita vastaan. Että tässä olisi nyt jo kyläilyjono tiedossa! 😊
Eiköhän me sitten leikitä porukalla kivaa leikkiä, jossa pannaan autonavaimet kulhoon ja nostetaan yhdet. Meillä ei tosin ole autoa mutta tandempyörällä tullaan ja on siinäkin lukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otteet oli hallussa.
Mummollas oli ote hallussa kun vaaris Shelliltä iski
Ei lavaesityksestä voi päätellä kyllä mitään ton kuristuksen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Joo eipä tästä voi vetää mitään varmoja johtopäätöksiä, että kyseessä olisi hänen kink, voinut tietää tekniikan koska tekee sitä joskus lavalla/kuvauksissa + hänen vanhempansa ovat lääkäreitä. Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten, näitä asioita tehdään suostumuksella ja toisen rajoja kunnioittaen. Jos jollekin on tehty asioita vasten omaa tahtoa, niin silloin kyseessä on väkivalta ja kenties rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.
T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa poisTitanikin ovi tossa ehdotti, että jos olette viikonloppuna kotosalla Tommyn kanssa niin voitais tulla kyläilemään ja saunomaan.
Parhain pariskuntaterkuinTitanikin ovi & rva
Janin kenkäkin kuulemma haluais tutustua Tommyyn, enkä minäkään laita vastaan. Että tässä olisi nyt jo kyläilyjono tiedossa! 😊
Eiköhän me sitten leikitä porukalla kivaa leikkiä, jossa pannaan autonavaimet kulhoon ja nostetaan yhdet. Meillä ei tosin ole autoa mutta tandempyörällä tullaan ja on siinäkin lukko.
Ja sit voitte vetää Auto Jäätä karaokessa.
Tää "kuristaminen" on vähän samanlainen ilmiö kuin Gregor-ajojahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.
Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt on peräisin tämä "fakta", että Bojan "tykkää" kuristamisesta.
Jos peräisin vaan muutamasta lavaeleestä/performanssista, niin se ei tarkoita, että B:llä mikään kuristusfetissi on!!!!
Ja olis sellainen seitinohut pyyntö, että ei lähdettäs shippailemaan mitään KB iltapäiväteekuristussessioita.
Taidatpa olla biiiiii.....