Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111241/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?

Mä kannan nyt sen bi-lipun kaikkien näkyville ja isken sen palstan ytimeen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole joko tai, vaan kaikkea siltä väliltä. Ihan hyvin voi löytyä myös se yksi ainokainen poikkeus, vaikkei muuten miehistä/naisista välittäisi.

Sit lopetan aiheesta jankkauksen, kiitti moi.

Bi lähtee siitä, että voi rakastua naisiin ja miehiin. Queerin myötä tuli myös käsite panseksuaali, jolloin tunnustetaan, että sukupuolia ja sukuouolen ilmaisuja on muitakin kuin mies ja nainen. Ja onhan meillä tietty myös bojanseksuaalit+hojanseksuaalit ja tommyseksuaalit - muita unohtamatta.

En lähde väittelemään tästä enempää, koska menee niin ohi ketjusta, mutta sanon sen verran, että mulle biseksuaalina siihen kiinnostukseen kyllä sisältyy kaikki muutkin sukupuolen ilmaisut kuin vain miehet ja naiset. Tämä on myös se virallinen laajempi määritelmä. Bi ja pan on tosi päällekkäisiä termejä, eikä itselläni ainakaan ei ole mitään tarvetta siirtyä toiseen termiin tästä.

No, bojanseksuaaliksi voisin kyllä tunnustautua, sen verran paljon on tullut honotettua sen perään tässä ketjussa.

Vierailija
111242/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Bn instassa menee profiilin tietoihin, siellä lukee, että toimipaikka on Suomi. 💚 Toki Instagram on vain hidas päivittämään, mutta kaikesta sitä voi ihminen ilahtua.

Meidän Boitsu. Onkohan sillä oikeasti Suomi erityisasemassa mielessään. Ainakin joissain välipuheissaan keikoilla on siltä kuulostanut.

Jos ei muuta, niin ainakin on erityisiä muistoja täältä K:n takia. :) Eiköhän koko bändille jäänyt sen verran hyvät kokemukset NT ja erityisesti Suomesta, että jonkin sortin erityisasema Suomella on pakko olla heille. Vähintään jo siksi, että JO kuuntelijoita on eniten Suomessa!

Näkyykö jostain, miten SSOL kuuntelu jakautuu maittain.

En osaa sanoa tuohon muuta kuin että ainahan voi vilkaista Soptifyn listoja maakohtaisesti. Mitä nyt äkkiä katsoin niin ei näy top 50 edes naapurimaissa. Mutta se nyt tuskin yllättää kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111243/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä otan shippilasit pois ja mietin järjellä. En näe muuta mahdollisuutta kuin että nämä kaksi miestä ovat ihastuneita toisiinsa. Se on erittäin läpinäkyvää ja ilmeistä. Samalla myös vaikuttaa siltä, että tässä on hukattu tsäänssi syntyä upea kahden omalaatuisen, höpsön taitelijan rakkaustarina. Ovat kenties (tai ainakin K) omaksuneet tämän heteronormatiiviseen maailmaan niin vahvasti, etteivät he edes millään tavalla harkitsisi, että voisivat tuon samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa heittäytyä aidosti suhteeseen.

Mutta heidänpä on siinä tapauksessa menetys, mutta surulliseksihan se tekee. Ja tämä vaan spekulointia, en väitä totuudeksi.

Maltetaan vielä sinne Slovenian reissuun asti. Jos siitä ei seuraa mitään, niin antaa olla. Mutta eiköhän sillä Bojanilla on joku yllätys varmasti housun taskussa valmiina.

Tai muuten vaan siellä housuissa. Tosin ottaa sen kyllä varmasti jossain vaiheessa esiin. Kärden iloksi.

T. Sottasuu

Vierailija
111244/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K&B on siitä kummia äijiä, et niiden myötä oon ensimmäisen kerran ikinä kiihottunut miehen ajattelemisesta. Ihan hetero oon, joskin haluaisin olla homomies. 😅

Vierailija
111245/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?

Yes yes, hyvä kysymys! Olen itse nainen joka tykkää pääasiallisesti naisista, en ole tarkemmin halunnut koskaan luokitella itseäni. En osaa oikein kuvitella itseäni seurustelemassa miespuolisen kanssa, mutta olen etenkin aiemmin ihastunut miehiin, mutta jälkikäteen olen huomannut että näistäkin osa on ollut ns. pakotettuja ihastuksia, en hyväksynyt muunlaisia ihastuksia. Mutta sittenpä tuli tämä vuosi ja K ja koko JO ja ai kamala, jos tilaisuus tulisi niin sekuntiakaan en miettisi! Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, itse ainakin voin ihastua, mutta nämä ihastuksen kohteet ovat lähes poikkeuksetta julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
111246/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tätäkin Kärde mielellään katsoo

https://www.instagram.com/reel/CxshBd3NDjg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mua ällöttää tieto siitä että hän tykkää kuristamisesta.

Mulle se taas tekee hänestä kuumemman ja mielenkiintoisemman. Viisu-B oli jotenkin ihan liian sliipattu ja puhtoinen, sittemmin on alkanut löytyä myös sitä särmää ja kuumuuttakin 🔥

Olen terveydenhuollon ammattilainen ja näen kyllä itsekin, että hänellä on otteet hallussa ja selvästi tuota asiaa on tehty useammankin kerran. Mulla meni maku. Ei, en ole aito tai kukaan muukaan ankeuttaja. Kerroin vain mielipiteeni asiasta ja lupaan, etten sen enempää asiaa kommentoi. Teki vaan pahaa ja koen, että mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni.

Vierailija
111247/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.

T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa pois

Titanikin ovi tossa ehdotti, että jos olette viikonloppuna kotosalla Tommyn kanssa niin voitais tulla kyläilemään ja saunomaan.

Parhain pariskuntaterkuin

Titanikin ovi & rva

Vierailija
111248/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.

- Kukkis

Ei käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.

Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.

Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.

Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.

- Kukkis

Kukkis. Miten näet K&B:n väliset asiat?

Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.

- Kukkis

Sulannnn

Vierailija
111249/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsun pyllykkä

https://www.instagram.com/reel/CxsbVURtZ3D/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Nää on just sitä kontsaa, minkä takia K alkoi seurata madame cykaa instassa. 😏

Kiva katsoa reelsiä, kun alempana lukee followed by paidatonriehuja. Eli sekin näkee feedissään Boitsun kiinteät pikku pakarat. 😋

True heteroa katsella kaverista tehtyjä thirsty-videoita. 

Päivän paras.

T. Ei se pp-jankkis

Vierailija
111250/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykännyt viisu-B:sta niinkään, edelleen ne sen esiintymisvaatteet oli aivan kauheita, erityisesti ne pinkit housut. B:lle tosiaan sopii paremmin seksikkäämpi ja rosoisempi tyyli.

Vierailija
111251/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se taas tekee hänestä kuumemman ja mielenkiintoisemman. Viisu-B oli jotenkin ihan liian sliipattu ja puhtoinen, sittemmin on alkanut löytyä myös sitä särmää ja kuumuuttakin 🔥

Olen terveydenhuollon ammattilainen ja näen kyllä itsekin, että hänellä on otteet hallussa ja selvästi tuota asiaa on tehty useammankin kerran. Mulla meni maku. Ei, en ole aito tai kukaan muukaan ankeuttaja. Kerroin vain mielipiteeni asiasta ja lupaan, etten sen enempää asiaa kommentoi. Teki vaan pahaa ja koen, että mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja olen samoilla linjoilla kanssasi sen suhteen, ettei tuollaiset leikit miellytä minuakaan. Ymmärrän, jos joku järkyttyy näistä asioista esim. omien huonojen kokemustensa takia. Koitetaan kuitenkin mennä asiassa eteenpäin, eikä jäädä jumittamaan tähän aiheeseen.

Vierailija
111252/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkis, miten h elvetissä olet sinkku??

Vierailija
111253/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pelleily sitä neinaa.

Vierailija
111254/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.

Vierailija
111255/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes yes, hyvä kysymys! Olen itse nainen joka tykkää pääasiallisesti naisista, en ole tarkemmin halunnut koskaan luokitella itseäni. En osaa oikein kuvitella itseäni seurustelemassa miespuolisen kanssa, mutta olen etenkin aiemmin ihastunut miehiin, mutta jälkikäteen olen huomannut että näistäkin osa on ollut ns. pakotettuja ihastuksia, en hyväksynyt muunlaisia ihastuksia. Mutta sittenpä tuli tämä vuosi ja K ja koko JO ja ai kamala, jos tilaisuus tulisi niin sekuntiakaan en miettisi! Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, itse ainakin voin ihastua, mutta nämä ihastuksen kohteet ovat lähes poikkeuksetta julkisuuden henkilöitä.

Ihastua voi hurmaavaan olemukseen, kuumaan kemiaan ja kyllä - projisoida omia toiveita, haluja ja tarpeita vaikka just julkisuuden henkilöön. Sitten kun alkaa mennä ruumiilliseksi ja kenties seksuaaliseksi, astuu kuvaan mukaan feromonit ja monet tiedostamattomat tekijät, miksi kaikista ihmisistä juuri tuo, tuo ja tuo. Himo syttyy, mutta yleensä se myös sammuu jossain vaiheessa kaartaan. Eikä jokainen himo kypsy syväkdi rakkaudeksi.

Vierailija
111256/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsittäis sheimata ihmisiä sen perusteella, mistä tykkäävät. Vaikka sitten, jos se asia oiskin kuristaminen. Tämä nyt ei ainakaan ole keltään täällä pois millään tavalla.

Vierailija
111257/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse tykännyt viisu-B:sta niinkään, edelleen ne sen esiintymisvaatteet oli aivan kauheita, erityisesti ne pinkit housut. B:lle tosiaan sopii paremmin seksikkäämpi ja rosoisempi tyyli.

Toisaalta tuollainen pehmeä tyyli voi olla hänen ominta itseään, kertoihan hän Alessandralle, että hänen lempivärinsä on vaaleanpunainen. Vähän ehkä säälitti, kun A purskahti tästä nauramaan, vaikka toinen vastasi ihan tosissaan. Niin ne perinteiset oletukset sukupuolesta ohjaa odotuksia nuorella bi-naisellakin.

Vierailija
111258/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.

T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa pois

Titanikin ovi tossa ehdotti, että jos olette viikonloppuna kotosalla Tommyn kanssa niin voitais tulla kyläilemään ja saunomaan.

Titanikin ovi & rva

Janin kenkäkin kuulemma haluais tutustua Tommyyn, enkä minäkään laita vastaan. Että tässä olisi nyt jo kyläilyjono tiedossa! 😊

Vierailija
111259/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kannan nyt sen bi-lipun kaikkien näkyville ja isken sen palstan ytimeen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole joko tai, vaan kaikkea siltä väliltä. Ihan hyvin voi löytyä myös se yksi ainokainen poikkeus, vaikkei muuten miehistä/naisista välittäisi.

Sit lopetan aiheesta jankkauksen, kiitti moi.

Bi lähtee siitä, että voi rakastua naisiin ja miehiin. Queerin myötä tuli myös käsite panseksuaali, jolloin tunnustetaan, että sukupuolia ja sukuouolen ilmaisuja on muitakin kuin mies ja nainen. Ja onhan meillä tietty myös bojanseksuaalit+hojanseksuaalit ja tommyseksuaalit - muita unohtamatta.

Mä olen Sir Listagay seksuaali.🤭

Kukkis, sinäkö tuon kirjoitit?😳

En ole Kukkis.

Vierailija
111260/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Titanikin ovi & rva

Janin kenkäkin kuulemma haluais tutustua Tommyyn, enkä minäkään laita vastaan. Että tässä olisi nyt jo kyläilyjono tiedossa! 😊

Älä taas puhu mun puolesta tai otan eron.

T: Janin kenkä

Ketju on lukittu.