Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110901/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.

Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.

Sit kyllä maailma(ni) romahtais, jos sillä ois joku naisystävä (tsoukkkkiii). Toivottavasti on oikeasti sinkku! Ja uskon, että on. 

Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu uskosi, että hän on sinkku.

Siihen, että itse oon ollut nuorena pitkiä aikoja sinkku (tosin aseksuaalikin, mutta se ei tarkoita suhteen kaipaamattomuutta sinänsä. Aseksuaalina sitä vain ei voi ottaa joka toista vastaantulijaa, niiden rasittavien seksitarpeiden takia.)

Ei minustakaan ole outoa jos joku julkisuuden henkilö on sinkku. Ainakin B on haastatteluissa sanonut ettei voi kertoa täydellistä tyttöystävää kun sellainen olisi jo muuten rinnalla.

Ottakaa ne mädät tomaatit valmiiksi, mutta olen kyllä miettinyt just noiden B:n lausuntojen pohjalta (käyttää sukupuolineutraalia kieltä partnerista, välttelee vastaamasta siihen, onko sinkku vai ei, eikä tiedä, millainen täydellinen tyttöystävä olisi...)... noh. Kyllä mulle vähän väistämättä tulee mieleen, että olisiko B kuitenkin enemmän miehiin päin kallellaan eikä joko ole löytänyt ketään tai ei oikein uskalla tehdä asialle mitään. Tai jos on myös naisiin päin (on ainakin kerran todistettavasti seurustellut naisen kanssa), niin ei myöskään ole seuraavaa tyttöystävää löytänyt. Vaikea verrata, mutta veikkaisin, että kahden miljoonan asukkaan maassa, jossa hän taitaa kuitenkin olla aika iso julkkis, voi olla oikeasti hankala löytää ketään rinnalleen. Siis sellaista kumppania, joka oikeasti haluaa olla sun kanssa, ei vain sen julkisuuskuvasta tutun ihmisen kanssa.

Vierailija
110902/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että mun taustakuva on muuten tämän yhden valokuvaajan ottama. Mennyt maku koko ihmiseen, vaikka ei salakuvauksen takana olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110903/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You are sea

You are my sunshine

The star

The moon

Euroviisujen somepäivittäjä on asian ytimessä <3

Onkohan selvinnyt, että mikä juttu tämä mahtaa olla?

Bojan. Ei tätä muu selitä.

Eihän siinä Bojania näy?

Vierailija
110904/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You are sea

You are my sunshine

The star

The moon

Eihän siinä Bojania näy?

No ei, mut se on häkkeröinyt ton tilin. Huvittaa, et muuten tolla tilillä kaikki videot on äärimmäisen asiallisia.

Vierailija
110905/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You are sea

You are my sunshine

The star

The moon

Eihän siinä Bojania näy?

No ei, mut se on häkkeröinyt ton tilin. Huvittaa, et muuten tolla tilillä kaikki videot on äärimmäisen asiallisia.

Sori, mutta mistä tilistä nyt puhutaan? Voiko joku linkata?

Vierailija
110906/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyötyä jauhaa tuota valokuvausjuttua täällä, asianosaiset, joilla todisteet vieneet jo asian eteenpäin, poliisi hoitaa kyllä asiaa, jos tarpeen, ei tämä täällä ratkea, itse uskon täysin, että on tapahtunut, voi johtua siitäkin, että oon häirikön kohteena ilman omaa syytä joskus ollut

Häirikön kohteena minäkin olllut. Tiedän, että tunnemuistiin jää jälki joka aktivoituu kun lukee tai kuulee muita häirittävän.

Se että itse uskot siihen mitä puhutaan, johtuu tosiaan siitä että asia herättää sinusssa samanlaisia tunteita kuin silloin kun olit itse kohteena. Se ei kuitenkaan todista, että tapahtunut olisi totta ja se on hyvä muistaa.

On hyvä tiedostaa mistä mikäkin tunne itsessä johtuu, mutta silti pystyä analysoimaan asiaa järjellä eikä lähteä tunteiden vietäväksi.

Ei tarvetta mulla tietääkään asiasta enempää eikä pohtia asiaa, eikä jankata onko totta? Asianosaiset hoitavat kyllä asiaa tarpeen vaatiessa

Vierailija
110907/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.

Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.

Sit kyllä maailma(ni) romahtais, jos sillä ois joku naisystävä (tsoukkkkiii). Toivottavasti on oikeasti sinkku! Ja uskon, että on. 

B on kyllä niin hiljaa yksityiselämästään etten ihmettelis, jos ainoa päivitys sen suhdestatuksesta tapahtuu niin, että lehdissä kirjoitetaan yhtäkkiä sen menneen naimisiin.

Juurikin näin. Joku urheilullinen kaunotar ja sitten lapsia, hän haluaa lapset nuorena. Tämä on kuitenkin todennäköisempää kuin virallinen suhde K kanssa.

Näin siinä tulee käymään. Ja sitten tajutaan että keskusteltiin turhaan yli 100000 viestiä B:n ja K:n tunteista. Siihen mennessä todennäköisesti yli 300000. 😂

Miksi se käyty keskustelu olisi turhaa? B ja K ovat antaneet meille niin paljon ja minusta nämä keskustelut täällä sekä teidän samanhenkisten kanssa vietetty aika on ollut pääasiassa mukavaa. Täällä on ollut todella kivoja päiviä, antoisia keskusteluja ja pöljääkin pöljempää huumoria. Tulevaisuutta ei voi ennustaa, mutta todennäköisesti molemmat näistä herroista menevät joskus naimisiin ja hankkivat lapsia. Ne tulevat kumppanit ovat heidän yksityisasioitaan ja heidän valintaansa pitää kunniottaa. Tapahtui sitten tulevaisuudessa mitä vain, niin olen silti onnellinen, että nämä kaksi touhutonttua tapasivat ja saimme nauttia heidän toilailuistaan.

Vierailija
110908/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You are sea

You are my sunshine

The star

The moon

Eihän siinä Bojania näy?

Sori, mutta mistä tilistä nyt puhutaan? Voiko joku linkata?

TikTok linkkejä en viitsi jakaa, mutta ihan heidän virallinen tili. Eurovision.

Vierailija
110909/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta B:n tai kenenkään muun suuntautumisen arvuuttelu ei ole soveliasta. Arkoja ja henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
110910/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on ihan selvästi käyty joku tunnemylläkkä läpi, vähintään sen suhteen, että mikä tämä juttu ylipäänsä on ja miten siihen suhtaudutaan. Tähän jossain määrin liittyi se "some-ero" ja B:n romahdus, toki kaiken muun ohella. Hän itse luonnehti suhdetta "summer camp crush" ja oli kesällä selkeän vaivautunut ja välttelevä aiheen suhteen. Ei varmasti ole sattumaa. Mutta aivan ihanaa, että nyt vaikuttaa selkeältä ja hyvältä, on sujut ja onnellinen kaiken kanssa. Tekevät toisilleen niin hyvää.

Tuohan juttu K:n kanssa oli myös tavallaan eräänlainen kaapista ulostulo Bojanille, varmaan siksikin siihen liittyi hänellä niin paljon tunnemylläkkää.

Vierailija
110911/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on ihan selvästi käyty joku tunnemylläkkä läpi, vähintään sen suhteen, että mikä tämä juttu ylipäänsä on ja miten siihen suhtaudutaan. Tähän jossain määrin liittyi se "some-ero" ja B:n romahdus, toki kaiken muun ohella. Hän itse luonnehti suhdetta "summer camp crush" ja oli kesällä selkeän vaivautunut ja välttelevä aiheen suhteen. Ei varmasti ole sattumaa. Mutta aivan ihanaa, että nyt vaikuttaa selkeältä ja hyvältä, on sujut ja onnellinen kaiken kanssa. Tekevät toisilleen niin hyvää.

Tuohan juttu K:n kanssa oli myös tavallaan eräänlainen kaapista ulostulo Bojanille, varmaan siksikin siihen liittyi hänellä niin paljon tunnemylläkkää.

Ennen K:tahan Bojanhan oli jokereiden virallisenkin sivun mukaan vielä menossa euroviisuihin flirttailemaan Noa Kirelille. Sanotaanko että Bojanin tapa tulla ulos oli melkoisen repäisevä :D

Vierailija
110912/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

But it is very clear that Bojan's "terrible" response was a joke, in fact they both laughed afterwards. Like when we meet a friend and say "hey, ugly!" when, in fact, it is beautiful. He answered like this because the question was very banal, the interviewer knew that both of them were very happy. They're such great friends and love each other, they've been apart for a long time, it's clear they were delighted to see each other again. The question was banal and Bojan wanted to mock it like that. Anyone who sees the images sees two boys beaming with happiness and joy.

Vierailija
110913/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa ne mädät tomaatit valmiiksi, mutta olen kyllä miettinyt just noiden B:n lausuntojen pohjalta (käyttää sukupuolineutraalia kieltä partnerista, välttelee vastaamasta siihen, onko sinkku vai ei, eikä tiedä, millainen täydellinen tyttöystävä olisi...)... noh. Kyllä mulle vähän väistämättä tulee mieleen, että olisiko B kuitenkin enemmän miehiin päin kallellaan eikä joko ole löytänyt ketään tai ei oikein uskalla tehdä asialle mitään. Tai jos on myös naisiin päin (on ainakin kerran todistettavasti seurustellut naisen kanssa), niin ei myöskään ole seuraavaa tyttöystävää löytänyt. Vaikea verrata, mutta veikkaisin, että kahden miljoonan asukkaan maassa, jossa hän taitaa kuitenkin olla aika iso julkkis, voi olla oikeasti hankala löytää ketään rinnalleen. Siis sellaista kumppania, joka oikeasti haluaa olla sun kanssa, ei vain sen julkisuuskuvasta tutun ihmisen kanssa.[/quote

Ajattelisin, että K sopisi B:lle hyvin, koska kummakin ovat julkisuudenhenkilöitä ja artisteja ja ymmärtävät paremmin toisia

Vierailija
110914/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n lapsuudenystävä ei kuulu ketjuun, tällä ystävällä tyttöystävä, eikä hyväksy shippaamista, eikä muutkaan yksityishenkilöt kuulu sen paremmin

Vierailija
110915/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:hän voi olla vaikka bi aseksuaali?

Vierailija
110916/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin totta, ettei Bojanin edes kannata seurustella julkisesti imagosyistä, kun se särkisi kaikkien teinityttöjen (ja vähän vanhempien mammojen) sydämet. Parempi pitää vaan illuusiota yllä, että on ns. saatavilla. Ei varmasti olisi helppoa myöskään hänen kumppanilleen, kun kateelliset fanit heti kimpussa. Paitsi ehkä jos kumppani olisikin muuan pottatukka.. 😉

Vierailija
110917/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te ymmärrä että tämä on fanien keksimä rakkaustarina. Ei näillä artisteille oikeasti oo mikään juttu meneillään. Vähän sama kun kirjoittaisivat rakkaustarinaa Putinista ja Trumpista; muutaman kerran ovat toisensa tavanneet työn merkeissä ja mukavaa aikaa oli. That's it. :)

Oh no you didn't! You didn't just compare our sexy boys with those two idiots! I'm going to need to wash my brain with acid to forget about this one. 😂😂😂

Vierailija
110918/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pidän kyllä B:n lapsuuden ystävästä, mutta ei hän B:n kumppani ole, sitä ei kannata vihjailla

Vierailija
110919/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten B&K:n välillä kyse ystävyydestä, veljeydestä tai rakkaudesta, mutta niillä on hyvin paljon muutakin

Siltä tuo näyttää, että paljon muuta, mutta sitten muistan sen nimeltä mainitsemattoman, ööh miksi hän sitten on kuvioissa edelleen.

Edelleen on aika paljon sanottu, kun miehet oikeasti ovat tunteneet vasta muutaman kuukauden ja tunteista huolimatta on paljon pohdittavaa: kaksi uraa kahdessa eri maassa, imago ja monet ammatilliset jutut, yhteiskuviot ja velvollisuudet. Vaatii aikaa, että tekee jotakin ja edes saan selvitettyä itselleen ja muille, mitä se jotakin tulee oikeasti olemaan.

Samaa mieltä, jos miettii omalle kohdalle niin ei todellakaan mikään yksinkertainen juttu. Mielestäni siksikin ihan loogista että puhuvat veljeydestä yms. Onhan se aika kipeää jos on oikeita tunteita, mutta esteitä näin paljon.

Vierailija
110920/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sen verran räjähdysherkät aiheet taas täällä, että mitäs jos mentäisiin näistä eteenpäin. :'D Mites se taustakuvakeskustelu? Kuka haluaa linkittää omansa, niin voisin uusia vaihtoehtoja katsella?

Ketju on lukittu.