Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1706741743805169964?t=nrzYJUY…
Mä rakastan k näyttää ihan cute puppy kysytään voidaanko tehä biisi
Kyllä B saa vielä K ylipuhuttua :D
T. DemoniRockRock-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin huomenta täältäkin!
Tänään ajattelin tehdä töitä enemmän kuin 10% työajasta, koska eilinen meni aika lailla kokonaan täällä fiilistellessä ja Tumblrin kaninkoloissa möyriessä.Että jos nöyrästi saisin pyytää teitä keskustelemaan PELKÄSTÄÄN case valokuvasta ja eliittiryhmästä sekä terrible -sanan etymologiasta ja sarkasmin eri muodoista, niin olisin tosi onnellinen ja saisin pysyttyä pois täältä ainakin työpäivän ajan. Illalla tuskin pystyn enää vastustelemaan houkutusta, käy niinkuin Bojanille Olympian lattialla
Hmmm.. köhöm mutta tuota siis: nyt ois kerrankin kaikenlainen ja niin maan perusteellinen jankkaaminen sallittua ja erittäin toivottavaa (mutta ei saa kiusata ja nimitellä ketään). Ja mitään linkkejä ette ainakaan ala laitella, aijaijai!!! Deal? Yes Yes very good.
T. Janin kengän puoliso
Tietäisitpä vaan, mitä mä teen sillä aikaa, kun sinä olet töissä?
T: Janin kenkä
Voi kyllähän mä tiedän - ja juuri siksi halusinkin kanssasi naimisiin! 😅😅😘😘
Tilanne on win -win: kanssasi pääsee tutkimaan niin monia eri tyyppejä ja tilanteita (Jan, Boitsu, Nace). Eli hauskaa päivää vaan puolisolle!! Ja nyt back to work.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.
Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.
Sit kyllä maailma(ni) romahtais, jos sillä ois joku naisystävä (tsoukkkkiii). Toivottavasti on oikeasti sinkku! Ja uskon, että on.
Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu uskosi, että hän on sinkku.
Siihen, että itse oon ollut nuorena pitkiä aikoja sinkku (tosin aseksuaalikin, mutta se ei tarkoita suhteen kaipaamattomuutta sinänsä. Aseksuaalina sitä vain ei voi ottaa joka toista vastaantulijaa, niiden rasittavien seksitarpeiden takia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin huomenta täältäkin!
Tänään ajattelin tehdä töitä enemmän kuin 10% työajasta, koska eilinen meni aika lailla kokonaan täällä fiilistellessä ja Tumblrin kaninkoloissa möyriessä.Että jos nöyrästi saisin pyytää teitä keskustelemaan PELKÄSTÄÄN case valokuvasta ja eliittiryhmästä sekä terrible -sanan etymologiasta ja sarkasmin eri muodoista, niin olisin tosi onnellinen ja saisin pysyttyä pois täältä ainakin työpäivän ajan. Illalla tuskin pystyn enää vastustelemaan houkutusta, käy niinkuin Bojanille Olympian lattialla
Hmmm.. köhöm mutta tuota siis: nyt ois kerrankin kaikenlainen ja niin maan perusteellinen jankkaaminen sallittua ja erittäin toivottavaa (mutta ei saa kiusata ja nimitellä ketään). Ja mitään linkkejä ette ainakaan ala laitella, aijaijai!!! Deal? Yes Yes very good.
T. Janin kengän puoliso
Ei tässä keskustella terrible-sanan etymologiasta, vaan siitä, mikä johti Bojanin sanomaan sen...
Bojan tarkoitti sillä terriblellä sitä, että tunnelmat on ihan päinvastaiset. Pitääkö tästä edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on ihan selvästi käyty joku tunnemylläkkä läpi, vähintään sen suhteen, että mikä tämä juttu ylipäänsä on ja miten siihen suhtaudutaan. Tähän jossain määrin liittyi se "some-ero" ja B:n romahdus, toki kaiken muun ohella. Hän itse luonnehti suhdetta "summer camp crush" ja oli kesällä selkeän vaivautunut ja välttelevä aiheen suhteen. Ei varmasti ole sattumaa. Mutta aivan ihanaa, että nyt vaikuttaa selkeältä ja hyvältä, on sujut ja onnellinen kaiken kanssa. Tekevät toisilleen niin hyvää.
Onko siis B luonnehtinut ihastustaan K:hon tuolla summer camp crush käsitteellä? Vai voiko se olla ihan kuka vaan muu viisuista?
No ei voi olla kukaan muu, valoja päälle nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B vastasi täysin vitsillä, että tuntui "terrible" tavata K. Se oli sarkasmia, ja reissun aikana tuli jo ilmi heidän käyttävän sitä paljon yhdessä. Tossa autossa otetussa lauluvideossa ei taas ole havaittavissa muuta, kuin vilpitöntä onnea siitä, että yhdessä saa olla taas. Bn silmät loistaa ja K on jotenkin avoimena toiselle.
Missä käyttivät sitä yhdessä reissun aikana?
Ja siis ei, kyllä se terrible viittasi Bojanin omiin tunteisiin siitä, minkä monitasoisen myllerryksen K on saanut hänen sielussaan aikaan.
Jos ois täysin friend zonella, ois vastannut *Great, of course!*Hetkinen nyt, kyllä tuo terrible oli NIMENOMAAN sarkasmia, ei Bojanin oikea fiilis.
- eriEi ole sarkasmia. Et nyt tajua sarkasmin ydintä ollenkaan. Totta kai sillä on jokin nerkitys, että sanoi Terrible, eikä että Great tms.
Eikä se oli vain se, että K vääntelee asioita koko ajan.
Mä näin sen niin, että Bojanilla on aiheeseen liittyen noita Terrible -fiiliksiä ollut myös. Siis henkisellä tasolla, en tarkoita, että tarkoittaisi, että K on terrible tai mitään sellaista.
*Sarkasmi on purevaa ivaa tai purevan ivallinen ilmaus.[1] Se on sanallista ironiaa, joka on tarkoituksellista, peittelemätöntä ja yleensä loukkaavaksi tarkoitettua.[2] Sarkasmilla ilmaistaan kielteistä ja arvostelevaa asennetta tiettyjä henkilöitä tai tapahtumia kohtaan.*Bn kokema tunne tuskin oli terrible, kun kohtasivat uudelleen. Videolla eleistä välittyy aivan muu. Tähän nyt tarvitaan sitä kuuluisaa tilanteenlukutaitoa yhteen sanaan jumittumisen sijaan.
Taas tyhmyytenne näkyy, ette edes tajua, mihin koko asian esiin nostamisella viitattiin.
Oli puhe siitä, tiesikö B gf:stä heti vai myöhemmin. En VÄITÄ, todellakaan, että terrible viittaa K:n parisuhteeseen, mutta väitän, että vastaus tuli siksi, että B:llä ei ole ollut vain kivoja fiiliksiä tähän juttuun liittyen. Silti sillä en tarkoita, että hänellä ois ollut pääsääntöisesti vain pahoja fiiliksiä! 🤦Terrible oli sarkasmia. The end.
Eihän ollut, vaan sillä oli syvempi merkitys Bojanin kaikkiin tunteisiin koko kevään ajalta asti viitaten, ei ainoastaan oh la la -tyyppisiin.
Aito, nyt suus kiinni. Tuli jo selväksi, että sulla on erilainen näkemys tästä. Kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi tästä asiasta. Mennään eteenpäin.
Mikä on sun suosikkihetki Jokereiden Suomen reissun ajalta?
Aloitetaan mieluummin tämä: puhelimesi taustakuvahistoria viikon sisältä? Jos et löydä kuvaa, kuvaile sitä.
Mulla se kuva Turun keikalta, jossa B on käsi pystyssä ja K on baby seal kädessä siinä vieressä nojaten vähän B:hen.
Toinen kuva on paidaton Kris Marc Pircin videolta (Tukholmasta?)
Aito, meillä on sulle hommia. Mietittiin, jos soluttautuisit sellaiseen discord ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.
Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.
Sit kyllä maailma(ni) romahtais, jos sillä ois joku naisystävä (tsoukkkkiii). Toivottavasti on oikeasti sinkku! Ja uskon, että on.
Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu uskosi, että hän on sinkku.
Siihen, että itse oon ollut nuorena pitkiä aikoja sinkku (tosin aseksuaalikin, mutta se ei tarkoita suhteen kaipaamattomuutta sinänsä. Aseksuaalina sitä vain ei voi ottaa joka toista vastaantulijaa, niiden rasittavien seksitarpeiden takia.)
Ei minustakaan ole outoa jos joku julkisuuden henkilö on sinkku. Ainakin B on haastatteluissa sanonut ettei voi kertoa täydellistä tyttöystävää kun sellainen olisi jo muuten rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko puhua välillä vaikka mun kalvakasta pyllykästä?
T: Jure
Puhutaan vaan, mutta unohdit luisen.
T. Pyllykän naimalistalle varannut
No onpas täällä taas terrible meininki heti aamusta. Jankkarella cruises jatkaa menoaan. Toivottavasti iltaan mennessä olisi jo löydetty uudet aiheet ja lopetettu tuosta valokuvaamisesta jauhaminen. Yhtään väheksymättä asiaa, mutta ei kuulu tähän ketjuun enää siitä vatvominen. Ja joku yhden sanan merkityksen vänkkääminen.... huoh😴
Vierailija kirjoitti:
Miten vielä tätä jankataan...PS. Käärijä ja se toinen laulaja ei ole pariskunta. En ymmärrä tätä tarinan kerrontaa täällä. Mutta viihteensa kullakin.. . .
Ai Behm vai? Joo kyllä me tiedetään 😉
Vierailija kirjoitti:
You are sea
You are my sunshine
The star
The moon
Euroviisujen somepäivittäjä on asian ytimessä <3
Onkohan selvinnyt, että mikä juttu tämä mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
No onpas täällä taas terrible meininki heti aamusta. Jankkarella cruises jatkaa menoaan. Toivottavasti iltaan mennessä olisi jo löydetty uudet aiheet ja lopetettu tuosta valokuvaamisesta jauhaminen. Yhtään väheksymättä asiaa, mutta ei kuulu tähän ketjuun enää siitä vatvominen. Ja joku yhden sanan merkityksen vänkkääminen.... huoh😴
Mitä ajattelet, montakos sanaa tämä on?
Ljubav
?
=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyötyä jauhaa tuota valokuvausjuttua täällä, asianosaiset, joilla todisteet vieneet jo asian eteenpäin, poliisi hoitaa kyllä asiaa, jos tarpeen, ei tämä täällä ratkea, itse uskon täysin, että on tapahtunut, voi johtua siitäkin, että oon häirikön kohteena ilman omaa syytä joskus ollut
Häirikön kohteena minäkin olllut. Tiedän, että tunnemuistiin jää jälki joka aktivoituu kun lukee tai kuulee muita häirittävän.
Se että itse uskot siihen mitä puhutaan, johtuu tosiaan siitä että asia herättää sinusssa samanlaisia tunteita kuin silloin kun olit itse kohteena. Se ei kuitenkaan todista, että tapahtunut olisi totta ja se on hyvä muistaa.
On hyvä tiedostaa mistä mikäkin tunne itsessä johtuu, mutta silti pystyä analysoimaan asiaa järjellä eikä lähteä tunteiden vietäväksi.
Minulla ei ole mitään kokemusta häiriköinnin kohteena olemisesta, enkä ole edes osannut kuvitella, että tämän tyylistä juttua voisi keikoilla esiintyä. Joten vaikka suhteellisen tervepäinen ihminen kuvittelenkin olevani, en voi kieltää, etteikö tuo homma hieman aiheuttaisi epävarmuutta myös itselleni keikkojen suhteen. Vaikka kuvia ei missään julkaistaisi, niin ajatus siitä, että joku ryhmä varta vasten naureskelee mun keikkakäyttäytymiselle jälkikäteen, ei tunnu erityisen mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You are sea
You are my sunshine
The star
The moon
Euroviisujen somepäivittäjä on asian ytimessä <3
Onkohan selvinnyt, että mikä juttu tämä mahtaa olla?
Bojan. Ei tätä muu selitä.
Ei vissiin oo kukaan viittinyt muuten varata Pyhimystä.
Terrible on myös yksi sana, jos Ljubavkin on. No need to fear negatiivisia tunteita täällä, hei! Aikuiset?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin oo kukaan viittinyt muuten varata Pyhimystä.
Onnea vaan sille masokistille joka siihen päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B vastasi täysin vitsillä, että tuntui "terrible" tavata K. Se oli sarkasmia, ja reissun aikana tuli jo ilmi heidän käyttävän sitä paljon yhdessä. Tossa autossa otetussa lauluvideossa ei taas ole havaittavissa muuta, kuin vilpitöntä onnea siitä, että yhdessä saa olla taas. Bn silmät loistaa ja K on jotenkin avoimena toiselle.
Missä käyttivät sitä yhdessä reissun aikana?
Ja siis ei, kyllä se terrible viittasi Bojanin omiin tunteisiin siitä, minkä monitasoisen myllerryksen K on saanut hänen sielussaan aikaan.
Jos ois täysin friend zonella, ois vastannut *Great, of course!*Hetkinen nyt, kyllä tuo terrible oli NIMENOMAAN sarkasmia, ei Bojanin oikea fiilis.
- eriEi ole sarkasmia. Et nyt tajua sarkasmin ydintä ollenkaan. Totta kai sillä on jokin nerkitys, että sanoi Terrible, eikä että Great tms.
Eikä se oli vain se, että K vääntelee asioita koko ajan.
Mä näin sen niin, että Bojanilla on aiheeseen liittyen noita Terrible -fiiliksiä ollut myös. Siis henkisellä tasolla, en tarkoita, että tarkoittaisi, että K on terrible tai mitään sellaista.
*Sarkasmi on purevaa ivaa tai purevan ivallinen ilmaus.[1] Se on sanallista ironiaa, joka on tarkoituksellista, peittelemätöntä ja yleensä loukkaavaksi tarkoitettua.[2] Sarkasmilla ilmaistaan kielteistä ja arvostelevaa asennetta tiettyjä henkilöitä tai tapahtumia kohtaan.*Bn kokema tunne tuskin oli terrible, kun kohtasivat uudelleen. Videolla eleistä välittyy aivan muu. Tähän nyt tarvitaan sitä kuuluisaa tilanteenlukutaitoa yhteen sanaan jumittumisen sijaan.
Taas tyhmyytenne näkyy, ette edes tajua, mihin koko asian esiin nostamisella viitattiin.
Oli puhe siitä, tiesikö B gf:stä heti vai myöhemmin. En VÄITÄ, todellakaan, että terrible viittaa K:n parisuhteeseen, mutta väitän, että vastaus tuli siksi, että B:llä ei ole ollut vain kivoja fiiliksiä tähän juttuun liittyen. Silti sillä en tarkoita, että hänellä ois ollut pääsääntöisesti vain pahoja fiiliksiä! 🤦Terrible oli sarkasmia. The end.
Eihän ollut, vaan sillä oli syvempi merkitys Bojanin kaikkiin tunteisiin koko kevään ajalta asti viitaten, ei ainoastaan oh la la -tyyppisiin.
Aito, nyt suus kiinni. Tuli jo selväksi, että sulla on erilainen näkemys tästä. Kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi tästä asiasta. Mennään eteenpäin.
Mikä on sun suosikkihetki Jokereiden Suomen reissun ajalta?
Aloitetaan mieluummin tämä: puhelimesi taustakuvahistoria viikon sisältä? Jos et löydä kuvaa, kuvaile sitä.
Mulla se kuva Turun keikalta, jossa B on käsi pystyssä ja K on baby seal kädessä siinä vieressä nojaten vähän B:hen.
Toinen kuva on paidaton Kris Marc Pircin videolta (Tukholmasta?)
Mulla on taustakuvana ICIP videolta se kohta, jossa Kärde ja Daltonit kävelee vihreässä sumuissa metsässä. Just siitä kohtaa missä K:n naama alkaa vähän erottua sieltä sumun keskeltä. Lock screenissä Kärden kaheli riehuntanaama sen jälkeen, kun se on päässyt sieltä lootasta ulos ICIP:in alussa. Sitten kun kyllästyn näihin, laitan sen Deanin upean mustavalko-julistekuvan Kärdestä ja Boitsusta.
Ei tässä keskustella terrible-sanan etymologiasta, vaan siitä, mikä johti Bojanin sanomaan sen...