Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110921/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bojanilla olisi tyttöystävä, hän ei vsrmaan olisi haastattelussa sanonut, että ei tiedä, millainen unelmien tyttöystävä on, koska sellaista ei ole istumassa vieressä. Olisi varmaan kuvaillut jotenkin toisin.

Vierailija
110922/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.

Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110923/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sen verran räjähdysherkät aiheet taas täällä, että mitäs jos mentäisiin näistä eteenpäin. :'D Mites se taustakuvakeskustelu? Kuka haluaa linkittää omansa, niin voisin uusia vaihtoehtoja katsella?

Mulla taustakuvana tämän kuvasarjan eka kuva Bojanista kimallepaidassa 😊 aivan ihana kuva ja vielä Tampereen keikalta jossa olin itsekin

https://www.tumblr.com/anxious-witch/729339415213850624?source=share

Vierailija
110924/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo Tavastian bäkkärillä B:tä halaileva mies jokerman_bojanin TikTok videossa nimeltä Plot twist in K's + B relationship? Jotain viisuväkeä.

Eiks tää ollu se ilkeä viisutoimittaja ?

Muistaisiko joku tämän toimittajan nimen?

Vierailija
110925/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B vastasi täysin vitsillä, että tuntui "terrible" tavata K. Se oli sarkasmia, ja reissun aikana tuli jo ilmi heidän käyttävän sitä paljon yhdessä. Tossa autossa otetussa lauluvideossa ei taas ole havaittavissa muuta, kuin vilpitöntä onnea siitä, että yhdessä saa olla taas. Bn silmät loistaa ja K on jotenkin avoimena toiselle.

Missä käyttivät sitä yhdessä reissun aikana?

Ja siis ei, kyllä se terrible viittasi Bojanin omiin tunteisiin siitä, minkä monitasoisen myllerryksen K on saanut hänen sielussaan aikaan.

Jos ois täysin friend zonella, ois vastannut *Great, of course!*

Hetkinen nyt, kyllä tuo terrible oli NIMENOMAAN sarkasmia, ei Bojanin oikea fiilis.

- eri

Ei ole sarkasmia. Et nyt tajua sarkasmin ydintä ollenkaan. Totta kai sillä on jokin nerkitys, että sanoi Terrible, eikä että Great tms.

Eikä se oli vain se, että K vääntelee asioita koko ajan.

Mä näin sen niin, että Bojanilla on aiheeseen liittyen noita Terrible -fiiliksiä ollut myös. Siis henkisellä tasolla, en tarkoita, että tarkoittaisi, että K on terrible tai mitään sellaista.

*Sarkasmi on purevaa ivaa tai purevan ivallinen ilmaus.[1] Se on sanallista ironiaa, joka on tarkoituksellista, peittelemätöntä ja yleensä loukkaavaksi tarkoitettua.[2] Sarkasmilla ilmaistaan kielteistä ja arvostelevaa asennetta tiettyjä henkilöitä tai tapahtumia kohtaan.*

Voi hyvää päivää, että kaikesta aina pitää vääntää jotakin outoa/draamaa... "Terrible" ja hirveä naurunrämäkkä (kummankin suunnasta) päälle on läppää ja tarkoittaa lähinnä, että olipas höntti kysymys, tottakai on ihanaa nähdä taas. Erittäin yksinkertaista ja selkeää.

Vierailija
110926/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajahtanut bulbasaur-virne listalle.

Vierailija
110927/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten B&K:n välillä kyse ystävyydestä, veljeydestä tai rakkaudesta, mutta niillä on hyvin paljon muutakin

Siltä tuo näyttää, että paljon muuta, mutta sitten muistan sen nimeltä mainitsemattoman, ööh miksi hän sitten on kuvioissa edelleen.

Edelleen on aika paljon sanottu, kun miehet oikeasti ovat tunteneet vasta muutaman kuukauden ja tunteista huolimatta on paljon pohdittavaa: kaksi uraa kahdessa eri maassa, imago ja monet ammatilliset jutut, yhteiskuviot ja velvollisuudet. Vaatii aikaa, että tekee jotakin ja edes saan selvitettyä itselleen ja muille, mitä se jotakin tulee oikeasti olemaan.

Ja oikeassa elämässä K:lla on nainen ja B:llä voi olla joku joten kaikki nämä spekulaatiot heidän pohdinnoistaan on ihan hukkaan heitettyä aikaa.

Prkl oonko viettäny monta kuukautta täällä ihan turhaan 😮 Tarkottaako tää nyt sitä etten tulekaan naimaan Anteroa, Suomen jääkiekko maajoukkuetta ja Cameltoeta? Mitä mä nyt teen 😭

T. Nymfomaani

Vierailija
110928/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten B&K:n välillä kyse ystävyydestä, veljeydestä tai rakkaudesta, mutta niillä on hyvin paljon muutakin

Siltä tuo näyttää, että paljon muuta, mutta sitten muistan sen nimeltä mainitsemattoman, ööh miksi hän sitten on kuvioissa edelleen.

Edelleen on aika paljon sanottu, kun miehet oikeasti ovat tunteneet vasta muutaman kuukauden ja tunteista huolimatta on paljon pohdittavaa: kaksi uraa kahdessa eri maassa, imago ja monet ammatilliset jutut, yhteiskuviot ja velvollisuudet. Vaatii aikaa, että tekee jotakin ja edes saan selvitettyä itselleen ja muille, mitä se jotakin tulee oikeasti olemaan.

Samaa mieltä, jos miettii omalle kohdalle niin ei todellakaan mikään yksinkertainen juttu. Mielestäni siksikin ihan loogista että puhuvat veljeydestä yms. Onhan se aika kipeää jos on oikeita tunteita, mutta esteitä näin paljon.

Pelkästään jo tuo asuminen eri maissa on ihan hillitön este, kun sitä ajattelee. Ja kummallakin merkittävä, nousujohteinen ura omassa maassaan. Sitten vielä kaikki muu siihen päälle, ikäero, kielimuuri, katolisuus, parisuhde. Tai siis ei mikään ihme, että pyrkivät vain veljellisesti olemaan tekemisissä. Toki tätä veljellisyyttä vähän rikkoo jatkuva lääppiminen.

Vierailija
110929/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.

Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.

Mä oon kans vakuuttunut, että kyllä sillä ihan varmasti joku on. Kuvista päätellen tyttöystäviä ollut nuoresta asti. Ei tällaisen miehen yksin tarvi olla. Jos kesällä ei ollut, niin ehkä nyt on, kun on niin onnellisen näköinenkin ollut.

Mä oon myös vakuuttunut että Bojanilla on tyttöystävä. Tässähän on ollut monenlaista huhua. Se brunette on näkynyt kuvissa ja B on ollu niin onnellisen näköinen. On kyllä mahdollinen gf tosi hottis, ihanat silmät ja tanssii tosi kuumasti. Nimeä on spekuloitu, vissiin Jerestiina?

Onko linkkiä Bojanin hottistyttöystävään?

Jos nyt on mitenkään mahdollista, että tämä asia (kin) käsitettiin väärin, niin tässä viitataan siis Jereen "hottistyttöystävänä". Eli linkkejä siihen on täällä varmaan suunnilleen joka toinen 😂

Vierailija
110930/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koska Martin ilmaissut mielipiteensä shippauksesta?

Ei ole ilmaissut missään, se on tämän palstan keksintöä. Joku väitti että olisi jossain vuosien takaisessa instastoorissa sanonut mutta sitä pätkää ei tietenkään löydy mistään. Onhan B:stä ja M:stä ficcejäkin.

Vierailija
110931/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shipataan täällä kaikkia muitakin ilman erillistä lupaa ko.hlöiltä et sekaan vaan Martinit ja muut. Oon itse myös nähnyt näiden kahden välisen lämpimän tunnesiteen, välittyy videoista ja kuvistakin. Mistä me tiedetään mikä on totuus, ehkä ovatkin avopari, B & M.

Jos K ja T ei mahdu tänne, niin hauska, että nämä sulassa sovussa mahtuu.

Juu ei mahdu. Ulos täältä. Jankkarellalla on tilaa sitten noille Martin-pakottajille.

Vierailija
110932/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeassa elämässä K:lla on nainen ja B:llä voi olla joku joten kaikki nämä spekulaatiot heidän pohdinnoistaan on ihan hukkaan heitettyä aikaa.

Prkl oonko viettäny monta kuukautta täällä ihan turhaan 😮 Tarkottaako tää nyt sitä etten tulekaan naimaan Anteroa, Suomen jääkiekko maajoukkuetta ja Cameltoeta? Mitä mä nyt teen 😭

T. Nymfomaani

Onko koko elämäni valhetta? 😱

Yst.terv. rva Kurhinen-Kurvinen

Vierailija
110933/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun NT:lla tuli seurattua taas B:tä silmä tarkkana, niin tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällaisella miehellä ei olisi ketään erityistä elämässään (olen tyttöystävän kannalla). En vaan usko sitä, vaikka onkin sanonut, ettei harrasta satunnaisia suhteita. Ei hän sitä tietysti tule kertomaankaan, ja hyvä niin.

Jep, ei voi olla niin, että se vaan odottelee K satunnaisia tapaamisia ja on muut ajat ilman seuraa. Kukahan se onnellinen on.

Mä oon kans vakuuttunut, että kyllä sillä ihan varmasti joku on. Kuvista päätellen tyttöystäviä ollut nuoresta asti. Ei tällaisen miehen yksin tarvi olla. Jos kesällä ei ollut, niin ehkä nyt on, kun on niin onnellisen näköinenkin ollut.

Mä oon myös vakuuttunut että Bojanilla on tyttöystävä. Tässähän on ollut monenlaista huhua. Se brunette on näkynyt kuvissa ja B on ollu niin onnellisen näköinen. On kyllä mahdollinen gf tosi hottis, ihanat silmät ja tanssii tosi kuumasti. Nimeä on spekuloitu, vissiin Jerestiina?

Jos nyt on mitenkään mahdollista, että tämä asia (kin) käsitettiin väärin, niin tässä viitataan siis Jereen "hottistyttöystävänä". Eli linkkejä siihen on täällä varmaan suunnilleen joka toinen 😂

On muuten totta, että jos Bojanilla ois samanlainen ystävyys naispuoliseen, suomalaiseen räppäriin Käärijättäreen, niin voi elämä minkälaista suhdespekulaatiota saisimme lukea. Eikä varmaan Käärijättären avopuoliso katselisi hyvällä tai kilistelisi drinkkejä Bojanin kanssa.

Vierailija
110934/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nymfomaani

Onko koko elämäni valhetta? 😱

Yst.terv. rva Kurhinen-Kurvinen

Kyllä meitä on nyt petetty syvästi. Tämä ei jää tähän.

T. Nymfomaani

Vierailija
110935/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B vastasi täysin vitsillä, että tuntui "terrible" tavata K. Se oli sarkasmia, ja reissun aikana tuli jo ilmi heidän käyttävän sitä paljon yhdessä. Tossa autossa otetussa lauluvideossa ei taas ole havaittavissa muuta, kuin vilpitöntä onnea siitä, että yhdessä saa olla taas. Bn silmät loistaa ja K on jotenkin avoimena toiselle.

Missä käyttivät sitä yhdessä reissun aikana?

Ja siis ei, kyllä se terrible viittasi Bojanin omiin tunteisiin siitä, minkä monitasoisen myllerryksen K on saanut hänen sielussaan aikaan.

Jos ois täysin friend zonella, ois vastannut *Great, of course!*

Hetkinen nyt, kyllä tuo terrible oli NIMENOMAAN sarkasmia, ei Bojanin oikea fiilis.

- eri

Ei ole sarkasmia. Et nyt tajua sarkasmin ydintä ollenkaan. Totta kai sillä on jokin nerkitys, että sanoi Terrible, eikä että Great tms.

Eikä se oli vain se, että K vääntelee asioita koko ajan.

Mä näin sen niin, että Bojanilla on aiheeseen liittyen noita Terrible -fiiliksiä ollut myös. Siis henkisellä tasolla, en tarkoita, että tarkoittaisi, että K on terrible tai mitään sellaista.

*Sarkasmi on purevaa ivaa tai purevan ivallinen ilmaus.[1] Se on sanallista ironiaa, joka on tarkoituksellista, peittelemätöntä ja yleensä loukkaavaksi tarkoitettua.[2] Sarkasmilla ilmaistaan kielteistä ja arvostelevaa asennetta tiettyjä henkilöitä tai tapahtumia kohtaan.*

Olen kanssasi samaa mieltä, että se ei ole sarkasmia. B nauraa kysymyksestä, jota hän piti typeränä ja triviaarina, mutta silti kohteliaana. Tiedämme kuinka hän voi olla K:n kanssa, ja se inspiroi tämän vastauksen.

Vierailija
110936/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten totta, että jos Bojanilla ois samanlainen ystävyys naispuoliseen, suomalaiseen räppäriin Käärijättäreen, niin voi elämä minkälaista suhdespekulaatiota saisimme lukea. Eikä varmaan Käärijättären avopuoliso katselisi hyvällä tai kilistelisi drinkkejä Bojanin kanssa.

Niin se valitettavasti menee. Ehkäpä sitten hyvä heidän tapauksessa että ovat samaa sukupuolta ja media jättää heidät aikalailla rauhaan. Oliko sloveniassa se yksi kirjoitus B:n eurovision lover tai jotain.

Vierailija
110937/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä nyt taas poistuu viestejä näin kovaa vauhtia?

Vierailija
110938/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110939/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta sen enemmän kantaa B:n ja K:n suhteen luonteeseen, niin ihan samaa olen miettinyt. Katsoin eilen viisujen aikaisia videoita. Varsinkin se finaalin jälkeinen käytäväkävely, niskapusu, halailut olivat sellaisia, että jos B:n tilalla olisi ollut nainen, niin suhdespekulaatiot olisivat räjähtäneet.

Vierailija
110940/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.

Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)

Huomasitko että siinä Provinssirockin IG postauksessa, jossa tästä kerrottiin, oli pyydetty Joker Outtia ko. festareille (vai olitko se jopa sinä)? Ja Provinssirockin IG-tili oli tykännyt tästä kommentista. Että no minä ainakin vedän tästä 1+1 ja menen heti ostamaan liput. Kärtsä siellä on varmasti kans. Toivottavasti samana päivänä. 😅

Ketju on lukittu.