Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110341/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

Kärsä lumoaa hihittävän Bubbelinsa upeilla käsiliikkeillä. Selvästi B hiukan ihastuneen kiusaantunut ja K:n silmät lopuksi pikkusen demoniset.

Harmi, että video loppuu juuri tuohon, koska selvästi K:n silmät ja eleet viittaa siihen, että hän olisi seuraavaksi kysynyt, että oliko tämä OK tai jatketaanko vielä? Olisin halunnut nähdä B:n vastauksen :D.

Vierailija
110342/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

Näkispä muiden ilmeet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110343/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa pitkästä aikaa Boitsun ja Kärpän punaiset pallukat vierekkäin instassa

Meinasin kusta housuuni

Vierailija
110344/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen mielessäni, kun K kysyy viettelevästi B:ltä 'do you know what l**ka means', ja toinen miettii sitä niin viattomana. Please Kaarija tell me what it means 😇

Vierailija
110345/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko palsta on löytänyt videot nacen tyttöystävästä? Ilmeisesti tiktokssa pyörii sellaisia kuvia, mutta en ymmärrä sen hakua ollenkaan.

Joo, on asiatonta levittää tyttöystävistä mitään kuvia mutta tunnustan että kiinnostaa silti.

Vierailija
110346/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden tiktokissa söpö B&K video autosta, jota en ainakaan muista nähneeni.

Kärtsylin kädet 💚

Vierailija
110347/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ne yhtä aikaa?

Vierailija
110348/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsä lumoaa hihittävän Bubbelinsa upeilla käsiliikkeillä. Selvästi B hiukan ihastuneen kiusaantunut ja K:n silmät lopuksi pikkusen demoniset.

Harmi, että video loppuu juuri tuohon, koska selvästi K:n silmät ja eleet viittaa siihen, että hän olisi seuraavaksi kysynyt, että oliko tämä OK tai jatketaanko vielä? Olisin halunnut nähdä B:n vastauksen :D.

Hitto, mul ei tiktokia, työantajan puhelimeen ei saa ladata. Näkeekö muualta tän?

Vierailija
110349/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Minulla on screenshotteja nimimerkkeineen päivineen.

Vierailija
110350/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkispä muiden ilmeet :D

Ollaan nähty ne jo. Näyttävät siltä, että miettivät miten äkkiä saavat turvavyöt pois päältä ja pakun ovet auki, ja osuvatko penkalle vai autojen väliin/alle. Mutta ei sekään paljoa haittaisi kunhan vaan pääsevät touhutonttujen ulottumattomiin. Tosin riittävän kauas ettei äänikään kanna.

Vierailija
110351/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei joksut osaa vieläkään kirjoittaa Käärijä? Aina vaan Käärija. Niin kauan kun tämä vääryys jatkuu on ihan ok ettei Kärde tiedä poikien nimiä.

Vierailija
110352/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei joksut osaa vieläkään kirjoittaa Käärijä? Aina vaan Käärija. Niin kauan kun tämä vääryys jatkuu on ihan ok ettei Kärde tiedä poikien nimiä.

Kärde tietää heidän nimet. Ä kirjainta tuskin on heidän näppäimistöissä.

Vierailija
110353/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..

Näin toimisin minä, mutta muilla voi olla eri ideoita

Itse blurraisin kuvatut henkilöt ja lähettäisin koko screenshotit asiallisen ja ystävällisen viestin kanssa (kerro lyhyesti kuka olet, mikä tilanne, miten sait screenshotit) insta-dm:in kautta joillekin K:n crew:n järjestäjä-jäsenille. Häärijä ja Mikke ainakin, ja kiertuemanagerille ehkä. K:lle laittaisin varmuuden vuoksi EHKÄ suoraan myös, mutta extra ystävällisellä viestillä jossa painottaisin että tässä on vain tilanteesta screenshotteja jos ne ovat hänelle mitenkään hyödyksi, enkä halua hänelle mitään taakkaa aiheuttaa niillä tjs. 

Jos K on tietoinen asiasta niin Mikke ja H:kin varmaan ovat, ja todistusmateriaalia tapahtuneesta eri lähteistä voi olla heillekin hyödyksi, vaikka vain antamaan selvempää kuvaa mitä on tapahtunut. Ja jos joukossa on nimimerkkejä jotka ovat heille tuttuja (varsinkin H on niin paljon fanien kanssa tekemisissä) he voivat ehkä jotenkin puuttuakin asiaan jos niin haluavat, sisäisesti tai muuten. 

Tsemppiä nuorille. Fandomit on joskus tosi rankkoja piirejä.

Itse unohtaisin tämän toimintatavan. On poliisin asia olla yhteydessä K:hen ja crew:hen, jos tarve vaatii. Yksityishenkilöt (nyt ei siis Janin) sekoittavat vaan pakkaa liikaa.

No se olisikin näky kun Janin yksityishenkilö tulisi täydessä taisteluvalmiudessa puolustamaan kaikkien fanien kunniaa ja oikeuksia! 😅😅

Sori, oli pakko vaikka varmaan näin vakavalla asialla ei saisi vitsailla.

Justiinsa olin tulossa sanomaan että Janin yksityishlö se vasta sen pakan saisikin sekaisin 😂

Janin pamppua kehiin niin siinä kyllä kauhistuu paatunutkin nettikiusaaja.

Vierailija
110354/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

No onko se Tiia niissä vai ei? Jos ei oo niin sitten joku valehtelee että se ois siellä ryhmässä

Vierailija
110355/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pistäppä tulee (blurraa vaikka nimimerkit ja/tai muut tunnistettavat jutut, nii ei mene kenenkään jahtaamiseksi)

Vierailija
110356/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ne yhtä aikaa?

Nyt tuli taas tuhmia ajatuksia mieleen 😂

Vierailija
110357/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se Tiia niissä vai ei? Jos ei oo niin sitten joku valehtelee että se ois siellä ryhmässä

Olen siis nähnyt vain kolme nimimerkkiä, en kaikkia ketä ryhmässä on.

Vierailija
110358/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

https://www.tumblr.com/damiannasworld/729527767599808512/so-theres-a-fu…

Vierailija
110359/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pistäppä tulee (blurraa vaikka nimimerkit ja/tai muut tunnistettavat jutut, nii ei mene kenenkään jahtaamiseksi)

Tämähän sitten on oikeasti kai rikos jakaa suljetusta ryhmästä.

- eri

Vierailija
110360/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanista vähemmän esillä olleita kuvia:

https://www.instagram.com/p/CvCXJr7NwRL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/Ct7Kyb5I7_1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/Ct7p0cMNStp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/Cu4645JI_0K/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/CulgP_rt82p/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/Ct6ipQgtL8k/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Samalla asialla olin, kun täällä oli niin tylsää. Vielä B 💙https://www.instagram.com/p/CYo3aIuNfhx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

En tykkää, kun B on noiden pitkäsääriakkojen alla 🤭. Muutenhan kuva on kiva.

Muistan Benjaminista vähän samantyyppisen kuvan silloin kun se oli vielä puhtoinen nuorisoisoli ja syvällä kaapissa. Oli kylläkin ammattikuvaajan ottama, mutta vähän samaa ideaa. Ja kuinkas sitten kävikään?

Ketju on lukittu.