Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110362/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

En ole nähnyt aikaisemmin tätä. Ja aww miten onnelliselta Bojan näyttää.

IHANA,!💙💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110363/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei joksut osaa vieläkään kirjoittaa Käärijä? Aina vaan Käärija. Niin kauan kun tämä vääryys jatkuu on ihan ok ettei Kärde tiedä poikien nimiä.

Kärde tietää heidän nimet. Ä kirjainta tuskin on heidän näppäimistöissä.

Onhan tossa kaksi ä:tä, viimeinen vaan puuttuu aina.

Toi oli muuten sit taas mun huonoa huumoria.

- sama

Vierailija
110364/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne todellakaan nimimerkkejä tai screenshotteja. Ihan muu paikka on osoite niille.

Vierailija
110365/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tuo Tavastian bäkkärillä B:tä halaileva mies jokerman_bojanin TikTok videossa nimeltä Plot twist in K's + B relationship? Jotain viisuväkeä.

Vierailija
110366/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

Näkispä muiden ilmeet :D

Linkkiä? En ole tiktokissa 😢

Vierailija
110367/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

https://www.tumblr.com/damiannasworld/729527767599808512/so-theres-a-fu…

Ei menny ohi. T. Paikalla ollut :D

Vierailija
110368/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Minulla on screenshotteja nimimerkkeineen päivineen.

No pistäppä tulee (blurraa vaikka nimimerkit ja/tai muut tunnistettavat jutut, nii ei mene kenenkään jahtaamiseksi)

Tämähän sitten on oikeasti kai rikos jakaa suljetusta ryhmästä.

- eri

Jakaa jollekin toimittajalle, jolla on lähdesuoja. Ei ketään ollut ketään ketä syyttää siinä haippirinkikohussakaan.

Vierailija
110369/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Minulla on screenshotteja nimimerkkeineen päivineen.

No pistäppä tulee (blurraa vaikka nimimerkit ja/tai muut tunnistettavat jutut, nii ei mene kenenkään jahtaamiseksi)

Tämähän sitten on oikeasti kai rikos jakaa suljetusta ryhmästä.

- eri

Jakaa jollekin toimittajalle, jolla on lähdesuoja. Ei ketään ollut ketään ketä syyttää siinä haippirinkikohussakaan.

Anteeks mutta missä kohussa?

Vierailija
110370/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Mä näin tän nyt ku muistutit, ja siis niin, mitä ihmettä B oikein puuhastelee, kurkusta kiinni, toisella kädet kitaraa täynnä, ja B "kuristaa", et onko tässä nyt samaa meininkiä ku se Janin polkasu lattialla makaavaa B:a kohtaan ...? Voi pojat pojat... Gregor tai Nico olis pistänyt nää mellastajat aisoihin, mut kumpikaan ei tietysti ollut turneella mukana ...

Vierailija
110371/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt aikaisemmin tätä. Ja aww miten onnelliselta Bojan näyttää.

IHANA,!💙💚

Se joka on tuon kuvannut on selkeästi halunnut kuvata myös Boitsun reaktiot lähietäisyydeltä😅

Vierailija
110372/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Ei menny ohi. T. Paikalla ollut :D

Juu, kyllä tuo huomattiin!

Vierailija
110373/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkispä muiden ilmeet :D

Linkkiä? En ole tiktokissa 😢

Kyllä näkyy, vaikka mäkään en ole tiktokissa. Laitoin google-hakuun joker out tiktok

Vierailija
110374/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Joo mua on häirinnyt tämä koko päivän, varsinkin kun Twitterissä joku hokannut, et B käyttää ns. turvallista kuristusotetta (kaikkeen kuristamiseen liittyy riskejä!) eli ei paineta keskeltä vaan sivusta verisuonten kohdalta. Eli ilmeisesti näitä juttuja tullut harrastettua ennenkin. 😳

Vierailija
110375/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Joo mua on häirinnyt tämä koko päivän, varsinkin kun Twitterissä joku hokannut, et B käyttää ns. turvallista kuristusotetta (kaikkeen kuristamiseen liittyy riskejä!) eli ei paineta keskeltä vaan sivusta verisuonten kohdalta. Eli ilmeisesti näitä juttuja tullut harrastettua ennenkin. 😳

I see, I see...

Vierailija
110376/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli nyt taas tänään ollenkaan tästä 'Kärtsän tissit' -asiasta.

En minäkään. Ajattelen niitä joka päivä 24/7.

T: Boitsu

En ihmettele.

https://www.tumblr.com/frikatilhi/729461307632435200/totally-forgot-abo…

Ja Nace vilkaisee, että mitä tuolla tapahtuu 👀

Vierailija
110377/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo Tavastian bäkkärillä B:tä halaileva mies jokerman_bojanin TikTok videossa nimeltä Plot twist in K's + B relationship? Jotain viisuväkeä.

Eiks tää ollu se ilkeä viisutoimittaja ?

Vierailija
110378/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Kiitos tästä, nyt nää kuvat kuumottaa vielä enemmän, jos mahdollista. Vaan eipä siinä, ihan kiva löytää itsestään uusia puolia vielä tässä iässä... 😳🥵

Vierailija
110379/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko palsta on löytänyt videot nacen tyttöystävästä? Ilmeisesti tiktokssa pyörii sellaisia kuvia, mutta en ymmärrä sen hakua ollenkaan.

Joo, on asiatonta levittää tyttöystävistä mitään kuvia mutta tunnustan että kiinnostaa silti.

Voi ei, pyöriikö siellä mun kuvat. Apua.

Vierailija
110380/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Mitä mitä mitä?!! Ei helskutarallaa. Nyt ei riitä enää edes horny jail tälle naudalle, ei tulis pitelemään sekuntiakaan. Taidan mennä upottamaan itseni valtamereen.

Ketju on lukittu.