Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.
Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena
Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.
Onkohan Mikke jo vihdoin editoinut ja käynyt läpi ne tuhannet viisukuvat....
Aika paljon T editoi kuvia kyllä. Mikke vähemmän. Jotenkin myös huvittaa että tää nainen vois olla Kärtsän äiti iän puolesta ja sit käy ottamassa tuollaisia "thirsty-kuvia" ja läähättää fanien kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Sama kävi mielessä mutta menen silti. Kiinnostaisi tietää arvostellaan siellä jotain random faneja vai enemmänkin näitä jotka kiertävät enemmän keikkoja. Samoin se että onko tämä enemmän etelän ongelma vai koko Suomen laajuinen.
Ja eikä siellä Jodelissa (vai discordissa, en ole enää kärryillä kumpi se oli) ole mitään modea joka pääsee kaikkiin ryhmiin katsomaan mitä siellä kirjoitellaan? Ja sulkee ryhmän jossa on vihapuhetta tms. Eihän sen nyt mikään sipulikava pitäisi olla jossa saa mellastaa miten tahtoo. Vai onko tässä nyt tehty kärpäsestä härkänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja
Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana
No ei musta ole kyllä kovin ok, että haukkuu niitä kuvia suljetussa ryhmässä, jossa kaikki kuitenkin ovat Kn faneja. Tai ylipäätään, osoittaa suurta epäammattimaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Sama kävi mielessä mutta menen silti. Kiinnostaisi tietää arvostellaan siellä jotain random faneja vai enemmänkin näitä jotka kiertävät enemmän keikkoja. Samoin se että onko tämä enemmän etelän ongelma vai koko Suomen laajuinen.
Ja eikä siellä Jodelissa (vai discordissa, en ole enää kärryillä kumpi se oli) ole mitään modea joka pääsee kaikkiin ryhmiin katsomaan mitä siellä kirjoitellaan? Ja sulkee ryhmän jossa on vihapuhetta tms. Eihän sen nyt mikään sipulikava pitäisi olla jossa saa mellastaa miten tahtoo. Vai onko tässä nyt tehty kärpäsestä härkänen?
Ei discord ryhmiä valvota. Jokaisessa on oma moderaattori, eiköhän se tuollaisessa ryhmässä ole yhtä p erseestä kun muutkin jäsenet.
Ja kohta itkettää, kun ette saa Tiian kuvia enää. KAKSINAISMORALISMI.
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäsikö eliittikerho tänne vai mitä nyt tapahtuu?
Ei perkele.
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäsikö eliittikerho tänne vai mitä nyt tapahtuu?
Jo olikin vähän liian leppoisaa..
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta itkettää, kun ette saa Tiian kuvia enää. KAKSINAISMORALISMI.
Onneksi saadaan Miken kuvat. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena
Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.
"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.
Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen
Eilen joku kertoi ihmetelleensä kuinka pitkiltä JOt näytti Tavastialla. Mulla oli sama juttu. Olin Tavastia 1:llä ja parvelta hämmästelin, kuinka jumalattoman pitkiltä näyttivät kohtuu pienellä lavalla. Seisoivatkin aika paikallaan ainakin aluksi. Kun on tottunut näkemään vikkelän pikku Kärpän säntäilemässä edestakaisin lavalla 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei discord ryhmiä valvota. Jokaisessa on oma moderaattori, eiköhän se tuollaisessa ryhmässä ole yhtä p erseestä kun muutkin jäsenet.
Eli se eliittiryhmä on siellä discordissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja
Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana
Mikke on vähän one trick pony. Kuvat on näyttäviä joo, mutta siitä olen Tiian kanssa samaa mieltä että voisi käyttää välillä muutakin kuin laajakulmaobjektiiveja.
Mulla ainakin sormet syyhyäis päästä Kärden kimppuun ihan semmoisen perus 50-millisen linssin kanssa. (Sori tästä lauseesta mutta oli ihan pakko 🤭)
T. Harrastuskuvaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.
Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen
Nämä sun mainitsemat kommentit taitaa olla sieltä julkisesta discordista, koska siellä mäkin olen nämä nöhnyt. Toisaalla vissiin vähän eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se eliittiryhmä on siellä discordissa?
Nimenomaan discordissa. En tiedä, onko Jodelissa ees tälläsiä pienempiä ryhmiä. Paitsi Käärijäkiimailijat. Siellä oon itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Ja jatkaa samalla toisaalla asian ruotimista. Ei ole kovin fresh.
Ai ihan tälläkin hetkellä?
Ei jatka.
Ootko siis siinä eliittiryhmässä? Hyvä, jos ei jatka nyt enää.
Jos joku tästä ryhmästä on siellä, niin poistu heti sieltä. Ja anna parhaat juorut samalla.
Eliittiryhmäläinen voi täällä pintapuolisesti jotain, mutta yksityiskohdat ja sanasta sanaan jutut on top secret. Eliittiryhmäläinen on luotettava, ei mässäile asioilla eikä juorua niitä eteenpäin.
Te itse jauhatte täällä ties mitä ja haukutte porukkaa, julkisesti.
Nyt kyllä jäi vähän vaivaamaan että minkälaista on tietokirja horny jail -kama 😁 kuulostaa äärimmäisen mielenkiintoiselta.
Tai ainakin tosi paljon mielenkiintoisemmalta kuin viidessadas painos siitä samasta anatomian pskasta jossa aivan samat tiedot, muutama sanamuoto muutettu ja kirjoitettu vähän uusiksi ettei ole ihan suoraa plagiointia ihan vaan sen takia että uudet "kirjoittajat" saa siitä kivan tilin.
Mun ehkä mielenkiintoisimmat käännökset on ollut psykologian ja psykiatrian erikoisjulkaisut mm. aihepiiristä perhesalaisuudet, ja mitenkä ne vaikuttaa myös tuleviin sukupolviin. Näissä oli tosi hyvin edustettuna esimerkiksi tukahdutetut seksuaaliset suuntaukset. Oikeasti tosi havahduttavaa lukemista.
T. Italian kääntäjä