Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä kääntää kalvakka luinen pyllykkä sloveniaksi plešasta kostna bula
Italiaksi un nodulo osseo calvo
Ei hajuakaan onko oikeinpleša kostna Bula makes absolutely no sense whatsover! 🤣
Sad that I cant study slovenian, at least not easily (cant find any free place to learn) 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.
Ai taivas, ei se ole tyhmä.
Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.
Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.
Häärijä samoin. Eilen joku täällä laittoi et ei pidä antaa keltaisen puvun yms hämätä, et melkonen pelimies vilkkusilmä olis tää Häpäkin.
Anteeksi, mutta mun on pakko korjata. Siis Häärijä on tosi eläväinen vilkkusilmä, mutta termiä pelimies en ole käyttänyt. Haluan vain korjata asian, ettei lähde pian turhia juoruja liikkeelle väärinymmärryksen takia.
Sori vähän innostuin. Laitan värikynät takas penaaliin.
🤣 Mitä turhaan. Niille on paljon käyttöä tässä ketjussa. T: tuon Häärijä kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan onko oikeinEi helvetti tuo Italian on aivan karmea. Luinen, kalju nystyrä 😂.
T. Se toinen Italian vahvistus
Nyt meni croissantit henkeen 🤣🤣
Tästä hetkestä alkaen näen Jurea katsoessani vain kaljun nystyrän!!! 😳😳 Help
Kaukana siitä 😄
Tuossa näkyy just se kutistuminen!
Mehevä pylly!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua että tän ketjun seuraaminen on mun uusi työ
Mut hei eikös se ollut niin, että kelalta saa palkkaa täällä roikkumisesta?
Ja pitäisi kyllä saada työkyvyttömyyseläkepäätös mt-syistä kun vaan menee lääkärille ja kertoo seuranneena ketjua jo X kuukautta 😁
Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa - vaikka tämäkin on taas sellainen aihe, et alkaa höyry nousta osalla ja mittarit paukkuu punasella - mut ku joku mainitsi et oli tavannut livenä Bojanin (ja K ja H), ja et Bojan olikin livenä ollut paljon pienempi/lyhyempi miltä kuvissa jne näyttänyt, niin miten lyhyt se on siis ollut, koska kyllähän se nimenomaan näyttää kuvissa tosi lyhkäseltä?
Mua ei asia lainkaan haittaa, minkä pituinen on kukakin, mut jäi kiinnostamaan, kun onhan tästä paljon ollut puhetta ja mielipiteitä.
No B näyttää siltä, että on helvetinmoisessa tikissä ja sinut itsensä kanssa :D Eli suurenmoiselta. Samoin K <3
No ei tullut sellaista mielikuvaa, että olisi erityisen lyhyt. Ihan näytti siltä, että on 178.
Öm. Otan tähän sen verran kantaa, että mä olen 178 cm ja olin siis kuullut, että B on saman mittainen, siksi se mieleenkin on jäänyt. En ollut ihan eturivissä Logomossa mutta aika lähellä, joten kun B laskeutui muistaakseni Umazane Mislin aikana alas lavalta laulattamaan eturiviläisiä, hämmennyin vähän siitä, kuinka hän vaikutti olevan mua lyhyempi. Ei paljon, mutta hivenen. Mutta ehkä jätetään tämä spekulointi tähän, koska tarkemmat mittailut olis varmaan pitänyt tehdä lähempää ja vaikka selät vastakkain. Eikä sillä pituudella kyllä mitään vaikutusta ole B:n karismaan, huh mikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja tuolta julkisesta discordista en ainakaan haulla löydä enää hänen kommenttejaan, jotka siellä vielä eilen olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän työpaikkaan iskee yt:t (oikeasti vaarana), niin haen sanomalle töihin ja minne voi laittaa hakemuksen, jos haluaa modeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Vierailija kirjoitti:
Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi kyllä saada työkyvyttömyyseläkepäätös mt-syistä kun vaan menee lääkärille ja kertoo seuranneena ketjua jo X kuukautta 😁
Ai luoja 🤣 selittäisi vielä kaikkine käänteineen ja termeineen mitä täällä tullut esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Ja jatkaa samalla toisaalla asian ruotimista. Ei ole kovin fresh.
Vierailija kirjoitti:
Hei kanssanaudat, mun on nyt aivan pakottava tarve kertoa teille, että olen sekä tämä käännöstyön kanssa tappeleva tyyppi että palstan toinen Italian vahvistus. Ja käännös sattuu olemaan enkusta italiaksi käännettävä anatomian oppikirja tuleville lääkäreille. Tungen ton kaljun luunystyrän italiaksi sinne johonkin väliin 😂. Kukaan ei takuulla huomaa.
Hei, minäkin olen tehnyt vähän vastaavia käännöksiä, kielipari vain eri! Ja olen myös kääntänyt suomeksi kirjan, jonka aihe liittyy hyvin paljon tähän ketjuun, mutta jos paljastaisin sen aiheen niin doxaisin suoraan itseni. :D Mutta tietokirja horny jail -kamaa enivei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan onko oikeinEi helvetti tuo Italian on aivan karmea. Luinen, kalju nystyrä 😂.
T. Se toinen Italian vahvistus
Nyt meni croissantit henkeen 🤣🤣
Tästä hetkestä alkaen näen Jurea katsoessani vain kaljun nystyrän!!! 😳😳 Help
Kaukana siitä 😄
Tuossa näkyy just se kutistuminen!
Hui! Tuleekohan siitä valkoinen kääpio vai musta aukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.
Ai taivas, ei se ole tyhmä.
Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.
Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.
Häärijä samoin. Eilen joku täällä laittoi et ei pidä antaa keltaisen puvun yms hämätä, et melkonen pelimies vilkkusilmä olis tää Häpäkin.
Anteeksi, mutta mun on pakko korjata. Siis Häärijä on tosi eläväinen vilkkusilmä, mutta termiä pelimies en ole käyttänyt. Haluan vain korjata asian, ettei lähde pian turhia juoruja liikkeelle väärinymmärryksen takia.
Olen Häärijä ja teen mitä vaan, pumppaan rautaa, juosten kierrän maan
Jos niin mä saan sinut Kris innostumaan
Teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen
Oon pelimies kovakuntoinen
Tahdon Kris sua koskettaa
Voin sen tunnustaa
Saanko ehdottaa Kris
Iltaa kanssani?
Tule niin vien sinut Kris kahville
Ja nakkikioskille jatkoille
Siitä taksiin ja saatille
Tänä iltana ei tuu pakkeja
Eikö tämä ollut se Päivi Räsäsen soidinlaulu miehelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja 🤣 selittäisi vielä kaikkine käänteineen ja termeineen mitä täällä tullut esille
Lääkärikin ehtis tosin jäädä (vanhuus)eläkkeelle ennekö päästäis enää puoleenväliin. Ellei tekis harakiriä jo heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hei kanssanaudat, mun on nyt aivan pakottava tarve kertoa teille, että olen sekä tämä käännöstyön kanssa tappeleva tyyppi että palstan toinen Italian vahvistus. Ja käännös sattuu olemaan enkusta italiaksi käännettävä anatomian oppikirja tuleville lääkäreille. Tungen ton kaljun luunystyrän italiaksi sinne johonkin väliin 😂. Kukaan ei takuulla huomaa.
Hey, a compatriot! They actually seemed like medical terms to me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikin ehtis tosin jäädä (vanhuus)eläkkeelle ennekö päästäis enää puoleenväliin. Ellei tekis harakiriä jo heti kättelyssä.
Siis edes, ei enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkaa samalla toisaalla asian ruotimista. Ei ole kovin fresh.
Ai ihan tälläkin hetkellä?