Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Ja jatkaa samalla toisaalla asian ruotimista. Ei ole kovin fresh.
Ai ihan tälläkin hetkellä?
En tiedä tästä hetkestä, mutta eilen ainakin.
Kyllä tiian viestit löytyy vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Ei jatka.
TÖ kuvat on kyllä upeita, joten harmittaa, jos taustalla onkin tuollaista vänkäystä.
Aiempiin kommentteihin, onko muuten missään netissä mahdollisuus opetella sloveniaa? Haluan uuden kielen ja tämähän nyt avustaisi heidänkin ymmärtämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatka.
case closed täällä. Oisko?
Made in Italy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kanssanaudat, mun on nyt aivan pakottava tarve kertoa teille, että olen sekä tämä käännöstyön kanssa tappeleva tyyppi että palstan toinen Italian vahvistus. Ja käännös sattuu olemaan enkusta italiaksi käännettävä anatomian oppikirja tuleville lääkäreille. Tungen ton kaljun luunystyrän italiaksi sinne johonkin väliin 😂. Kukaan ei takuulla huomaa.
Hey, a compatriot! They actually seemed like medical terms to me.
That's why 😂🤭 if I was a little more brave, I'd slip in nodulo osseo calvo (lat. natibus jureus defloccatus) or something, but that might be detected by the editor 😅
Mulla on lukihäiriö mutta tämän ketjun kohdalla siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Välillä pitää oikein pysähtyä miettimään, että mitä minä juuri luin.
Mitä Boitsu kurkkii netin ihmeellisetä maailmasta ;)
https://www.tumblr.com/ere-na/729520604331540480/i-saw-bojans-ig-story-…
Onko LadySlo varannut jo puolison? En enää muista.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatka.
Ootko siis siinä eliittiryhmässä? Hyvä, jos ei jatka nyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukihäiriö mutta tämän ketjun kohdalla siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Välillä pitää oikein pysähtyä miettimään, että mitä minä juuri luin.
Voi olla, ettei edes johdu lukihäiriöstä. Mulla vähän sama eikä mitään diagnoosia taustalla 😂
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
I already lost track of the message but someone asked about B and Jan kiss video, here it is:
https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424
I can't remember if there was something else the same person asked in that message. :/
Bojan really shows his love. What a cutie. And Jan is more than ready, nothing to doubt about, he just goes for it, like it's something they do all the time. Love this.
I was after Bojans lick and here it is, finally found it! And heres also the kiss. Lucky to get two in One! 🔥🔥
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720328387752787968?source=share
Jos joku löytää sen pidemmän pätkän missä B nuolaisun jälkeen nauraa ja katsoo kameraan, niin kelpaa myös oikein hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski aivovuoto ja en tajua tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatka.
Ootko siis siinä eliittiryhmässä? Hyvä, jos ei jatka nyt enää.
Jos joku tästä ryhmästä on siellä, niin poistu heti sieltä. Ja anna parhaat juorut samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja
Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, makes all sense
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
I already lost track of the message but someone asked about B and Jan kiss video, here it is:
https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424
I can't remember if there was something else the same person asked in that message. :/
Bojan really shows his love. What a cutie. And Jan is more than ready, nothing to doubt about, he just goes for it, like it's something they do all the time. Love this.
Tossa alla on monta monta klippiä Bojanista ja Janista suut yhdessä. Nam.
I was after Bojans lick and here it is, finally found it! And heres also the kiss. Lucky to get two in One! 🔥🔥https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720328387752787968?source=share
Jos joku löytää sen pidemmän pätkän missä B nuolaisun jälkeen nauraa ja katsoo kameraan, niin kelpaa myös oikein hyvin!
Ja tämäkin vielä!! 😄😄