Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109721/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäjä kääntää kalvakka luinen pyllykkä sloveniaksi plešasta kostna bula

Italiaksi un nodulo osseo calvo

Ei hajuakaan onko oikein

Ei helvetti tuo Italian on aivan karmea. Luinen, kalju nystyrä 😂.

T. Se toinen Italian vahvistus

Nyt meni croissantit henkeen 🤣🤣

Tästä hetkestä alkaen näen Jurea katsoessani vain kaljun nystyrän!!! 😳😳 Help

Sama. Voi Jure parkaa. Ja toivottavasti eivät tosiaan ikinä eksy tänne.

Vierailija
109722/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa - vaikka tämäkin on taas sellainen aihe, et alkaa höyry nousta osalla ja mittarit paukkuu punasella - mut ku joku mainitsi et oli tavannut livenä Bojanin (ja K ja H), ja et Bojan olikin livenä ollut paljon pienempi/lyhyempi miltä kuvissa jne näyttänyt, niin miten lyhyt se on siis ollut, koska kyllähän se nimenomaan näyttää kuvissa tosi lyhkäseltä?

Mua ei asia lainkaan haittaa, minkä pituinen on kukakin, mut jäi kiinnostamaan, kun onhan tästä paljon ollut puhetta ja mielipiteitä.

No B näyttää siltä, että on helvetinmoisessa tikissä ja sinut itsensä kanssa :D Eli suurenmoiselta. Samoin K <3

No ei tullut sellaista mielikuvaa, että olisi erityisen lyhyt. Ihan näytti siltä, että on 178.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109723/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan onko oikein

Kaukana siitä 😄

https://twitter.com/vemdagrqs/status/1705543828348780777

Vierailija
109724/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.

Ai taivas, ei se ole tyhmä.

Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.

Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.

Häärijä samoin. Eilen joku täällä laittoi et ei pidä antaa keltaisen puvun yms hämätä, et melkonen pelimies vilkkusilmä olis tää Häpäkin.

Anteeksi, mutta mun on pakko korjata. Siis Häärijä on tosi eläväinen vilkkusilmä, mutta termiä pelimies en ole käyttänyt. Haluan vain korjata asian, ettei lähde pian turhia juoruja liikkeelle väärinymmärryksen takia.

Vierailija
109725/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.

T: Viisugay

Tunnustan olevani yksi ja kirjoittelen myös minificcejä muiden kommenttien lisäksi 👋

Ja minä kirjoitin siitä miten Härtsä sai spessun kuvan Krisiltä. En tiedä olenko kuinka ylpeä siitä kylläkään... itsehän paheksuin niitä ronskeja novelleja mutta pitäydyn nyt iisimmässä linjassa! Enkä toki heitä alunperin keksinyt.

Anteeksi mitä. Sinä siis kirjoitit, että

Kris lähetti Häärijälle dic* pi* kuvan ja sitten kuitenkin paheksuit jotakin toisen tekemää ronskia novellia.😂🙈 Voisi sanoa, että melkein päivän paras, tämä palsta ei kyllä petä. Eikä millään pahalla, itsekin huomaan olevani välillä kaksinaismoralisti. Välillä mun pitää lätkäistä itseäni päähän ja miettiä, että olenkohan paras puhumaan.

Joo, en tiedä mitä tällä palstalla tapahtuu kun itsekin menee ihan sekaisin. Eilen välillä kurkkasin kesken työpäivän tänne ja tirskuin aivan hulluna (toivottavasti työkaverit ei kuulleet). Mutta mun tarinassa viattomasti pyöryttiin eikä läiskytelty menemään lotinan kera! Täällähän olk eilen totaalisen pervoa juttua. Itse koitin pysyä kesymmässä... Vaikea täällä on enää pitää rajoistaan kiinni, seura tekee kaltaisekseen. Koitan kyllä pitää jonkinlaista tasoa jutuissa, en halua loukata asianosaisia tai ketään täällä.

Vierailija
109726/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan onko oikein

Häntäluu on se nystyrä.

Vierailija
109727/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa - vaikka tämäkin on taas sellainen aihe, et alkaa höyry nousta osalla ja mittarit paukkuu punasella - mut ku joku mainitsi et oli tavannut livenä Bojanin (ja K ja H), ja et Bojan olikin livenä ollut paljon pienempi/lyhyempi miltä kuvissa jne näyttänyt, niin miten lyhyt se on siis ollut, koska kyllähän se nimenomaan näyttää kuvissa tosi lyhkäseltä?

Mua ei asia lainkaan haittaa, minkä pituinen on kukakin, mut jäi kiinnostamaan, kun onhan tästä paljon ollut puhetta ja mielipiteitä.

No B näyttää siltä, että on helvetinmoisessa tikissä ja sinut itsensä kanssa :D Eli suurenmoiselta. Samoin K <3

No ei tullut sellaista mielikuvaa, että olisi erityisen lyhyt. Ihan näytti siltä, että on 178.

Sopivan mittanen.

T. Kris

Vierailija
109728/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.

Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.

Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.

Häärijä samoin. Eilen joku täällä laittoi et ei pidä antaa keltaisen puvun yms hämätä, et melkonen pelimies vilkkusilmä olis tää Häpäkin.

Anteeksi, mutta mun on pakko korjata. Siis Häärijä on tosi eläväinen vilkkusilmä, mutta termiä pelimies en ole käyttänyt. Haluan vain korjata asian, ettei lähde pian turhia juoruja liikkeelle väärinymmärryksen takia.

Hänen ilmeensä Hojan videon alussa jo kertoo, että on varmaan aika hauska ja vekkuli tyyppi siviilissä.

Vierailija
109729/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailusta huolimatta täytyy kuitenkin todeta, että Jure on ihana. Laiha joo, mutta aivan hurmaava persoona ja todellinen auringonpaiste. Jotenkin vilpittömän oloinen.

Vierailija
109730/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan onko oikein

Sama. Voi Jure parkaa. Ja toivottavasti eivät tosiaan ikinä eksy tänne.

Pyydän myös Härtsältä anteeksi, että olemme nähneet ja kertoneet liikaa... Ne hellät taputtelut pukuhuoneessa eivät kuulu tänne!

Vierailija
109731/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta työnteko yhtään. Mä roikun vähän väliä täällä ja katselen kaikkea shippi matskua. Ja pari kertaa oon kuunnellut Jokereiden biisejä, kerran (vain kerran tänään!) "It's crazy, it's party" ja kerran "Siitä viis", vähän vahingossa. Mihin v tt uun mä sitten meen töihin, kun saan ken kää täältä? Oon kuitenkin yli 40v. Enkä muutenkaan mikään työn sankari, vaan enemmän tämmönen taivaan rannan maalari.

Tää mun viestikään ei meinaa mennä läpi. Onko meidän firman johto nyt suodattimienkin puikoissa? Koitetaan nyt vielä josko menee läpi ... En tiedä missä vika, koittanut pätkii sanoja jne.

Joo mulla edelleen kääntötyö vaiheessa, pitäisi olla kuun loppuun valmiina. Voidaan hakea molemmat Kärtsälle personal assistanteiks kun saadaan bootsia pyllykkään tän hetkisistä duuneista.

Yes. Sopii mulle.

Vierailija
109732/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Ei saa sheimata Bojania! Ei ole hassu vaan ihana, avoin ja tunteellinen. Ehkä uskaltaa sen takia, että tietää saavansa vastakaikua tunteilleen.

Enhän minä pahalla tuota laittanut🙂en ikinä.

Vierailija
109733/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan onko oikein

pleša kostna Bula makes absolutely no sense whatsover! 🤣

I tried my best with google translator 🤣

Vierailija
109734/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanssanaudat, mun on nyt aivan pakottava tarve kertoa teille, että olen sekä tämä käännöstyön kanssa tappeleva tyyppi että palstan toinen Italian vahvistus. Ja käännös sattuu olemaan enkusta italiaksi käännettävä anatomian oppikirja tuleville lääkäreille. Tungen ton kaljun luunystyrän italiaksi sinne johonkin väliin 😂. Kukaan ei takuulla huomaa.

Vierailija
109735/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Häärijä ja teen mitä vaan, pumppaan rautaa, juosten kierrän maan

Jos niin mä saan sinut Kris innostumaan

Teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen

Oon pelimies kovakuntoinen

Tahdon Kris sua koskettaa

Voin sen tunnustaa

Saanko ehdottaa Kris

Iltaa kanssani?

Tule niin vien sinut Kris kahville

Ja nakkikioskille jatkoille

Siitä taksiin ja saatille

Tänä iltana ei tuu pakkeja

Vierailija
109736/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.

Ymmärrän kyllä sun ajatukset, mutta ei kyllä tämän takia kannata jättää menemättä. Hävettävää tässä on vain ja ainoastaan sillä eliitillä, jos oikeasti toimivat noin. Todella karseaa käyttäytymistä heiltä.

Jos näkee kameran kääntyvän itseään kohti niin keskarit pystyyn! Tosin eiköhän ne salakuvaa...

Vierailija
109737/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli linkkiä aiemmin tänään. Tässä on tämä ihana haastattelu ja Bojanin kommentti kysymykseen unelmien tyttöystävästä ja onko sinkku. Tämä on kuvattu heti ekan Suomen reissun jälkeen 💕 Avatakaa youtubessa niin näkyy tekstitys. Alku toki suomeksi 😂

Mun shippisilmät suostuu näkemään tässä vain yhden syyn miksi vastaus on tuollainen. Bojan has only eyes for kaarija

Vierailija
109738/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vähän innostuin. Laitan värikynät takas penaaliin.

Vierailija
109739/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan onko oikein

Kaukana siitä 😄

https://twitter.com/vemdagrqs/status/1705543828348780777

Tuossa näkyy just se kutistuminen!

Vierailija
109740/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua että tän ketjun seuraaminen on mun uusi työ

Ketju on lukittu.