Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108601/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan sekshurjastelijat luoda tuonne seksiosioon oman ketjun K & B sänkyfiilistelyketju tms. Vähän itseäkin tökkii kun lukee ketjua ja yhtäkkiä nenän edessä on joku saunapano.

Mites ois sellanen ehdotus, että merkitään toiminnallisemmat kuvaukset heti alkuun jollain symbolilla, ehdotuksia symboliksi? Vaikka

Vierailija
108602/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan sekshurjastelijat luoda tuonne seksiosioon oman ketjun K & B sänkyfiilistelyketju tms. Vähän itseäkin tökkii kun lukee ketjua ja yhtäkkiä nenän edessä on joku saunapano.

Mites ois sellanen ehdotus, että merkitään toiminnallisemmat kuvaukset heti alkuun jollain symbolilla, ehdotuksia symboliksi? Vaikka

🍒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108603/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin nää kaikki gayt katosi yhtäkkiä yhdessä RR:n kanssa. Samalla oven avauksella.

Just saying.

Vierailija
108604/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka ihan perinteiset varoitukset K-18, NSFW tms.

Vierailija
108605/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt joku tai joitakin aivan uusia lukijoita? Kun joku ei kestä että täällä on sek siaktien kuvailua ja ihmettellään että täällä on hui kauhistus sentään 50 vuotiaita ja kuolataan ties ketä. On ollut jo kuukausia meno samanlaista ja monta ikägalluppiakin sinä aikana ja muutenkin on kirjoiteltu minkä ikäisiä ollaan. Tuleeko nämä nyt yllätyksenä juuri tänä kyseisenä maanantaina?

Ja sitten vielä tuo että keksikää jotkut peitenimet. Huoh kun sekin aika oli ja sekään ei kelvannut vaan ketju poistatettiin.

Vierailija
108606/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän Kärtsä kattonut sitä Jokereiden saamaa lahjamäärää ja tajunnut asian. 😂💚

Vierailija
108607/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noi kaikki kauhistelijat ja siveydensipulit on tänne juuri tänään löytäneet?

Vaikka joku muuta väittäisi, niin kyllä tää pääasiassa on ollut shippausketju jo toukokuusta lähtien, ja välillä on roisimpiakin juttuja muun seassa. Ei niin, että ne varmaan monellekaan (jos kellekään) olisi mikään pääasia täällä. Monesti ne on myös enemmän tai vähemmän tän ketjun huumoria.

Jos ei halua sellaisiin ikinä törmätä, niin on parempi siirtyä muihin ketjuihin.

Vierailija
108608/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin nää kaikki gayt katosi yhtäkkiä yhdessä RR:n kanssa. Samalla oven avauksella.

Just saying.

On näkynyt joitain, mutta harvemmin. Enkä ihmettele yhtään, miksi.

Vierailija
108609/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ainakin ällöttäisi jos saisin tietää mieheni kirjoittavan likaisia fantasioita joistain naisartisteista jollain palstalla. Ja vielä pitävän sitä ihan normi käytöksenä.

Hyvä näkökulma. Lisään vielä, että sitten käyttäisi omaa eukkoaan pelkästään tyhjennysastiana kun on hankkinut nostatusta roikkumalla ja ficcailemalla palstalla.

Mä oon ollu oikein halukas ja kelpo "tyhjennysastia" mun miehelle pitkin kevättalvea...Kun oon hankkinu täältä nostatusta. Tsihii 🤭

Vierailija
108610/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo aito, silläkin järkevämmät jutut yleensä

Vierailija
108611/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kurja poistattaa kaikki ficit?

En itse ole täältä poistellut mitään, mutta eikö teidän mielestä ole vähän kyseenalaista kirjoittaa tuollaista kuumaa tarinaa käyttäen henkilöiden oikeita nimiä, kun kyseessä on avoin keskustelupalsta? Nämä tekstit tulevat hyvin google-haussa näkyviin. Joku ao3 on eri asia, kun ne ei löydy googlella ja sinne ei muutenkaan kuka tahansa eksy.

Hate to break it to you, mutta AO3 löytyy kyllä kanssa ihan googlella. Eli se argumentti ei ihan toimi tässä.

Niin toki se foorumi löytyy, mutta ne tekstit ei löydy tekstihaulla. En ainakaan itse saanut niitä näkyviin, kun tein joitain olennaisia sanahakuja.

Olen löytänyt kyllä pari kateissa ollutta ficciä AO3:sta juurikin Googlella. :)

Minä en yleensä löydä en sitten millään. Sitä demoni ficciä etsin aikoinaan ja toisen kerran sitä missä oli se jack/rose sanailu. Tuota jälkimmäistä ei löytynyt vaikka täällä oli siitä katkelmakin ja etsin sillä. No lopulta ne kyllä löytyi kun jaksoi selata ao3.

Vierailija
108612/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ainakin ällöttäisi jos saisin tietää mieheni kirjoittavan likaisia fantasioita joistain naisartisteista jollain palstalla. Ja vielä pitävän sitä ihan normi käytöksenä.

Hyvä näkökulma. Lisään vielä, että sitten käyttäisi omaa eukkoaan pelkästään tyhjennysastiana kun on hankkinut nostatusta roikkumalla ja ficcailemalla palstalla.

No sehän on vaan positiivista jos miehellä on joku harrastus, joka tuo lisää vipinää makuuhuoneen puolelle! Ei hemmetti, en mä ainakaan kontrolloi mitä ukko tekee vapaa-ajallaan ja oma mies kyllä tietää mun kirjoittelut palstalla ja on niiden suhteen ihan fine.

Vierailija
108613/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä nyt joku tai joitakin aivan uusia lukijoita? Kun joku ei kestä että täällä on sek siaktien kuvailua ja ihmettellään että täällä on hui kauhistus sentään 50 vuotiaita ja kuolataan ties ketä. On ollut jo kuukausia meno samanlaista ja monta ikägalluppiakin sinä aikana ja muutenkin on kirjoiteltu minkä ikäisiä ollaan. Tuleeko nämä nyt yllätyksenä juuri tänä kyseisenä maanantaina?

Ja sitten vielä tuo että keksikää jotkut peitenimet. Huoh kun sekin aika oli ja sekään ei kelvannut vaan ketju poistatettiin.

Ja siis ylipäätään miten tänne on yhtäkkiä ilmaantunut monta (?) ihmistä paheksumaan ketjun aihetta ylipäätään, juuri kun päähenkilöt antoivat meille kolmen päivän ajan sisältöä tuutin täydeltä, ja sellaista sisältöä että ei ehkä ihan hirveesti ole pahastuttu kuitenkaan

Live, love, Jere vaan teille🥰

Vierailija
108614/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieköhän Kärtsä kattonut sitä Jokereiden saamaa lahjamäärää ja tajunnut asian. 😂💚

Ulkkisfanit kyllä pettyy, kun moni on varmasti jo nyt ollut K:lle väsäämässä ties mitä lahjaa. :D Kiinnostaisi kanssa tietää, paljonkohan lahjoja Joksut sai yhteensä kiertueen aikana? Pari matkalaukullista?

Vierailija
108615/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa siis päivisin viisikymppisiä muijia unelmoimassa Käärijästä ja Bojanista?

On

On. Paitsi että mä en ainakaan unelmoi niistä niin että itse haluaisin olla kummankaan kanssa, vaan että ne saisivat toisensa :D Jos ei se nyt vielä ollut jollekin tullut selväksi, että siitä täällä enimmäkseen keskustellaan.

Miksi pitää keskustella sellaisesta mikä ei ole totta tai ei koskaan toteudu?

Oletko ihan täysin varma tästä? Mä en ole, niin haluan edelleen keskustella.

Ja jos taas se ei toteudu, niin sitten vasta pitääkin unelmoida, koska ajattelen, että se olisi niille mitä ihanin lopputulema. Siltikin, vaikka ne ei sitä itse ikinä tajuaisikaan :D Ja samoin ajattelevien kanssa on kiva jakaa niitä ajatuksia täällä eikä vain pyöritellä omassa päässään.

Vierailija
108616/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kyse alkaa nyt olla siitä että enemmän tajutaan että noiden välit on ihan ystävyyttä. Instassa se parittaminen on lähestulkoon loppu. Tumbler nyt on tumbler, siellä varmaan tehdään hidastuksia maailman tappiin.

Vierailija
108617/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa siis päivisin viisikymppisiä muijia unelmoimassa Käärijästä ja Bojanista?

On

On. Paitsi että mä en ainakaan unelmoi niistä niin että itse haluaisin olla kummankaan kanssa, vaan että ne saisivat toisensa :D Jos ei se nyt vielä ollut jollekin tullut selväksi, että siitä täällä enimmäkseen keskustellaan.

TÄMÄ!!!!!! 

Ai, mulla EI ois mitään sitä vastaan, että planeetat menis joskus sellaiseen asentoon, että kuuluisin edes hetkellisesti Jertsun "lähipiiriin".

Mut mä oonkin Anna-Liisa, mun mielipiteet voi ohittaa poikkeuksena sääntöön....🤭

AL

Vierailija
108618/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tasan trolleista, nyt on jopa aitoa ikävä

Vierailija
108619/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kyse alkaa nyt olla siitä että enemmän tajutaan että noiden välit on ihan ystävyyttä. Instassa se parittaminen on lähestulkoon loppu. Tumbler nyt on tumbler, siellä varmaan tehdään hidastuksia maailman tappiin.

Ei ole, kun suurin osa shippaa something more

Vierailija
108620/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just saying.

No eivät varmaan halunneet nimimerkkivainoajan seuraavaksi kohteeksi.

Ketju on lukittu.