Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108181/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada kuinka moni shippaa something more tasolla/voi kehkeytyä tai jo ollut jotain yläpeukku ja jos bro/ystävyystaso mielestäsi laita alapeukku

Vierailija
108182/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Tervemenoa vaan sinne!!! Ei tule ikävä.

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

Jere itse jakoi fanin tekemän videon, jolla on mm. hän ja Bojan ja musiikkina Grindr Mayhem ja on tykkäillyt fanarteista, joten joo, kyllä hän selvästi on mielissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108183/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin mun kumppanille eilen Ylen klipin Jokruista. Huomasin, että hän oli jotenkin yllättynyt, että Bojan olikin joku noin normaali :D

En ollut tullut ajatelleeksi, että mies saattaa ajatella, että ei se slovenialainenkaan voi mikään ihan normaali tapaus olla, jos sen bestis on tuollainen 😆 🔸

Vierailija
108184/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sovitaanko että klo 21-23 täällä saa olla vähän tuhmempi (soveliaisuuden rajoissa) ja muu aika sitten asiallisemmin? 😅

Vaikka se on kyllä syvällä meissä suomalaisissa: asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat!!

Tuo "soveliaisuuden raja" aiheutti heti rimakauhun....varmaan seilaan huomaamatta sen yli niin, että soi!

Vierailija
108185/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

Pakkomielle naittaa tyyppi on taas löytänyt tiensä ketjuun.

Vierailija
108186/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku spotify desktopin käyttäjä vois kertoa paljonko SSOLia on nyt striimattu? 🌞

Vierailija
108187/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suoraansanottuna, heitä ei kiinnosta. Tai no kuvista ne on kyllä tykkäilly.

Harvemmin kukaan käy kirjoittelemassa näitä juttuja heidän someensa. Saattaa olla pieni aavistus takaraivossa, että pojat ei ihan hirveästi kirjoituksista ja vihjailuista innostukaan.

Vierailija
108188/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää laantuu ajan mittaan. On piiitkä kuiva kausi edessä kun K ja B ja JO eivät tule tapaamaan.

Tulee uusia juttuja kuten K Euroopan kiertue ihan kohta. Mä alan fiilistellä jo sitä.

icip myös vielä niin tuore että siihenkin liittyen riittää fiilisteltävää.

Ja JO alkaa taas laittaa normi boring JO somekontenttia.

Vierailija
108189/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku spotify desktopin käyttäjä vois kertoa paljonko SSOLia on nyt striimattu? 🌞

Vajaat 124 000. Blankan Rodeo johtaa, 164 000.

Vierailija
108190/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko sitä saunavideota jossain?

https://www.tumblr.com/clovermoonspell/729204121146687488?source=share

Monta pyyhettä on penkillä ja yksi siististi naulassa, niin kyllä siellä videossakin on enemmän kuin 2 misteriä lauteilla.

Arvaatte varmaan kenen pyyhe ei ole penkillä vaan nätisti naulassa.

Ukko Nooa?

Tai Satu.

Mut tässä tapauksessa the one and only Kris

Ei kun mä laitoin mun laukun sinne naulaan, en pyyhettä.

T. Satu, joka inhosi tätä laulua lapsena niin paljon, että vaihtoi nimensä (terkut tutuille!)

Vierailija
108191/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä laitettu someen paljonkin, eivät näyttäneet NT:llä hillitsevän menoa

Vierailija
108192/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä ns. homopakotus/pakkomielle naittaa pojat jankkaus alkaa. Jos Käärijä selvästi ilmoittaa, että kärsii niistä, niin tottakai kirjoittelu pitää lopettaa. Niin kauan kun hän tykkäilee tällaisesta materiaalista, niin asia on hänelle varmasti Ok tai jopa yhden tekevä.

Vierailija
108193/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä fiilistelen edelleen tätä herrojen toilailua, ovat aivan ihania yhdessä. Joku vissiin pahoitti siitäkin(kin) mielensä, että K sekoili sanoissa mutta ei se ketään ainakaan lavalla vaikuttanut haittaavan, hyväntuulisesti vain naureskelivat.

Ja voi herraisä tuo Bojanin ilme, kun Kärtsy tulee silittämään sen kasvoja tuossa lavan reunalla, tarvittaisiin kyllä jo palokuntaa 🥵🔥😍

https://www.instagram.com/reel/CxbUjWZNs8X/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Vierailija
108194/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K härkkii B:tä huhtikuusta syyskuuhun :D

https://www.tumblr.com/korvessa/729368982377955328/jere-trying-to-get-a…

Mukavaa päivää kanssa palstailijat!

Miten monta päivää K ja B oli tuntenut tossa huhtikuun videolla? Ei siis kauaa, mut mut muistaako joku tarkemmin? Oliko toi K:n ekoilta pre-partyiltä Madridista vai tokasta Amsterdamista?

Vierailija
108195/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielle naittaa tyyppi on taas löytänyt tiensä ketjuun.

Pakkomielle naittaa tyypit on aina ollut tässä ketjussa.

Vierailija
108196/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere itse jakoi fanin tekemän videon, jolla on mm. hän ja Bojan ja musiikkina Grindr Mayhem ja on tykkäillyt fanarteista, joten joo, kyllä hän selvästi on mielissään.

On aina eri asia, mitä ihminen itse tekee ja julkaisee. Överiksi menneet tulkinnat eivät ole sama asia.

Vierailija
108197/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta muruset - yksi toive tälle päivälle. Unohdetaan nyt jo tuo valokuvacase ja mennään eteenpäin. Sitä on vatvottu kymmenissä eri viesteissä, eikä niihin ole enää yhtään mitään lisättävää. Sopisiko teille?

On varmasti muitakin, jotka luulevat omistavansa K:n ja loukkaantuvat ja uhriutuvat, kun tätä ei kohdellakaan niin kuin haluavat ja ole koko ajan silittämässä ja arvostamassa K:ta. Se ekan stoorin kuva kyllä kertoo hyvin K:n elämästä tällä hetkellä.

Vierailija
108198/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se niiden loppuhetket siellä saunassa jatkui? Kun B oli kietonut jalkansa intohimosta suunniltaan olevan J:n ympärille? 💛......

Vierailija
108199/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää laantuu ajan mittaan. On piiitkä kuiva kausi edessä kun K ja B ja JO eivät tule tapaamaan.

Tulee uusia juttuja kuten K Euroopan kiertue ihan kohta. Mä alan fiilistellä jo sitä.

icip myös vielä niin tuore että siihenkin liittyen riittää fiilisteltävää.

Ja JO alkaa taas laittaa normi boring JO somekontenttia.

Älä nyt, mä vähän toivon et Euroopan Lontoon keikalla sois sunny side of London. 👌Toivon! En pidä faktana. Mutta mahdollisena kyllä.

Vierailija
108200/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin jopa uskoa ruotsalaiseen tyttöystävään. Se t-paita kertoi faktaa.

T-paita kertoo faktaa? Jos näin on, niin siinä tapuksessa Bojan ja koko JO:n porukka seurustelee Käärijän kanssa.

Ei ole sama asia. Tämä paita oli itse tehty, juuri Ruotsissa, ja B päätti sen pukea myös päälleen. Selkeä ero mihinkään muuhun keikkatyyliin ikinä.

No ei se silti tarkoita sitä, että Boitsu seurustelee kyseisen fanin kanssa.😂

No kuule en sitä tarkoittanutkaan. 😂 Vaan sitä, että paidan tekijä tietää jotain mitä me emme.

Tuon logiikan mukaan Bllä olisi useampia vaimoja ja miehiäkin vähän kaikkialla 😂

Niin, tai miettikää, mitä niiden rannekorujen tekijät mahtavatkaan tietää, mutta salaavat!

Ketju on lukittu.