Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108161/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin jopa uskoa ruotsalaiseen tyttöystävään. Se t-paita kertoi faktaa.

T-paita kertoo faktaa? Jos näin on, niin siinä tapuksessa Bojan ja koko JO:n porukka seurustelee Käärijän kanssa.

Ei ole sama asia. Tämä paita oli itse tehty, juuri Ruotsissa, ja B päätti sen pukea myös päälleen. Selkeä ero mihinkään muuhun keikkatyyliin ikinä.

No ei se silti tarkoita sitä, että Boitsu seurustelee kyseisen fanin kanssa.😂

Eikä ole mitenkään ensimmäinen kerta, kun joku heistä käyttää fanien tekemiä paitoja keikalla, Jurella ollut ja Janilla ainakin kaksi eri.

Vierailija
108162/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma. Jo UMK aikana käskettiin tekemään erikseen ketju shippausta/fiilistelyä varten. Silloinkin joku kirjoitti UMK ketjuun, että ette halua tehdä sellaista ketjua, koska sinne kukaan ei tule paheksumaan teitä. No nyt kun tällainen ketju on olemassa, niin kas kumma, paheksujien piti silti seurata perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108163/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CxmqpkzIUcR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Häkellyttävän identtiset sivuprofiilit Kärvänällä ja Boitsulla!!!😳

Vierailija
108164/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma. Jo UMK aikana käskettiin tekemään erikseen ketju shippausta/fiilistelyä varten. Silloinkin joku kirjoitti UMK ketjuun, että ette halua tehdä sellaista ketjua, koska sinne kukaan ei tule paheksumaan teitä. No nyt kun tällainen ketju on olemassa, niin kas kumma, paheksujien piti silti seurata perässä.

UMK ketju on suljettu.

Vierailija
108165/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Tervemenoa vaan sinne!!! Ei tule ikävä.

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Joo kyllä. Kerro osoite.

No ensin sun pitää pyytää, että tämä ketju siirretään seksi osion alle sen sisällön takia. Mikset tee sitä?

Vierailija
108166/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Löytää jos haluaa löytää. Käärijä-keskustelussa näitä juttuja ei tarvitsisi joutua lukemaan. Hän on muusikko, ei aikuisviihdetähti. Itsekään en aikuisena haluaisi näitä lukea. Ja koen ne myös loukkaavana itse ketjun päähenkilöitä kohtaan. Mutta jatkakaa toki jos haluatte, minä jatkan ilmiantamista.

Hei eiks teille pyhäkoululaisille ole se oma pään nyökyttely ja päivittely -ketju? Mee pliis sinne jooko.

Vierailija
108167/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lle toinenkin ketju, jossa enemmän keikoista ym. Siellä ei shipata niin paljon, jos joku haluaa siirtyä

Vierailija
108168/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK ketju on suljettu.

Mikset perusta sitten uutta ketjua? Sellaista missä keskustellaan juuri siten kuin itse haluat.

Vierailija
108169/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän häiritsi se shippihomokuolaus, koska itse harrastin siellä hardcore heterokuolausta.

Vierailija
108170/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niissä jutuissa voi joku taso silti säilyä? Itse ainakin haluaisin fiilistellä heidän ystävyyttä, en lukea jonkun fantasioista.

Vierailija
108171/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Vierailija
108172/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvän valehtelijan täytyy osata yhdistää valheellinen puheensa siihen sopiviin sanattomiin ilmauksiin. Samalla hänen täytyy hillitä totuudenmukaisia ilmaisujaan, rajoittaa totuuden paljastumista ja keksiä asioita tukemaan valhettaan. Menestyvä valehtelija pystyy myös säilyttämään valheensa uskottavuuden myöhemmillä puheillaan, käyttäytymisellään ja ilmeillään."

Vierailija
108173/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

Vierailija
108174/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää jos haluaa löytää. Käärijä-keskustelussa näitä juttuja ei tarvitsisi joutua lukemaan. Hän on muusikko, ei aikuisviihdetähti. Itsekään en aikuisena haluaisi näitä lukea. Ja koen ne myös loukkaavana itse ketjun päähenkilöitä kohtaan. Mutta jatkakaa toki jos haluatte, minä jatkan ilmiantamista.

Hei eiks teille pyhäkoululaisille ole se oma pään nyökyttely ja päivittely -ketju? Mee pliis sinne jooko.

Sä olet nyt saanut sen huomion, mitä tulit täältä hakemaankin, onko nyt hyvä mieli?

Vierailija
108175/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisko tähän väliin nimimerkki-jankkausta niin olis vaihtelua? :D

Vierailija
108176/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

No tämä. Kyllä tää nt vain vahvisti asiaa.

Vierailija
108177/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastian Ccc:stä, ei vitsi nyt mä vasta ekaa kertaa kuulin, että Bojan sanoo: You know what Jere, screw you, we're gonna do Ccc without you!

Kuulin keikalla, että with you, ja olin ihan 😍, hyvä että oot tiukkana sille! Boss!! 😄

Mutta puppy koittikin vain hämätä meitä 😘 Ei se vaan voinut painottaa tota withOUT'ia kovin kovasti... 🥰

Vierailija
108178/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

Luulen, että suoraansanottuna, heitä ei kiinnosta. Tai no kuvista ne on kyllä tykkäilly.

Vierailija
108179/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sovitaanko että klo 21-23 täällä saa olla vähän tuhmempi (soveliaisuuden rajoissa) ja muu aika sitten asiallisemmin? 😅

Vaikka se on kyllä syvällä meissä suomalaisissa: asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat!!

Vierailija
108180/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

eiköhän ne vaan ajattele, että öeivttu noi akkalaumat on simppeleitä

Ketju on lukittu.