Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ai niin mun piti kiittää sitä, joka eilen jakoi sen Ccc:n reaktiovideon! Ne kaksi miestä katsomassa sitä! Tulipa siitä ihan hiton hyvä mieli! Kiitos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet
Niin kauan kuin Jerellä on gf niin en fiilistele muuta kuin spesiaalia ystävyyttä.
Juuri näin ajattelen itsekin. Niin kauan kuin hän on kuvioissa, ei K B ole muuta kuin ystävyyttä vaikka näyttäisi miltä. Gf on se todellinen mittari.
Mikä ihmeen mittari? Kyllä minä tajuan sen, että esim. Nace ja Jan ovat pelkkiä kavereita. Silti shippaan heitä. Eikä se näytä haittaavan heitä, lisäävät vaan löylyä pesään. Sä et nyt taida tajuta, mitä shippaus on. Se on mielikuvaa, fantasiaa, fiktionia. Ei siihen saa sekoittaa mukaan yksityishenkilöitä.
Ei ne tarkoituksella ja sinua varten lyö lisää löytyä pesään. Hölmö olet jos niin luulet.
Sä vain itse tulkitset kaiken näkemäsi noin ja oikeutat shippailusi em. verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!
Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka
Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.
Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?
Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.
KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.
Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.
Tervemenoa vaan sinne!!! Ei tule ikävä.
Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂
Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.
Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.
Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.
Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?
Jere itse jakoi fanin tekemän videon, jolla on mm. hän ja Bojan ja musiikkina Grindr Mayhem ja on tykkäillyt fanarteista, joten joo, kyllä hän selvästi on mielissään.
On aina eri asia, mitä ihminen itse tekee ja julkaisee. Överiksi menneet tulkinnat eivät ole sama asia.
Vaikka en ole shippaaja ja lähinnä fiilistelen täällä musiikkia, keikkoja jne., niin silti muistan sen tosiasian, että tämä ketju on alunperin perustettu shippauksen takia. En siis rupea moralisoimaan shippausta harrastavia, koska olen vapaaehtoisesti tullut sitä varten perustettuun ketjuun. Hyppään niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta. Esim. tämä valokuvauksesta käyty keskustelu ärsytti minua, mutta ohitin ne kommentit. Miksi minusta tuntuu silti siltä, että shippaajat ymmärtävät faktan ja fiktion eron paremmin kuin shippausta paheksuvat.
Edelleen: on mautonta shippailla oikeista, elävistä ihmisistä. Shippailu oli alunperin jotain aivan muuta ja todella harmitonta leikkiä.
Toinen asia on se, että näitä aika härskejä kirjoituksia tehdään anonyymisti, mutta kirjoitusten kohteet mainitaan aina nimellä. Voisi arvostaa, jos kirjoittajat samalla kehtaisivat kertoa myös omatkin nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gf mikään mittari ole. Ihmiset ihastuu ja kiehnäilee vaikka olis ollut sata vuotta naimisissakin.
Tässä vaan juttu ei etene. Kiehnäisikö K suurinpiirtein volden silmien edessä julkisesti, jos kyseessä olisi suuret tunteet B suhteen. Heittäisi gf silmille että olen nyt rakastunut tähän tyyppiin. Volden täytyy tietää, että hän itse on tärkeämpi, ei tää muuten käy järkeen.
Itse asiassa nyt kun sanot, niin kyllä varmasti kiehnäisi nimenomaan silmien edessä ja julkisesti, kun silloin asian saa helposti selitettyä juuri sillä, että "se on vaan tällaista showta".
On ihan tuttavapiiristäkin kokemusta, kun joku varattu mennyt ihastumaan johonkin toiseen, että ihan julkisia kikatuksia, kosketuksia jne, koska "eihän sellaista tekisi niin avoimesti jos olisi tosi kyseessä, läppäähän tämä vain on..."
Tosin sitten selvinnyt myöhemmin, ettei ihan vain läppää ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
K:sta ja B:stähän on ao3 yli 300 fanficciä, sekin kertonee jotakin
Että pirun paljon on hölmöläisiä aikuisissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka
Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.
KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.
Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.
Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂
Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.
Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.
Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.
Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?
eiköhän ne vaan ajattele, että öeivttu noi akkalaumat on simppeleitä
Aivan varmasti ajattelevat noin ja nauravat partoihinsa akkalauman simppeleitä, typeriä kuvitelmia. Samalla ajatellen että antaa niiden elää kuvitellen kuplassaan, kassavirtaahan se lisää.
Missä on sanottu, että kuvittelijat ovat naisia? Miksei miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet
Niin kauan kuin Jerellä on gf niin en fiilistele muuta kuin spesiaalia ystävyyttä.
Juuri näin ajattelen itsekin. Niin kauan kuin hän on kuvioissa, ei K B ole muuta kuin ystävyyttä vaikka näyttäisi miltä. Gf on se todellinen mittari.
Mikä ihmeen mittari? Kyllä minä tajuan sen, että esim. Nace ja Jan ovat pelkkiä kavereita. Silti shippaan heitä. Eikä se näytä haittaavan heitä, lisäävät vaan löylyä pesään. Sä et nyt taida tajuta, mitä shippaus on. Se on mielikuvaa, fantasiaa, fiktionia. Ei siihen saa sekoittaa mukaan yksityishenkilöitä.
Mitä saat sadusta, jossa on todellisia ihmisiä? Jos uskot itse tuohon "this is only fantasy" -puolusteluusi, niin miksei silloin oikeat sadut riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi muuta kuin ystävyyttä, gf olisi jo historiaa.
Hah! Aloita vaikka katsomalla hieno elokuva Brokeback Mountain.
Eikä ole edes pakko. Koska eihän nyt koskaan kukaan parisuhteessa oleva ihastu kehenkään toiseen!
Tässä vaan ei ole mitään mikä estäisi jättämästä entisen, ei lapsia, ei asuntolainaa, aiempi suhde jopa aika lyhyt, ei yhteistä historiaa kovin paljon vielä. Mutta kun tunteita K B ei ole tarpeeksi.
Jankkarella on kohta täynnä. Toivottavasti ovet on yhtä kapeat kuin Titanicin niin ei kovin moni pelastu jos sattuu jankkauksen painosta uppoamaan.
Ajattelin, että tää viikon alku kun joutuu palaamaan töihin ois ihan jäätävää tervanjuontia, mutta itselläni onkin ihan huippuiloinen fiilis! (Ainaskin tänään!)
Kun on repussa nyt vaan niin superpaljon ihania hetkiä, tunnelmia, kuohuntaa ja kaahotusta täältä palstalta (varsinkin ennen Tavastia 2:sta...) mutta kaikki kääntyi olemaan ihan mahtaa ja pojat niin superihania ja hyvin soittavia ja esiintyviä!
Kohta töihin, tsa tsa tsaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiköhän ne vaan ajattele, että öeivttu noi akkalaumat on simppeleitä
Aivan varmasti ajattelevat noin ja nauravat partoihinsa akkalauman simppeleitä, typeriä kuvitelmia. Samalla ajatellen että antaa niiden elää kuvitellen kuplassaan, kassavirtaahan se lisää.
Missä on sanottu, että kuvittelijat ovat naisia? Miksei miehiä?
Ehkä salaa toivovat, että edustamansa sukupuoli olisi fiksumpaa. Julkisesti miesshippaajat esim kommenteissa ovat pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere itse jakoi fanin tekemän videon, jolla on mm. hän ja Bojan ja musiikkina Grindr Mayhem ja on tykkäillyt fanarteista, joten joo, kyllä hän selvästi on mielissään.
On aina eri asia, mitä ihminen itse tekee ja julkaisee. Överiksi menneet tulkinnat eivät ole sama asia.
Vaikka en ole shippaaja ja lähinnä fiilistelen täällä musiikkia, keikkoja jne., niin silti muistan sen tosiasian, että tämä ketju on alunperin perustettu shippauksen takia. En siis rupea moralisoimaan shippausta harrastavia, koska olen vapaaehtoisesti tullut sitä varten perustettuun ketjuun. Hyppään niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta. Esim. tämä valokuvauksesta käyty keskustelu ärsytti minua, mutta ohitin ne kommentit. Miksi minusta tuntuu silti siltä, että shippaajat ymmärtävät faktan ja fiktion eron paremmin kuin shippausta paheksuvat.
Edelleen: on mautonta shippailla oikeista, elävistä ihmisistä. Shippailu oli alunperin jotain aivan muuta ja todella harmitonta leikkiä.
Toinen asia on se, että näitä aika härskejä kirjoituksia tehdään anonyymisti, mutta kirjoitusten kohteet mainitaan aina nimellä. Voisi arvostaa, jos kirjoittajat samalla kehtaisivat kertoa myös omatkin nimensä.
Ne tarinat menee mullakin yli. Yksinkertaisesti liikaa. Niille on omat palstat jos sellaisia haluaa kirjoittaa ja jakaa.
Olikos tämä täällä jo?
Meidän Mr. Worldwide🥰
https://www.tumblr.com/likearainbowinthedark/729410568024424448/i-was-l…
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen ottaen 454 ficciä + ne jotka näkyvät vain sisäänkirjautuneille.
Mutta milloin on leilan satutunti-puspus? Ehkä hän odottaa perjantaipullon henkeä, että alkaa nähdä näkyjä.
Se klippi, missä B valkoisessa pitsipaidassa istuu lavalla ja K tulee niin kauniisti sivelemään sen kasvoja, on niin ihanaa katseltavaa, oli se sit mikä performanssi tahansa tai hetken mielijohde, mut ne eleet on niin hellät ja hienovaraiset, kuin K koskettaisi varovasti jotain maailman kauneinta ja herkintä ja jotain helposti särkyvää ...
Ja B on ihanan lapsellinen, kun se pruittailee tota vettä. Sitä harrastaa muutenkin sitä aika usein.
Rakas pikku kiusankappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tarinat menee mullakin yli. Yksinkertaisesti liikaa. Niille on omat palstat jos sellaisia haluaa kirjoittaa ja jakaa.
Niin samaa mieltä! Todella epämiellyttävää, niille voisi olla oma paikka.
Something more shippaajia 29 ja ystävyysajattelijoita 5, paljon meitä shippaajia vielä tuntuu olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen ottaen 454 ficciä + ne jotka näkyvät vain sisäänkirjautuneille.
Aika vähän verrattuna tähän shippausketjuun 😂
Onkohan avainsana kirjautumispakko?
Tämä keskustelu on käyty täällä jo sataan kertaan läpi, eikä siihen ole enää mitään lisättävää. Minullekin se yksi piirustus oli liikaa, mutta ei ole silti minun tehtäväni lähteä moralisoimaan muita. Asianomaiset voivat sitten haastajan oikeuteen kyseisen kaltaisen materiaalin tehneitä tai lähettää asianajajan kautta esim. nootin.