Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108121/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni uskoo noita trollauksia?

No mun vastaus oli ainakin vitsi

- mikä tahansa muu

Vierailija
108122/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)

Hei, mä katoin sen mun puhelimelta, Sirpan liven näyttötallenne. Onkohan sen laittamisella vaikka vain shortsina You tubeen jotain esteitä?

Hyvin voit laittaa Tubeen tai muuhun someen, nehän ovat jo täynnä noita klippejä. :) Ja tekijänoikeudet eivät edes voisi olla ongelma jossain randomhöpinöissä.

Ei todellakaan pidä paikkansa. Tekijänoikeudet koskevat myös screenshotteja videosta. Lain mukaan Sipeltä kysyt eka, varmasti antaa

Tekijänoikeudet koskevat teoksia. Teoskynnys tuskin ylittyy jos joku kuvaa toista ihmistä höpisemässä, miten on unohtanut biisin.

Mutta eikös tuo livetaltiointi ole tässä se teos? Siis on. Sellaisia on vain tasan yksi lähteneenä Sirpan sijainnista millimetrilleen.

Viereisestä puhelimesta kuvattu on toinen teos jne.

Näin on. Kuvauspaikka voi olla tietoisesti tarkkaan harkittu, tietyn ainutlaatuisen tunnelman aikaansaamiseksi. Itse vaihtekin livejä, kun välillä halusin mukana yleisössä -oloa ja välillä Sirpan kokonaisotoksen lavalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108123/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa että niin moni ulkkis matkusti Suomeen JO:n keikoille. Ja oon nähnyt instassa kuvia miten useampi on käynyt Käärijä-muraalia katsomassa ja Vantaaseen tutustumassa. :)

Vierailija
108124/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.soisalonseutu.fi/paikalliset/6218094?fbclid=IwAR1Jz0MCup9Ef…

Lyhyt mutta sitäkin merkityksellisempi juttu Kn edesmenneestä fanista. 💚

😥 ihan hirveetä, ja todella ahdistavaa, en voi muuta sanoa, kaunis kirjoitus, mut niin nuori ihminen ...

Vierailija
108125/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Ehdottomasti on!

Vierailija
108126/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

Vierailija
108127/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Miksi ne pitää laittaa uudelleen?

Jotta niitä voi lukea uudestaan, jos joku haluaa. Moni taas ei ole nähnyt niitä vielä.

Vierailija
108128/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti on!

Mielestäsi kaikki on sallittua, mikä ei ole erikseen kiellettyä?

Eilisillan "show" oli kyllä mauttomuuden huippu.

Vierailija
108129/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kuullut, että B:llä on suomalainen poikaystävä. Joku J pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
108130/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

Öeiiiiiv....

Vierailija
108131/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo hc-ficit ei kuulu tänne. Ja ylipäätään se saunahomma olisi mukava jättää rauhaan. Jotenkin liikaa, kun toiset on viettäneet kivaa yhteistä aikaa. Kaikkien vilkuiluiden arvuuttelut ja muut m unajutut menee minusta mauttomiksi ja ylittää rajan.

Vierailija
108132/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kuullut, että B:llä on suomalainen poikaystävä. Joku J pääkaupunkiseudulta.

Best boyfriend 💚

Vierailija
108133/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin jopa uskoa ruotsalaiseen tyttöystävään. Se t-paita kertoi faktaa.

T-paita kertoo faktaa? Jos näin on, niin siinä tapuksessa Bojan ja koko JO:n porukka seurustelee Käärijän kanssa.

Vierailija
108134/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-paita kertoo faktaa? Jos näin on, niin siinä tapuksessa Bojan ja koko JO:n porukka seurustelee Käärijän kanssa.

Ei ole sama asia. Tämä paita oli itse tehty, juuri Ruotsissa, ja B päätti sen pukea myös päälleen. Selkeä ero mihinkään muuhun keikkatyyliin ikinä.

Vierailija
108135/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille novelleille on olemassa ihan omat sivut. Löytyy kun googlaa. Sinne voi kirjoittaa vaikka kuinka pitkiä. Kerro sitten täällä niin kiinnostuneet voi käydä lukemassa. Itse aion tästä lähtien ilmiantaa nuo :)

Vierailija
108136/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ruotsalaisia tyttöystäviä. Olis toki kiva tietää taas mistä trollin "tieto" olis muka peräisin, mut nää on näitä.

Trolli keksi idean Boitsun pitämästä T-paidasta. Hän ei kestä sitä, kun ketjussa keskustellaan kahdesta miehestä, joten hänen täytyy välillä käydä heittämässä näitä naisiin liittyviä kommentteja.

Vierailija
108137/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää ruotsalainen gf juttu alkoi

Trollista. Ruotsalaiset tytöt on käsite, joskin oon sen käsitteen kanssa eri mieltä, mutta sillä on ilmeisesti kiva trollailla jonkun mielestä.

Vierailija
108138/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia. Tämä paita oli itse tehty, juuri Ruotsissa, ja B päätti sen pukea myös päälleen. Selkeä ero mihinkään muuhun keikkatyyliin ikinä.

No ei se silti tarkoita sitä, että Boitsu seurustelee kyseisen fanin kanssa.😂

Vierailija
108139/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo hc-ficit ei kuulu tänne. Ja ylipäätään se saunahomma olisi mukava jättää rauhaan. Jotenkin liikaa, kun toiset on viettäneet kivaa yhteistä aikaa. Kaikkien vilkuiluiden arvuuttelut ja muut m unajutut menee minusta mauttomiksi ja ylittää rajan.

Höpö höpö ja nöpö nöpö. Nämähän just on tän palstan suola! Ei kannata olla täällä jos nää jutut loukkaa tai pahoittaa mieltä.

Vierailija
108140/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Ketju on lukittu.