Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108061/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon kova shippaaja itse, mua jotenkin kauhistuttaa ja hävettää, et K tai B jostain syystä eksyisi lukemaan noita ficcejä. Ja miksei eksyisi, siis aika helposti ne löytää netistä ...

Vierailija
108062/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytäsin Aladdinin lampun, ikinä ei voi tietää käyttäisinkö toiveeni hetken mielijohteeesta näihin kahteen. Tuuppaisin tapahtumaan jonkun minkä olis pitänyt jo tapahtua. Itellä ei niin väliä vissiin

TÄMÄ! 💙💚 Näin kerran aiheeseen liittyvän unenkin, jossa olisin saanut Bojanin (unissa kaikki on mahdollista), mutta suurta itsehillintää osoittaen en tehnyt sitä, koska tiesin että B kuuluu J:lle. 😍 Kirjoitan joskun pitkän version siitä kun on aikaa. Ei ole mikään tuhma uni, vaan päinvastoin very romantic. Ja mikä hassuinta näin sen jo juhannuksena ja ihan samat teemat käynnissä edelleen 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108063/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa oli yöllä juttua (nyt jo poistettu) että se Tiia Ö kertonut siellä yleisessä Käärijä discordissa Kärtsän viestitelleen hänelle. Keskustelu oli kuulema alkanut ikävissä tunnelmasta mutta nyt asiat kuulema ok. Oli kuulema annettu ymmärtää että jatkossa ei ehkä kukaan crewn ulkopuolinen valokuvaaja saa valokuvauspassia K keikoille....

Tosi inhottavasti tehtyä Tiialta että jakaa Discordiin noita, vieläkin ne viestit siellä

Ja tästä saavat muut kuvaajat kiittää Tiiaa :D voi elämä... Olkoon tämä esimerkkinä että joskus kannattaa puhallella hetki ennen kuin lähtee kirjoittamaan niitä passiivis agressiivisia kommentteja omalla nimellään. Asian olisi voinut hoitaa heti alkuun yksityisesti ja asiallisesti.

Helpottuneena kertoi siellä discordissa kaiken olevan nyt ok ja K:n lähettäneet hänelle lopuksi jonkun ihanan viestin minkä vuoksi hänellä nyt helpottunut olo.

Mutta mitäköhän K tykkäis, jos tietäisi että noitakin viestinvaihtoja heti mennyt Tiia jakamaan muille faneille

So? Sä et ole K. Ei tarvitse noin lapsellisesti loukkaantua joka käänteessä hänen puolestaan, olet harvinaisen raskas mukana olija.

Lopeta.

On harvinaisen raskasta arvostella muiden kirjoituksia. Jokainen saa täällä kirjoittaa oman mielipiteensä. Lopeta muiden kirjoittamisten rajoittaminen.

Saa kirjoittaa, niinhän minäkin tein. Kirjoituksistasi välittyy todella raskas fiilis, tiedoksi. Ne jopa pilaavat ainakin omaa tunnelmaani ketjussa.

Vierailija
108064/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K härkkii B:tä huhtikuusta syyskuuhun :D

https://www.tumblr.com/korvessa/729368982377955328/jere-trying-to-get-a…

Mukavaa päivää kanssa palstailijat!

Sanooko B oikeesti et "no we havent" tohon yhteiseen hotellihuoneeseen tossa huhtikuun klipissä 😅 Miten en oo huomannut. Et joku oikeesti näin ajattelis 🤭

Vierailija
108065/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh tuleekohan työnteosta tai mistään mitään, kun tekis mieli vaan plärätä noita kuvia, videoita, hidastuksia .... 😞🥴

Mä mietin tässä samaa vaikka mä, hemmoteltu kakara, olin jo viime viikon lomalla.

Mä en kyllä tajua miten joku tällainen voi saada ihmisen näin sekaisin, pari kuukautta meni touko-kesäkuussa, sitten repäisin itseni irti palstoista ja unfollasin kaikki somet, koska mistään ei vain tullut mitään. Nyt ajattelin että no, voin NT viikon seurata tätä hommaa vähän tiiviimmin. Ja ajattelin suoraan sanottuna, että todennäköisesti tunteet, mitkä lie, on heidän osaltaankin jäähtyneet ja nähdään ehkä ne pari yhteiskuvaa bäkkäriltä, että helpostihan tästä sitten taas pääsee irti. No kävin parit keikat livenä, parit striiminä, roikuin lopun aikaa palstoilla ja somessa ja kaikki hommat jäi taas tekemättä. Nyt on pakko irrottautua, tai kohta ei ole toitä millä maksaa ensi kesän keikkaliput.

Vierailija
108066/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa oli yöllä juttua (nyt jo poistettu) että se Tiia Ö kertonut siellä yleisessä Käärijä discordissa Kärtsän viestitelleen hänelle. Keskustelu oli kuulema alkanut ikävissä tunnelmasta mutta nyt asiat kuulema ok. Oli kuulema annettu ymmärtää että jatkossa ei ehkä kukaan crewn ulkopuolinen valokuvaaja saa valokuvauspassia K keikoille....

Tosi inhottavasti tehtyä Tiialta että jakaa Discordiin noita, vieläkin ne viestit siellä

Ja tästä saavat muut kuvaajat kiittää Tiiaa :D voi elämä... Olkoon tämä esimerkkinä että joskus kannattaa puhallella hetki ennen kuin lähtee kirjoittamaan niitä passiivis agressiivisia kommentteja omalla nimellään. Asian olisi voinut hoitaa heti alkuun yksityisesti ja asiallisesti.

Käärijä se siinä tapauksessa se lapsellinen kiukuttelija on, jos ottaa enää Miken keikkojaan kuvaamaan tämmöisen takia! Hohhoijjaa, ei ole ammattilaisen toimintaa nyt tämä, mitä sä ennustelet, että voisi käydä!

Onko ammattilaisen toimintaa arvostella toisen kuvaajan käden jälkeä ja näkemystä kuvaamisesta? Tai arvostella artistia ja hänen tiimiään kaaottiseksi? Ja uhriutua kun jänen kuviaan ei jaeta ja hänen panostaan ei arvosteta? Vaikka myöntääkin tekevänsä ihan omaksi ilokseen...

Jos tällä viitataan niihin täällä olleisiin oletettuihin T kirjoittamiin englanninkielisiin kommentteihin niin mun mielestä missään niistä ei arvosteltu M valokuvausta, ainoastaan todettiin että heillä on erilainen tyyli ja se mitä tunnelmaa hakevat kuvilta, niinkuin onkin.

Vierailija
108067/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin ihana viikko et huhhuh! Vieläkin vähän epätodellinen olo esim kun katsoo tuota poikien ig-live videota, että siis oliks noi pojat Suomessa, kun toi tapahtui!? Täällä!?

Ja kun vielä tykkäsivät niin kovasti olla täällä ja Tour-kiitoksissa lippujen järjestyskin oli , vaikka Tour kierrettiin vastapäisessä järjestyksessä 😃

Aivan ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
108068/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no niin ne liput ei ilmesty, mutta jokainen sen kai jo muistaa! (Fi, Swe, No)

Vierailija
108069/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh tuleekohan työnteosta tai mistään mitään, kun tekis mieli vaan plärätä noita kuvia, videoita, hidastuksia .... 😞🥴

Sulla on ongelma. Riippuvuus.

Katkaise addiktio ajoissa muuten tiput tyhjyyteen ja masennut kun tämä on ohi.

Vierailija
108070/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ongelma. Riippuvuus.

Katkaise addiktio ajoissa muuten tiput tyhjyyteen ja masennut kun tämä on ohi.

Sä oot ilonpilaaja. Tää on paras addiktio ikinä.

Vierailija
108071/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K härkkii B:tä huhtikuusta syyskuuhun :D

https://www.tumblr.com/korvessa/729368982377955328/jere-trying-to-get-a…

Mukavaa päivää kanssa palstailijat!

Sanooko B oikeesti et "no we havent" tohon yhteiseen hotellihuoneeseen tossa huhtikuun klipissä 😅 Miten en oo huomannut. Et joku oikeesti näin ajattelis 🤭

Sano sano! Mä oon kyllä huomannut sen alusta saakka 😃 Silloin ne oli tunteneet vasta hyvin lyhyen aikaa, eiks toi oo tokalta pre party -tapaamiselta heille (Amsterdam). Mä olisin Boijtsuna korjannut ihan samoin! 😄

Vierailija
108072/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.

Vierailija
108073/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit se on kyllä aika suloinen kun lähtee samantien seuraavaksi jo mukaan siihen Jeren hullutteluun 😚

Vierailija
108074/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks ihmeessä joku ammattivalokuvaaja edes pyörii tuolla Discordissa fanien kanssa?

Vierailija
108075/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.

Miksi me oltaisiin kusessa Käärijän kanssa?

Vierailija
108076/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)

Vierailija
108077/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää toimii nyt, te keksitte seuraavan vuoden ficcejä kahdesta heterosta ja saatte orgasmeja kun toinen tykkää toisen kuvasta? 

Vierailija
108078/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä haluan nähdä sen Tampereen Demonin kokonaan.

Vierailija
108079/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, trolli, munakoisoemoji 🍆

Vierailija
108080/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää toimii nyt, te keksitte seuraavan vuoden ficcejä kahdesta heterosta ja saatte orgasmeja kun toinen tykkää toisen kuvasta? 

Harmittaako kun muilla on kivaa ja itsellä hiekkaa p ssa?

Ketju on lukittu.