Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Itsekin olin iso Käärijä fani mutta se innostus loppui nopeasti vähän niinku Blind Channel.
Olen jo unohtanut koko Bojan ja Kärtsä.. hulluja ihmisiä ootte
Anteeks ette ole hulluja sori nyt kadun viestini
Vierailija kirjoitti:
Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.
Kuulostat tietävältä!!! Onko se vieraan vallan agentti?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)
Hei, mä katoin sen mun puhelimelta, Sirpan liven näyttötallenne. Onkohan sen laittamisella vaikka vain shortsina You tubeen jotain esteitä?
Eilisiltainen gallup on nyt tasoissa. "Vähän myöhäinen gallup, mutta jos olit keikoilla, tapasitko kanssanautoja suunnitellusti tai vahingossa? Kaikki kohtaamiset lasketaan, esim. jos näit Vauvan jonkun puhelimen ruudulla. :) Nuoliäänestys."
21 kohtasi muita nautoja keikoilla ja 21 ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.
Kuulostat tietävältä!!! Onko se vieraan vallan agentti?
Täytyy olla joku Homostania kyseessä.
Joo ei ole nyt kiva, että T.Ö tosiaan edelleen jatkaa yksityisen keskustelun puimista. Fanit kyselee että voiko auttaa ja kohta on soppa valmis. K vissiin lakannut hänen viesteihinsä vastaamasta jossa vaiheessa iltaa, ja joku ehdotti, että laita Mikelle viestiä. Vastaukseksi tuli vaan no comment. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)
Hei, mä katoin sen mun puhelimelta, Sirpan liven näyttötallenne. Onkohan sen laittamisella vaikka vain shortsina You tubeen jotain esteitä?
Hyvin voit laittaa Tubeen tai muuhun someen, nehän ovat jo täynnä noita klippejä. :) Ja tekijänoikeudet eivät edes voisi olla ongelma jossain randomhöpinöissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole nyt kiva, että T.Ö tosiaan edelleen jatkaa yksityisen keskustelun puimista. Fanit kyselee että voiko auttaa ja kohta on soppa valmis. K vissiin lakannut hänen viesteihinsä vastaamasta jossa vaiheessa iltaa, ja joku ehdotti, että laita Mikelle viestiä. Vastaukseksi tuli vaan no comment. 😂
Selvästi kerää faneja puolelleen.
Toi "no comment" on kyllä todella tyhjentävä :D
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo. Kusessa ollaan ja Kärppä on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs kysyä Sirpalta ekaks vaikka Insta dm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voit laittaa Tubeen tai muuhun someen, nehän ovat jo täynnä noita klippejä. :) Ja tekijänoikeudet eivät edes voisi olla ongelma jossain randomhöpinöissä.
Ei todellakaan pidä paikkansa. Tekijänoikeudet koskevat myös screenshotteja videosta. Lain mukaan Sipeltä kysyt eka, varmasti antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh tuleekohan työnteosta tai mistään mitään, kun tekis mieli vaan plärätä noita kuvia, videoita, hidastuksia .... 😞🥴
Sulla on ongelma. Riippuvuus.
Katkaise addiktio ajoissa muuten tiput tyhjyyteen ja masennut kun tämä on ohi.
Tämä aiheellinen muistutus vois pyöriä tällä palstalla repeatilla koko ajan. Pitää nimittäin paikkansa!
Kun addiktio on "päällä" se tuo buustia päivään sekä mielihyvää. Eikä siitä haluta luopua.
Täytyy muistaa että pitkään jatkuessaan se aiheuttaa riippuvuutta ja vie myös voimia, huomaamatta.
Jossain vaiheessa kaikki kuitenkin päättyy aivan varmasti ja silloin ihminen tuntee pudonnensa kuin kaivoon, valottomaan tilaan koska tärkeä voimavara on hävinnyt - mitä tilalle. Masennus, toimintakyvyttömyys ja ahdistus.
Vierailija kirjoitti:
Eilisiltainen gallup on nyt tasoissa. "Vähän myöhäinen gallup, mutta jos olit keikoilla, tapasitko kanssanautoja suunnitellusti tai vahingossa? Kaikki kohtaamiset lasketaan, esim. jos näit Vauvan jonkun puhelimen ruudulla. :) Nuoliäänestys."
21 kohtasi muita nautoja keikoilla ja 21 ei.
Noin moni kohdannut, hienoa.
https://www.soisalonseutu.fi/paikalliset/6218094?fbclid=IwAR1Jz0MCup9Ef…
Lyhyt mutta sitäkin merkityksellisempi juttu Kn edesmenneestä fanista. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs kysyä Sirpalta ekaks vaikka Insta dm
Tätä mä arvelinkin. Tuntuu nyt vähän liialliselta lähteä edes tuollaisella häiritsemään. . .
(En siis laita jos se luvan vaatii.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kerää faneja puolelleen.
Toi "no comment" on kyllä todella tyhjentävä :D
Sen takia tekikin eilen sen postauksen jossa kiitteli "kääryleitä" tuesta, toki Jeren kuvalla varustettuna sekin. Tietää itsekin että hyötyy Kärtsästä ja sen faneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä paikkansa. Tekijänoikeudet koskevat myös screenshotteja videosta. Lain mukaan Sipeltä kysyt eka, varmasti antaa
Tekijänoikeudet koskevat teoksia. Teoskynnys tuskin ylittyy jos joku kuvaa toista ihmistä höpisemässä, miten on unohtanut biisin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/joyuntold/729239085464600576/idek-know-what-or-h…
🧡🤎💛💜💚
Kaksi mestariteosta. Voi mikä luottamus K ja B on toisiinsa <3
Trolli, hus kouluun siitä.