Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108081/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, hus kouluun siitä.

Vierailija
108082/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin iso Käärijä fani mutta se innostus loppui nopeasti vähän niinku Blind Channel.

Olen jo unohtanut koko Bojan ja Kärtsä.. hulluja ihmisiä ootte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108083/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ette ole hulluja sori nyt kadun viestini

Vierailija
108084/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.

Kuulostat tietävältä!!! Onko se vieraan vallan agentti?

Vierailija
108085/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)

Hei, mä katoin sen mun puhelimelta, Sirpan liven näyttötallenne. Onkohan sen laittamisella vaikka vain shortsina You tubeen jotain esteitä?

Vierailija
108086/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltainen gallup on nyt tasoissa. "Vähän myöhäinen gallup, mutta jos olit keikoilla, tapasitko kanssanautoja suunnitellusti tai vahingossa? Kaikki kohtaamiset lasketaan, esim. jos näit Vauvan jonkun puhelimen ruudulla. :) Nuoliäänestys."

21 kohtasi muita nautoja keikoilla ja 21 ei.

Vierailija
108087/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette vielä kusessa tän Käärijän kanssa. Ette vielä tiedä mitä kaikkea tulee paljastumaan.

Kuulostat tietävältä!!! Onko se vieraan vallan agentti?

Täytyy olla joku Homostania kyseessä.

Vierailija
108088/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole nyt kiva, että T.Ö tosiaan edelleen jatkaa yksityisen keskustelun puimista. Fanit kyselee että voiko auttaa ja kohta on soppa valmis. K vissiin lakannut hänen viesteihinsä vastaamasta jossa vaiheessa iltaa, ja joku ehdotti, että laita Mikelle viestiä. Vastaukseksi tuli vaan no comment. 😂

Vierailija
108089/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin kateissa klippi Boitsusta, joka Tampereella unohtaa seuraavan biisin. :)

Hei, mä katoin sen mun puhelimelta, Sirpan liven näyttötallenne. Onkohan sen laittamisella vaikka vain shortsina You tubeen jotain esteitä?

Hyvin voit laittaa Tubeen tai muuhun someen, nehän ovat jo täynnä noita klippejä. :) Ja tekijänoikeudet eivät edes voisi olla ongelma jossain randomhöpinöissä.

Vierailija
108090/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole nyt kiva, että T.Ö tosiaan edelleen jatkaa yksityisen keskustelun puimista. Fanit kyselee että voiko auttaa ja kohta on soppa valmis. K vissiin lakannut hänen viesteihinsä vastaamasta jossa vaiheessa iltaa, ja joku ehdotti, että laita Mikelle viestiä. Vastaukseksi tuli vaan no comment. 😂

Selvästi kerää faneja puolelleen.

Toi "no comment" on kyllä todella tyhjentävä :D

Vierailija
108091/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se juna meni jo. Kusessa ollaan ja Kärppä on ihana.

Vierailija
108092/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs kysyä Sirpalta ekaks vaikka Insta dm

Vierailija
108093/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voit laittaa Tubeen tai muuhun someen, nehän ovat jo täynnä noita klippejä. :) Ja tekijänoikeudet eivät edes voisi olla ongelma jossain randomhöpinöissä.

Ei todellakaan pidä paikkansa. Tekijänoikeudet koskevat myös screenshotteja videosta. Lain mukaan Sipeltä kysyt eka, varmasti antaa

Vierailija
108094/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh tuleekohan työnteosta tai mistään mitään, kun tekis mieli vaan plärätä noita kuvia, videoita, hidastuksia .... 😞🥴

Sulla on ongelma. Riippuvuus.

Katkaise addiktio ajoissa muuten tiput tyhjyyteen ja masennut kun tämä on ohi.

Tämä aiheellinen muistutus vois pyöriä tällä palstalla repeatilla koko ajan. Pitää nimittäin paikkansa!

Kun addiktio on "päällä" se tuo buustia päivään sekä mielihyvää. Eikä siitä haluta luopua.

Täytyy muistaa että pitkään jatkuessaan se aiheuttaa riippuvuutta ja vie myös voimia, huomaamatta.

Jossain vaiheessa kaikki kuitenkin päättyy aivan varmasti ja silloin ihminen tuntee pudonnensa kuin kaivoon, valottomaan tilaan koska tärkeä voimavara on hävinnyt - mitä tilalle. Masennus, toimintakyvyttömyys ja ahdistus.

Vierailija
108095/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisiltainen gallup on nyt tasoissa. "Vähän myöhäinen gallup, mutta jos olit keikoilla, tapasitko kanssanautoja suunnitellusti tai vahingossa? Kaikki kohtaamiset lasketaan, esim. jos näit Vauvan jonkun puhelimen ruudulla. :) Nuoliäänestys."

21 kohtasi muita nautoja keikoilla ja 21 ei.

Noin moni kohdannut, hienoa.

Vierailija
108096/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.soisalonseutu.fi/paikalliset/6218094?fbclid=IwAR1Jz0MCup9Ef…

Lyhyt mutta sitäkin merkityksellisempi juttu Kn edesmenneestä fanista. 💚

Vierailija
108097/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs kysyä Sirpalta ekaks vaikka Insta dm

Tätä mä arvelinkin. Tuntuu nyt vähän liialliselta lähteä edes tuollaisella häiritsemään. . .

(En siis laita jos se luvan vaatii.)

Vierailija
108098/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi kerää faneja puolelleen.

Toi "no comment" on kyllä todella tyhjentävä :D

Sen takia tekikin eilen sen postauksen jossa kiitteli "kääryleitä" tuesta, toki Jeren kuvalla varustettuna sekin. Tietää itsekin että hyötyy Kärtsästä ja sen faneista.

Vierailija
108099/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pidä paikkansa. Tekijänoikeudet koskevat myös screenshotteja videosta. Lain mukaan Sipeltä kysyt eka, varmasti antaa

Tekijänoikeudet koskevat teoksia. Teoskynnys tuskin ylittyy jos joku kuvaa toista ihmistä höpisemässä, miten on unohtanut biisin.

Vierailija
108100/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/joyuntold/729239085464600576/idek-know-what-or-h…

🧡🤎💛💜💚

Kaksi mestariteosta. Voi mikä luottamus K ja B on toisiinsa <3 

Ketju on lukittu.