Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K olisi nyt voinut laittaa edes yhden kuvan jossa koko bändi näkyy.
Blokkaus on tosiaan tapahtunut. Ei näy Tiian tykkäykset kummankaan veljen kuvissa eikä kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Onpa ihanaa! Vaikuttaa olevan aidosti kiitollinen lahjasta. Olikohan muut pojat saaneet sukkia
Vierailija kirjoitti:
K poistanut ne kuvat. Eli nyt on huono homma.
Ööh, mulla kyllä näkyy vielä? Vai poistuuko ne viiveellä?
Mistä te näette nää kaikki? Kuka blokannut jne.
Mulla näkyi kuvat kokoajan.
Kärtsyllä tipahti tuhannella seuraajat
Vierailija kirjoitti:
Blokkaus on tosiaan tapahtunut. Ei näy Tiian tykkäykset kummankaan veljen kuvissa eikä kommentit.
Mutta T:n tägäys näkyy siinä K:n kuvapostauksen tekstissä edelleen.
Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näette nää kaikki? Kuka blokannut jne.
Tiia oli tykännyt Kärtsän tosi monesta kuvasta ja kommentoinut, kaikki poissa. Sama Miken kuvista.
Mun mielestä M ja K ei ole ikinä seuranneet T somessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, niin ihan hiton lapsellista, että yhden tägäyksen puutteen vuoksi ruvetaan haukkumaan jotain toisen veljen ottamia kuvia. Jota on tehnyt ennekin btw, mutta että tänään, kun ei liity asiaan niin mitenkään.
Nyt tää T oli poistanut kommenttinsa ja siinä näkyy vaan K:n vastaus.
No ohhoh jos näin on. Ainakin valokuvaaja on ottanut nyt itseensä. Olisko sieltä tullut hänelle jotain henkilökohtaista kommenttia muutakin kautta joko K:lta tai hänen tiimiltään...?
Veikkaan, että aikamoisen p***amyrskyn saanut ihan muilta ihmisiltä dm:n kautta.
No varmaan vähän sitä ansaitseekin jos on pilannut meiän Kärtsylin päivän tolleen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaa semmonen juttu, että K lakkasi just seuraamasta Tiiaa instassa ja Tiia Kta. Tai blokanneet, jompi kumpi.
Toivottavasti K ei poista noita kuvia kuitenkaan 💚
Toivottavasti poistaa ja pistää tilalle oman puhelimensa arkistoista jotkut hotit yhteiskuvat.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.
Se ei tiennyt kuvien olevan Tiian, eikä Tiia ole kuvannut Kärtsää joskaan kuin vain harrastajatasolla.
Huoh. Mulla näkyy sekä kuvat että kommentit. Joku trollaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyllä tipahti tuhannella seuraajat
Tipahti jo aiemmin tuon uusimman postauksen myötä. Sillä lähtee joka postauksesta 1000 seuraajaa, seuratkaapa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä näkyy Tiian kommentit edelleen🤔
Kuvat näkyy edelleen. Jere parka. Toivottavasti ne 2h 48min oli vielä käyttämättä tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on myös aiemmin discordissa valittanut erikseen monta kertaa että K ei julkaise hänen kuviaan, anna huomiota ja haukkunut Miken kuvia.
Ei pelkästään tää päivä, vaan muutenkin käsittämätöntä käytöstä "ammattilaiselta".
Ja vielä discordissa on valittanut että lopettaa kun ei artistit huomioi...
Toivottavasti nauttii nyt hetkestään siellä Kn feedissä sitten, koska voipi olla viimeinen kerta. Ei muuta.
En löydä enää hänen kommenttia, ehkä poisti sen ja samalla hävisi vastaukset?
Ei K niitä kuvia ole poistanut, näkyy sen instassa edelleen.