Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10721/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!

Mä en kestä tuon Bojanin kanssa, miten kukaan voi olla noin hurmaava. Kiva, että hän näyttää voivan ihan hyvin.

Jokereiden löytyminen on kyllä ollut parhaita juttuja näissä viisuissa. Kuinkahan paljon jokereille selviää/on selvinnyt Jeren tekemisten ristiriidat ja kuinka paljon niistä jää kielimuurin taakse.

Vierailija
10722/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä K:n ei kannattaisi kokoajan ottaa rahaa puheeksi, sen puutetta tai halua eläköityä ajoissa ym. Ei kannata ihmetellä jos siitä jotain kohua tuleekin koska raha on arka aihe monelle eikä siitä moni artisti puhu.

Saahan siitä puhua, kunhan vaan olisi ollut rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.

CHEEK nro 2.

Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.

Hassunhauskahöpöttäjä on siis vain teatteria.

Faneja on siis ihan tosissaan ja suunnitelmallisesti huijattu.

Mitä paskaa, millälailla huijattu????? Eikä ole. Mullakin on _aina_ (alk 2v.) ollut omistusasunto, ei se ole silti tarkoittanut hyviä tuloja ja sinänsä leveää elämää.

Onhan se nyt ihan selvää huijausta jatkuvati esittää varatonta ja ettei ole varaa kuin pieneen 20 neliön vuokra(?)- asuntoon kun todellisuudessa omistaakin useita asuntoja.

Ryysyistä rikkauksiin-tarina ollut täysin suunnitelmallinen huijaus suosion saamiseksi.

Tulottomasta rikkauksiin tarina, hei. Se on ihan faktaa kyllä. 

Tajua nyt jo.

Vierailija
10724/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

En mä sitä kysynyt, vaan että mikä sen pvm tarkoitus oli?????????? Ja siis itse shippaan läpällä, mutta olen oikeasti ihan hulluna siihen, miten paljon Jere tykkäsi Bojanista ja sai samaa ihanaa takaisin 💚 Kuka ei siitä tykkäisi? Se ei ollut mitään keksintöä.

Päivämäärä oli se, jolloin Bojanin oli alunperin tarkoitus tulla Suomeen, mutta suunnitelmat muuttuivat Jokerien toisen Dublinin keikan myötä.

Niin. Mutta silloin kun K sen sanoi, niin tiedettiinkö se kakkoskeikka jo..? Ts. oliko se niin että dublinissa piti olla yksi keikka (6.6.?) mutta saivatkin myytyä toisen perään?

Tällä on mulle se merkitys, että haluan tietää, miten tosissaan Jere on kommenttitasolla. Itse uskon ihmisten rehellisyyteen. 

(Se on toki eri asia, kuin se, ettei  rehellinenkin ihminen koskaan puhuisi kuulijan mielessä ristiin, varsinkin, kun kuulijoilla on näinkin hatarat tiedot kaikesta, kuin heidän asioitaan koskien meillä ihmisillä on.)

oli tiedossa silloin jo toi kakkoskeikka, selviää jokereiden instasta koska ilmoitettu, juuri edellisenä päivänä kuin toi pvm kommentti oli

No näin muistelisin. 

Jos ajatellaan, ettei K lue Jokereiden instaa jatkuvasti, niin erikoista, ettei puhutusta tapaamisesta olisi yksityisviestein jo säädetty, että hei nyt tuohon tulikin keikka, tätä tuloa pitää siirtää? 

Ellei ajatus ole jotenkin sellainen, että hämätään faneja, niin eivät ryysää kentälle? Mutta miksi se hämäisi, kun kaikki tajuavat, ettei 7.6. Jokereiden keikan takia onnistu?

Vierailija
10725/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että rahaa ei ole paljoa ollut sijoitusasunnoista huolimattakaan. Ei ne nyt kultakaivos ole. Toki monella oikeasti köyhällä(en tiedä onko hän profiloinut itseään miksikään tosi köyhäksi) ei ole mitään sijoitusasuntoja ja K on ilmeisesti taloudellisesti ihan hyvinkin toimeentulevasta perheestä

Mulle on jäänyt mieleen se yksi instastoori pätkä missä valitteli rakennustyömaan ääniä ja hotellihuoneen valintaakin varmaan jossa huumoriavautui siitä miksi monella artistilla on asiat taloudellisesti hyvin on kaikkea luksusta ja sanoi ihmetellen sitä että mikä siinä on kun rahaa ei kerry vaikka on yrittänyt sijoittaa jne. Eli onhan hän tavallaan puhunutkin tuosta.

Vierailija
10726/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti esittänyt olevansa köyhä ja varaton sekä haaveilevansa edes vähän isommasta asunnosta, vaikka totuus on että omistaa useita sijoitusasuntoja, niin kyllä siitä aitous ja rehellisyys on kaukana.

Koittakaa nyt hemmetti soikoon ymmärtää, että ei se itse mitään omista, sen perhe omistaa!

Riittää kun vanhemmat takaa lainan, niin voit ostaa velalla itsellesi sijoitusasunnon tai -asuntoja. Julkisuudessa on ollut useita suht' pienituloisia henkilöitä (esim. kotiäitejä) kertomassa, kuinka aloittivat suurin piirtein nollasta sijoitusasuntojen ostamisen.

By the way, Bojanista mainittiin että olisi varakkaasta perheestä. Hän itse kertoo yhdessä haastattelussa, että jos voittaisi lotossa, niin ensin antaisi vanhemmilleen rahaa ettei näiden tarvitsisi käydä enää töissä. Eli eiköhän hän ole pikemminkin normaalista hyvätuloisesta keskiluokkaisesta perheestä kuin että suvulla olisi perittyä varakkuutta. Bojan itse on esiintynyt ainakin youtube-klippien mukaan kaikenlaisissa muissakin kuin jokeri-jutuissa, joten varmasti myös sitä kautta ansainnut rahaa nuoresta iästään huolimatta. Työtä tekemällä sitä rahaakertyy.

Vierailija
10727/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei mikään yllätys ollut suurelle osalle tässä ketjussa että K ei ole sinkku vaikkei tieto varma ole ollutkaan koska hän ei ole asiaa ottanut puheeksi. Onhan tästä puhuttu kokoajan ja pyydetty olemaan puhumatta koska t ei ole julkisuudessa. Koko ketjun perusidea on ollut fiktiota. Ehkä kunnioittaaksemme K:n suhdetta shippauksen voisi unohtaa (vaikka se fiktiivistä onkin) ja ketjun jättää?

shippauksen voi varmaan unohtaa, mutta ois kiva spekuloida jossain näillä kaikilla käänteillä, joten voisko ketjua jatkaa kuitenkin...?

Mä en ymmärrä ollenkaan, miksi ketju pitäisi lopettaa. Onhan tässä vaikka mitä vielä selvittämättä. Pelkkä bromance kyllä kelpaa mulle, jos sellainen on vielä hengissä. Ketjun kohtalo riippuu tietysti siitäkin, tuleeko näihin kahteen liittyvää materiaalia enää jatkossa.

Vierailija
10728/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin osapuoli on ilmoittanut julkisesti että fanien shippaus ei haittaa heitä.

Tietysti kivaa olisi jos julkisille sometileille jne ei hierottaisi artistien naamaan koko ajan shippausta, mutta itse lyövät löylyä lisää.

Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.

Vierailija
10729/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Käärijän puheissa on jotain epäjohdonmukaisuuksia mitä EI voi laittaa vain hahmojen piikkiin.

Vierailija
10730/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleeko se Bojan vai ei tänään? Mitään virallista tietoa ei ole. Ainoastaan ne Jeren vihjailut, jotka ei todista mitään. Jeren jutut tiedetään🙂

Vierailija
10731/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä K:n ei kannattaisi kokoajan ottaa rahaa puheeksi, sen puutetta tai halua eläköityä ajoissa ym. Ei kannata ihmetellä jos siitä jotain kohua tuleekin koska raha on arka aihe monelle eikä siitä moni artisti puhu.

Saahan siitä puhua, kunhan vaan olisi ollut rehellinen.

Eli saa puhua, koska on ollut. Pienituloisesta "rikkauksiin" on fakta.

Vierailija
10732/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

GFn stoori (helmikuu, julkinen tili) Tuo kasvi......

https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Nämä ei näy, mistä nämä vois vielä katsoa

Vierailija
10733/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että rahaa ei ole paljoa ollut sijoitusasunnoista huolimattakaan. Ei ne nyt kultakaivos ole. Toki monella oikeasti köyhällä(en tiedä onko hän profiloinut itseään miksikään tosi köyhäksi) ei ole mitään sijoitusasuntoja ja K on ilmeisesti taloudellisesti ihan hyvinkin toimeentulevasta perheestä

Mulle on jäänyt mieleen se yksi instastoori pätkä missä valitteli rakennustyömaan ääniä ja hotellihuoneen valintaakin varmaan jossa huumoriavautui siitä miksi monella artistilla on asiat taloudellisesti hyvin on kaikkea luksusta ja sanoi ihmetellen sitä että mikä siinä on kun rahaa ei kerry vaikka on yrittänyt sijoittaa jne. Eli onhan hän tavallaan puhunutkin tuosta.

Mutta shippailu sulki fanien silmät ja korvat. Sen jälkeen ei mikään muu kuin kuviteltu todellisuus mennyt läpi.

Vierailija
10734/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin osapuoli on ilmoittanut julkisesti että fanien shippaus ei haittaa heitä.

Tietysti kivaa olisi jos julkisille sometileille jne ei hierottaisi artistien naamaan koko ajan shippausta, mutta itse lyövät löylyä lisää.

Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.

Bojan tuntuu kyllä olevan hänellä mielessä edelleen. Minä en tuota yhtään ihmettele.

Vierailija
10735/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Käärijän puheissa on jotain epäjohdonmukaisuuksia mitä EI voi laittaa vain hahmojen piikkiin.

Juu. Voihan esiintyessä yms olla joku "hahmo" toki, mutta ei se nyt ihan hyvä juttu oo että keksit kaikkea juttua sitten siihen oheen, siis asumiskuvioista yms..

Vierailija
10736/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CtOJYmLL3Ss/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä gf:n Instastory helmikuulta (kun tili julkinen) Kuvakulma tietty sellainen, että tärkein näkyy...

Vierailija
10737/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa, koska lyövät jossain vaiheessa silläkin rahoiksi.

Vierailija
10738/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Käärijää haittaa vähemmän shippaus kun tyttöystävällä ja raha-asioilla spekulointi.

Vierailija
10739/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!

Mä en kestä tuon Bojanin kanssa, miten kukaan voi olla noin hurmaava. Kiva, että hän näyttää voivan ihan hyvin.

Jokereiden löytyminen on kyllä ollut parhaita juttuja näissä viisuissa. Kuinkahan paljon jokereille selviää/on selvinnyt Jeren tekemisten ristiriidat ja kuinka paljon niistä jää kielimuurin taakse.

Bojanilla on kyky saada ympäröivät ihmiset loistamaan ja tuomaan parhaimmat puolet itsestään. Käärijäkin oli ihanimmillaan hänen seurassaan. Nyt tämä bojaniton Käärijä onkin aika erilainen. Bojan saa tuon irkkubändinkin loistamaan ja vaikuttamaan paljon mielenkiintoisemmalta.

Vierailija
10740/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Voihan esiintyessä yms olla joku "hahmo" toki, mutta ei se nyt ihan hyvä juttu oo että keksit kaikkea juttua sitten siihen oheen, siis asumiskuvioista yms..

Jakautunut persoona?

Ketju on lukittu.