Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Käärijän puheissa on jotain epäjohdonmukaisuuksia mitä EI voi laittaa vain hahmojen piikkiin.
Juu. Voihan esiintyessä yms olla joku "hahmo" toki, mutta ei se nyt ihan hyvä juttu oo että keksit kaikkea juttua sitten siihen oheen, siis asumiskuvioista yms..
Jakautunut persoona?
tyypillinen vaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin osapuoli on ilmoittanut julkisesti että fanien shippaus ei haittaa heitä.
Tietysti kivaa olisi jos julkisille sometileille jne ei hierottaisi artistien naamaan koko ajan shippausta, mutta itse lyövät löylyä lisää.
Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.Ei tietenkään haittaa, koska lyövät jossain vaiheessa silläkin rahoiksi.
Ja se heille sallittakoon, mä voin myöntää että olen maksanut välillä isoja summia paljon huonommista sisällöistä ja suoratoistoista kun tämä ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?
Koska se toivoo, että se olisi vielä sinkkuna pikkuyksiössään ja saisi rauhassa pohtia itse elämänsä suuntaa? Viisut on iso kokemus joka muuttaa ihmistä monella tapaa. Verrannollinen vsikka vaihto-opiskeluvuoteen tms.
En usko että viisuista on palannut sama ihminen joka sinne lähti. Siivet on kasvanut selkään, ja ne kantaa. Toivon ettei niitä leikkaa kukaan irti.
Muutti sen verran, että meni Aktian kelkkaan ja Kauppalehteen kertomaan 5 year planinsa
Tää viisvuotissuunnitelma on nostettu esiin useammassa haastattelussa ikäänkuin vitsinä, mutta kyllä kyse saattaa olla aivan oikeasta suunnitelmasta, tai ainakin haaveesta. Ehkä fanien kannalta kannattaisi kuitenkin olla hiljaa suunnitelmasta, tulee muuten vähän rahastuksen maku kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin osapuoli on ilmoittanut julkisesti että fanien shippaus ei haittaa heitä.
Tietysti kivaa olisi jos julkisille sometileille jne ei hierottaisi artistien naamaan koko ajan shippausta, mutta itse lyövät löylyä lisää.
Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.
No ei ihan noinkaan. Kyllä kysyttiin sellaista, mihin vastaus vain sattui olemaan Bojan. Säkö ajattelit, että K siinä valehtelis? Ja siis en tarkoita, että olisin tiennyt, että toi on edelleen se vastaus. Mutta ihanaa että oli.
(Kysymys kuului siis, että nyt kun viisut ovat ohi, mikä asia sieltä jäi isoimpana hänelle mieleen)
Toi on hieman outoa kans että tyttis on osallistunut /kommentoinut tuohon NRJ Walker -kisaan...tai mikä se nyt on ollutkaan...siis eilen...
Eiköhän tää ollut vaan ajan kysymys että tyttis tuodaan/hän tuo itsensä/sen tutut ilmiantaa seiskalle/J tuo hänet julkisuuteen kun pyörivät kokoajan yhdessä ja hänet nähdään somessakin kokoajan "vihjeinä". Tosin viimeiseen vaihtoehtoon uskoin vähiten koska katsoin sen K:n haastattelun. Tosi naiivia edes luulla että tuolla määrällä pyörimistä artistin ympärillä kukaan ei häntä huomaa ja artisti voisi vaan jatkaa sinkkumeiningillä julkisuudessa.
Uskon että tyttis on ennenkaikkea itse halunnut julkisuuteen että on olemassa. Tollanen pyöriminen keikalla, fanityttöily, somessa vihjeinä olo puhuu siitä
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtOJYmLL3Ss/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä gf:n Instastory helmikuulta (kun tili julkinen) Kuvakulma tietty sellainen, että tärkein näkyy...
Kesti kauan ennen ku tajusin mikä näkyy mutta onhan siellä pää 😀
Vierailija kirjoitti:
Tässä gf:n Instastory helmikuulta (kun tili julkinen) Kuvakulma tietty sellainen, että tärkein näkyy...
Ei näy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että rahaa ei ole paljoa ollut sijoitusasunnoista huolimattakaan. Ei ne nyt kultakaivos ole. Toki monella oikeasti köyhällä(en tiedä onko hän profiloinut itseään miksikään tosi köyhäksi) ei ole mitään sijoitusasuntoja ja K on ilmeisesti taloudellisesti ihan hyvinkin toimeentulevasta perheestä
Mulle on jäänyt mieleen se yksi instastoori pätkä missä valitteli rakennustyömaan ääniä ja hotellihuoneen valintaakin varmaan jossa huumoriavautui siitä miksi monella artistilla on asiat taloudellisesti hyvin on kaikkea luksusta ja sanoi ihmetellen sitä että mikä siinä on kun rahaa ei kerry vaikka on yrittänyt sijoittaa jne. Eli onhan hän tavallaan puhunutkin tuosta.
Niin ja missä sen kappaleessa (Kiertävä sirkus?) kutsuu kaltaisiaan viihdyttäjiä lähes turhiksi apinoiksi ja on ainakin tekstissä arvostavinaan duunareita? Siis jonkinlainen artisti ja taiteilijahan Jere on. Ei kukaan duunarinhommiin haikaileva mies mene opiskelemaan sisustussuunnittelua. Eli vaikka hänellä lie duunariperhetausta, niin on itse sellainen taiteilijapersoona tai viihdyttäjä ennemmin
Nimestään huolimatta kyseessä on aivan tavallinen ammatillinen perustutkinto, jonka suoritettuaan voit päätyä vaikka maalaamaan sisätiloja. Suomessa sillä tutkinnolla ei edetä sisustussuunnittelijaksi, koska alasta on olemassa amk- ja yliopistotason tutkinnot. Olen silti samaa mieltä, että J on varmasti taiteellisesti suuntautunut.
Vierailija kirjoitti:
Toi on hieman outoa kans että tyttis on osallistunut /kommentoinut tuohon NRJ Walker -kisaan...tai mikä se nyt on ollutkaan...siis eilen...
Aito fanityttö jos totta on 😂
Vierailija kirjoitti:
Bongattu eräs kasvi 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.No ei ihan noinkaan. Kyllä kysyttiin sellaista, mihin vastaus vain sattui olemaan Bojan. Säkö ajattelit, että K siinä valehtelis? Ja siis en tarkoita, että olisin tiennyt, että toi on edelleen se vastaus. Mutta ihanaa että oli.
(Kysymys kuului siis, että nyt kun viisut ovat ohi, mikä asia sieltä jäi isoimpana hänelle mieleen)
Olisi hyvin voinut vastata avoimeen kysymykseen vaikka että "viisut oli upea kokemus. vaikea nostaa vain yhtä asiaa esiin" tai vaikka vaan "Hyvät uudet ystävät" (ilman nimiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.Ei tietenkään haittaa, koska lyövät jossain vaiheessa silläkin rahoiksi.
Ja se heille sallittakoon, mä voin myöntää että olen maksanut välillä isoja summia paljon huonommista sisällöistä ja suoratoistoista kun tämä ilmiö.
Ihana kommentti! Niinpä! Miten se sanonta menikään? Todellisuus on tarua ihmeellisempää 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että rahaa ei ole paljoa ollut sijoitusasunnoista huolimattakaan. Ei ne nyt kultakaivos ole. Toki monella oikeasti köyhällä(en tiedä onko hän profiloinut itseään miksikään tosi köyhäksi) ei ole mitään sijoitusasuntoja ja K on ilmeisesti taloudellisesti ihan hyvinkin toimeentulevasta perheestä
Mulle on jäänyt mieleen se yksi instastoori pätkä missä valitteli rakennustyömaan ääniä ja hotellihuoneen valintaakin varmaan jossa huumoriavautui siitä miksi monella artistilla on asiat taloudellisesti hyvin on kaikkea luksusta ja sanoi ihmetellen sitä että mikä siinä on kun rahaa ei kerry vaikka on yrittänyt sijoittaa jne. Eli onhan hän tavallaan puhunutkin tuosta.
Niin ja missä sen kappaleessa (Kiertävä sirkus?) kutsuu kaltaisiaan viihdyttäjiä lähes turhiksi apinoiksi ja on ainakin tekstissä arvostavinaan duunareita? Siis jonkinlainen artisti ja taiteilijahan Jere on. Ei kukaan duunarinhommiin haikaileva mies mene opiskelemaan sisustussuunnittelua. Eli vaikka hänellä lie duunariperhetausta, niin on itse sellainen taiteilijapersoona tai viihdyttäjä ennemmin
Nimestään huolimatta kyseessä on aivan tavallinen ammatillinen perustutkinto, jonka suoritettuaan voit päätyä vaikka maalaamaan sisätiloja. Suomessa sillä tutkinnolla ei edetä sisustussuunnittelijaksi, koska alasta on olemassa amk- ja yliopistotason tutkinnot. Olen silti samaa mieltä, että J on varmasti taiteellisesti suuntautunut.
Siis ukkohan meni sinne "koska tykkäsi sisustaa Habbo Hotellissa" Ja sielläkin varasti muiden huonekaluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen, Jeren haastiksesta oli kulunut vasta minuutti kun nosti Bojanin nimen itse esille vaikkei hänestä edes suoraan kysytty mitään.No ei ihan noinkaan. Kyllä kysyttiin sellaista, mihin vastaus vain sattui olemaan Bojan. Säkö ajattelit, että K siinä valehtelis? Ja siis en tarkoita, että olisin tiennyt, että toi on edelleen se vastaus. Mutta ihanaa että oli.
Olisi hyvin voinut vastata avoimeen kysymykseen vaikka että "viisut oli upea kokemus. vaikea nostaa vain yhtä asiaa esiin" tai vaikka vaan "Hyvät uudet ystävät" (ilman nimiä)
Se ois ollut valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongattu eräs kasvi 😱
Miten kun ei noi näy?
Tän koko ketjun vois poistaa, ku aiheessa ei millään meinata pysyä ja samaan aikaan rikotaan ihan reilusti keskustelun sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei onnistunut saamaan Jeren kautta ilmaislippuja, niin piti sitten koittaa onneaan "fanityttönä".
Ei tuo tyttiksen salailu vain olisi onnistunut näin pienessä maassa plus tyttis on kuin symbioosissa itse artistin kanssa suunnilleen joka keikalla. Onko tällaista kuviota muuten monella artistilla? Epäilen.