Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?
Koska se toivoo, että se olisi vielä sinkkuna pikkuyksiössään ja saisi rauhassa pohtia itse elämänsä suuntaa? Viisut on iso kokemus joka muuttaa ihmistä monella tapaa. Verrannollinen vsikka vaihto-opiskeluvuoteen tms.
En usko että viisuista on palannut sama ihminen joka sinne lähti. Siivet on kasvanut selkään, ja ne kantaa. Toivon ettei niitä leikkaa kukaan irti.
Muutti sen verran, että meni Aktian kelkkaan ja Kauppalehteen kertomaan 5 year planinsa
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti esittänyt olevansa köyhä ja varaton sekä haaveilevansa edes vähän isommasta asunnosta, vaikka totuus on että omistaa useita sijoitusasuntoja, niin kyllä siitä aitous ja rehellisyys on kaukana.
Koittakaa nyt hemmetti soikoon ymmärtää, että ei se itse mitään omista, sen perhe omistaa!
Vierailija kirjoitti:
Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.
Ai ja mulla oli ekana äänettömällä, toi eka klippi on George Michaelia! (Careless whisper) Hiisi, että Bojanilla on hyvä ääni!
Vierailija kirjoitti:
Jälleen vanha totuus : Älä koskaan luota vaakamieheen, sai vahvistusta
Oho, mullakin samantyyppisiä kokemuksia...
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
GFn stoori (helmikuu, julkinen tili) Tuo kasvi......
https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ei nämä näy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?
Koska se toivoo, että se olisi vielä sinkkuna pikkuyksiössään ja saisi rauhassa pohtia itse elämänsä suuntaa? Viisut on iso kokemus joka muuttaa ihmistä monella tapaa. Verrannollinen vsikka vaihto-opiskeluvuoteen tms.
En usko että viisuista on palannut sama ihminen joka sinne lähti. Siivet on kasvanut selkään, ja ne kantaa. Toivon ettei niitä leikkaa kukaan irti.
Muutti sen verran, että meni Aktian kelkkaan ja Kauppalehteen kertomaan 5 year planinsa
Nää on niitä takaiskuja mitä tulee kun ei ole ammattimaista henkilöä katsomassa julkisuuskuvan perään. Mä en nää noissa mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti esittänyt olevansa köyhä ja varaton sekä haaveilevansa edes vähän isommasta asunnosta, vaikka totuus on että omistaa useita sijoitusasuntoja, niin kyllä siitä aitous ja rehellisyys on kaukana.
Koittakaa nyt hemmetti soikoon ymmärtää, että ei se itse mitään omista, sen perhe omistaa!
"OmisTAN useita sijoitusasuntoja" (Käärijä, Kauppalehti 7.6.23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.
CHEEK nro 2.
Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.
Hassunhauskahöpöttäjä on siis vain teatteria.
Sun mielestä ihminen ei voi olla sekä uransa suhteen määrätietoinen ja kunnianhimoinen, että myös hassunhauska höpöttäjä? Ihmisissä on yleensä monia eri puolia samassa paketissa, ja ne on kaikki yhtä aitoja.
Ei ihme, että Liverpoolissakin löytyi pelkkää valitettavaa ihan kaikesta ruoasta alkaen, vaikka hotelli oli selvästi laadukas ja keskeisellä paikalla. Rikkaana tottunut parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.
CHEEK nro 2.
Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.
Faneja on siis ihan tosissaan ja suunnitelmallisesti huijattu.
Mitä paskaa, millälailla huijattu????? Eikä ole. Mullakin on _aina_ (alk 2v.) ollut omistusasunto, ei se ole silti tarkoittanut hyviä tuloja ja sinänsä leveää elämää.
Mun mielestä K:n ei kannattaisi kokoajan ottaa rahaa puheeksi, sen puutetta tai halua eläköityä ajoissa ym. Ei kannata ihmetellä jos siitä jotain kohua tuleekin koska raha on arka aihe monelle eikä siitä moni artisti puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.
Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.
En mä sitä kysynyt, vaan että mikä sen pvm tarkoitus oli?????????? Ja siis itse shippaan läpällä, mutta olen oikeasti ihan hulluna siihen, miten paljon Jere tykkäsi Bojanista ja sai samaa ihanaa takaisin 💚 Kuka ei siitä tykkäisi? Se ei ollut mitään keksintöä.
Päivämäärä oli se, jolloin Bojanin oli alunperin tarkoitus tulla Suomeen, mutta suunnitelmat muuttuivat Jokerien toisen Dublinin keikan myötä.
Niin. Mutta silloin kun K sen sanoi, niin tiedettiinkö se kakkoskeikka jo..? Ts. oliko se niin että dublinissa piti olla yksi keikka (6.6.?) mutta saivatkin myytyä toisen perään?
Tällä on mulle se merkitys, että haluan tietää, miten tosissaan Jere on kommenttitasolla. Itse uskon ihmisten rehellisyyteen.
(Se on toki eri asia, kuin se, ettei rehellinenkin ihminen koskaan puhuisi kuulijan mielessä ristiin, varsinkin, kun kuulijoilla on näinkin hatarat tiedot kaikesta, kuin heidän asioitaan koskien meillä ihmisillä on.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CHEEK nro 2.
Pskanmaku jäi suuhun kyllä.
ei mulle, mutta mulla niitä sijoitusasuntoja on kanssa, niin en alkaisi arvostelemaan. Ja nimenomaan perheeltä tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CHEEK nro 2.
Faneja on siis ihan tosissaan ja suunnitelmallisesti huijattu.
Mitä paskaa, millälailla huijattu????? Eikä ole. Mullakin on _aina_ (alk 2v.) ollut omistusasunto, ei se ole silti tarkoittanut hyviä tuloja ja sinänsä leveää elämää.
Onhan se nyt ihan selvää huijausta jatkuvati esittää varatonta ja ettei ole varaa kuin pieneen 20 neliön vuokra(?)- asuntoon kun todellisuudessa omistaakin useita asuntoja.
Ryysyistä rikkauksiin-tarina ollut täysin suunnitelmallinen huijaus suosion saamiseksi.
Tuohan ei mikään yllätys ollut suurelle osalle tässä ketjussa että K ei ole sinkku vaikkei tieto varma ole ollutkaan koska hän ei ole asiaa ottanut puheeksi. Onhan tästä puhuttu kokoajan ja pyydetty olemaan puhumatta koska t ei ole julkisuudessa. Koko ketjun perusidea on ollut fiktiota. Ehkä kunnioittaaksemme K:n suhdetta shippauksen voisi unohtaa (vaikka se fiktiivistä onkin) ja ketjun jättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä takaiskuja mitä tulee kun ei ole ammattimaista henkilöä katsomassa julkisuuskuvan perään. Mä en nää noissa mitään pahaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.
Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.
En mä sitä kysynyt, vaan että mikä sen pvm tarkoitus oli?????????? Ja siis itse shippaan läpällä, mutta olen oikeasti ihan hulluna siihen, miten paljon Jere tykkäsi Bojanista ja sai samaa ihanaa takaisin 💚 Kuka ei siitä tykkäisi? Se ei ollut mitään keksintöä.
Päivämäärä oli se, jolloin Bojanin oli alunperin tarkoitus tulla Suomeen, mutta suunnitelmat muuttuivat Jokerien toisen Dublinin keikan myötä.
Niin. Mutta silloin kun K sen sanoi, niin tiedettiinkö se kakkoskeikka jo..? Ts. oliko se niin että dublinissa piti olla yksi keikka (6.6.?) mutta saivatkin myytyä toisen perään?
Tällä on mulle se merkitys, että haluan tietää, miten tosissaan Jere on kommenttitasolla. Itse uskon ihmisten rehellisyyteen.
(Se on toki eri asia, kuin se, ettei rehellinenkin ihminen koskaan puhuisi kuulijan mielessä ristiin, varsinkin, kun kuulijoilla on näinkin hatarat tiedot kaikesta, kuin heidän asioitaan koskien meillä ihmisillä on.)
oli tiedossa silloin jo toi kakkoskeikka, selviää jokereiden instasta koska ilmoitettu, juuri edellisenä päivänä kuin toi pvm kommentti oli
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K:n ei kannattaisi kokoajan ottaa rahaa puheeksi, sen puutetta tai halua eläköityä ajoissa ym. Ei kannata ihmetellä jos siitä jotain kohua tuleekin koska raha on arka aihe monelle eikä siitä moni artisti puhu.
Mitä muuta odotat tyypiltä, jonka taiteilijanimi on käärijä?
Vierailija kirjoitti:
Juu, näin olis ollut parempi ettei olis ottanut raha-asioitaan esille..eihän se mitenkään pakollista olis ollut.
On itse sanonut, ettei halua tuoda läheisiään julkisuuteen=mummo, äiti ja isä ovat olleet esillä ainakin. Siviilisäädyn halunnut pitää salassa, perusteluna ettei ole hyötyä kenellekään=tyttöystävä Seiskassa (no, tämä vain ajan kysymys). Luonut kuvaa että asuu yksiössä, en kyllä tajua miksi?
Mutta toivottaa tosiaan nyt hänellä olisi joku Pr-henkilö tms kenen kanssa luotaisiin joku strategia miten tästä eteenpäin, tämä nykyinen ei toimi kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei mikään yllätys ollut suurelle osalle tässä ketjussa että K ei ole sinkku vaikkei tieto varma ole ollutkaan koska hän ei ole asiaa ottanut puheeksi. Onhan tästä puhuttu kokoajan ja pyydetty olemaan puhumatta koska t ei ole julkisuudessa. Koko ketjun perusidea on ollut fiktiota. Ehkä kunnioittaaksemme K:n suhdetta shippauksen voisi unohtaa (vaikka se fiktiivistä onkin) ja ketjun jättää?
shippauksen voi varmaan unohtaa, mutta ois kiva spekuloida jossain näillä kaikilla käänteillä, joten voisko ketjua jatkaa kuitenkin...?
Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!