Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10681/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on siis iPhonessa läpinäkyvä suojakuori. Sinne voisi helposti laittaa minkä kuvan kanssa haluaisi.

Vierailija
10682/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei ole meille mitään velkaa. Ei mitään.

Ihan sama vaikka olisi ollut naimisissa viiden eri ihmisen kanssa ja hankkinut tusinan lapsia.

Käärijä ei ole velvollinen kertomaan meillä mitään, eikä teillä ole myöskään oikeutta penkoa tai tehdä olettamuksia tyhjästä.

Jere on aivan ihana valopilkku joka on tuonut mun elämään niin paljon hyvää!! Mitä ihmettä te negailette täällä?? Mä suon hänelle vaikka sata rakkautta ja satamiljoonaa euroa. Ihana tyyppi.

Mitö te haluatte? Repiä ja raastaa rikki jotain kerrankin ihanaa ja kaunista? Kusta savuaville raunioille?

Anteeksi, mutta Jere on kansallisaarre, jota täytyy suojella. Ainakin minä suojelen.

Jos tekoäly osaisi luoda yhtä hyvät shippaushahmot kun J ja B olisin siirtynyt muualle jo monta kertaa. Harmillisesti se ei vielä osaa luoda Ihanaa energiaa ja aitoa bromance-kemiaa hahmoilleen. Siksi pysyn tässä ketjussa, näiden raja-aitojen sisäpuolella.

Rikkaruohot rehottaa siihen malliin että taidanpa vetää taas puutarhahanskat käteen..

Älä suotta. Puutarhassa rehottaa jo vallan ottanut voimakasjuurinen ja vahvasti kasvava uusi tulokas. Siihen ei puutarhahanskoilla kosketa. Pitää olla Gold Finger.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?

Vierailija
10684/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.

CHEEK nro 2.

Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.

Hassunhauskahöpöttäjä on siis vain teatteria.

Sun mielestä ihminen ei voi olla sekä uransa suhteen määrätietoinen ja kunnianhimoinen, että myös hassunhauska höpöttäjä? Ihmisissä on yleensä monia eri puolia samassa paketissa, ja ne on kaikki yhtä aitoja.

Vierailija
10685/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

En mä sitä kysynyt, vaan että mikä sen pvm tarkoitus oli?????????? Ja siis itse shippaan läpällä, mutta olen oikeasti ihan hulluna siihen, miten paljon Jere tykkäsi Bojanista ja sai samaa ihanaa takaisin 💚 Kuka ei siitä tykkäisi? Se ei ollut mitään keksintöä.

Vierailija
10686/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.

CHEEK nro 2.

Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.

Ihan selvää ollutkin. Hyvin on pystynyt esittämään kiltti, kultainen, höpönassu luonnonlapsi -roolia vaikka totuus on että on varmasti hyvin määrätietoinen ja 5-v suunnitelma on totta.

Vierailija
10687/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää voi oikeasti alkaa vaikuttaa jo keikallakäyntiin yhdessä tää sijoitusasuntopaljastukset ja salatut tyttikset.

Hessuhopo-höpönassukupla puhkesi.

Ehdin jo rakastua luomaani kuplaan :((

Euroviisuissa vaivalla luotu julkinen imago on saanut kyllä pahasti kolhuja Suomeen paluun jälkeen. Jere tarttis jonkun ammatti-ihmisen neuvomaan myös PR-asioissa, kun itse ei näytä ymmärtävän mitä kaikkea kannattaa itsestään haastatteluissa paljastaa ja miten seurusteluasiat hoidetaan julkisuudessa.

Vierailija
10688/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti bromance kestää myötä- ja vastamäet. Nyt on menossa niistä toinen.

Vierailija
10689/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Jereltä todella naiivi ajatus etteikö tuo päätyisi julkisuuteen. Oli kyllä ajan kysymys vaan.

Millä perusteella täällä on siitä tyttöystävästä huono kuva? Ihan uteliaisuuttani kiinnostaa onko siitä ollut jotain huhuja tms ettei olekaan mukava henkilö vai onko spekulaatiota vaan.

Jos kerta insta yksityinen, kyllähän se jotain kertoo ettei haali ja etsi lisää seuraajia ainakaan itselleen.

Venäläistaustainen. Gekkosen kuvassa ulospäin kasvoiltaan vähän sellaisen koviksen näköinen. 

Mikä gekkosen kuva?

https://gekkonen.net/kaarija-matkusti-hyvin-ansaitulle-lomalle-etelaan-…

Mun mielestä se näyttää todella erilaiselta tuossa kuvassa mitä muissa. Esim eilen tyttiksen kaveri julkaisi niistä selfie, se kenen kanssa tyttis osallistui siihen nrj kilpailuun, siinä se oli jotenkin erinnäkönen

Mitä?  Kuka?! Tyttiksen kaveri?

Ja ai meinaat, että tyttis osallistui NRJ:n kilpailuun päästäksen sinne ratikkaan? 😃

Kyllä se sitä ig kuvaa on kommentoinut missä se arvonta oli. Siellä se kommentti on edelleen, mene katsomaan

Löytyi. Kun googlasin nimellä ja näin muutaman kuvan niin heti mielikuva muuttui. Niissä hiusten väri oli jotenkin lämpimämpi ja jopa hymyili. En tiedä miksi näyttää niin kovalta ja kylmältä niissä muissa kuvissa joita aiemmin olen nähnyt.

Oliko se gekkosen kuva tyttis? Vai jos se olikin se manageri?

Vierailija
10690/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CHEEK nro 2.

Faneja on siis ihan tosissaan ja suunnitelmallisesti huijattu.

Vierailija
10691/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

GFn stoori (helmikuu, julkinen tili) Tuo kasvi......

https://www.instagram.com/reel/CtOF6GDL9PZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ei näy enää, ainakaan mulle.

Vierailija
10692/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

En mä sitä kysynyt, vaan että mikä sen pvm tarkoitus oli?????????? Ja siis itse shippaan läpällä, mutta olen oikeasti ihan hulluna siihen, miten paljon Jere tykkäsi Bojanista ja sai samaa ihanaa takaisin 💚 Kuka ei siitä tykkäisi? Se ei ollut mitään keksintöä.

Päivämäärä oli se, jolloin Bojanin oli alunperin tarkoitus tulla Suomeen, mutta suunnitelmat muuttuivat Jokerien toisen Dublinin keikan myötä.

Vierailija
10693/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se päivämäärä ollut alkuperäisen suunnitelman mukainen Bojanin saapumispäivä. Sitten tuli se ylimääräinen Dublinin keikka sotkemaan suunnitelmaa. Muuta selitystä mä en keksi.

Vierailija
10694/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CHEEK nro 2.

Pskanmaku jäi suuhun kyllä.

Vierailija
10695/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CHEEK nro 2.

Sun mielestä ihminen ei voi olla sekä uransa suhteen määrätietoinen ja kunnianhimoinen, että myös hassunhauska höpöttäjä? Ihmisissä on yleensä monia eri puolia samassa paketissa, ja ne on kaikki yhtä aitoja.

Jatkuvasti esittänyt olevansa köyhä ja varaton sekä haaveilevansa edes vähän isommasta asunnosta, vaikka totuus on että omistaa useita sijoitusasuntoja, niin kyllä siitä aitous ja rehellisyys on kaukana.

Vierailija
10696/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?

Koska se toivoo, että se olisi vielä sinkkuna pikkuyksiössään ja saisi rauhassa pohtia itse elämänsä suuntaa? Viisut on iso kokemus joka muuttaa ihmistä monella tapaa. Verrannollinen vsikka vaihto-opiskeluvuoteen tms.

En usko että viisuista on palannut sama ihminen joka sinne lähti. Siivet on kasvanut selkään, ja ne kantaa. Toivon ettei niitä leikkaa kukaan irti.

Vierailija
10697/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen vanha totuus : Älä koskaan luota vaakamieheen, sai vahvistusta

Vierailija
10698/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha-asioista viis muuten, mutta lokkeilu dinner datella asettuu uuteen valoon.

Tämän aiheen voisi jättää Kärtsän raha-asioita puivaan ketjuun, mutta tuota maksupolitiikkaa mietin jo ajat sitten. Ravintolaan menee kolmekymppinen mies ja veljensä. Veljellä on kiinteistönvälitysfirma, jossa molemmat ovat töissä. Maksaja on parikymppinen opiskelijapoika ja pienen indie-bändin jäsen? Mitenköhän tuo oikeasti meni vai oliko taas hahmon toimintaa.

Sijoitusasuntojen omistaminen ei tietenkään tarkoita rikkautta ja jollain rahalla K on pystynyt elämään 10 vuotta ennen läpimurtoa. Hyvä vain, jos ei sossurottaillen.

Eiköhän tuota dinner tapahtumaa ole väritetty aika rajusti (kaikin tavoin). Eipä Bojankaan muuten mikään köyhä ole, hän on erittäin varakkaasta perheestä ja koko perhe on hyvin kouluttautunut.

Minulle ei ihan avaudu sitten, että onko olevinaan vitsikästä kertoa videolla, että ei ole varaa maksaa ruokaansa. On minullakin erittäin rikkaita ystäviä ja ehkä ovat selllaisina pysyneet, koska en ikinä pyri heistä hyötymään. Ehkä ne olivat treffit, mutta siinäkin tapauksessa puheet olivat, noh, epäsuomalaisia. On aina tullut ketjuun sopivasti myötähäpeä kun raha tulee siinä puheeksi.

Oikeasti siellä söi keskenään iso porukka, se kuka oikeasti maksoi, sitä ei sitten tarina kerro.

Eikös Jere sano siinä jälkeen päin Bojanille, että sori kun jouduit maksamaan. Ja B vastaa jotain no problem tyylistä.

Voiko tarkoittaa siinä yhteydessä että Käärijällä ei ollu rahaa mukana ravintolareissulla, jos oli häsellyksessä unohtanu kortin/rahat hotellille? End of topic mun osalta.

Vierailija
10699/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CHEEK nro 2.

Hassunhauska höpöttäjä on rooli, eikä se ole aito. Sen huomaa. Ero on liian räikeä aitoon Jereen verrattuna. Hän on lavalla näyttelijä.

Aito Jere puhui Kauppalehden haastattelussa.

Antti Tuisku oli alussa aito. Nykyään hänelläkin on rooli. Samoin Cheek (onko se koskaan ollutkaan aito?).

Pidän enemmän ihka aidoista artisteista.

Vierailija
10700/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kuitenkin se ihana Jere, joka asiallisissa haastiksissa tulee esiin. Mistähän hänellä tulee tuo tarve lisätä siihen jotain sketsihahmoa kylkeen tai luoda kaksoistodellisuutta. Mullakin on hyvin ristiriitaiset fiilikset hänestä nyt.

Ketju on lukittu.