Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10761/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on julkaissut jutun Käärijän tyttöystistä.

Vierailija
10762/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tyttiksen salailu vain olisi onnistunut näin pienessä maassa plus tyttis on kuin symbioosissa itse artistin kanssa suunnilleen joka keikalla. Onko tällaista kuviota muuten monella artistilla? Epäilen.

Tulee mieleen onko hänet palkattu töihin esim somea tekemään. Voi olla mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tyttiksen salailu vain olisi onnistunut näin pienessä maassa plus tyttis on kuin symbioosissa itse artistin kanssa suunnilleen joka keikalla. Onko tällaista kuviota muuten monella artistilla? Epäilen.

En usko että näin on artisteilla jotka haluaa pitää kumppaninsa salassa.

Vierailija
10764/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis käyttäytyy ihan kun fanityttö. Todella erikoinen "parisuhde".. idoli ja fani.

Kypsässä parisuhteessa tyttis tuskin änkisi joka keikalle eturiviin ja laulaisi kaikissa biiseissä mukana 😄

Vierailija
10765/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on hieman outoa kans että tyttis on osallistunut /kommentoinut tuohon NRJ Walker -kisaan...tai mikä se nyt on ollutkaan...siis eilen...

Ehkä ei onnistunut saamaan Jeren kautta ilmaislippuja, niin piti sitten koittaa onneaan "fanityttönä".

Hei haloo nyt. 

Ainoa mitä mietin, että oliko sitten niin, ettei ois saanut sille kaverilleen lippua muuten?

Vierailija
10766/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtOJYmLL3Ss/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä gf:n Instastory helmikuulta (kun tili julkinen) Kuvakulma tietty sellainen, että tärkein näkyy...

Bongattu eräs kasvi 😱

Miten kun ei noi näy?

Nyt näkyy!

Vierailija
10767/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tyttiskouhkausta. Tieto on ainakin mulle täysin merkityksetön, eikä kenenkään yksityiselämä kiinnosta muutoinkaan. Shippaus ja yksityiselämä ei liity toisiinsa mitenkään.

Vierailija
10768/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näistä saa puhua tiedoksi palstapoliisille yllä. Kunhan nyt ei rumilla nimittelyillä haukuta, toivoisin.

Vierailija
10769/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttis käyttäytyy ihan kun fanityttö. Todella erikoinen "parisuhde".. idoli ja fani.

Kypsässä parisuhteessa tyttis tuskin änkisi joka keikalle eturiviin ja laulaisi kaikissa biiseissä mukana 😄

On toi aika erikoinen kuvio 😂 True fan.

Vierailija
10770/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtOJYmLL3Ss/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä gf:n Instastory helmikuulta (kun tili julkinen) Kuvakulma tietty sellainen, että tärkein näkyy...

Bongattu eräs kasvi 😱

Miten kun ei noi näy?

Nyt näkyy!

Ei näy. Jos on kyseessä helmikuinen story, joka on instassa 24h, niin miten se näkyisi vielä? Vai mihin toi linkki on?

Vierailija
10771/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!

Mä en kestä tuon Bojanin kanssa, miten kukaan voi olla noin hurmaava. Kiva, että hän näyttää voivan ihan hyvin.

Jokereiden löytyminen on kyllä ollut parhaita juttuja näissä viisuissa. Kuinkahan paljon jokereille selviää/on selvinnyt Jeren tekemisten ristiriidat ja kuinka paljon niistä jää kielimuurin taakse.

Bojanilla on kyky saada ympäröivät ihmiset loistamaan ja tuomaan parhaimmat puolet itsestään. Käärijäkin oli ihanimmillaan hänen seurassaan. Nyt tämä bojaniton Käärijä onkin aika erilainen. Bojan saa tuon irkkubändinkin loistamaan ja vaikuttamaan paljon mielenkiintoisemmalta.

Olen yrittänyt miettiä Bojanin salaisuutta. Onhan nättejä poikia muitakin. Onko hän niin täysillä läsnä koko ajan ja sitten minuun ainakin tehoaa tuo velmuilu. Sopiva sekoitus lapsellisuutta ja aikuista. Eloisuus. Ehdotuksia?

Vierailija
10772/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miks ei. Voihan siinä samalla tsekkailla menoa, että mikä markkina-arvo siipalla, ja ettei joku liian viehättävä kaihosilmä luo mystistä kontaktia....

Vierailija
10773/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska on julkaissut jutun Käärijän tyttöystistä.

Niin mistähän täällä on keskustelut viimeiset 10 sivua :D. eikö ihmiset lue ollenkaan muiden kommentteja ennenkuin ryysäävät postaamaan tänne..

Vierailija
10774/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näistä saa puhua tiedoksi palstapoliisille yllä. Kunhan nyt ei rumilla nimittelyillä haukuta, toivoisin.

On jo haukuttu... Munkin mielestä koko ketju vaan pois.

Vierailija
10775/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tää juttu leviää ulkolaisillekin fanipalstoille koska ihmiset on nii uteliaita ja kuten Käärijä itse sanoo moni haluaa kuvitella että artisti on sinkku

Vierailija
10776/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen onko hänet palkattu töihin esim somea tekemään. Voi olla mahdollista

ei ainakaan kovin onnistunut rekrytointi :D

Vierailija
10777/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainakin itse ilmiantanut kaikki tytin haukkumiset.

Vierailija
10778/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tyttiskouhkausta. Tieto on ainakin mulle täysin merkityksetön, eikä kenenkään yksityiselämä kiinnosta muutoinkaan. Shippaus ja yksityiselämä ei liity toisiinsa mitenkään.

Jahas. Ois kyllä syytä vähän liittyäkin....

Vierailija
10779/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääkä laittako sen ig:tä tänne.

Vierailija
10780/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on otettu suoraan tuolta keskustelun säännöistä. Ootteko ihan varmoja, ettette oo kirjotellu tänne lain vastasesti?

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

- herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

- valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

rikokseen yllyttävät viestit,

- siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

- yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Ketju on lukittu.