Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10661/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää voi oikeasti alkaa vaikuttaa jo keikallakäyntiin yhdessä tää sijoitusasuntopaljastukset ja salatut tyttikset.

Hessuhopo-höpönassukupla puhkesi.

Ehdin jo rakastua luomaani kuplaan :((

Käärijä on luotu hahmo, höpöhessuhopo on teatteria.

Jere on toisenlainen; mustavalkoinen luonne. Nopeat voitot ja chillailu mielessä. Työtään tekee ei antaumuksella, vaan nopeet rahat siinäkin tavoitteena.

En tiedä, onko Jere "kutsumusammatissaan" artististina, julkisuuden valokeilassa. Musiikintekijänä saattaisi olla elementissään, mutta ei esittäjänä.

Mä vähän luulen että se on elementissään rantatuolissa makoillen, drinkki kädessä, viettämässä leppoisaa elämää 😀

Kukapa meistä ei olisi 😎

Mun mielestä hän on kyllä mitä suurimmassa määrin elementissään nimenomaan esiintyjänä. Ihan käsittämätön luontainen lavakarisma.

No jos tykkää tuollaisesta pikkukakkoshöpinästä. Puhua pajattaa paljon, mutta ei sano mitään.

Itse en jaksa sellaista katsoa tai kuunnella.

Vaadin artistilta vähän enemmän...hmmm, älykkyyttä.

Vierailija
10662/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean vaan ohimennen, että harvoin nämä parisuhteet kestävät tällaista ryöpytystä, varsinkin, jos on uusi suhde ja kyse nuorista ihmisistä. Se on niin moneen kertaan nähty.

No niin niin. Mä olen koko ajan sanonut, että suhde hajoaa Käärijän suosioon noin 2 kk:ssa...

Mitä ihmettä, miksi te ootte näin negatiivisia. Saattaahan olla että on true love ja kyllä sitten suosionkin kestää. Onhan niitäkin esimerkkejä. 

Toivon kyllä vilpittömästi, että on true love, mutta vähän epäilyttää, kun Kärtsy hän piilottelee, vaikka tyttis ei haluaisi, ja lisäksi Kärtsy turhan intensiivisesti flirttaili viisukemuissa kaikkien kanssa. Jos on näin tuore suhde, niin eikö silloin olla vielä niin vastarakastuneita, ettei tulis mieleenkään flirttailla joillekin Selenoille? 

Siellä viisuissa ja sitä ennen tehdään kaikki, siis KAIKKI, jotta saa suosiota, ääniä ja "kavereita". Flirttailihan K homomiehillekin ihan täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10663/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean vaan ohimennen, että harvoin nämä parisuhteet kestävät tällaista ryöpytystä, varsinkin, jos on uusi suhde ja kyse nuorista ihmisistä. Se on niin moneen kertaan nähty.

No niin niin. Mä olen koko ajan sanonut, että suhde hajoaa Käärijän suosioon noin 2 kk:ssa...

Mitä ihmettä, miksi te ootte näin negatiivisia. Saattaahan olla että on true love ja kyllä sitten suosionkin kestää. Onhan niitäkin esimerkkejä. 

Toivon kyllä vilpittömästi, että on true love, mutta vähän epäilyttää, kun Kärtsy hän piilottelee, vaikka tyttis ei haluaisi, ja lisäksi Kärtsy turhan intensiivisesti flirttaili viisukemuissa kaikkien kanssa. Jos on näin tuore suhde, niin eikö silloin olla vielä niin vastarakastuneita, ettei tulis mieleenkään flirttailla joillekin Selenoille? 

Siellä viisuissa ja sitä ennen tehdään kaikki, siis KAIKKI, jotta saa suosiota, ääniä ja "kavereita". Flirttailihan K homomiehillekin ihan täysillä.

Mut se oli se Kärtsy. Ei Jere.

Vierailija
10664/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Tulkitset flirttailuksi ilmeisesti kaiken ihmisten välisen hauskapidon ja ystävällisyyden.

Vierailija
10665/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei ole meille mitään velkaa. Ei mitään.

Ihan sama vaikka olisi ollut naimisissa viiden eri ihmisen kanssa ja hankkinut tusinan lapsia.

Käärijä ei ole velvollinen kertomaan meillä mitään, eikä teillä ole myöskään oikeutta penkoa tai tehdä olettamuksia tyhjästä.

Jere on aivan ihana valopilkku joka on tuonut mun elämään niin paljon hyvää!! Mitä ihmettä te negailette täällä?? Mä suon hänelle vaikka sata rakkautta ja satamiljoonaa euroa. Ihana tyyppi.

Mitö te haluatte? Repiä ja raastaa rikki jotain kerrankin ihanaa ja kaunista? Kusta savuaville raunioille?

Anteeksi, mutta Jere on kansallisaarre, jota täytyy suojella. Ainakin minä suojelen.

Jos tekoäly osaisi luoda yhtä hyvät shippaushahmot kun J ja B olisin siirtynyt muualle jo monta kertaa. Harmillisesti se ei vielä osaa luoda Ihanaa energiaa ja aitoa bromance-kemiaa hahmoilleen. Siksi pysyn tässä ketjussa, näiden raja-aitojen sisäpuolella.

Rikkaruohot rehottaa siihen malliin että taidanpa vetää taas puutarhahanskat käteen..

Vierailija
10666/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut se oli se Kärtsy. Ei Jere.

Jeren edun takia se kuitenkin flirttaili. Sama ihminen se on.

Vierailija
10667/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuossa Bojanin ja Jeren suhteessa on jotain erityistä. Ihan vaan jos ajattelee sitä viisujen jälkeistä outoa haastattelua ja nyt tätäkin, että Bojan postaus on hupaisasti ihan muun aiheen postausten välissä. Odotan innolla, miten fanien suuret joukot ottaa seurustelu- uutisen vastaan.

Vierailija
10668/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin katketakseni jonkun kommentille täällä joku aika sitten, oli siis tyyliin "Kärden on äärimmäisen huono aika olla parisuhteessa, nyt ois p***a saatavilla ovista, ikkunoista ja ties mistä". Mut näin se varmaan tulee menemään, nuori mies ja vauhti sen kuin kiihtyy.

Vierailija
10669/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö käärijä sitten jatkaa keikoilla tuota läppäänsä kuinka asuu yksin 20 neliön luukussa ja kutsuu sinkkuna naisia keikoilta sinne🙄

Vierailija
10670/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuossa Bojanin ja Jeren suhteessa on jotain erityistä. Ihan vaan jos ajattelee sitä viisujen jälkeistä outoa haastattelua ja nyt tätäkin, että Bojan postaus on hupaisasti ihan muun aiheen postausten välissä. Odotan innolla, miten fanien suuret joukot ottaa seurustelu- uutisen vastaan.

Jere jäänyt luultavasti ton tyttöenergian jalkoihin ja kaipas jotain erilaista. Bojanista se löytyi. Sanoihan se siinä uudessa haastattelussakin vasta just et parasta viisuissa oli Bojan. Edelleen.

Vierailija
10671/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se meinaskin tota Seiskan juttua 🤔🤭

No ei meinannut, a) K ei tiedä Seiskan toimitussisällöistä eikä b) aikatauluista, kun ei ole haastateltu (eikä tietäisi vaikka ois kommentitkin, kun kerran tehdään juttu ilman yhteistyötä. Siis välillähän Seiskassa on näitä petitkö henkilöä A, ja epäilty on silleen, että "mistäs tää väite nyt on peräisin?" ei sekään ole juttu, joka on tehty yhteistyössä). 

Ja c) miksi K olisi niin tyhmä, jos juttu nyt jollain mielikuvitustasolla olisikin yhteistyö, että laittaa sen instaansa Bojanille?

Vierailija
10672/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainenkin ajatus tuli mieleen, että jos B ei nyt sitten tulisikaan, niin siitähän sitten kaikki vetää jotkut yhtäläisyysmerkit tähän seurustelu-uutiseen, vaikka siitä ei varmaankaan olisi kyse. Eli että B olisi epätoivoisesti rakastunut, ja ei tulekaan koska tilanne on tämä...

Vierailija
10673/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere jäänyt luultavasti ton tyttöenergian jalkoihin ja kaipas jotain erilaista. Bojanista se löytyi. Sanoihan se siinä uudessa haastattelussakin vasta just et parasta viisuissa oli Bojan. Edelleen.

💚

Vierailija
10674/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereilla ollut ilmeisesti railakasta menoa konsertin jälkeen. Stooreissa after after partya. Nyt kun Bojan vielä löytäisi jonkun vierelleen.

Vierailija
10675/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Vierailija
10676/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtMV8-INII6/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==

Huoh tää on vaan niin ihana kuva Jerestä. Ja se yks saa kattella tätä aamusin heti herättyään ja iltasin viimeisenä ennenkuin nukahtaa... 😭

Epäreilua. Ei just tuo kuva ehkä mut niinku ylipäätään 😭😭

Vierailija
10677/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään että tosta tulee jotain negakommenttia Käärijän suuntaan kun on varmaan monen mielestä johtanut harhaan tms noilla viesteillään Bojanille 😂. Katsotaan, katsotaan. Mielenkiintoinen päivä tulossa. Ei tästä vieläkään voi irrottautua😅.

Miten niin harhaan? Eiväthän he ole mitään suhdetta suunnitelleet. Bojan ja Käärijä.

No ei tietenkään mutta fanit ovat, ja ehkä ihan oikeutetustikin saaneet hieman väärää käsitystä joistain Käärijän viesteistä.

Mä en kyllä tajua tuota oikeutetusti saaneet väärää käsitystä? Eli bromancea ei voi olla varatulla miehellä?

No kyllä minusta Jere on vihjaillut vähän muutakin olevan. Ja ehkä onkin. Voihan ihminen olla ihastunut kahteen yhtä aikaa.

Ai muutakin kuin bromance? Niin no. Jos balkanilla miehillä on tapana suudella ja halailla ja niin edelleen muita miehiä, hyviä miesystäviään, niin onhan se voinut olla hänelle jotenkin jotakin vapauttava kokemus. 

Mutta en mä silti millään lailla näe, että tämä toiminta ei mahtuisi siihen kuvaan, jossa jokainen myös tietää, että hänellä on tyttöystävä. 

Mun mielestä ihan hyvin mahtuu.

Vierailija
10678/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehden haastattelu paljastaa aivan erilaisen, kunnianhimoisen ja määrätietoisen tyypin.

CHEEK nro 2.

Aikoo "iskeä" yhteistyöhön eri tahojen kanssa tosissaan, mikä onkin kannattavaa. Money talks.

Hassunhauskahöpöttäjä on siis vain teatteria.

Vierailija
10679/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Tulkitset flirttailuksi ilmeisesti kaiken ihmisten välisen hauskapidon ja ystävällisyyden.

Kermavaahdon pyyhkiminen Käärijän nänniin ja kermaleivoksen syöttäminen hänelle ei ole flirttailua?

Ketju on lukittu.