Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106941/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla ei näy et B tykännyt K:n postauksesta? Jurelta tullut sydän. Näen toki et on omaan Instaan pistänyt sen myös.

Vierailija
106942/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106943/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.

Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.

On, mutta tää ei ole nyt oikea tapa hankkia sitä.

Ei oo kyllä muita kuvaajia ikinä näkynyt missään discordissa valittamassa kun ei saa artistilta huomiota :D

Vierailija
106944/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrista poimittu Kärden kiitokset Jokereille 😂

https://www.tumblr.com/prettymajestical/729342379041193984/jere-its-not…

Vierailija
106945/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.

Mulla meni totaalisesti maku tähän Tiiaan, kun se jokin aika sitten discordissa valitti, että lopettaa kohta keikkakuvaamisen sen vuoksi kun artistit (Käärijä) ei postaa hänen kuviaan ja häntä surettaa. Itse vapaaehtoisesta se tota tekee, ei siitä kannata kiukutella, ja tuskin Kärtsä häntä on edes kuvaamaan pyytänyt.

Toki valokuvaajien tägäys tulisi aina tehdä.

Oliko tämä discord nyt se mistä juttujen ei pitänyt levitä sen ulkopuolelle?

Vierailija
106946/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Hän on haukkunut yhtä ihmistä tosi kamalilla sanoilla tässä kohta kaksi vuorokautta ilman lepoa, sekä vainonnut. Ei nyt voi tilanteen rauhoittamiseksi vain nostaa käsiä pystyyn ja sanoa, ettei se Aito ole tehnyt mitään.

Vierailija
106947/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olihan heillä kesä-heinä-elokuussa se vaihe, kun K ei tykännyt mistään B/JO postauksista ja toisin päin. Oli siinä selvästi jotain erilaista verrattuna nyt olevaan tilanteeseen. En sano, että heitä shippaaminen haittaa, mutta onhan tämä käytös erilaista. Ei ne divorce -meemit itsestään tulleet fandomiin. En usko että shippaaminen haittaa poikia VIELÄ. Sekin piste saatetaan joskus saavuttaa, toivottavasti ei ihan pian. Ehkä shippaaminen on kaukainen konsepti heidän todellisuuteensa ja arkielämäänsä, että tällaiset fandomhepulit eivät vaikuta heidän elämäänsä ja kumppaneihinsa. 

Mut oisko tullut jostakin PR-puolelta sanomista possujunasta Tavastialla? Vai liittyikö kynsien vilahtelun lisääntymiseen tuolloin? En jotenkin yhtään jaksa uskoa, että Kta tai Btä shippaus haittaisi missään vaiheessa.

En tiedä haittasiko ja ketä, mutta kyllähän B muuttui jossain kohtaa tosi varovaiseksi K kommenteissaan jankutettuaan koko kevään CCC:stä ja sen Suomen reissun (ekan siis) hiljeni somet heidån välillään yms. Jotain on vain mun mielestä nyt toisin ja B :kin uskaltaa taas hehkuttaa.

Totta.. eikö haastatteluissakin yrittänyt nopeasti ohittaa aiheen.. Siinä yhdessä haastattelussa jopa sanoi, että hänen lempi prepartynsä oli Barcelona (?) (eli sellainen, jossa ei ollut vielä tavannut K:ta) vaikka aiemmin oli (ehkä?) sanonut muuta... Lisäksi kommentit toistensa kuviin ja tykkäykset loppuivat. Mutta juoksi festareilla kuvaamaan K:n musiikkia ja kuvasi Luken keikalla fanin K-tatuoinnin ja lähetti sen K:lle.. Eli koko ajan on hyvä henkilökohtainen yhteys säilynyt. Mutta divorce-aikaan ei julkisesti nähty heidän välillään mitään. Ehkä siinä oli pieni lepyttelykausi, ehkä ei... Ehkä pr-juttu, ettei bändiä leimata liikaa K:n sivutuotteeksi.. Mutta se strategia on kyllä nyt muutettu

Vierailija
106948/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii jatkoksi

https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729342980935352320/jere-has-…

Vierailija
106949/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tuo Matti nyt on TikTokissa. Kynnelle kykenevät jakamaan sitä, jotta K huomaa:

https://vm.tiktok.com/ZGJ77SN6c/

Vierailija
106950/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olihan heillä kesä-heinä-elokuussa se vaihe, kun K ei tykännyt mistään B/JO postauksista ja toisin päin. Oli siinä selvästi jotain erilaista verrattuna nyt olevaan tilanteeseen. En sano, että heitä shippaaminen haittaa, mutta onhan tämä käytös erilaista. Ei ne divorce -meemit itsestään tulleet fandomiin. En usko että shippaaminen haittaa poikia VIELÄ. Sekin piste saatetaan joskus saavuttaa, toivottavasti ei ihan pian. Ehkä shippaaminen on kaukainen konsepti heidän todellisuuteensa ja arkielämäänsä, että tällaiset fandomhepulit eivät vaikuta heidän elämäänsä ja kumppaneihinsa. 

Mut oisko tullut jostakin PR-puolelta sanomista possujunasta Tavastialla? Vai liittyikö kynsien vilahtelun lisääntymiseen tuolloin? En jotenkin yhtään jaksa uskoa, että Kta tai Btä shippaus haittaisi missään vaiheessa.

En tiedä haittasiko ja ketä, mutta kyllähän B muuttui jossain kohtaa tosi varovaiseksi K kommenteissaan jankutettuaan koko kevään CCC:stä ja sen Suomen reissun (ekan siis) hiljeni somet heidån välillään yms. Jotain on vain mun mielestä nyt toisin ja B :kin uskaltaa taas hehkuttaa.

Muistan kyllä ja olihan se mielenkiintoinen vaihe tarinassa. En tiedä, alkoiko Gregor-keissi itämään niihin aikoihin, tai näkyä viitettä siihen? jos siksi meni varovaisemmaksi. Vai tapahtuiko tuo hiljeneminen aikaisemmin.

Vierailija
106951/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tiialta todella rumaa tehdä toi julkisesti. Miksei laita suoraan crewlle viestiä.

Vierailija
106952/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...paha kuvakulma poikien kuvalla 😂

https://twitter.com/tobesosun/status/1705899911022088196

Vierailija
106953/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen repeäminen 😂🤣😂

Vierailija
106954/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?

En pysy mukana...

Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.

Toivoisin, että ennen kuin kirjoitat tuon kaltaisen kommentin, niin perehtyisit asiaan paremmin. Täältä on ehkä jo poistettu Aidon pahimmat kommentit, mutta plussalta niitä varmasti löytyy. Todella rankasti hän on kiusannut monia nimimerkillä kirjoittavia henkilöitä ja sen lisäksi häiriköinyt tätä palstaa. Eri mieltä saa olla asioista, mutta se systemaattinen kiusaaminen ja häiriköinti, mitä hän täällä harrastaa, täyttää jo rikoksen kriteerit.

Tuskin nyt mitään rikosta on tehty, jos anonyymi kinaa toisen anonyymin kanssa.

On lähetetty myös sähköpostia

Onko tämä se RR tapaus? Vahvistuiko se lähettäjä muka aidoksi ja miten?

Ei. Ja en oo lähettänyt yhtäkään sähköpostia ikinä kellekään täältä tai muillekaan anonyymeille netissä, joita en tunne. Tai vieraille ihmisille, joiden kanssa minulla ei ole irl-tekemistä yleisestikään.

Aito

Laittaako ne Aidon syyksi jo jonkun sähköpostin lähettämisen?? Kyllä on häiriintynyttä porukkaa, kun yhtä nokitaan sellaisestakin jota ei ole tehnyt. Lopettakaa te Aidon kiusaajat heti paikalla tuollainen vouhkaaminen.

Minä voin tästä lähin nimetä itseni "Aidon puolustaja".

Vierailija
106955/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tuo Matti nyt on TikTokissa. Kynnelle kykenevät jakamaan sitä, jotta K huomaa:

https://vm.tiktok.com/ZGJ77SN6c/

Ei apua, nauran joka kerta kyyneleet silmissä tälle. Mitäköhän se kertoo minusta. Aito, tule roastaamaan.

Vierailija
106956/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys mihin meillä ei ole vielä vastausta: saiko muutkin pojat sukat?

Montako paria Aito sinä kudoit?

Kaksi. 

Ootko kysellyt menikö toinen pari perille ja kuka pojista sen sai?

No Bojanillehan mä ne toiset tein, kellekäs muullekaan, he. Kysyin JO Official tilillä oletteko saaneet villasukkia, mutta en sanonut, että minulta, eivät vastanneet.

Vierailija
106957/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?

En pysy mukana...

Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.

Toivoisin, että ennen kuin kirjoitat tuon kaltaisen kommentin, niin perehtyisit asiaan paremmin. Täältä on ehkä jo poistettu Aidon pahimmat kommentit, mutta plussalta niitä varmasti löytyy. Todella rankasti hän on kiusannut monia nimimerkillä kirjoittavia henkilöitä ja sen lisäksi häiriköinyt tätä palstaa. Eri mieltä saa olla asioista, mutta se systemaattinen kiusaaminen ja häiriköinti, mitä hän täällä harrastaa, täyttää jo rikoksen kriteerit.

Tuskin nyt mitään rikosta on tehty, jos anonyymi kinaa toisen anonyymin kanssa.

On lähetetty myös sähköpostia

Onko tämä se RR tapaus? Vahvistuiko se lähettäjä muka aidoksi ja miten?

Ei. Ja en oo lähettänyt yhtäkään sähköpostia ikinä kellekään täältä tai muillekaan anonyymeille netissä, joita en tunne. Tai vieraille ihmisille, joiden kanssa minulla ei ole irl-tekemistä yleisestikään.

Aito

Laittaako ne Aidon syyksi jo jonkun sähköpostin lähettämisen?? Kyllä on häiriintynyttä porukkaa, kun yhtä nokitaan sellaisestakin jota ei ole tehnyt. Lopettakaa te Aidon kiusaajat heti paikalla tuollainen vouhkaaminen.

Minä voin tästä lähin nimetä itseni "Aidon puolustaja".

Tosissaanko täällä nyt nimeää porukka itseään Aidon puolustajiksi? Munkin mielestä voisi jo jatkaa eteenpäin, mut tää on aika hiton ikävästi tehty.

Vierailija
106958/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tiia on discordissa myös haukkunut Miken ottamia kuvia

Vierailija
106959/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin ääneen tälle. :D Vaikka vähän ilkeältä tuntuu, kun Jere on ihan alusta asti kaveerannut kaikkien Jokereiden kanssa, vaikk Boitsu onkin ykkönen. :)

Vierailija
106960/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.

Yhden valokuvaajan on tägännyt ja varmaan luullut kaikkien olevan samalta.

Onko niin, ettei instapostausta pysty muokkaamaan?

Ketju on lukittu.