Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onnea Aito sun sukistasi, ne on oikeesti hienot ja just Juren väriset. Musta tuntuu, et sillä on ollut tosi hyvä fiilis tossa vaiheessa.
007
Oho, kiitos. Ootpa kultainen sanoessasi noin, jos tässä oon nyt haastanut riitaa kanssasi kaksi päivää. Mulle tuli nyt hyvä mieli. Koitan haudata koko jutun nyt. Jos tosiaan oot se henkilö kaksplussalta. Ehkä sä et halunnut aiheuttaa mitään ikävää, uskon niin, jos sä tosiaan oot se sama kirjoittaja. Bygones. Ei jankata tätä enää!
Aito
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Löytyykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi hankala tilanne, kun pitäisi oikeasti antaa Aidon melskata yksin vaan ja ignoorata, korkeintaan alapeukuttaa. Samaan aikaan mun moraalin on tosi vaikea sietää sitä, kun yhden ihmisen eli tässä tapauksessa 007 kimppuun käydään, haukutaan ja kirjaimellisesti vainotaan.
Jos itse kirjoitan jotain nimerkillä (tai vaikka ilmankin) ja mun kimppuun käydään tälläisella foorumilla niin antakaa vaan olla, Ei ole minuun sen kummempaa vaikutusta. Voin sen kyllä itsekkin sitten kirjoittaa tänne jos näin käy. Ehkä 007 voisi ottaa omasta puolestaan kantaa että vieläkö tarvitsee etsiä todisteita mitä on sanottu niin päästäisiin jatkamaan.
Ehkä hänen ei tarvitse ottaa vastuuta nyt tähän tilanteeseen, jossa ei ole tainnut jankkaukseen edes osallistua.
Heräsin just äsken baari Ihkun lattialta. Mitä täällä on tapahtunut? Mihin se Jan lähti? Katsoi minua syvälle silmiin ja lupasi viedä minut mukanaan Sloveniaan. Sen jälkeen meni muisti. Nyt on muistona vain kylmä ja tyhjä lonkero tölkki sekä oksennukselta haiseva paita.
T: Pera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys mihin meillä ei ole vielä vastausta: saiko muutkin pojat sukat?
Montako paria Aito sinä kudoit?
Kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.Ja Huom, Jere. Ei Käärijä.
Tiedättekö mikä tästä viikosta on tehnyt vielä erityisen ihanan? Se, että ollaan koko viikko saatu somen täydeltä Jereä. Ei Käärijänä vaan ihan omana itsenään, hengaamassa kavereittensa kiertueautossa ja promoamassa näitä. Muutamankin kerran tullut viisuaikojen meininki mieleen. 💚💚💚
Eiköhän esillä ole sit kuitenkin ollut Käärijä eikä yksityishenkilö Jere P.
Ainakin keskustellessa hänen kanssaan huomasin, että esillä oli Jere - ei Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Löytyykö?
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Joo on vähän liianki koskettavaa ku meinaa nyt koko ajan itkettää :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut ihana viikko. Vaikka pääsi parille keikalle ja sai palasia tuosta ihanuudesta niin nyt jotenkin iskee se että miten oma elämä on niin... tasapaksua. Perhe on ja kaikki on muuten hyvin. Mutta sitten kun vertaa näiden meidän ihailun kohteen elämiin, miten he on nuoria, elämä heittelee ylös ja välillä alas, kokevat suuria tunteita, kokevat veljeyttä, ystävyyttä ja maybe something more, aloittavat päivän miettimällä että teenpäs nyt kappaleen tai menen jammailemaan bändin kanssa ja itse noh... huomenna taas naputtamaan tietokonetta. Myönnän että olen kateellinen.
Ihan samat fiilikset täälläkin. Mä kaipaan oman elämäni toista aivosolun puoliskoa, missä olet...? Mä haluaisin hassutella ja hölmöillä, toisin sanoen olla oma itseni, mutta esim. työ raamittaa tietyt asiat, ihan helkkarin tylsää. Ja toinen on ikä, eihän nyt keski-ikäinen voi hassutella, sehän syö uskottavuutta. My ass.
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Ja miten koko bändi ja varsinkin B tuntuu jotenkin suomalaisilta tai siltä että niiden kuuluu olla täällä, se sopii tänne ja välillä esim unohti että B puhui englantia välispiikeissä (vähän suomeakin, ainakin v**tu ja saa**na tuli sujuvasti😅)
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.
Mulla meni totaalisesti maku tähän Tiiaan, kun se jokin aika sitten discordissa valitti, että lopettaa kohta keikkakuvaamisen sen vuoksi kun artistit (Käärijä) ei postaa hänen kuviaan ja häntä surettaa. Itse vapaaehtoisesta se tota tekee, ei siitä kannata kiukutella, ja tuskin Kärtsä häntä on edes kuvaamaan pyytänyt.
Toki valokuvaajien tägäys tulisi aina tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan nopeasti joku Jokereista takavarikoi ton virallisen tilin Bojanilta ja rupeaa itse ylläpitämään sitä, kun B ei selvästi hillitse itseään yhtään näissä kommenteissa xD
Siellä se B sydämen kuvat silmissä kommentoi <3
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.
Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys mihin meillä ei ole vielä vastausta: saiko muutkin pojat sukat?
Montako paria Aito sinä kudoit?
Kaksi.
Ootko kysellyt menikö toinen pari perille ja kuka pojista sen sai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Aito sun sukistasi, ne on oikeesti hienot ja just Juren väriset. Musta tuntuu, et sillä on ollut tosi hyvä fiilis tossa vaiheessa.
007Oho, kiitos. Ootpa kultainen sanoessasi noin, jos tässä oon nyt haastanut riitaa kanssasi kaksi päivää. Mulle tuli nyt hyvä mieli. Koitan haudata koko jutun nyt. Jos tosiaan oot se henkilö kaksplussalta. Ehkä sä et halunnut aiheuttaa mitään ikävää, uskon niin, jos sä tosiaan oot se sama kirjoittaja. Bygones. Ei jankata tätä enää!
Aito
Olen lopen kyllästynyt Aidon kirjoitteluun, jopa tällaisiin vastaantuloihin. Aito, en ole joutunut vainosi kohteeksi, mutta olet pahoittanut mieleni monta kertaa. Ja minä en vähästä pahastu! Toivottavasti olet vielä alaikäinen, silloin käytöksesi on anteeksiannettavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Tässä on jo yhdeksättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.
Ap
Nyt taisi tulla väärään ketjuun? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.
Hänen kannattaisi laittaa suoraan viestiä K:lle, tai sitten yrittää vaikka Häärijän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden valokuvaajan on tägännyt ja varmaan luullut kaikkien olevan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mutta se ei selkeästi heitä haittaa.
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Eikö juuri Bojan poistunut instasta?
Joo. Ei Kn tai shippauksen takia.
Sanoo shippaaja.
En ole shippaaja, mutta luulisi kenen tahansa tietävän, miksi B instasta poistui.
Pakko myöntää että minä en enää muista mitä B itse siitä sanoi. JO tiktokissa on kyllä se pätkä missä puhuu ettei ole olemassa yhtään sen vähemmän vaikka ei olisi instassa ja toisaalta löytyi joku maininta että koska tekee lyriikoita uudelle albumilla. Onko se itse puhunut mitään ajojahdeista vai onko tämä taas sitä kun tarpeeksi toistellaan niin muuttuu todeksi.
Ei "ajojahdista" näillä sanoilla, mutta haastattelussa (voin kaivaa myöhemmin, nyt ei ole linkkiä hollilla) hän puhuu "ikävästä tilanteesta" heidän henkilökuntansa jäseneen liittyen sekä yhden konsertin aikana saamastaan paniikkikohtauksesta ja siitä, kuinka inhottavalta tuntui, kun Twitterissä oli levitetty juoruja tähän paniikkikohtausiltaan liittyen. Twitterin mukaan nimittäin B olisi pyytänyt bäkkärille (implikaatio: seksiä varten) eturivin tyttöä, joka lauloi Umazane Mislin aikana. Ja tosiasia oli se, että samaan aikaan B:llä oli paha paniikkikohtaus ja hän oli Nacen avustuksella lähtenyt saman tien konsertin jälkeen pois, eikä ollut jutellutkaan tämän tytön kanssa eikä liioin pyytänyt tätä bäkkärille. Nämä kaikki oli sitten kulminoitunut siihen, että hän ei ollut voinut enää hyvin.
Laita vaan linkkiä. B lähti instasta jo pari kuukautta sitten ja tuo paniikkikohtaus oli mielestäni vasta sen jälkeen jos näitä ei sitten ole ollut useampia. Todennäköistä tietenkin on ajojahti liittyi siihen instasta lähtöön (vaikka jutut olivat pääosin twitterissä) mutta syitä voi olla muitakin.
Jos itse kirjoitan jotain nimerkillä (tai vaikka ilmankin) ja mun kimppuun käydään tälläisella foorumilla niin antakaa vaan olla, Ei ole minuun sen kummempaa vaikutusta. Voin sen kyllä itsekkin sitten kirjoittaa tänne jos näin käy. Ehkä 007 voisi ottaa omasta puolestaan kantaa että vieläkö tarvitsee etsiä todisteita mitä on sanottu niin päästäisiin jatkamaan.