Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.
Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.
On, mutta tää ei ole nyt oikea tapa hankkia sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.
Mulla meni totaalisesti maku tähän Tiiaan, kun se jokin aika sitten discordissa valitti, että lopettaa kohta keikkakuvaamisen sen vuoksi kun artistit (Käärijä) ei postaa hänen kuviaan ja häntä surettaa. Itse vapaaehtoisesta se tota tekee, ei siitä kannata kiukutella, ja tuskin Kärtsä häntä on edes kuvaamaan pyytänyt.
Toki valokuvaajien tägäys tulisi aina tehdä.
Muistan tän kanssa. Erikoista kiukuttelua ja vielä että ammattimainen valokuvaaja julkisesti ulisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisin tulee hymy huulille kun lukee JO, B ja K:n postauksia Nordic Tourista <3
Jossain oli hyvin sanottu, että Kärtsä on Joker Outin paras PR-manageri. Kyllähän hän hienosti promos bändiä ja tuotti somekontsaa. Arvostettavaa toimintaa kaverin bändin ja heidän menestyksen eteen.
Perfect Tour Wife :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mutta se ei selkeästi heitä haittaa.
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Eikö juuri Bojan poistunut instasta?
Joo. Ei Kn tai shippauksen takia.
Sanoo shippaaja.
En ole shippaaja, mutta luulisi kenen tahansa tietävän, miksi B instasta poistui.
Pakko myöntää että minä en enää muista mitä B itse siitä sanoi. JO tiktokissa on kyllä se pätkä missä puhuu ettei ole olemassa yhtään sen vähemmän vaikka ei olisi instassa ja toisaalta löytyi joku maininta että koska tekee lyriikoita uudelle albumilla. Onko se itse puhunut mitään ajojahdeista vai onko tämä taas sitä kun tarpeeksi toistellaan niin muuttuu todeksi.
Ei "ajojahdista" näillä sanoilla, mutta haastattelussa (voin kaivaa myöhemmin, nyt ei ole linkkiä hollilla) hän puhuu "ikävästä tilanteesta" heidän henkilökuntansa jäseneen liittyen sekä yhden konsertin aikana saamastaan paniikkikohtauksesta ja siitä, kuinka inhottavalta tuntui, kun Twitterissä oli levitetty juoruja tähän paniikkikohtausiltaan liittyen. Twitterin mukaan nimittäin B olisi pyytänyt bäkkärille (implikaatio: seksiä varten) eturivin tyttöä, joka lauloi Umazane Mislin aikana. Ja tosiasia oli se, että samaan aikaan B:llä oli paha paniikkikohtaus ja hän oli Nacen avustuksella lähtenyt saman tien konsertin jälkeen pois, eikä ollut jutellutkaan tämän tytön kanssa eikä liioin pyytänyt tätä bäkkärille. Nämä kaikki oli sitten kulminoitunut siihen, että hän ei ollut voinut enää hyvin.
Laita vaan linkkiä. B lähti instasta jo pari kuukautta sitten ja tuo paniikkikohtaus oli mielestäni vasta sen jälkeen jos näitä ei sitten ole ollut useampia. Todennäköistä tietenkin on ajojahti liittyi siihen instasta lähtöön (vaikka jutut olivat pääosin twitterissä) mutta syitä voi olla muitakin.
Bn insta oli hänen palatessa vielä täynnä comment about Gregor situation juttuja. Nyt ne on tainneet tulla poistetuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni totaalisesti maku tähän Tiiaan, kun se jokin aika sitten discordissa valitti, että lopettaa kohta keikkakuvaamisen sen vuoksi kun artistit (Käärijä) ei postaa hänen kuviaan ja häntä surettaa. Itse vapaaehtoisesta se tota tekee, ei siitä kannata kiukutella, ja tuskin Kärtsä häntä on edes kuvaamaan pyytänyt.
Milloin tää on tapahtunut? Pitää mennä etsimään ne viestit, onkin discordissa jo mukana
Vierailija kirjoitti:
Mutta olihan heillä kesä-heinä-elokuussa se vaihe, kun K ei tykännyt mistään B/JO postauksista ja toisin päin. Oli siinä selvästi jotain erilaista verrattuna nyt olevaan tilanteeseen. En sano, että heitä shippaaminen haittaa, mutta onhan tämä käytös erilaista. Ei ne divorce -meemit itsestään tulleet fandomiin. En usko että shippaaminen haittaa poikia VIELÄ. Sekin piste saatetaan joskus saavuttaa, toivottavasti ei ihan pian. Ehkä shippaaminen on kaukainen konsepti heidän todellisuuteensa ja arkielämäänsä, että tällaiset fandomhepulit eivät vaikuta heidän elämäänsä ja kumppaneihinsa.
Mut oisko tullut jostakin PR-puolelta sanomista possujunasta Tavastialla? Vai liittyikö kynsien vilahtelun lisääntymiseen tuolloin? En jotenkin yhtään jaksa uskoa, että Kta tai Btä shippaus haittaisi missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaajat on tägätty väärin, kyseessä Tiian ja Deanin kuvat. Ihan ymmärrettävää, että haluavat krediitin omista kuvistaan.
EIkö Tiia ole ihan omasta vapaasta halustaan kuvaamassa? Ei sinne ole pakko mennä kuvaamaan yhtään mitään kenenkään, etenkin kun samassa tilassa sadat puhelimet kuvaa koko ajan.
Tuota samaa kuvaroskaa alkaa olla kaikki paikat täynnä.
Ehkä tuosta väärästä kuvatägistä voisi laittaa viestiä H:lle tai Mikelle.. varmasti se korjattaisiin! K on varmaan epähuomiossa tägännyt väärän henkilön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Löytyykö?
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Aito sun sukistasi, ne on oikeesti hienot ja just Juren väriset. Musta tuntuu, et sillä on ollut tosi hyvä fiilis tossa vaiheessa.
007Oho, kiitos. Ootpa kultainen sanoessasi noin, jos tässä oon nyt haastanut riitaa kanssasi kaksi päivää. Mulle tuli nyt hyvä mieli. Koitan haudata koko jutun nyt. Jos tosiaan oot se henkilö kaksplussalta. Ehkä sä et halunnut aiheuttaa mitään ikävää, uskon niin, jos sä tosiaan oot se sama kirjoittaja. Bygones. Ei jankata tätä enää!
Aito
Hyvä Aito, hieno kommentti ja vastaus sinulta <3.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuosta väärästä kuvatägistä voisi laittaa viestiä H:lle tai Mikelle.. varmasti se korjattaisiin! K on varmaan epähuomiossa tägännyt väärän henkilön
Oikea henkilö on, yksi noista kuvista on häneltä. Varmaan luullut, että muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.Ja Huom, Jere. Ei Käärijä.
Niinpäs onkin Jere, en tajunnutkaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olihan heillä kesä-heinä-elokuussa se vaihe, kun K ei tykännyt mistään B/JO postauksista ja toisin päin. Oli siinä selvästi jotain erilaista verrattuna nyt olevaan tilanteeseen. En sano, että heitä shippaaminen haittaa, mutta onhan tämä käytös erilaista. Ei ne divorce -meemit itsestään tulleet fandomiin. En usko että shippaaminen haittaa poikia VIELÄ. Sekin piste saatetaan joskus saavuttaa, toivottavasti ei ihan pian. Ehkä shippaaminen on kaukainen konsepti heidän todellisuuteensa ja arkielämäänsä, että tällaiset fandomhepulit eivät vaikuta heidän elämäänsä ja kumppaneihinsa.
Mut oisko tullut jostakin PR-puolelta sanomista possujunasta Tavastialla? Vai liittyikö kynsien vilahtelun lisääntymiseen tuolloin? En jotenkin yhtään jaksa uskoa, että Kta tai Btä shippaus haittaisi missään vaiheessa.
En tiedä haittasiko ja ketä, mutta kyllähän B muuttui jossain kohtaa tosi varovaiseksi K kommenteissaan jankutettuaan koko kevään CCC:stä ja sen Suomen reissun (ekan siis) hiljeni somet heidån välillään yms. Jotain on vain mun mielestä nyt toisin ja B :kin uskaltaa taas hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi hankala tilanne, kun pitäisi oikeasti antaa Aidon melskata yksin vaan ja ignoorata, korkeintaan alapeukuttaa. Samaan aikaan mun moraalin on tosi vaikea sietää sitä, kun yhden ihmisen eli tässä tapauksessa 007 kimppuun käydään, haukutaan ja kirjaimellisesti vainotaan.
Jos itse kirjoitan jotain nimerkillä (tai vaikka ilmankin) ja mun kimppuun käydään tälläisella foorumilla niin antakaa vaan olla, Ei ole minuun sen kummempaa vaikutusta. Voin sen kyllä itsekkin sitten kirjoittaa tänne jos näin käy. Ehkä 007 voisi ottaa omasta puolestaan kantaa että vieläkö tarvitsee etsiä todisteita mitä on sanottu niin päästäisiin jatkamaan.
Ehkä hänen ei tarvitse ottaa vastuuta nyt tähän tilanteeseen, jossa ei ole tainnut jankkaukseen edes osallistua.
Tarkoitin sitä että kaipaako hän ketään puolustamaan itseään. Mutta tosiaan jos itselleni käy noin niin voin tulla sanomaan että antakaa hyökkääjän jankata yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea henkilö on, yksi noista kuvista on häneltä. Varmaan luullut, että muutkin.
Eli Tiialta loput? Vai oliko yksi vielä deanin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri pitkästä työvuorosta palstalle ja siis kuka tää Aito on ja mikä kiusaamis juttu?
En pysy mukana...
Aito kuulemma kiusaa, en tiedä ketä, mutta kuulemma kiusaa. Näin ulkopuolisen silmissä vastapuolen kommentit vaikuttavat aggressiivisemmilta kuin tämän nti tai hra aidon. Jostain olemattomasta asiasta täällä on kinattu jo pitkään.
Toivoisin, että ennen kuin kirjoitat tuon kaltaisen kommentin, niin perehtyisit asiaan paremmin. Täältä on ehkä jo poistettu Aidon pahimmat kommentit, mutta plussalta niitä varmasti löytyy. Todella rankasti hän on kiusannut monia nimimerkillä kirjoittavia henkilöitä ja sen lisäksi häiriköinyt tätä palstaa. Eri mieltä saa olla asioista, mutta se systemaattinen kiusaaminen ja häiriköinti, mitä hän täällä harrastaa, täyttää jo rikoksen kriteerit.
Tuskin nyt mitään rikosta on tehty, jos anonyymi kinaa toisen anonyymin kanssa.
On lähetetty myös sähköpostia
Onko tämä se RR tapaus? Vahvistuiko se lähettäjä muka aidoksi ja miten?
Ei. Ja en oo lähettänyt yhtäkään sähköpostia ikinä kellekään täältä tai muillekaan anonyymeille netissä, joita en tunne. Tai vieraille ihmisille, joiden kanssa minulla ei ole irl-tekemistä yleisestikään.
Aito
Iso rasti maalattu shippilaivan kylkeen!!!
AITO käskee olla JANKKAAMATTA!
Nyt on maailman kirjat sekasin!
Kiitos Aito. Oikeesti💕
Toivottavasti Kärtsä ja Jokerit on enemmänkin fanituotteita vaihdellut, ettei vaan tää hattu. Olis kiva bongata heidän päällään niitä 😊
https://www.tumblr.com/wednesdayday/729339767105486848/he-really-said-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tää on tapahtunut? Pitää mennä etsimään ne viestit, onkin discordissa jo mukana
Sen jälkeen kun julkaisi Tavastian kuvat. Mun mielestä muutenkin outoa että julkisesti valittaa, jotenkin noloa hakea Kärtsän huomiota. Vapaaehtoisesti se sitä tekee
Ripuliin auttaa se, kun käy kuuntelemassa Joksujen uuden biisin.