Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.
Tiedetään, Bojan. Tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Aivan ihana kommentti, ja veikkaan et sen kirjoitti eräs Bojan
Vierailija kirjoitti:
Uskooko täällä kaikki et Aito on .. aito? Kyse kuitenkin anonyymista keskustelupalstasta. Itse en näkisi vastaavaa vaivaa, mitä tää Aidoksi kutsuttu tapaus. Miksei tää "Aito" vaan jatka kirjoittelua ilman (palstan antamaa) nimimerkkiä? No. Kukin tavallaan.
Mä voisin, mutta joku tulee sit siihen ilmaisemaan tunnistaneensa. Sekin ehkä vähän hölmöä, jos haluaisi kommenteistani (erottuvista) eroon.
Aaaaws, Jokereitten kommentti K:n postaukseen:
Live, love, Jere 💚💚💚
Yes Bojan, we know, we know. 🥰
Kuinkahan nopeasti joku Jokereista takavarikoi ton virallisen tilin Bojanilta ja rupeaa itse ylläpitämään sitä, kun B ei selvästi hillitse itseään yhtään näissä kommenteissa xD
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Ja Huom, Jere. Ei Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois niin ihana tietää mitä se sanoi noista sukista, ja saikohan muut mitään lahjoja? Vai oliko vaan yhdet sukat
Eikö sukkia pitänyt olla paljonkin?? Vai jäikö ajatustasolle..? 🤔
Vinkkinä ja vihjeenä, että Balkanilla neulotaan todella hienoja kuvioneulesukkia ohuesta villalangasta eikä mistään seiskaveikasta. Ei mitään paineita.
Mutta nää on tunnesukat. Niissä on mukana pala tätä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen sivun gallupin tulokset tällä hetkellä on se, että 15 uskoo agenttia ja 1 (Aito) ei. Melskaamisella tilanne ei todennäköisesti tule muuttumaan mihinkään, joten ihan omaa ja meidän kaikkien mielenterveyttä säästät, jos nyt lopetat tähän.
Kun vastasin äsken siihen, tilanne oli 53-1.
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Kukahan olisi käynyt kommentoimassa? 🤔😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mutta se ei selkeästi heitä haittaa.
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Eikö juuri Bojan poistunut instasta?
Joo. Ei Kn tai shippauksen takia.
Sanoo shippaaja.
En ole shippaaja, mutta luulisi kenen tahansa tietävän, miksi B instasta poistui.
Pakko myöntää että minä en enää muista mitä B itse siitä sanoi. JO tiktokissa on kyllä se pätkä missä puhuu ettei ole olemassa yhtään sen vähemmän vaikka ei olisi instassa ja toisaalta löytyi joku maininta että koska tekee lyriikoita uudelle albumilla. Onko se itse puhunut mitään ajojahdeista vai onko tämä taas sitä kun tarpeeksi toistellaan niin muuttuu todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Kiitos sinulle. Tää oli siis yhteistyötä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisen sivun gallupin tulokset tällä hetkellä on se, että 15 uskoo agenttia ja 1 (Aito) ei. Melskaamisella tilanne ei todennäköisesti tule muuttumaan mihinkään, joten ihan omaa ja meidän kaikkien mielenterveyttä säästät, jos nyt lopetat tähän.
Kun vastasin äsken siihen, tilanne oli 53-1.
Näin. Eiköhän jatketa. Ihanaa, että saatiin raporttia Ihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.Ja Huom, Jere. Ei Käärijä.
Tiedättekö mikä tästä viikosta on tehnyt vielä erityisen ihanan? Se, että ollaan koko viikko saatu somen täydeltä Jereä. Ei Käärijänä vaan ihan omana itsenään, hengaamassa kavereittensa kiertueautossa ja promoamassa näitä. Muutamankin kerran tullut viisuaikojen meininki mieleen. 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
Sanoo shippaaja.
En ole shippaaja, mutta luulisi kenen tahansa tietävän, miksi B instasta poistui.
Pakko myöntää että minä en enää muista mitä B itse siitä sanoi. JO tiktokissa on kyllä se pätkä missä puhuu ettei ole olemassa yhtään sen vähemmän vaikka ei olisi instassa ja toisaalta löytyi joku maininta että koska tekee lyriikoita uudelle albumilla. Onko se itse puhunut mitään ajojahdeista vai onko tämä taas sitä kun tarpeeksi toistellaan niin muuttuu todeksi.
Ei "ajojahdista" näillä sanoilla, mutta haastattelussa (voin kaivaa myöhemmin, nyt ei ole linkkiä hollilla) hän puhuu "ikävästä tilanteesta" heidän henkilökuntansa jäseneen liittyen sekä yhden konsertin aikana saamastaan paniikkikohtauksesta ja siitä, kuinka inhottavalta tuntui, kun Twitterissä oli levitetty juoruja tähän paniikkikohtausiltaan liittyen. Twitterin mukaan nimittäin B olisi pyytänyt bäkkärille (implikaatio: seksiä varten) eturivin tyttöä, joka lauloi Umazane Mislin aikana. Ja tosiasia oli se, että samaan aikaan B:llä oli paha paniikkikohtaus ja hän oli Nacen avustuksella lähtenyt saman tien konsertin jälkeen pois, eikä ollut jutellutkaan tämän tytön kanssa eikä liioin pyytänyt tätä bäkkärille. Nämä kaikki oli sitten kulminoitunut siihen, että hän ei ollut voinut enää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo shippaaja.
No ei tiedä, kaikki fanitkaan ei seuraa bändin tekemisiä sekunnin tarkkuudella!
Tämä on ollut ihana viikko. Vaikka pääsi parille keikalle ja sai palasia tuosta ihanuudesta niin nyt jotenkin iskee se että miten oma elämä on niin... tasapaksua. Perhe on ja kaikki on muuten hyvin. Mutta sitten kun vertaa näiden meidän ihailun kohteen elämiin, miten he on nuoria, elämä heittelee ylös ja välillä alas, kokevat suuria tunteita, kokevat veljeyttä, ystävyyttä ja maybe something more, aloittavat päivän miettimällä että teenpäs nyt kappaleen tai menen jammailemaan bändin kanssa ja itse noh... huomenna taas naputtamaan tietokonetta. Myönnän että olen kateellinen.
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Mua vähän harmittaa noi valokuvaaja-Tiian kommentit Kn uudessa postauksessa. Ymmärrän hänen harmistuksen, mut ei varmasti ole tahallisesti jätetty häntä tägäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.Ja Huom, Jere. Ei Käärijä.
Tiedättekö mikä tästä viikosta on tehnyt vielä erityisen ihanan? Se, että ollaan koko viikko saatu somen täydeltä Jereä. Ei Käärijänä vaan ihan omana itsenään, hengaamassa kavereittensa kiertueautossa ja promoamassa näitä. Muutamankin kerran tullut viisuaikojen meininki mieleen. 💚💚💚
Eiköhän esillä ole sit kuitenkin ollut Käärijä eikä yksityishenkilö Jere P.
Kirjoitin ehkä liian tulkinnanvaraisesti. En tue Aidon hyökkäyksiä, omien tunteiden aiheuttamia negatiivisia purkauksia pitää pystyä hoitamaan fiksummin kuin hän on tehnyt. Muutamaan otteeseen Aidon jankkaus/häiriköinti/hyökkäys on käynyt todella pahasti omaan hermooni, mutta vastaamisen olen onnistunut jättämään väliin. Minusta hänen pitäisi hakea apua tunteiden säätelyyn, pettymysten käsittelyyn, mutta se ei poista sitä, ettenkö voisi kehua sukkien teosta. Meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Aidon kohdalla sukkien toteutus oli kiva juttu, jankkaus/hyökkääminen taas ei.