Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10641/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylsä ajankohta julkaista tuo lööppi. Selvää oli, että tuollainen oli tässä jossain kohtaa tulossa ja eihän siinä mitään uutta tai yllättävää ollut, mutta olihan tuo nyt vähän lässähdys näin odotetun päivän alkuun.

Vierailija
10642/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään että tosta tulee jotain negakommenttia Käärijän suuntaan kun on varmaan monen mielestä johtanut harhaan tms noilla viesteillään Bojanille 😂. Katsotaan, katsotaan. Mielenkiintoinen päivä tulossa. Ei tästä vieläkään voi irrottautua😅.

Miten niin harhaan? Eiväthän he ole mitään suhdetta suunnitelleet. Bojan ja Käärijä.

No ei tietenkään mutta fanit ovat, ja ehkä ihan oikeutetustikin saaneet hieman väärää käsitystä joistain Käärijän viesteistä.

Mä en kyllä tajua tuota oikeutetusti saaneet väärää käsitystä? Eli bromancea ei voi olla varatulla miehellä?

No kyllä minusta Jere on vihjaillut vähän muutakin olevan. Ja ehkä onkin. Voihan ihminen olla ihastunut kahteen yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää auvoinen viikko ja päivä, kun Kärtsän piti tavata elämänsä rakkaus pitkästä aikaa, muuttui surun ja murheen päiväksi kertaheitolla. Jännä nähdä kyllä mitä tästä seuraa. Vai seuraako mitään. Et tuleeko gf nyt mahdollisesti ihan vapaasti esille tosiaan ja Jere puhuu siitä, ja miten fanit ottaa tän vastaan.

Lopeta valheiden levittäminen.

Vierailija
10644/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää voi oikeasti alkaa vaikuttaa jo keikallakäyntiin yhdessä tää sijoitusasuntopaljastukset ja salatut tyttikset.

Hessuhopo-höpönassukupla puhkesi.

Ehdin jo rakastua luomaani kuplaan :((

Käärijä on luotu hahmo, höpöhessuhopo on teatteria.

Jere on toisenlainen; mustavalkoinen luonne. Nopeat voitot ja chillailu mielessä. Työtään tekee ei antaumuksella, vaan nopeet rahat siinäkin tavoitteena.

Mä vähän luulen että se on elementissään rantatuolissa makoillen, drinkki kädessä, viettämässä leppoisaa elämää 😀

En tiedä, onko Jere "kutsumusammatissaan" artististina, julkisuuden valokeilassa. Musiikintekijänä saattaisi olla elementissään, mutta ei esittäjänä.

Vierailija
10645/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen veetutus varmaan Kärtsän huushollissa nyt, jos tää oiskin ihan oikeesti "paparazzailua". Mut en kyllä jaksa uskoa, etteikö tiedetty kuka on kuka, ja tarkkaan on katsottu se valokuvakin puhelimen takana. Varmaan itse esitellyt. Ja se et gf poseeraa Seiskan kuvaajille. Miksei ne niitä kuvia julkaissu? Olis sit kerralla tullu kaikki julki.

Vierailija
10646/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Vierailija
10647/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää voi oikeasti alkaa vaikuttaa jo keikallakäyntiin yhdessä tää sijoitusasuntopaljastukset ja salatut tyttikset.

Jere on toisenlainen; mustavalkoinen luonne. Nopeat voitot ja chillailu mielessä. Työtään tekee ei antaumuksella, vaan nopeet rahat siinäkin tavoitteena.

En tiedä, onko Jere "kutsumusammatissaan" artististina, julkisuuden valokeilassa. Musiikintekijänä saattaisi olla elementissään, mutta ei esittäjänä.

Mä vähän luulen että se on elementissään rantatuolissa makoillen, drinkki kädessä, viettämässä leppoisaa elämää 😀

Vierailija
10648/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas tylsä ajankohta julkaista tuo lööppi. Selvää oli, että tuollainen oli tässä jossain kohtaa tulossa ja eihän siinä mitään uutta tai yllättävää ollut, mutta olihan tuo nyt vähän lässähdys näin odotetun päivän alkuun.

Minusta on tosi hyvä, että fanit saavat tietää. Olettaisin, että tämä selkeyttää Bojanin tilannetta. Voivat pojat nyt jatkaa bromanceaan ilman shippausta.

Vierailija
10649/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkonen veetutus varmaan Kärtsän huushollissa nyt, jos tää oiskin ihan oikeesti "paparazzailua". Mut en kyllä jaksa uskoa, etteikö tiedetty kuka on kuka, ja tarkkaan on katsottu se valokuvakin puhelimen takana. Varmaan itse esitellyt. Ja se et gf poseeraa Seiskan kuvaajille. Miksei ne niitä kuvia julkaissu? Olis sit kerralla tullu kaikki julki.

No on paparazzailua, ei kai Seiska tekis noin itselleen vajaata (siis lukijoille jaettavan tiedon määrässä vajaata) juttua yhteistyönä, varsinkin kun saa sen hyvin helposti itsekseenkin tehtyä.

Vierailija
10650/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig w.alisa on se stoori ja tyttis siinä

Vierailija
10651/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totean vaan ohimennen, että harvoin nämä parisuhteet kestävät tällaista ryöpytystä, varsinkin, jos on uusi suhde ja kyse nuorista ihmisistä. Se on niin moneen kertaan nähty.

No niin niin. Mä olen koko ajan sanonut, että suhde hajoaa Käärijän suosioon noin 2 kk:ssa...

Vierailija
10652/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.[/quote

Jos se meinaskin tota Seiskan juttua 🤔🤭

Vierailija
10653/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos 7.6. ei ollutkaan Kärtsän läppä, niin miksi se sanoi 7.6. coming? Viittasiko se omaan suureen päiväänsä sen Alan jonkun kanssa? Miten minusta vaikutti siltä, ettei se olliut Käärijälle mikään iso asia? En havainnut mitään ihmeen mega fanitusta. Enemmän sen jutuista välittyi silloin Liverpoolissa, miten tykkäsi ja fanitti Bojania, kuten pitääkin. Kuin nyt tätä heeboa.

Asiat ei mennetkään niikuin harhaiset kuvitteli. Ja kaiken sen lätinän piti olla vain shippailua....tosissaan sen monet on ottaneet.

Vierailija
10654/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Jereltä todella naiivi ajatus etteikö tuo päätyisi julkisuuteen. Oli kyllä ajan kysymys vaan.

Millä perusteella täällä on siitä tyttöystävästä huono kuva? Ihan uteliaisuuttani kiinnostaa onko siitä ollut jotain huhuja tms ettei olekaan mukava henkilö vai onko spekulaatiota vaan.

Jos kerta insta yksityinen, kyllähän se jotain kertoo ettei haali ja etsi lisää seuraajia ainakaan itselleen.

Venäläistaustainen. Gekkosen kuvassa ulospäin kasvoiltaan vähän sellaisen koviksen näköinen. 

Mikä gekkosen kuva?

https://gekkonen.net/kaarija-matkusti-hyvin-ansaitulle-lomalle-etelaan-…

Mun mielestä se näyttää todella erilaiselta tuossa kuvassa mitä muissa. Esim eilen tyttiksen kaveri julkaisi niistä selfie, se kenen kanssa tyttis osallistui siihen nrj kilpailuun, siinä se oli jotenkin erinnäkönen

Mitä?  Kuka?! Tyttiksen kaveri?

Ja ai meinaat, että tyttis osallistui NRJ:n kilpailuun päästäksen sinne ratikkaan? 😃

Kyllä se sitä ig kuvaa on kommentoinut missä se arvonta oli. Siellä se kommentti on edelleen, mene katsomaan

Löytyi. Kun googlasin nimellä ja näin muutaman kuvan niin heti mielikuva muuttui. Niissä hiusten väri oli jotenkin lämpimämpi ja jopa hymyili. En tiedä miksi näyttää niin kovalta ja kylmältä niissä muissa kuvissa joita aiemmin olen nähnyt.

Vierailija
10655/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa meistä ei olisi 😎

Mun mielestä hän on kyllä mitä suurimmassa määrin elementissään nimenomaan esiintyjänä. Ihan käsittämätön luontainen lavakarisma.

Vierailija
10656/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean vaan ohimennen, että harvoin nämä parisuhteet kestävät tällaista ryöpytystä, varsinkin, jos on uusi suhde ja kyse nuorista ihmisistä. Se on niin moneen kertaan nähty.

No niin niin. Mä olen koko ajan sanonut, että suhde hajoaa Käärijän suosioon noin 2 kk:ssa...

Mitä ihmettä, miksi te ootte näin negatiivisia. Saattaahan olla että on true love ja kyllä sitten suosionkin kestää. Onhan niitäkin esimerkkejä. 

Vierailija
10657/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellasta oo? W.alisa?

Vierailija
10658/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellasta oo? W.alisa?

@w.valisa

Vierailija
10659/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren elämässä riittää kaunottaria. Löytyi tää walisa-alisa.

Vierailija
10660/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miksi te ootte näin negatiivisia. Saattaahan olla että on true love ja kyllä sitten suosionkin kestää. Onhan niitäkin esimerkkejä. 

Toivon kyllä vilpittömästi, että on true love, mutta vähän epäilyttää, kun Kärtsy hän piilottelee, vaikka tyttis ei haluaisi, ja lisäksi Kärtsy turhan intensiivisesti flirttaili viisukemuissa kaikkien kanssa. Jos on näin tuore suhde, niin eikö silloin olla vielä niin vastarakastuneita, ettei tulis mieleenkään flirttailla joillekin Selenoille? 

Ketju on lukittu.