Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106421/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Harjoittelikohan ne ollenkaan etukäteen? Tosin en huomannut mitään mokailuja esityksessä, joten ei tainnut olla kovin suuri moka.

Vierailija
106422/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jossain linkki B:n ranteessa NT:llä olleeseen korukuvaan, jossa ehkä Jere-koru?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106423/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Kyllä se, mutta kun sen yhdistää siihen, ettei ollut lavalla niille Tavastian alaikäisille, niin on jo vaikeampaa. Tosin ehkä siellä ei niitä nuoria tää shippaus niin kiinnosta, en minä tiedä? 

Mutta mulle jäi siitä paha maku, että piti sitten epäillä, että onko se enää tulossakaan.

Vierailija
106424/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lle kilttiä ompeleva on aloittamassa työt, kankaat ovat saapuneet!

https://twitter.com/ShoulderCatClub/status/1705553201179570302

Jes! Mä ainakin niin odotan näkeväni Kärtsän kiltissä. Musta mahtava idea ja mitä parhain fanilahja! 🤩 Eikös tää tekijä suunnitellut yrittävänsä saada sen K:n käsiin jo ennen skottikeikkaa, niin olis suuremmat mahdollisuudet saada se sen päälle Glasgowssa?

Voin kuvitella, mitä showta K kesii kiltin kanssa, vilautanko, onko Jokerikalsarit alla tms

Ei se sitä lavalle päälleen laita, siinähän voit vain kuvitella.

Saatpa nähdä!😃

Vierailija
106425/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin livenä vain Tavastian ykkösellä, eikä jäänyt kyllä yhtään pettynyt olo. Päinvastoin, niin hyvä fiilis edelleen koko kiertueesta. Ja olen Kn fani, ennen kuin joku vetoaa siihen.

Vierailija
106426/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Hei Aito, mulla on sulle kysyttävää. Ihan ensin tosin totean, että et sinäkään pyytele anteeksi aiheuttamaasi pahaa mieltä eilen, vaikka sait pahan mielen huomattavasti useammalle. Se 007 sai hyvän mielen useimmille meistä, olit niitä harvoja, jotka siitä pahoittivat mielensä. Sinä sen sijaan sait pahan mielen useimmille täällä ja voisit sitä oikeasti pyytää anteeksi. Mutta ymmärrän, jos et pysty. Meillä kaikilla on rajoitteemme.

Se kysymys: puhuit jostain tietystä tekniikasta, jolla teit ne sukat Jurelle ja Bojanille. Kerrotko tarkemmin? En muista/löydä sitä nimeä ja se on minulle ihan vieras. OIen aika aloittelija neulomisessa.

Vierailija
106427/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelikohan ne ollenkaan etukäteen? Tosin en huomannut mitään mokailuja esityksessä, joten ei tainnut olla kovin suuri moka.

Kärtsähän meni sekaisin jossain vaiheessa ja rupesi laulamaan väärästä kohdasta kappaletta, plus unohti vielä sanat kesken esityksen, jolloin B alkoi nauraa. Ei vaikuttanut siltä, että olisivat ehtineet harjoitella tätä vetoa oikeastaan ollenkaan. Tosin mua tämä ei haitannut ainakaan, oli hyvin heidäntyylisensä esitys ja ainutlaatuinen kokemus. :D

Vierailija
106428/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä huomasin. Ei osannut omaa biisiään. Alkoi laulaa ihan väärää kohtaa ja pilasi huippua, kun piti jäädä ihmettelemään, että mihin tää biisi on menossa.

Vierailija
106429/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppä siis tuli lavalle ja aloitti ekan kertsin liian aikaisin. Bändi taitavasti ja nopeasti otti kiinni. Sit myöhemmässä vaiheessa K tais mennä taas rytmissä sekaisin ja toisti samaa kohtaa laulussa. Ehkä ne ei ehtiny Helsingissä edes harjoitella yhdessä.

Vierailija
106430/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä vaan oli holiday now ja halua shampanjaa, eli unohti sanat ja lauloi kyseisen kohdan useamman kerran putkeen. Mitään vakavaahan tässä ei ole ja Btä selkeästi ei haitannut yhtään, vaikka hämmentynyt se oli 😂💚

Vierailija
106431/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Hei Aito, mulla on sulle kysyttävää. Ihan ensin tosin totean, että et sinäkään pyytele anteeksi aiheuttamaasi pahaa mieltä eilen, vaikka sait pahan mielen huomattavasti useammalle. Se 007 sai hyvän mielen useimmille meistä, olit niitä harvoja, jotka siitä pahoittivat mielensä. Sinä sen sijaan sait pahan mielen useimmille täällä ja voisit sitä oikeasti pyytää anteeksi. Mutta ymmärrän, jos et pysty. Meillä kaikilla on rajoitteemme.

Se kysymys: puhuit jostain tietystä tekniikasta, jolla teit ne sukat Jurelle ja Bojanille. Kerrotko tarkemmin? En muista/löydä sitä nimeä ja se on minulle ihan vieras. OIen aika aloittelija neulomisessa.

En kerro. Itse oon tehnyt sillä kun halusin toteuttaa tietyn kuvion neuleeseen. Jos et ole sen vertaa lahjakas luonnollisesti, että tarttet ohjeita, niin voi voi.

Vierailija
106432/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko jo lopettaa tän säälittävän yhyy minä, MINä, M I N Ä volinan ja olla hiljaa? Et ole mikään special snowflake muihin ihmisiin verrattuna, että sun tunteita pitäisi vatvoa täällä päivä tolkulla. Ketään ei v*ttu kiinnosta menetitkö yöunet uskottuasi anonyymejä random kommentteja vai et.

Vierailija
106433/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Vierailija
106434/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Vierailija
106435/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Itse oon tehnyt sillä kun halusin toteuttaa tietyn kuvion neuleeseen. Jos et ole sen vertaa lahjakas luonnollisesti, että tarttet ohjeita, niin voi voi.

Tosin kyllä mä katsoin nyt ohjeista ekaa kertaa elämässäni, että miten se niiden mukaan tehdään, että tulee Poitsulle _ihan oikeaoppisesti_ tehty kuvio, mutta osasin ilman ohjettakin toimia suljetussa neuleessa niin, että lopputulos on sama. Se vaan, että siitä kääntymiskohdasta tulee siistimpi oikeilla ohjeilla.

Vierailija
106436/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista meuhaamista aidolta kuin sen housukuvan aikaan ja tätä on jatkunut nyt yli vuorokauden ja viimeksi taisi kestää ainakin viikon. Tiedän ettei pitäisi reagoida mutta oikeasti huolestuttaa tuon ihmisen puolesta, nukkuuko hän edes. Aito, hae oikeasti apua etenkin itsesi vuoksi!

Vierailija
106437/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sille jutulle ilmaantuu kokoajan vaan enemmän todisteita. Ehkä olisi aika luovuttaa ja olla iloinen?

Vierailija
106438/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Niin, miettikää sen muka Ihku-baarissa olleen "fanin" raporttia, ei tavuakaan innostuksesta.

Vierailija
106439/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Joo, Jokerit ei varmaan ole halunneet juhlia mut K on pakottanut. Eiku mitä selität?

Vierailija
106440/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, kun joku täällä vielä vähän lähempänä keikkoja ehdotti, että tehkää Suomen lippu niihin sukkiin ja joku vastasi hänelle, ettei sellaista pysty sukkiin toteuttamaan :D

Niin, SÄ et kyennyt.

Ketju on lukittu.