Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106401/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mietityttää. Bojan on ollut Suomessa onnellisimmillaan. Hänen lavakarismaansa moni on kuvannut aivan huikeaksi, mm. maaginen, magneettinen, velho, jumalallinen, satuolento, ja että vaikka oli tarkoitus katsoa Krisiä/Jania keikalla niin Bojan vain "kaappasi" kaiken huomion.

En toki epäile, etteikö hän olisi aina superkarismaattinen, mutta onko kukaan nähnyt kommentteja keltään, joka olisi ollut livenä paikalla jollain ei-Suomen keikalla (suomalaisia fanejahan on ollut Sloveniassa ja luulisi jonkun olleen Ruotsissa), että onko karisma normaalistikin yhtä huikaisevaa vai onko tuo onnellisuus lisännyt sitä entisestään?

Katsoin jotain Jokereiden vanhaa keikkataltiointia, kauan ennen mitään tämänkesäisiä hajoamisia, ja Bojan vaikuttaa täysin eri ihmiseltä kuin mitä nyt oli.

Muilla kuin Suomen keikoilla en ole ollut ja taisin käyttää juuri sanaa "magneettinen" Bojanin lavakarismasta keikkaraportissani, mutta tallenteiden kautta olen katsonut muitakin keikkoja, ja niistä mun mielestä Belgrad Beer Fest erottuu edukseen, aivan mieletön keikka (Serbiassa). Bojan oikein säteilee siinä linssinkin läpi, ja laulaa A Sem Ti Povedalin harvinaisesti serbiaksi. Se tosin taisi olla ensimmäinen keikka heille Bojanin ensimmäisen Suomen-vierailun jälkeen, että hmmmmm... Tästä voi ehkä jotain tulkintoja tehdä, jos haluaa.

Joo, se on ihana tallenne (ja joo, oli eka keikka Suomen-reissun jälkeen noin 1,5 viikkoa Tavastiasta), mutta kiinnostaisi etenkin IRL-kokemukset, kun tosi moni tuntui hätkähtävän Bojanin karismaa IRL vs. videolla, mm. tyypit joille hän ei ollut aiemmin suosikkityyppi bändissä. :)

Vierailija
106402/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan instan, niin ensimmäinen, mitä lävähtää kasvojen eteen on tää. Oon saattanut eilen yöllä katsoa tästä tän ekan videon vähän turhan monta kertaa:

https://www.instagram.com/p/CxjGMw1I-4d/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kuuma Kris! 🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106403/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avaan instan, niin ensimmäinen, mitä lävähtää kasvojen eteen on tää. Oon saattanut eilen yöllä katsoa tästä tän ekan videon vähän turhan monta kertaa:

https://www.instagram.com/p/CxjGMw1I-4d/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kuuma Kris! 🥵

Mulle tulee tarve tehdä tolle Krisille se B:n linssin nuolemisefekti.

Vierailija
106404/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten nähnyt Suomessa kuin yhdet rintsikat lavalle heitettynä. Hyvä Suomi!

En muuten viitsinyt tätä aiemmin kommentoida, mutta ne rintsikat heitettiin vielä Logomon sallitulla keikalla lavalle. En nyt muutenkaan pidä sitä rintsikoiden heittelyä järkevänä, kun roskiinhan ne suoraan menevät, mutta itsestä ainakin tuntuu vielä erityisen epämiellyttävältä ajatukselta, että siellä saattavat alaikäiset heitellä rintsikoita. Mistä sitä tietää, ehkä heittäjä oli täysi-ikäinen, mutta silti.

Kerro tarkemmin vai oliko tarkoituksesi vain paheksua?

Vierailija
106405/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Vierailija
106406/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta skottilahjasta tuli mieleen että miten meille kellekään ei tullu mieleen että JO pojillehan olisi pitänyt tehdä Munsalan kansallispuvut. 🧐

Siinä on sellainen työ, että meidän tarvitsee järjestää ompeluseura ala Jokerit eri paikkakunnille. Pojat saavat sitten ensi kesänä pitää Munsalan kansallispukuja Turun linnapuiston keikalla tai siellä av:n yksityisbileissä Lapissa.

Mä jotenkin heti kuvittelin bändin mekoissa lavalle. Kunnes tuli mieleen, että ehkä Munsalan kansallispuvusta on myös miesten versio..? 🤪

HALUAN NE MEKOT! Bändille siis. Yhdessä ficissä Boitsulla on pinkit rintsikat, ne vois laittaa alle.

No faktaahan on, että vaikka ovat huumorintajuisia poikia, niin niiden kyky nauraa itselleen ei ole kuitenkaan tasoa K, jonka huumori perustuu melkein yksinomaan itselleen nauramiselle. Silti mun olis vaikea nähdä Kärtsäriäkään liihottelemassa missään kansallispukumekkosessa, puhumattakaan sloveeneista. Ja onhan se utopistisena ajatuksenakin aika epähauska. Sori ankeutus. 🤷

Vierailija
106407/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, mä oon vieläkin täällä Tampereella. Nyt voin sanoa, että alkaa painaa. Perjantain keikkaa ei pysty oikeen edes kuvailemaan. Jotain sähköä sieltä minuunkin virtasi. Huusin ääneni käheäksi. Sekosin lopullisesti. Tanssin paitani hikiseksi. Ja Bojan, mikä mestaripiirros. Yöllä valitsin väärän baarin, sen viereisen. Olisi pitänyt uskoa intuitiota Ihkun kohdalla, mutta se arkiminä pisti hanttiin sanomalla, että 21 tunnin valvomisen jälkeen karaoke on ihan no no. Ei olisi pitänyt uskoa. Mut sitten taas toisaalta oli ehkä ihan hyvä näin. Olisin kuollut, jos olisin valvonut aamuviiteen. Ihan minun tuuria missata Bojan muutamalla metrillä ja törmätä aamupalalla Motörheadin rumpalii. Mutta joo, kiitos Nordic Tour. Tällä dopamiiniannoksella leijun pitkälle talveen. Ja kiitos kanssapalstailijoille liveistä ja nauruista.

Vierailija
106408/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut tulee Suomeen myös ensi vuonna. (Täällä keskustelu tuntuu nyt itsestäni vähän laimealta  verrattuna fiilikseen kun sain puhua Bn ja Kn kanssa nenätysten.)

Eikö siitä riitä fiilistelyä ja analysointia ensi vuodelle asti?

Voit aloittaa hiuksista. Näkyikö B:n harmaat hiukset? Miten kuvailisit B:n hiusten väriä? Oliko K:lla potta vai hiukset taakse?

Tästä voit jatkaa vaatteisiin, kenkiin, ilmeisiin, eleisiin, sanoihin, äänensävyyn ja usko pois, täällä on kiitollisia kuuntelijoita. Kuulut tämän palstan kuninkaallisiin!

Kiitoksii. Kyllä riittää fiilistelyä pitkäksi aikaa ja olen vähän pökerryksissä vieläkin yllättävästä tapaamisesta. B:n hiukset oli vaaleamman ruskeet auringonvalossa, mun mielestä varsinaisesti harmaata ei ollenkaan. Nauravainen ja iloinen oli, arskat nostettu pään päälle ja hiukset pois otsalta. Musta yliolan laukku, sellainen vyölaukku tyyppinen vaaleanruskean neulepuseron päällä. Mustat housut.

K:lla oli potta, mustankiiltävä. Oli hyvinvoivan oloinen, rento, avoin ja hauska. Tuli olo että juttelen Jeren enkä Kn kanssa.

Mä en ryhtynyt juttelemaan B lle. Pyysin vaan sen kuvan. Siinäkin vaikutti ikä, mä ajattelin että olisi vanhana tätinä ollut noloa. Nyt jälkeenpäin tuli mieleen, että toisaalta olisihan se vaihtelua jokereillekin. B oli niin ylettömän ystävällinen että jälkeenpäin tuli mieleen, että jos se vaikka oli ihan ilahtunut seniorifanista. Tai ainahan se on ystävällinen, kuvittelen taas omiani.

Vierailija
106409/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Vierailija
106410/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten nähnyt Suomessa kuin yhdet rintsikat lavalle heitettynä. Hyvä Suomi!

Olikohan sf:n? 😆

Sekin tais muuten osata käyttäytyä, ja ymmärsi olla heittelemättä mitään törkeyksiä ja Käärijä juttuja?

Eikä mielestäni ollut rynninyt ihan eturiviin. Jonossa kädessä oli joku isompi numero ja parin rivin päässä taisi olla lavasta että tuskin mitään kyynärpäätaktiikkakaan oli käyttänyt.

Vierailija
106411/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lainaamaan mutta se Jere-koru, joka B:llä on ranteessa on eri kuin se J*re koru levyn kannessa. Eriväriset helmet. Ei se tietysti silti tarkoita, etteikö siinä levyn kannessakin voisi lukea Jere siinä missä Jurekin, mutta koru ei siis ole sama.

Vierailija
106412/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta skottilahjasta tuli mieleen että miten meille kellekään ei tullu mieleen että JO pojillehan olisi pitänyt tehdä Munsalan kansallispuvut. 🧐

Siinä on sellainen työ, että meidän tarvitsee järjestää ompeluseura ala Jokerit eri paikkakunnille. Pojat saavat sitten ensi kesänä pitää Munsalan kansallispukuja Turun linnapuiston keikalla tai siellä av:n yksityisbileissä Lapissa.

Mä jotenkin heti kuvittelin bändin mekoissa lavalle. Kunnes tuli mieleen, että ehkä Munsalan kansallispuvusta on myös miesten versio..? 🤪

HALUAN NE MEKOT! Bändille siis. Yhdessä ficissä Boitsulla on pinkit rintsikat, ne vois laittaa alle.

No faktaahan on, että vaikka ovat huumorintajuisia poikia, niin niiden kyky nauraa itselleen ei ole kuitenkaan tasoa K, jonka huumori perustuu melkein yksinomaan itselleen nauramiselle. Silti mun olis vaikea nähdä Kärtsäriäkään liihottelemassa missään kansallispukumekkosessa, puhumattakaan sloveeneista. Ja onhan se utopistisena ajatuksenakin aika epähauska. Sori ankeutus. 🤷

Mitä olen Joksuja seurannut, niin ainakin Bojanilla ja varsinkin Nacella on erinomainen itseironia. Minusta on hupaisaa katsoa, miten joissakin haastatteluissa Nace nauraa Janinkin puolesta. Jokerit myös selvästi tykkäävät kiusoitella toisiaan. Ihana ryhmädynamiikka heillä ja miten fantastisia persoonia kaikki ovat. He kaikki tuovat omanlaistaan tunnelmaa bändiin.

Vierailija
106413/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Nehän oli jokereiden keikkoja. K n takiako vaan menit.

Vierailija
106414/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut tulee Suomeen myös ensi vuonna. (Täällä keskustelu tuntuu nyt itsestäni vähän laimealta  verrattuna fiilikseen kun sain puhua Bn ja Kn kanssa nenätysten.)

Eikö siitä riitä fiilistelyä ja analysointia ensi vuodelle asti?

Voit aloittaa hiuksista. Näkyikö B:n harmaat hiukset? Miten kuvailisit B:n hiusten väriä? Oliko K:lla potta vai hiukset taakse?

Tästä voit jatkaa vaatteisiin, kenkiin, ilmeisiin, eleisiin, sanoihin, äänensävyyn ja usko pois, täällä on kiitollisia kuuntelijoita. Kuulut tämän palstan kuninkaallisiin!

Kiitoksii. Kyllä riittää fiilistelyä pitkäksi aikaa ja olen vähän pökerryksissä vieläkin yllättävästä tapaamisesta. B:n hiukset oli vaaleamman ruskeet auringonvalossa, mun mielestä varsinaisesti harmaata ei ollenkaan. Nauravainen ja iloinen oli, arskat nostettu pään päälle ja hiukset pois otsalta. Musta yliolan laukku, sellainen vyölaukku tyyppinen vaaleanruskean neulepuseron päällä. Mustat housut.

K:lla oli potta, mustankiiltävä. Oli hyvinvoivan oloinen, rento, avoin ja hauska. Tuli olo että juttelen Jeren enkä Kn kanssa.

Mä en ryhtynyt juttelemaan B lle. Pyysin vaan sen kuvan. Siinäkin vaikutti ikä, mä ajattelin että olisi vanhana tätinä ollut noloa. Nyt jälkeenpäin tuli mieleen, että toisaalta olisihan se vaihtelua jokereillekin. B oli niin ylettömän ystävällinen että jälkeenpäin tuli mieleen, että jos se vaikka oli ihan ilahtunut seniorifanista. Tai ainahan se on ystävällinen, kuvittelen taas omiani.

Tähän liittyen: mua naurattaa ja vähän ihmetyttää edelleen se, kun joku twitteriläinen oli jossain vaiheessa mennyt Redditin Slovenia-kanavalta kysymään mielipiteitä JOsta, ja toistuvin mielipide (sen lisäksi, että bändi on teinityttöjen poikabändihömpötystä ja kaikki tykkää siitä vain siksi, että jäsenet on komeita) oli se, että erityisesti B on röyhkeä ja epäystävällinen. Eurovision-kanavalla myös Redditissä olen pari kommenttia tähän viitaten nähnyt, tosin siellä joku kuvaili, että B on "ärsyttävä" ja "epäkohtelias sillä tyylillä, että antaa oven painua toisen nenän edestä kiinni". Haluaisin ihan oikeasti tietää, mihin nämä mielipiteet perustuu, koska kaikki fanien kommentit on yleensä ihan päinvastaisia. Toki B:llä on varmasti jokin maski päällä julkisissa tilanteissa, mutta onhan hän myös tehnyt todella paljon muitakin hommia vaikka televisiossa, niin kaipa sieltä nyt olisi tihkunut jotain juoruja, jos hän oikeasti olisi ärsyttävä työkaveri. Mietin vaan, voiko se hänen "ärsyttävyytensä" olla toisille sitä touhutonttuenergiaa, jonka he sitten kokevat ärsyttävänä. :D

Vierailija
106415/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Vierailija
106416/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Vierailija
106417/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tämä homma on mennyt siihen, että voidaan vaatia asioita artistilta ihan sen mukaan, mitä kukiin haluamme? Jo ajatuksenakin naurettava, kun me kaikki haluamme eri asioita. Ainahan voi toivoa mutta kukaan ei ole lammas sen takia, että ei vaadi jotain. Fiksut menevät sen pääartistin keikalle eivätkä jätä menemättä seuraavalle, vaikka joku pieni osa showta ei aivan miellytä (varsinkin kun kyse ei ole edes seikasta, johon pääartisti voi vaikuttaa).

Tavastian ekalle keikalle ei mennyt Käärijä niin kuin ei mennyt Tukholmaan tai Osloonkaan. Mielestäni aivan reilua. Pelkäsin, ettei menisi muualle kuin Tavastia kakkoselle, joten siihen nähdenhän saimme paljon extraa. Ei ole meidän fanien tehtävä vaatia, ketkä esiintyvät lavalla ylimääräisinä ja millä keikoilla. Me otamme vastaan sen, mitä saamme, ja jos joku on tyytyväinen siihen, mitä on saanut, ei hän ole lammas sen enempää kuin se, joka on tyytymätön ei ole susi. Erilaisia mielipiteitä, eikös?

Vierailija
106418/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Vierailija
106419/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen puutarha -ketjussa on se hänen kirjoituksensa, sivulla 595 kirjoitettuna, pitkä teksti joka alkaa Hei sinä <3  klo 01:59

Vierailija
106420/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä kuvailut poitsut tavanneilta! Bojan kuulostaa ihan shiny pokemonilta 😊

Ketju on lukittu.