Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106381/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään, mutta tuo muiden JO-poikien kiusaantuneisuus Bojanin ja Kärtsän jatkuvasta flirttailusta on niin ihanaa seurattavaa. Jotenkin äärimmäisen paljastavaa.

B ja K on varmaan rasittavampia yhdessä kuin lauma nälkäisiä 4-vuotiaita. Toiset haluaisi levätä ja nämä kaksi vaan kikattaa ja riehuu vieressä.

Vierailija
106382/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta skottilahjasta tuli mieleen että miten meille kellekään ei tullu mieleen että JO pojillehan olisi pitänyt tehdä Munsalan kansallispuvut. 🧐

Siinä on sellainen työ, että meidän tarvitsee järjestää ompeluseura ala Jokerit eri paikkakunnille. Pojat saavat sitten ensi kesänä pitää Munsalan kansallispukuja Turun linnapuiston keikalla tai siellä av:n yksityisbileissä Lapissa.

Vähän ois kyllä hienoa kun pojat vetäis keikan kansallispuvuissa. 🙃 Onhan Bojanilla jo kokemusta siitä. Eikös täällä pyörinyt se yks pätkä, missä se ainakin lauloi jotain kansantanssihumppaa jonkun naisen kanssa ja oliko joku aiheeseen liittyvä vaatetuskin päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106383/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta skottilahjasta tuli mieleen että miten meille kellekään ei tullu mieleen että JO pojillehan olisi pitänyt tehdä Munsalan kansallispuvut. 🧐

Siinä on sellainen työ, että meidän tarvitsee järjestää ompeluseura ala Jokerit eri paikkakunnille. Pojat saavat sitten ensi kesänä pitää Munsalan kansallispukuja Turun linnapuiston keikalla tai siellä av:n yksityisbileissä Lapissa.

Mä jotenkin heti kuvittelin bändin mekoissa lavalle. Kunnes tuli mieleen, että ehkä Munsalan kansallispuvusta on myös miesten versio..? 🤪

Niissä on tietysti sellaiset munakukkarot, jollaisia näki entisajan hoveissa.

Vierailija
106384/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut tulee Suomeen myös ensi vuonna. (Täällä keskustelu tuntuu nyt itsestäni vähän laimealta  verrattuna fiilikseen kun sain puhua Bn ja Kn kanssa nenätysten.)

Eikö siitä riitä fiilistelyä ja analysointia ensi vuodelle asti?

Voit aloittaa hiuksista. Näkyikö B:n harmaat hiukset? Miten kuvailisit B:n hiusten väriä? Oliko K:lla potta vai hiukset taakse?

Tästä voit jatkaa vaatteisiin, kenkiin, ilmeisiin, eleisiin, sanoihin, äänensävyyn ja usko pois, täällä on kiitollisia kuuntelijoita. Kuulut tämän palstan kuninkaallisiin!

Kiitoksii. Kyllä riittää fiilistelyä pitkäksi aikaa ja olen vähän pökerryksissä vieläkin yllättävästä tapaamisesta. B:n hiukset oli vaaleamman ruskeet auringonvalossa, mun mielestä varsinaisesti harmaata ei ollenkaan. Nauravainen ja iloinen oli, arskat nostettu pään päälle ja hiukset pois otsalta. Musta yliolan laukku, sellainen vyölaukku tyyppinen vaaleanruskean neulepuseron päällä. Mustat housut.

K:lla oli potta, mustankiiltävä. Oli hyvinvoivan oloinen, rento, avoin ja hauska. Tuli olo että juttelen Jeren enkä Kn kanssa.

Vierailija
106385/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lle kilttiä ompeleva on aloittamassa työt, kankaat ovat saapuneet!

https://twitter.com/ShoulderCatClub/status/1705553201179570302

Jes! Mä ainakin niin odotan näkeväni Kärtsän kiltissä. Musta mahtava idea ja mitä parhain fanilahja! 🤩 Eikös tää tekijä suunnitellut yrittävänsä saada sen K:n käsiin jo ennen skottikeikkaa, niin olis suuremmat mahdollisuudet saada se sen päälle Glasgowssa?

Voin kuvitella, mitä showta K kesii kiltin kanssa, vilautanko, onko Jokerikalsarit alla tms

Ei se sitä lavalle päälleen laita, siinähän voit vain kuvitella.

Vierailija
106386/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään vielä ollut Kärtsä/Kris halia tms?

Kaikkien muiden kanssa on kuvia tai videoita.

Jure halikin löytyy

https://www.tumblr.com/cosmicdes/729313815040229376/a-hug-from-k%C3%A4%…

Tossa vaiheessa kaikki oli että jee, kiva nähdä taas! Ja pari päivää myöhemmin, eikö tää lopu ikinä.

Vierailija
106387/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mietityttää. Bojan on ollut Suomessa onnellisimmillaan. Hänen lavakarismaansa moni on kuvannut aivan huikeaksi, mm. maaginen, magneettinen, velho, jumalallinen, satuolento, ja että vaikka oli tarkoitus katsoa Krisiä/Jania keikalla niin Bojan vain "kaappasi" kaiken huomion.

En toki epäile, etteikö hän olisi aina superkarismaattinen, mutta onko kukaan nähnyt kommentteja keltään, joka olisi ollut livenä paikalla jollain ei-Suomen keikalla (suomalaisia fanejahan on ollut Sloveniassa ja luulisi jonkun olleen Ruotsissa), että onko karisma normaalistikin yhtä huikaisevaa vai onko tuo onnellisuus lisännyt sitä entisestään?

Katsoin jotain Jokereiden vanhaa keikkataltiointia, kauan ennen mitään tämänkesäisiä hajoamisia, ja Bojan vaikuttaa täysin eri ihmiseltä kuin mitä nyt oli.

Sama tuli mieleen ja "uudistunut" Bojan tuo JO keikkaan ihan älyttömästi uusia puolia. Itse tykkään muutenkin enemmän esiintymisestä, jossa on mukana improa ja yllättäviä käänteitä. Se tempasee yleisönkin eri tavalla mukaan. Siksi tykkään K tosi paljon, kun se vaan menee ja tekee eikä ketään haittaa pienet mokailut yhtään. B on alkanut tuomaan just sitä persoonaa esiin ja esim. Tampereella (?) settilistan unohdus oli mun mielestä hauska.

Vierailija
106388/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari päivää naureskellut sille videolle jossa Bojanilla on Bulbasaur-hattu ja hokee "are you". Ihana <3.

Vierailija
106389/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K : Hello? Who is this?? What is that noise??

Nace : Jere help help

K : What is wrong?? And what is that screaming?! Did Bojan get hurt??!!

N : We are at the airport and Bojan is all over the place. He is hanging from the chandelier and yelling Are you? non stop. We don"t know what to do.

K : Ok calm down. Get phone close to Bojan and put it on speaker.

B : ARE YOUUU??

K : Honey yes I am. Now come down slowly to me, be careful I got you babe.

B : *quietly* are you?

K : Yes I am. Yes we are. I love you baby.

B : *sigh* I love you too.

Instant classic. :D Kiitos!

Vierailija
106390/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon edelleen yllättynyt kuinka spesiaalia Suomen keikoilla oli. Päälle biisin ja musavideon julkaisu perjantaina. Onkohan Norjasta tai Ruotsista kuulunut soraääniä? Unohtamatta ahkeraa sometusta ja liveä. Tuntuu edelleen vähän epätodelliselta. Taidan olla uudelleen rakastunut Jokereihin 🤭😍

Mä mietin just eilen samaa, että mitkä fiilikset mahtaa olla ruotsalaisilla JO faneilla. Ne varmaan miettii siellä että miksi Suomi sanoi 100 kertaa paremman Nordic Tourin 🔥 vaikka Ruotsi voitti Euroviisut 😂

Kyllähän sekä Osloon että Tukholmaan oli panostettu ja saivat eri juttuja kuin me. Oslo nyt jo sen takia, että siellä oli se Costello ja tietysti myös eka live-esitys SSOL:stä, ekan kerran kuultiin settilista ja niin edelleen.

Tukholmassa B:llä oli yllään fanin tekemä paita ja onhan se rehellisesti spesiaalimpia kuin nämä meillä olleet esiintymisvaatteet, vaikka upeita olivatkin! Lisäksi soittivat Proti Tokun, jota ei ole kuultu livenä viime aikoina lainkaan. Proti Toku vastaa kyllä JO maailmassa täysin CCC:tä ellei enemmänkin, kun kyse on sentään bändin omasta biisistä (ja kaikki eivät meidän Kärtsyä fanita).

Meidän kannaltamme tärkeimmät asiat tapahtuivat Suomessa mutta kyllähän kivoja juttuja oli varattu myös näille kahdelle muulle keikalle.

Ei kun Oslo ja Tukholma olivat mukana vain, ettei Suomen-kiertue ois liian sus (rakastan tätä twiittiä): https://x.com/shblvd/status/1703511757258469381?s=46&t=291i2SgETBGMmVEW…

😂😂😂

Vierailija
106391/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin heti kuvittelin bändin mekoissa lavalle. Kunnes tuli mieleen, että ehkä Munsalan kansallispuvusta on myös miesten versio..? 🤪

HALUAN NE MEKOT! Bändille siis. Yhdessä ficissä Boitsulla on pinkit rintsikat, ne vois laittaa alle.

Vierailija
106392/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon edelleen yllättynyt kuinka spesiaalia Suomen keikoilla oli. Päälle biisin ja musavideon julkaisu perjantaina. Onkohan Norjasta tai Ruotsista kuulunut soraääniä? Unohtamatta ahkeraa sometusta ja liveä. Tuntuu edelleen vähän epätodelliselta. Taidan olla uudelleen rakastunut Jokereihin 🤭😍

Mä mietin just eilen samaa, että mitkä fiilikset mahtaa olla ruotsalaisilla JO faneilla. Ne varmaan miettii siellä että miksi Suomi sanoi 100 kertaa paremman Nordic Tourin 🔥 vaikka Ruotsi voitti Euroviisut 😂

Kyllähän sekä Osloon että Tukholmaan oli panostettu ja saivat eri juttuja kuin me. Oslo nyt jo sen takia, että siellä oli se Costello ja tietysti myös eka live-esitys SSOL:stä, ekan kerran kuultiin settilista ja niin edelleen.

Tukholmassa B:llä oli yllään fanin tekemä paita ja onhan se rehellisesti spesiaalimpia kuin nämä meillä olleet esiintymisvaatteet, vaikka upeita olivatkin! Lisäksi soittivat Proti Tokun, jota ei ole kuultu livenä viime aikoina lainkaan. Proti Toku vastaa kyllä JO maailmassa täysin CCC:tä ellei enemmänkin, kun kyse on sentään bändin omasta biisistä (ja kaikki eivät meidän Kärtsyä fanita).

Meidän kannaltamme tärkeimmät asiat tapahtuivat Suomessa mutta kyllähän kivoja juttuja oli varattu myös näille kahdelle muulle keikalle.

Ei kun Oslo ja Tukholma olivat mukana vain, ettei Suomen-kiertue ois liian sus (rakastan tätä twiittiä): https://x.com/shblvd/status/1703511757258469381?s=46&t=291i2SgETBGMmVEW…

😂😂😂

Tyhmä kysyy, mitä tarkoittaa sus?

Vierailija
106393/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksut tulee Suomeen myös ensi vuonna. (Täällä keskustelu tuntuu nyt itsestäni vähän laimealta  verrattuna fiilikseen kun sain puhua Bn ja Kn kanssa nenätysten.)

Mä ymmärrän sua. Mulla on kanssa sellainen tunne, etten jaksaisi tälleen pikkutyttömäisesti enää fanittaa, vaan seuraava kiinnostuksen taso olisi saada jutella heille. No, koska tiedän ettei se ole mahdollista, oon vähän 🥴 tän typerän fanituksen kanssa.

Vierailija
106394/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään, mutta tuo muiden JO-poikien kiusaantuneisuus Bojanin ja Kärtsän jatkuvasta flirttailusta on niin ihanaa seurattavaa. Jotenkin äärimmäisen paljastavaa.

Musta se on ennemminkin sellaista kahden durasellpupun touhotusta ja kaahotusta, joka varmaan väsyttää muut, jotka ei ole samassa mielentilassa xD. Viisuista asti oli selvää, että K&B on ihan omalla aaltopituudella muuhun JO:hon verrattuna. Bändin muiden poikien kanssa B ei vissiin ihan samanlainen touhutonttu kuitenkaan ole eli K:n seura tuo tätä puolta hänessä enemmän esiin :D.

Vierailija
106395/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mietityttää. Bojan on ollut Suomessa onnellisimmillaan. Hänen lavakarismaansa moni on kuvannut aivan huikeaksi, mm. maaginen, magneettinen, velho, jumalallinen, satuolento, ja että vaikka oli tarkoitus katsoa Krisiä/Jania keikalla niin Bojan vain "kaappasi" kaiken huomion.

En toki epäile, etteikö hän olisi aina superkarismaattinen, mutta onko kukaan nähnyt kommentteja keltään, joka olisi ollut livenä paikalla jollain ei-Suomen keikalla (suomalaisia fanejahan on ollut Sloveniassa ja luulisi jonkun olleen Ruotsissa), että onko karisma normaalistikin yhtä huikaisevaa vai onko tuo onnellisuus lisännyt sitä entisestään?

Katsoin jotain Jokereiden vanhaa keikkataltiointia, kauan ennen mitään tämänkesäisiä hajoamisia, ja Bojan vaikuttaa täysin eri ihmiseltä kuin mitä nyt oli.

Muilla kuin Suomen keikoilla en ole ollut ja taisin käyttää juuri sanaa "magneettinen" Bojanin lavakarismasta keikkaraportissani, mutta tallenteiden kautta olen katsonut muitakin keikkoja, ja niistä mun mielestä Belgrad Beer Fest erottuu edukseen, aivan mieletön keikka (Serbiassa). Bojan oikein säteilee siinä linssinkin läpi, ja laulaa A Sem Ti Povedalin harvinaisesti serbiaksi. Se tosin taisi olla ensimmäinen keikka heille Bojanin ensimmäisen Suomen-vierailun jälkeen, että hmmmmm... Tästä voi ehkä jotain tulkintoja tehdä, jos haluaa.

Vierailija
106396/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä riitä fiilistelyä ja analysointia ensi vuodelle asti?

Voit aloittaa hiuksista. Näkyikö B:n harmaat hiukset? Miten kuvailisit B:n hiusten väriä? Oliko K:lla potta vai hiukset taakse?

Tästä voit jatkaa vaatteisiin, kenkiin, ilmeisiin, eleisiin, sanoihin, äänensävyyn ja usko pois, täällä on kiitollisia kuuntelijoita. Kuulut tämän palstan kuninkaallisiin!

Kiitoksii. Kyllä riittää fiilistelyä pitkäksi aikaa ja olen vähän pökerryksissä vieläkin yllättävästä tapaamisesta. B:n hiukset oli vaaleamman ruskeet auringonvalossa, mun mielestä varsinaisesti harmaata ei ollenkaan. Nauravainen ja iloinen oli, arskat nostettu pään päälle ja hiukset pois otsalta. Musta yliolan laukku, sellainen vyölaukku tyyppinen vaaleanruskean neulepuseron päällä. Mustat housut.

K:lla oli potta, mustankiiltävä. Oli hyvinvoivan oloinen, rento, avoin ja hauska. Tuli olo että juttelen Jeren enkä Kn kanssa.

Tällä lailla fiilustelee nämä tyypit OIKEASTI tavannut henkilö, eikä fani-petturi, joka huijaa muita keskustelijoita.

Vierailija
106397/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Tämä myös nauratti, kuvastaa hyvin kaikkea!! 😅

https://www.tumblr.com/girlsofclay/729256042214670336/a-visual-summary-…

Vierailija
106398/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Tyhmä kysyy, mitä tarkoittaa sus?

Suspicious

T Teinien äiti

Vierailija
106399/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa joka ei ole koskaan edes kuullut Käärijän biisiä?

Vierailija
106400/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten nähnyt Suomessa kuin yhdet rintsikat lavalle heitettynä. Hyvä Suomi!

En muuten viitsinyt tätä aiemmin kommentoida, mutta ne rintsikat heitettiin vielä Logomon sallitulla keikalla lavalle. En nyt muutenkaan pidä sitä rintsikoiden heittelyä järkevänä, kun roskiinhan ne suoraan menevät, mutta itsestä ainakin tuntuu vielä erityisen epämiellyttävältä ajatukselta, että siellä saattavat alaikäiset heitellä rintsikoita. Mistä sitä tietää, ehkä heittäjä oli täysi-ikäinen, mutta silti.

Ketju on lukittu.