Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106441/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kärtsän sekoilu sanoissa sopi hyvin tähän kuvioon. Ei ainakaan mun tunnelmaa pilannut, lähinnä huvitti. Tuollaista sattuu paremmissakin piireissä ja sitten vaan jatketaan eteenpäin.

Vierailija
106442/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä livessä kysyttiin,että B ja K tekisi yhteisbiisin ja vähän K näytti sanovan kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106443/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Vierailija
106444/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
106445/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä livessä kysyttiin,että B ja K tekisi yhteisbiisin ja vähän K näytti sanovan kyllä

Mulle jäi fiilis, että jotain voisi olla jo suunnitelmissa ja sitä peiteltiin.

Vierailija
106446/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Hei Aito, mulla on sulle kysyttävää. Ihan ensin tosin totean, että et sinäkään pyytele anteeksi aiheuttamaasi pahaa mieltä eilen, vaikka sait pahan mielen huomattavasti useammalle. Se 007 sai hyvän mielen useimmille meistä, olit niitä harvoja, jotka siitä pahoittivat mielensä. Sinä sen sijaan sait pahan mielen useimmille täällä ja voisit sitä oikeasti pyytää anteeksi. Mutta ymmärrän, jos et pysty. Meillä kaikilla on rajoitteemme.

Se kysymys: puhuit jostain tietystä tekniikasta, jolla teit ne sukat Jurelle ja Bojanille. Kerrotko tarkemmin? En muista/löydä sitä nimeä ja se on minulle ihan vieras. OIen aika aloittelija neulomisessa.

En kerro. Itse oon tehnyt sillä kun halusin toteuttaa tietyn kuvion neuleeseen. Jos et ole sen vertaa lahjakas luonnollisesti, että tarttet ohjeita, niin voi voi.

Tosin kyllä mä katsoin nyt ohjeista ekaa kertaa elämässäni, että miten se niiden mukaan tehdään, että tulee Poitsulle _ihan oikeaoppisesti_ tehty kuvio, mutta osasin ilman ohjettakin toimia suljetussa neuleessa niin, että lopputulos on sama. Se vaan, että siitä kääntymiskohdasta tulee siistimpi oikeilla ohjeilla.

Okei, ei ole pakko kertoa. Olin vain kiinnostunut ja ajattelin, että olisi jotenkin kiva oppia uusia juttuja sukkien tekoon. Jotain kirjoneulontaa siis? Sori, en ole lahjakas mutta erittäin innokas ja kiinnostunut. Puhuit niistä sukista niin kauniisti, että oli pakko kysyä.

Vastaatko sitten, jos kysyn, miten juuri Jure ja Bojan valikoituivat sukkien saajiksi? Tai siis Bojanin ymmärrän, mutta Jurea ei niin kovin moni taida fanittaa. Lämmittää mieltä, kun ajattelen, että sai ainakin sinulta sukat.

Vierailija
106447/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Harjoittelikohan ne ollenkaan etukäteen? Tosin en huomannut mitään mokailuja esityksessä, joten ei tainnut olla kovin suuri moka.

Kärtsä vaan oli holiday now ja halua shampanjaa, eli unohti sanat ja lauloi kyseisen kohdan useamman kerran putkeen. Mitään vakavaahan tässä ei ole ja Btä selkeästi ei haitannut yhtään, vaikka hämmentynyt se oli 😂💚

Minä vaan nauroin kun katsoin livestä ja vieläkin naurattaa koko homma ja molempien reaktiot asiaan. Tämä on yksi niistä asioista mitkä jää pitkäksi ajaksi mieleen tästä yhteiskiertueesta ja nimenomaan hyvällä tavalla. 

Vierailija
106448/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

Vierailija
106449/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä käydään yksillä jos hänellä on aikaa."

"Joker Out tulee ensi viikolla, minä en ole siellä."

Nää livesumutukset meni muuten just niinku ajateltiin asiaa.

Vierailija
106450/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Kun sille jutulle ilmaantuu kokoajan vaan enemmän todisteita. Ehkä olisi aika luovuttaa ja olla iloinen?

Päinvastoin, ei ole ilmestynyt. Ei olla saatu kuulla, minkä kappaleen JAn, Nace ja Kris esittivät karaokessa. Eikä tuolla 2+:n kommentoijalla ollut mitään epäselvää siinä, että homma ei ollut hänestäkään totta.

Vierailija
106451/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Mulle tulee tosta Aidosta kyllä vahvat iso omena uhri-vibat. Creepyyy.

Vierailija
106452/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

Vastaa oletko 31?

Vierailija
106453/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteenimmekin meni aivan sekaisin Suomen keikoista!

https://twitter.com/vemdagrqs/status/1705626599880585386

Vierailija
106454/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Vierailija
106455/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä käydään yksillä jos hänellä on aikaa."

"Joker Out tulee ensi viikolla, minä en ole siellä."

Nää livesumutukset meni muuten just niinku ajateltiin asiaa.

Kyllä ne varmaan joi longero, et se sentään saattoi pitää paikkaansa. 😅

Vierailija
106456/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiii... kun siinä Bojan näyttäisi olevan valmis ja halukas (nam), mutta K selittelee taas.

Vierailija
106457/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Kaikki eivät ole 31,vaikka moni on.

Vierailija
106458/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Paljon paremmalta näyttivät kuin brittikiertueen jäljiltä. 

Vierailija
106459/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi fiilis, että jotain voisi olla jo suunnitelmissa ja sitä peiteltiin.

Kärtsähän vahingossa (?) nyökkää siinä ja B virnuilee sille. Nace näyttää kieltä. Mä tulkitsin sen niin että todellakin on tulossa, ehkä tehty jo. Mut eiks kysytty Joker Outin ja Käärijän yhteisbiisiä, ei "pelkän" B&K:n?

Vierailija
106460/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sille jutulle ilmaantuu kokoajan vaan enemmän todisteita. Ehkä olisi aika luovuttaa ja olla iloinen?

Päinvastoin, ei ole ilmestynyt. Ei olla saatu kuulla, minkä kappaleen JAn, Nace ja Kris esittivät karaokessa. Eikä tuolla 2+:n kommentoijalla ollut mitään epäselvää siinä, että homma ei ollut hänestäkään totta.

Se on erikoista, kun rupeat maalittamaan nimimerkillisiä, niin sulle ilmestyy tänne aina se yksi tukihenkilö paikalle..

Ketju on lukittu.