Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oletettavasti käsitelty täällä, en jaksa selata viestejä..mutta melkoista bensaa shippaustädeille, hyvin suunniteltu!
Siis se Ig-story, jossa Häärijä ajetaan pois ja K heittää sipsipussin hissiin..K käsi kädessä Bojanin sormus..
Mulla ainakin alkoi mielikuvitus lentää...Onko se Bojanin sormus? En ollut tajunnut[/quote
Juu on!! Tarkasti suunniteltua, että se näkyy siinä..
Gallup: onko tämä viikko aiheuttanut some-ähkyn? Peukku ylös tai alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen umpipimeä oikeudenkäyntifantasia täällä on jollain menossa? Kaikenlainen oman pään sisäinen fantasiointi ties mistä on harmitonta, samoin sen jakaminen muille sopivissa tilanteissa, mutta henkilöönkäyvä hyökkäily ja ristikuulustelufiksaatio ei ole ok. Juristina annan vinkin fantasiaasi, että tällainen käyttäytyminen ei oikeassa oikeudenkäynnissä tuo kuin haittaa päämiehellesi (tai itsellesi, jos olet päättänyt edustaa itseäsi ilman juridisen koulutuksen saanutta asiamiestä). Tuomarin prosessinjohto keskeyttää tehokkaasti jankkaamisen, joka ei tuo asiaan mitään lisäarvoa. Joskus näitä tee-se-itse juristeja kyllä näkee oikeudenkäynneissä, ja luoja miten säälin silloin tuomaria ja kaikkia salissa kärsiviä osallisia...
Se oli tsoukki, etkö nyt tosikko tajunnut? 😉 Oletko itsekin noin v a l e h t e l u u n kallistunut, että puolustelet täällä k u s e t t a j i a? Katsos huom. nyt EI OLLA siellä oikeussalissa :D
Sinuna en ottaisi aiheeseen mitään kantaa "juristina".
t. Aito
Eipä nyt harhauduta tehtävästä: perusta tili ja laita sinne kuvia tekemistäsi sukista ja muista lahjoitasi.
Kyllä se saa riittää atm että kuvailin sukat noin tarkasti. Jos todellakin luulet, että tiedän jonkun muun tehneen ne ja koitan ottaa kyseiset creditit itselleni, niin pidä kuvitelmasi tässä vaiheessa. Pystyn asian vaadittaessa todistamaan, se riittää itselleni tässä vaiheessa. Plus kun tiedän, etten ikinä harhauttaisi ihmisiä millään tämän tyyppiselläkään.
Syy ei ole se, että ajattelisin, etten pysty asiaa todistamaan tai etten tietäisi, miten asia on.
En halua kivojen sukkieni kuvia minään todistuskappaleina tollaisille sioille, sorry. Näet ne sitten, jos niitä näkyy pojilla. Saa nähdä, osuivatko koot sinnepäinkään!
t. Aito
Nimittelit minua, hyi! Olisikohan aika tehdä rikosilmoitus sinusta? No, joka tapauksessa kirjoituksesi osoittaa ettet kykene todistamaan mitään sukkajutuistasi.
Tulee sananlaskusta "ei helmiä sioille". Ja kirjoitukseni ei _osoita_ sitä. Jos olet tuo sama juristi, huolestuttavaa.
t. Aito
Luehan oma kirjoituksesi.
Niin, luin? Se, ettei todisteita esitellä vielä tai lainkaan, ei tarkoita, etteikö mulla ole niitä.
Ja helmiä sioille -sanontaan viittasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oletettavasti käsitelty täällä, en jaksa selata viestejä..mutta melkoista bensaa shippaustädeille, hyvin suunniteltu!
Siis se Ig-story, jossa Häärijä ajetaan pois ja K heittää sipsipussin hissiin..K käsi kädessä Bojanin sormus..
Mulla ainakin alkoi mielikuvitus lentää...Onko se Bojanin sormus? En ollut tajunnut[/quote
Se Bn on kultainen ja tuo on musta tosta päältä, tarkistaa voi Bn instasta. Muuten ovat ihanan identtiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein usko että Käärijällä edes on pitkän aikajanan ajatusta mistään musiikkiurasta. Hän käärii nyt rahat tästä pois ja jatkaa sitä mitä ennekin teki. Uhkapelaamista.
Suositan lämpimästi sinua katsomaan Käärijän haastattelun, jossa oli kaksi mieshaastattelija (olikohan ne Viki ja Köpi?), kun tuossa haastattelussa puhuivat myös uhkapelaamisesta. Ihanko todella olet luullut, että K olisi joskus elättänyt itsensä uhkapelaamisella?
Jos sinä et jotain usko Kn tulevaisuuden suunnitelmista, niin pidä vaan uskosi itselläsi. K on sanonut jatkavansa musiikin tekoa suomenkielellä ja niin pitkään kun se on hauskaa. Rahkeita hänellä riittää hyvin.
Siinäpä se sen sanoit. Niin kauan kun se on hauskaa. Ei välttämättä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh ihanaa, ja siks se ajaa Häärijän ulos. ,😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.
Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?Mun mielestä JO kolmikko ei oikeastaan edes vihjannut välttämättä haluavansa olla rauhassa, mutta ei siellä mitään iholle tuloa tai sellaista ollut. K taisi sanoa haluavansa olla rauhassa sen sijaan. Mun mielestä oli kunnioittavaa porukkaa.
Taitaa K sittenkin kuvitella olevansa aika iso tähti. 😂 Muita voi lähestyä mutta häntä ei menee jo aika naurettavaksi.
Muita? Annas ku arvaan - Porttareiden Aapoa? 😏
007 pelasti mun ja aika monen muun illan!
Vierailija kirjoitti:
Onko meidät yön aikana kuljetettu sinne Niuvanniemeen? Kun luen tätä ketjua, niin olo on aika epätodellinen.
Mä pyysin hoitajilta lisää rauhoittavia, koska mun huonekaveri vaan pölöttää ja pölöttää yhtä mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.
Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?Mun mielestä JO kolmikko ei oikeastaan edes vihjannut välttämättä haluavansa olla rauhassa, mutta ei siellä mitään iholle tuloa tai sellaista ollut. K taisi sanoa haluavansa olla rauhassa sen sijaan. Mun mielestä oli kunnioittavaa porukkaa.
Taisi sanoa? Ja taas niin ympäripyörrä, savolainen vastaus! Näin ei kerro kyllä ihminen, joka oikeasti oli tilanteessa! 😤😠
Hyvänen aika, hän on ollut baarissa. Ei istumassa siinä samalla sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa K sittenkin kuvitella olevansa aika iso tähti. 😂 Muita voi lähestyä mutta häntä ei menee jo aika naurettavaksi.
Hetkinen, kiinnostaaks sua sit pikkutähdet....
Vierailija kirjoitti:
007 pelasti mun ja aika monen muun illan!
No mitä se sitten sinua haittaa, jos joku toinen haluaa enemmän todisteita siitä, että seurasi tosiaankin poikia paikanpäällä seuraillutta palstalaista???
Jos ei Joker Outin kanssa yhteisbiisiä, en näe mitään estettä miksei pelkän Bojanin kanssa sitten. Onhan se saatava.
Ettekö oikeasti ymmärrä että teitä huijataan. Ei ole mahdollista että tähän ketjuun kirjoittaa kaikki suomen 31-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ne villasukat. Miksei missään ole näkynyt niitä. Muita fanien tekemiä lahjoja kylläkin. Suomesta piti tulla kassikaupalla villasukkia!
Mä kans mietin menikö mun neulomuskassi perille Logomossa. Joku sen henkilökunnasta otti ja jonnekin vei. Olisi kiva jos menisi perille, se on sitten eri juttu käyttääkö vai ei. Ainakin siinä on nimi, jos jää jonnekin pyörimään.
Sinun nimesi? Vai saajan? 🙂🙂🙂
Mielenkiinnolla odotan sitä JokerOutSubsien haastattelua JO Suomen reissulta. Mikään muu isompi media Ylen lisäksi ei tainnut haastatella, mikä on kyllä harmi sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
Aattele jos täällä Pena ja Raimo heruttelis täällä jonkun feikkilesboduon touhuja.
"Kun Miran käsi koski sekunnin ajan Paulan pientä ja piukeaa peppua ja Paula näytti niin avautuneelta ja onnelliselta. Mutta vielä empi tissiä! Heheh"
"Siis ooh Lista-Pena....nää on nää meidän pienet jutut ja meidän ihana yhteisö, bro!"😚😚
Kiitos. Tämä kieltämättä nauratti.😂 Ihmettelen kuitenkin sinun naiiviutta, nimittäin netti on täynnä tuollaista materiaalia, joita miehet ovat kirjoittaneet. Se on vaan 100 kertaa törkeämmin kirjoitettua, kuin mitä tämän ketjun pahimmat lauseet ovat ikinä olleet. Täällä shippaus on viatonta höttöä, mutta näissä eräissä netin paikoissa kukkii viha naisia ja seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Se ei olekaan sitten enää vitsailun paikka.
Musta tuo näennäisviaton söpöstely ja tunnepuhekuplien luominen on just niin ällöttävää.
Oisko oikeesti jees jos naapuriketjussa Pena, Raimo ja Mikko ja muiden testonautojen suuri yhteisö n 40 -60 v analysoisivat millintarkkaan kuvitteellisesti jonkun tyttöduon kemioita, välillä imelästi söplillen, välillä sinne omat rasvaisemmatkin fantasiansa piilotellen..."
Ymmärrän, jos sinulle heteromiehenä tämä ketju on kummallinen maailma. Miehet ja naiset nyt sattuvat olemaan erilaisia ja usein myös syttyvät eri asioista (anteeksi karhea jaottelu). Minusta on kuitenkin jotenkin säälittävää, että käytät aikasi siihen, että tulet tänne naisvaltaiselle palstalle päsmäröimään ja valittamaan naisten käytöksestä sekä tekemisistä. Haet selvästi vaan huomiota.
Mä oon nainen! 😂 Nooh, avartuiko maailmankuva...?
Oot varmaan se sama, joka vetäisi herneen nenuliin kun joku täällä kommentoi varhaisteini-ikäisen Bojanin valokuvaan jotain et ihku puppy? Kaikesta pitää vääntää likaista ja härskiä.
Tietynlainen kommentointi kuulostaa lähinnä siltä, että joku kovasti haluaisi shippauksesta eroon ja vetää aina herneet nenään, kun kaikki jatkuukin ja pojilla on keskenään hauskaa.
Jahah, olisiko linkkiä tähän? :D