Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105721/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B kaunistuu koko ajan, miten on edes mahdollista?

Minusta hän nuorentui tämän NT:n aikana ja näyttää nyt samalta, ellei kauniimmaltakin kuin keväällä. Itse sen sijaan näytän tällä hetkellä Hojanilta siitä Before and After Nordic Tour -meemistä. Tää NT:n seuraaminen on ollut rankkaa xD

Siis katsokaa nyt, kuka oikeasti näyttää rankan baari-illan jälkeen tältä? Silmät joo vähän harittaa, mutta muuten niin kaunis ja kuulas.

https://twitter.com/sparklitive/status/1705504017890128029?t=mgWetNB7eR…

En tajua! Todellakin edelleen kännissä (videolla kuuluu äänestäkin) mutta aivan uskomattoman kaunis 🤩😍

Mä en voi yhtään sietää känniläisiä ihmisiä, mutta tommosen kanssa ei olis mitään ongelmia. 😍

Vierailija
105722/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidät yön aikana kuljetettu sinne Niuvanniemeen? Kun luen tätä ketjua, niin olo on aika epätodellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105723/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn nyt takasin omaan elämääni. Oli mahtava viikko, kiitos kaikille materiaalin jakajille, love you!

Vierailija
105724/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.

Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?

Mun mielestä JO kolmikko ei oikeastaan edes vihjannut välttämättä haluavansa olla rauhassa, mutta ei siellä mitään iholle tuloa tai sellaista ollut. K taisi sanoa haluavansa olla rauhassa sen sijaan. Mun mielestä oli kunnioittavaa porukkaa.

Vierailija
105725/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua millaiseksi tämä ketju on mennyt tänään. Muualla somessa fiilistellään keikkoja ja kaikkea materiaalia mitä saatiin innolla ja rakkaudella ja täällä on tämmöinen meininki. Ei voi ymmärtää.

Ainahan tää menee viikonloppuisin tällaiseksi, ikävä kyllä, kun jonnet, aidot ja jodlaajat on vapaalla.

Vierailija
105726/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.

Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?

Mun mielestä JO kolmikko ei oikeastaan edes vihjannut välttämättä haluavansa olla rauhassa, mutta ei siellä mitään iholle tuloa tai sellaista ollut. K taisi sanoa haluavansa olla rauhassa sen sijaan. Mun mielestä oli kunnioittavaa porukkaa.

Taitaa K sittenkin kuvitella olevansa aika iso tähti. 😂 Muita voi lähestyä mutta häntä ei menee jo aika naurettavaksi.

Vierailija
105727/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun me vietiin ne porekylpyyn

Vierailija
105728/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B kaunistuu koko ajan, miten on edes mahdollista?

Minusta hän nuorentui tämän NT:n aikana ja näyttää nyt samalta, ellei kauniimmaltakin kuin keväällä. Itse sen sijaan näytän tällä hetkellä Hojanilta siitä Before and After Nordic Tour -meemistä. Tää NT:n seuraaminen on ollut rankkaa xD

Siis katsokaa nyt, kuka oikeasti näyttää rankan baari-illan jälkeen tältä? Silmät joo vähän harittaa, mutta muuten niin kaunis ja kuulas.

https://twitter.com/sparklitive/status/1705504017890128029?t=mgWetNB7eR…

Näyttää humalaiselta

Miten se nyt noin paljon meni juomaan. Toisaalta, jos ne oli aamuun asti baarissa, niin eihän siitä ole montaa tuntia.

No ei Bojan kyllä ainoa ollut, joka taisi ottaa vähän isommalla kädellä.

Yöllisen raportoijan mukaan Kris olisi ollut myös naamat, ja tuon heidän (Krisin ja Bojanin) karaokevideon perusteella olen kyllä valmis uskomaan, että olisivat ainakin JOsta eniten huppelissa. Näyttivät molemmat kauniilta ja iloisilta siinä, joten ilmeisesti myös Kris osaa olla nättinä myös humalassa/krapulassa 😂🤩🥰

Vierailija
105729/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä pohdinta jo ollut täällä, mutta laitanpa silti. Aiheena vapautunut Bojan NT:lla 💔

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729251989280768000/its-no-secret-to…

Hyvää pohdintaa! On mahtavaa, että myös K on omalla esimerkillään tuonut Blle vapautumisen tunnetta. Love it!

Liput liehuivat ja uusi biisi julkaistiin nimemomaan ulkomailla. Vapautunut tunnelma muutenkin kiertueella.

Tosin onhan B pussailut kamujaan aiemmin jne. Että voi kirjoitus olla aika pitkälle viety ihan kirjoittajan omista lähtökohdista käsin.

Vierailija
105730/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onpas taas meno ikävää täällä. En kyllä jaksa negailla, olen vain ja ainoastaan iloinen ja tyytyväinen että sain kuin sainkin hankittua liput  kahdelle JOn keikalla, Tavastian toiselle (kiitos kivasta seurasta palstalaisille!) ja Logomoon.  Aivan mahtava kokemus kuulla ja nähdä pojat livenä, he antoivat aivan kaikkensa ja vähän enemmänkin lavalla. Varmasti taistelen lipuista taas kun seuraavan kerran ovat täällä. K:n mukana olo oli hieno bonus, mutta menin paikalle bändin takia.

Muistin muuten keikkojen jälkeen tämän ihanan postauksen: https://www.instagram.com/p/CumcCXHNT1t/?img_index=1  

Vierailija
105731/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ne villasukat. Miksei missään ole näkynyt niitä. Muita fanien tekemiä lahjoja kylläkin. Suomesta piti tulla kassikaupalla villasukkia!

Mä kans mietin menikö mun neulomuskassi perille Logomossa. Joku sen henkilökunnasta otti ja jonnekin vei. Olisi kiva jos menisi perille, se on sitten eri juttu käyttääkö vai ei. Ainakin siinä on nimi, jos jää jonnekin pyörimään.

Vierailija
105732/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa K sittenkin kuvitella olevansa aika iso tähti. 😂 Muita voi lähestyä mutta häntä ei menee jo aika naurettavaksi.

Jere on hyvin selkeästi antanut ymmärtää, että sitä ahdistaa, jos ei saa olla rauhassa ollessaan vapaalla. Jokereilla ei välttämättä ole samaa ongelmaa, eivätkä varmaan kohtaa samalla tavalla sitä, miten ihmiset haluaa repiä susta kaiken.

Vierailija
105733/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?

Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?

Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.

Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.

Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.

Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!

Kerroin jo millaiset ne ovat, joten jos ilmestyvät kuviin, niin olen kuvaillut sellaiset jo ennakkoon. eli oranssit, joissa sekä Suomen että Slovenian lippu molemmissa ja toiset turkoosi-keltaiset leveähköä raitaa, joissa kumpikin lippu kerran (eri kantapäissä). 

Otin mä niistä itsellenikin kuvat muistoksi.

No sen verran vaan että olet voinut nähdä ne jonkun toisen tekemänä tai antamana. Esim. esitellyt keikkapaikalla. Joten ilman kuvaa ei voi olla varma. Tätä voi sitten jatkaa maailmantappiin asti.

Okei, no mulla on kyllä valokuvat todistaa asia. Voin laittaa ne johonkin instaan, mutta haluaisin ensin nähdä ne jommalla kummalla. Tein heille myös pari muuta ihan pikkulahjaa, niistäkin on kuvat mutta ne eivät ole koruja eivätkä neuleita. Sanotaan, että pullonavaajia, jotka liittyvät Suomeen :D

Se voi ihan hyvin olla jonkun toisen kuva. Ei riitä todistamaan, että on sun. Joku on voinut laittaa vaikka Jodeliin.

No voin jo etukäteen kertoa, että kuvissa on myös perhosia ja turkoosi tuoli. Eikös googlen käänteisellä kuvahaulla pysty löytämään, jos sama kuva on jossain muualla? Jos ei löydy niin ei ole.

Ei, jos on vaikka facessa, Twitterissä tai jodelissa. Saatika Discordissa. En kyllä usko.

Kyllä mä vein Tavastialla merch-kojulle jonottamatta pienen kassin, jossa nämä olivat. Yksin olin. Tuskinpa mä nyt olisin stalkannut jotakuta sukkia esitellyttä tuossakin asiassa, että näin se toimi, ja esittäisi täällä jotakuta toista. Sellainen nainen oli kojulla yksin ja joku mietti just valintaansa, niin annoin kassin hänelle.

Ei todista mitään.

Joku ehkä näki minut? toki kuka hyvänsä nyt voisi sanoa, että näin, mutta mä en esiintyisi itse sellaisena. Ja toisekseen, voin kertoa niistä kuvista niin paljon yksityiskohtia, jotka otin, että ei kukaan, kellä niitä ei ole, pystyisi samaan. Voin kertoa, montako kuvaa on, missä asennoissa taiteltuina sukat ovat, miten pakattu jne jne jne

Tuskinpa kukaan faceen twitteriin tai muuallekaan postaisi _useita_ räpsäisemiään kuvista joistain hemmetin fanisukista! 

t.Aito 

Että miten mä nyt etukäteen jo tietäisin sukkien kuviot, värit ja sen, että niistä on monia kuvia ja millaisin taustoin? Jos ne kuvat ois vaan näytetty mulle, niin enhän mä pystyisi sit myöhemmin postaamaan niitä itse.

No, hän tiesi myös esimerkiksi Janin paidan värin ja sen, että ovat kolmestaan karaokea laulaneet. Toivottavasti tästä tulee klippi. Ihan vaan sua ajatellen, vaikka senkin, kuten hän sanoi, varmasti saat kumottua.

Niin, missä muualla nämä seikat on vahvistettu?

Käräjille ratkottavaksi! Muutoin ei asiassa selvyyttä saada. Se on nyt totinen paikka.

Vierailija
105734/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti AO3:een Nace/Kärtsä-por noficin. I did not see that one coming.

Vierailija
105735/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias mies. Tiedän, että tässä ketjussa kirjoittaa muitakin kaltaisiani ja suht samanikäisiä miehiä. Onko meidän kuolaus sitä parempaa kuolausta vai kenellä on mielestäsi oikeus kuolata Käärijää? Ei se seksuaalisuus pääty, kun ihminen täyttää 40 vuotta.

Tuon kommentin on kirjoittanut 31-vuotias. Eikö teitä oikeasti mietitytä se että RR, Jossu, Viisugay ja tuon kommentin kirjoittaja ovat 31-vuotiaita?

Mä en oikein ymmärtänyt? Eli siis mitä?

Vierailija
105736/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias mies. Tiedän, että tässä ketjussa kirjoittaa muitakin kaltaisiani ja suht samanikäisiä miehiä. Onko meidän kuolaus sitä parempaa kuolausta vai kenellä on mielestäsi oikeus kuolata Käärijää? Ei se seksuaalisuus pääty, kun ihminen täyttää 40 vuotta.

Tuon kommentin on kirjoittanut 31-vuotias. Eikö teitä oikeasti mietitytä se että RR, Jossu, Viisugay ja tuon kommentin kirjoittaja ovat 31-vuotiaita?

Mä en oikein ymmärtänyt? Eli siis mitä?

Miten on mahdollista että kaikki nimimerkillä kirjoittavat ovat 31 vuotta!!!!!

Vierailija
105737/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on muuten todella hienoa, että vaikka Markin stoorilta näkee, kuinka paljon porukkaa tuolla baarissa on ollut, en oo törmännyt yhteenkään kuvaan! En fani kuvaan, enkä salakuvaan.

Vierailija
105738/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Aidon gallup siitä mielestä mielenkiintonen, että mä luulin niitä raporttejani olevan seuraamassa tyyliin 5 kukkujaa. Pysyin pari tuntia pois täältä ja päätin nyt, että en anna viedä eilen saamaani iloa pois. Haluun jatkaa täällä fiilistelyä näistä pojista, vaikka nimimerkkiä en varmaan jatkossa käytä. Kiitos kanssavalvojille viime yönä, koin tietynlaista yhteenkuuluvuutta. Eiköhän jatketa samaan malliin. Ja Aito, mä en sit vastaa enää yhteenkään laittamaasi viestiin. Mulla oli kiva ilta, etkä sä sitä pysty viemään pois.

007

Kiitos sulle. 💚 Terveisin se, jota helvetin tunari nyt vain naurattaa aivan liikaa.

Vierailija
105739/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein usko että Käärijällä edes on pitkän aikajanan ajatusta mistään musiikkiurasta. Hän käärii nyt rahat tästä pois ja jatkaa sitä mitä ennekin teki. Uhkapelaamista.

Suositan lämpimästi sinua katsomaan Käärijän haastattelun, jossa oli kaksi mieshaastattelija (olikohan ne Viki ja Köpi?), kun tuossa haastattelussa puhuivat myös uhkapelaamisesta. Ihanko todella olet luullut, että K olisi joskus elättänyt itsensä uhkapelaamisella?

Jos sinä et jotain usko Kn tulevaisuuden suunnitelmista, niin pidä vaan uskosi itselläsi. K on sanonut jatkavansa musiikin tekoa suomenkielellä ja niin pitkään kun se on hauskaa. Rahkeita hänellä riittää hyvin.

Vierailija
105740/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on hyvin selkeästi antanut ymmärtää, että sitä ahdistaa, jos ei saa olla rauhassa ollessaan vapaalla. Jokereilla ei välttämättä ole samaa ongelmaa, eivätkä varmaan kohtaa samalla tavalla sitä, miten ihmiset haluaa repiä susta kaiken.

K on niin monta kertaa sanonut haastiksissa että ahdistuu vapaalla ollessaan fanien piirityksestä että tämä vielä vahvistaa yöraportoijan kertomusten todenperäisyyttä. Vika ilta B:n ja JO:n poikien kanssa niin K ei varmasti halunnut olla fanien häiriköimänä.

Ketju on lukittu.