Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105781/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.

Puhu vaan itsestäsi, minä ainakin odotan ihan innolla K:n Euroopan kiertuetta, JO:n isointa konserttia koskaan lokakuussa, muita K:n keikkoja Suomessa, JO:n uutta albumia keväällä... Ja jos K/B interaktausta kaipaa, niin nyt kun B on takaisin Instassa, niin eiköhän sitäkin ole tiedossa jonkin verran. Paljonhan tässä on odotettavissa!

Vierailija
105782/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei ole enää mitään mitä odottaa, hiipuu osalla varmasti fanitus. Lahjoja antaneet odottavat vielä hetken, bongaavatko niitä, sit, heistä osalla, siinä se.

Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105783/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteetit huomioiden mielestäni on ihan uskottavaa, että K on jutellut B:n kanssa kahdestaan baarissa. Luultavasti sanoneet illan päätteksi heipat, koska ei näkynyt missään lentokentällä enää saattelemassa. Todennäköisesti eivät tiedä koska tapaavat uudelleen. Ihan ilman mitään shippilasejakaan.

Vierailija
105784/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on vaikka mitä odotettavaa, mm. sekä Kärtsällä että Jokereilla kiireinen keikkasyyskausi ja uudet albumit molemmilta tuloillaan. Keväämmällä voikin jo alkaa odottaa keikkajulkistuksia kesälle, ja toivottavasti Joksuilla on siellä taas useampi Suomen keikka suunniteltuna. Ja kenties jotain yhteistä K ja Jokerit tulossa, kun kumpikin vihjailivat jotain tapahtuvan "next year".

Vierailija
105785/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n kiertueen alkaa ensi viikolla! Sen keikoilta tulee aina hyvää materiaalia! Erityisesti Euroopan kiertue tulee olemaan mahtava!

Vierailija
105786/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n kiertueen alkaa ensi viikolla! Sen keikoilta tulee aina hyvää materiaalia! Erityisesti Euroopan kiertue tulee olemaan mahtava!

Ei tässä kerkeä paljon ihmettelee kun taas mennään!

Vierailija
105787/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan JO:n kuuntelua, keikat joilla kävin oli mahtavia ja olisin selvinnyt ilman Kärtsyäkin niillä. Mut täältä on pakko pitää taukoa, sain nyt yliannostuksen palstailusta sekä somesta. 😀 Palailen ihmettelemään varmaan Kärtsyn Euroopan kiertueen aikoihin.

Vierailija
105788/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kn pusua Blle on täällä vähätelty poskipusuna. Joku oli analysoinut tarkemmin pysäytyskuvista? ja huomannut pusun /nuolaisun osuneen korvalehden alaosaanko se oli. Korvalehdessä on herkkiä tuntoreseptoreita. Ne aktivoituvat juurikin erityisesti sopivasta nuolaisusta ja saavat aikaan seksuaalista kiihoittumista. Kannatta kokeilla.

No aika kauan se "pelkkä" poskipusu kesti ... Eli tais lipaista kyllä tai puraista hellästi, ja näkeehän se B:n muuttuvasta ilmeestä jo, et kutittaa ja yllättää kivasti ... Ei hittooo tahtosin kyllä nähdä lähilähiLÄHIkuvan tästä nyt kun tuli puheeksi.

K tähtäsi poskipusun just siihen herkempään paikkaan :D Mutta mitäpä K koskaan laimeasti tekisikään :D

No niin teki. Ihana K halus tuottaa mielihyvää rakkaalle muruselleen. Ja minkä ihanan hymyn saikaan aikaiseksi, aaawww. Boitsu näytti niin suloselta. Ja ne halit oli sydämeen käyviä. B jotenkin tosi hoikassa kunnossa nyt ja K raavaampi, täydellisesti sopivat toinen toistaan vasten.

Siis oikeesti hyivittu, oksettavaa ja infantiilia nukkeleikkiä. Häpeän sukupuoltani. 🤮🤮🤮

Voi ressukka. Tämä palsta taitaa olla sinulle liian kuumaa kamaa. Miksi häpeät sukupuoltasi? Jos viittaat edellä oleviin kommentteihin, et välttämättä edes tiedä heidän sukupuoliaan. Ja miten ne edes tähän kuuluisivat

Ehkä sinun kannattaa poistua palstalta. Ei kannata kiusata täällä itseäsi ja muita.

Vierailija
105789/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessekin kommentoinut Bojanin ig päivitystä 💚

Vierailija
105790/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko meidät yön aikana kuljetettu sinne Niuvanniemeen? Kun luen tätä ketjua, niin olo on aika epätodellinen.

Mä pyysin hoitajilta lisää rauhoittavia, koska mun huonekaveri vaan pölöttää ja pölöttää yhtä mittaa.

Kulta rakas. Mähän olen jo monta kertaa yrittänyt sulle sanoa, että olet yhden hengen huoneessa ja pälätät ja riitelet siellä itsesi kanssa. Terapiaksi määrään nyt 30 minuuttia Joksujen NT-hidastuksia vaikka Tumpusta.

T. Hoitsusi

Vierailija
105791/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toisessa ketjussa käyty jo läpi, mutta K kommentoi B:n uusinta IG julkaisua tekstillä "best days with my boyzzzz" ja B vastasi "Brrrader, are you?!?" 

Sori kirjotan koneella niin emojit jäi pois. :D

Vierailija
105792/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realiteetit huomioiden mielestäni on ihan uskottavaa, että K on jutellut B:n kanssa kahdestaan baarissa. Luultavasti sanoneet illan päätteksi heipat, koska ei näkynyt missään lentokentällä enää saattelemassa. Todennäköisesti eivät tiedä koska tapaavat uudelleen. Ihan ilman mitään shippilasejakaan.

Kritiikki ei kohdistu sinänsä siihen, mitä on väitetty tapahtuvan, vaan ettei raportoija ollut rehellinen ja sanonut että kuuli kaveriltaan väliaikatietoja tai selasi jodelia tai jotain. Se ois ollut rehellinen tapa kertoa meille tilanne. Eikä tunkea otseään mielikuvituksessa istumaan jyseiseen baariin muka poikien sohvan vuereen niin, että kuuli heidät 🙄

Vierailija
105793/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas tähän väliin tämä hieno videoeditti, nauroin:

https://www.tumblr.com/khihi/729260530315968512/id-like-to-apologise-to…

Vierailija
105794/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla joo.. Minun JO-fiksaationi purkautui logomolla. Oli hyvä show, mutta en vain ole päässyt musiikkiin kiinni. Ehkä on aika irrottautua :) Mutta hei, se on elämää, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat ja muuttuvat

Se uus biisi oli ihan ookoo Franz Ferdinand tyyliä ja sit 2-3 ihan ookoota. Mut liian paljon laivabuffetmaista taustatilutusta

On siinäkin analyysi. Mitähän sä teet tällä palstalla? Shippailu kiinnostaa vaikka bändin musa on mielestäsi noin jäätävää?

Vierailija
105795/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritiikki ei kohdistu sinänsä siihen, mitä on väitetty tapahtuvan, vaan ettei raportoija ollut rehellinen ja sanonut että kuuli kaveriltaan väliaikatietoja tai selasi jodelia tai jotain. Se ois ollut rehellinen tapa kertoa meille tilanne. Eikä tunkea otseään mielikuvituksessa istumaan jyseiseen baariin muka poikien sohvan vuereen niin, että kuuli heidät 🙄

Sama huijaava metodi tarottarella. Tekee tulkinnan ja etsi siihen sopivat kortit, jotka muka *nosti*. Tämä time after time after time niin, että joka f***in kerta se osui shipin kaikkiin kaavoihin.

Nyt sitten enpäs kerrokaan, että sain tietooni tällaista, vaan esitän, et oon itse siellä!

Vierailija
105796/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.

Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?

Mun mielestä JO kolmikko ei oikeastaan edes vihjannut välttämättä haluavansa olla rauhassa, mutta ei siellä mitään iholle tuloa tai sellaista ollut. K taisi sanoa haluavansa olla rauhassa sen sijaan. Mun mielestä oli kunnioittavaa porukkaa.

Taitaa K sittenkin kuvitella olevansa aika iso tähti. 😂 Muita voi lähestyä mutta häntä ei menee jo aika naurettavaksi.

Jere on hyvin selkeästi antanut ymmärtää, että sitä ahdistaa, jos ei saa olla rauhassa ollessaan vapaalla. Jokereilla ei välttämättä ole samaa ongelmaa, eivätkä varmaan kohtaa samalla tavalla sitä, miten ihmiset haluaa repiä susta kaiken.

K on niin monta kertaa sanonut haastiksissa että ahdistuu vapaalla ollessaan fanien piirityksestä että tämä vielä vahvistaa yöraportoijan kertomusten todenperäisyyttä. Vika ilta B:n ja JO:n poikien kanssa niin K ei varmasti halunnut olla fanien häiriköimänä.

Perjantaina iltapäivällä jutteli leppoisasti ja pitkään. Tosin siinä paikalla oli myös nainen kahden lapsensa kanssa joten K koki tilanteen varmaan turvalliseksi, ihan siten kuin millaisen vaikutuksen siitä sai.

Vierailija
105797/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sainhan mä tämän kasan valmiiksi: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/729261408674578432/piiperryksi%…

Itse asiassa nää taitaa olla mun parhaimpia piiperryksiä tähän mennessä 🥹 Esim. en uskonut piirtäväni enää Nacea, mutta näinpä tein ja tuosta tuli paljon parempi kuin siitä mun ekasta piirustuksesta hänestä 💙 (paitsi taitaa edelleen olla liikaa vaatteita päällä 🤭)

Nyt mulla on hirveä hinku piirtää lisää Bojcia. Ja Bojereä 🧡💚

- Jossu

Vierailija
105798/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on jutellut ja varmasti aika tiukasti on myös halailtu, pienessä tuiskeessa molemmat kuitenkin ollut, ehkä K antanut vielä pienet suukot B:lle, sinne johkin kaulalle tai korvan juureen, lehteen, ehkä vähän näykkäissyt, ja saanut toisen taas nauramaan, ja jäähyväiset ollut humalasta johtuen ehkä vähän sekavat ja kaoottiset.

Ehkä muutama kyynel tullut silmiin. Tai sitten kunnon räkäitku, jos vaikka ehditty puhua jotain syvällisempää. Ei oo meinattu päästää irti.

JA. Sitähän tosiaan SAA näin shippimielessä, ja missä mielessä oikeastaan vaan, miettiä ja kuvitella ihan mitä tahansa, et turhaa tulla vinkumaan infaltisoimisesta tai nukkeleikeistä tai homopakotuksesta, mikä täällä on jonku lempitermejä. Ketkä ei ymmärrä ketjun otsikkoa tai tarkoitusta, voi aina hypätä johkin muuhun ketjuun vttuilemaan.

Vierailija
105799/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas tähän väliin tämä hieno videoeditti, nauroin:

https://www.tumblr.com/khihi/729260530315968512/id-like-to-apologise-to…

Aivan mahtava 🤣 tuo pitää saada Kärvänälle se varmasti postais sen 🤣

Vierailija
105800/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on vaikka mitä, mitä voi odottaa! Keikat alkaa ensi viikolla taas. Kn Euroopan kiertue lähestyy ja manifestoin Lontoon spessuvieraan sinne vetämään sunny side of Londonin. Yes Yes ja sit on meidän Jerellä synttärit sopivasti.

No tuleehan se. Aivan varmasti tulee. Special quest. Kuka muu se voisi olla?

Ja samalla juhlivat K:n 30-vuotispäivää.

Ketju on lukittu.