Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105701/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, Aito? Miksi asetat itsesi kokoajan alttiiksi kaikelle tälle? Ei täällä kukaan enää nimimerkkejä käytä.

Hän tekee sitä koska teitä on niin hemmetin hauska provosoida

Spot on!

Rai rai :D

Vierailija
105702/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu? Miks täällä on ihmisiä ketkä ei ole kiinnostuneita K:sta ja B:sta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105703/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein usko että Käärijällä edes on pitkän aikajanan ajatusta mistään musiikkiurasta. Hän käärii nyt rahat tästä pois ja jatkaa sitä mitä ennekin teki. Uhkapelaamista.

Voi hyvinkin olla.

Hänhän itse sanoo nimen tarkoittavan rahan käärimistä.

Vierailija
105704/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen meno täällä tänään. Olisin tullut fiilistelemään NT päättymistä ja kaikkia kivoja hetkiä, mutta ei sitten. Ehkä sitten viikonlopun jälkeen, kun ankeuttajat on toipuneet tourin päättymisen aiheuttaneesta pettymyksestä.

Vierailija
105705/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, Aito? Miksi asetat itsesi kokoajan alttiiksi kaikelle tälle? Ei täällä kukaan enää nimimerkkejä käytä.

Alttiiksi..? Jaa. Nyt laitoin siksi ihan nimmaria, ettei joku tekstini joku aattele, että nyt täällä on kaks noin hullua. Se ois monille ehkä jo liikaa?

Vierailija
105706/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kn pusua Blle on täällä vähätelty poskipusuna. Joku oli analysoinut tarkemmin pysäytyskuvista? ja huomannut pusun /nuolaisun osuneen korvalehden alaosaanko se oli. Korvalehdessä on herkkiä tuntoreseptoreita. Ne aktivoituvat juurikin erityisesti sopivasta nuolaisusta ja saavat aikaan seksuaalista kiihoittumista. Kannatta kokeilla.

No aika kauan se "pelkkä" poskipusu kesti ... Eli tais lipaista kyllä tai puraista hellästi, ja näkeehän se B:n muuttuvasta ilmeestä jo, et kutittaa ja yllättää kivasti ... Ei hittooo tahtosin kyllä nähdä lähilähiLÄHIkuvan tästä nyt kun tuli puheeksi.

Kutittele sinä ihan isekses vaan. Ei niiden välillä ole mitään muuta kuin ystävyyttä. Terv. lavan edessä keikalla seisonut.

👍

Vierailija
105707/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alttiiksi..? Jaa. Nyt laitoin siksi ihan nimmaria, ettei joku tekstini joku aattele, että nyt täällä on kaks noin hullua. Se ois monille ehkä jo liikaa?

Siis tarkennan; ihan liikaa. 

Vierailija
105708/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Aidon gallup siitä mielestä mielenkiintonen, että mä luulin niitä raporttejani olevan seuraamassa tyyliin 5 kukkujaa. Pysyin pari tuntia pois täältä ja päätin nyt, että en anna viedä eilen saamaani iloa pois. Haluun jatkaa täällä fiilistelyä näistä pojista, vaikka nimimerkkiä en varmaan jatkossa käytä. Kiitos kanssavalvojille viime yönä, koin tietynlaista yhteenkuuluvuutta. Eiköhän jatketa samaan malliin. Ja Aito, mä en sit vastaa enää yhteenkään laittamaasi viestiin. Mulla oli kiva ilta, etkä sä sitä pysty viemään pois.

007

Vierailija
105709/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?

Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?

Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.

Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.

Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.

Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!

Onneksi otin omista neulomuksistani kuvan, vaikka en tiennytkään joutuvani mahdollisesti oikeudenkäyntiin.

Vierailija
105710/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönassun pesä!!!

Listalle 🤭

Edelleen peräänkuulutan, että missä ovat LG ja Kukkis? Ja toinen asia: Kiki meni eilen keikan jälkeen ihan mun nenän edestä vessaan. Ei ollu kullä Kärtsän näköä, kuten aiemmin kuvittelin ja täällä kirjoitin.

T. Ritva-Liisa

LG oli täällä eilen (vai to?). Jotain oli sattunut hänelle ja siksi hän ei pysty kauheasti palstailemaan tällä hetkellä. En muista enää tarkasti, että mitä kirjoitti. Kukkista en ole nähnyt, mutta en mä toki päivystä netissä 24/7 niinkuin eräs näyttää tekevän.😂🙈

Vierailija
105711/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen umpipimeä oikeudenkäyntifantasia täällä on jollain menossa? Kaikenlainen oman pään sisäinen fantasiointi ties mistä on harmitonta, samoin sen jakaminen muille sopivissa tilanteissa, mutta henkilöönkäyvä hyökkäily ja ristikuulustelufiksaatio ei ole ok. Juristina annan vinkin fantasiaasi, että tällainen käyttäytyminen ei oikeassa oikeudenkäynnissä tuo kuin haittaa päämiehellesi (tai itsellesi, jos olet päättänyt edustaa itseäsi ilman juridisen koulutuksen saanutta asiamiestä). Tuomarin prosessinjohto keskeyttää tehokkaasti jankkaamisen, joka ei tuo asiaan mitään lisäarvoa. Joskus näitä tee-se-itse juristeja kyllä näkee oikeudenkäynneissä, ja luoja miten säälin silloin tuomaria ja kaikkia salissa kärsiviä osallisia...

Se oli tsoukki, etkö nyt tosikko tajunnut? 😉 Oletko itsekin noin v a l e h t e l u u n kallistunut, että puolustelet täällä k u s e t t a j i a?  Katsos huom. nyt EI OLLA siellä oikeussalissa :D

Sinuna en ottaisi aiheeseen mitään kantaa "juristina".

t. Aito

Eipä nyt harhauduta tehtävästä: perusta tili ja laita sinne kuvia tekemistäsi sukista ja muista lahjoitasi.

Kyllä se saa riittää atm että kuvailin sukat noin tarkasti. Jos todellakin luulet, että tiedän jonkun muun tehneen ne ja koitan ottaa kyseiset creditit itselleni, niin pidä kuvitelmasi tässä vaiheessa. Pystyn asian vaadittaessa todistamaan, se riittää itselleni tässä vaiheessa. Plus kun tiedän, etten ikinä harhauttaisi ihmisiä millään tämän tyyppiselläkään.

Syy ei ole se, että ajattelisin, etten pysty asiaa todistamaan tai etten tietäisi, miten asia on.

En halua kivojen sukkieni kuvia minään todistuskappaleina tollaisille sioille, sorry. Näet ne sitten, jos niitä näkyy pojilla. Saa nähdä, osuivatko koot sinnepäinkään!

t. Aito

Nimittelit minua, hyi! Olisikohan aika tehdä rikosilmoitus sinusta? No, joka tapauksessa kirjoituksesi osoittaa ettet kykene todistamaan mitään sukkajutuistasi.

Tulee sananlaskusta "ei helmiä sioille". Ja kirjoitukseni ei _osoita_ sitä. Jos olet tuo sama juristi, huolestuttavaa.

t. Aito 

Luehan oma kirjoituksesi.

Vierailija
105712/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kn pusua Blle on täällä vähätelty poskipusuna. Joku oli analysoinut tarkemmin pysäytyskuvista? ja huomannut pusun /nuolaisun osuneen korvalehden alaosaanko se oli. Korvalehdessä on herkkiä tuntoreseptoreita. Ne aktivoituvat juurikin erityisesti sopivasta nuolaisusta ja saavat aikaan seksuaalista kiihoittumista. Kannatta kokeilla.

En ole varma, menikö se korvalle, mutta ei todellakaan poskelle. Minusta menee ihan leuan alle kaulalle. Aika erogeeninen paikka sekin.

Vierailija
105713/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Aidon gallup siitä mielestä mielenkiintonen, että mä luulin niitä raporttejani olevan seuraamassa tyyliin 5 kukkujaa. Pysyin pari tuntia pois täältä ja päätin nyt, että en anna viedä eilen saamaani iloa pois. Haluun jatkaa täällä fiilistelyä näistä pojista, vaikka nimimerkkiä en varmaan jatkossa käytä. Kiitos kanssavalvojille viime yönä, koin tietynlaista yhteenkuuluvuutta. Eiköhän jatketa samaan malliin. Ja Aito, mä en sit vastaa enää yhteenkään laittamaasi viestiin. Mulla oli kiva ilta, etkä sä sitä pysty viemään pois.

007

En olisi uskonut sanovani tätä täällä koskaan, mutta kiitos viime yöstä.

Vierailija
105714/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B kaunistuu koko ajan, miten on edes mahdollista?

Minusta hän nuorentui tämän NT:n aikana ja näyttää nyt samalta, ellei kauniimmaltakin kuin keväällä. Itse sen sijaan näytän tällä hetkellä Hojanilta siitä Before and After Nordic Tour -meemistä. Tää NT:n seuraaminen on ollut rankkaa xD

Siis katsokaa nyt, kuka oikeasti näyttää rankan baari-illan jälkeen tältä? Silmät joo vähän harittaa, mutta muuten niin kaunis ja kuulas.

https://twitter.com/sparklitive/status/1705504017890128029?t=mgWetNB7eR…

En tajua! Todellakin edelleen kännissä (videolla kuuluu äänestäkin) mutta aivan uskomattoman kaunis 🤩😍

Vierailija
105715/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

007

Kiitos sinulle raportista.👍💖 Tässä ketjussa on tällä hetkellä niin ahdistava meno, että vaihdan paikkaa ainakin hetkeksi.

Vierailija
105716/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika kauan se "pelkkä" poskipusu kesti ... Eli tais lipaista kyllä tai puraista hellästi, ja näkeehän se B:n muuttuvasta ilmeestä jo, et kutittaa ja yllättää kivasti ... Ei hittooo tahtosin kyllä nähdä lähilähiLÄHIkuvan tästä nyt kun tuli puheeksi.

K tähtäsi poskipusun just siihen herkempään paikkaan :D Mutta mitäpä K koskaan laimeasti tekisikään :D

No niin teki. Ihana K halus tuottaa mielihyvää rakkaalle muruselleen. Ja minkä ihanan hymyn saikaan aikaiseksi, aaawww. Boitsu näytti niin suloselta. Ja ne halit oli sydämeen käyviä. B jotenkin tosi hoikassa kunnossa nyt ja K raavaampi, täydellisesti sopivat toinen toistaan vasten.

Vierailija
105717/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja 😂. Nää tappelee näille neulomistaan sukista.

Ei hyvää päivää.

No toivottavasti kaikki sukat sun muu roina päätyy johonkin hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
105718/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä kysynyt 007 että silloin kun pojat istuivat jossain niin saivatko olla ihan rauhassa faneilta? Mietin vaan, että mitä nämä kaikki tyypit jotka näkyy Markin karaokevideossa puuhasi baarissa kun pojat poistuivat lavalta.

Toivottavasti ei jäänyt huonoa kuvaa suomalaisista faneista! Tiedän että yksi jo aiheesta kirjoitti twitterissä, että hän ja kaveri olivat antaneet poikien olla rauhassa, mutta tossa näkyi aika paljon porukkaa. Vähintään 20 ainakin?

Vierailija
105719/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä pohdinta jo ollut täällä, mutta laitanpa silti. Aiheena vapautunut Bojan NT:lla 💔

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729251989280768000/its-no-secret-to…

Hyvää pohdintaa! On mahtavaa, että myös K on omalla esimerkillään tuonut Blle vapautumisen tunnetta. Love it!

Vierailija
105720/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua millaiseksi tämä ketju on mennyt tänään. Muualla somessa fiilistellään keikkoja ja kaikkea materiaalia mitä saatiin innolla ja rakkaudella ja täällä on tämmöinen meininki. Ei voi ymmärtää.

Ketju on lukittu.