Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105041/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä crewn äijätkin niin iloluontoisesti hypähteli saunavideossa, että vaikee kuvitella niiden aamulennolle suoriutuneen. 😄

Voihan olla niin, että gf:n kanssa Tampereelle on tullut pari ylimääräistä kuskia, jotka ovat ajaneet autot Helsinkiin.

Vierailija
105042/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ottavat sitten isot keikkapaikat kun tulevat uudelleen, on nimittäin muuten taas taistelu lipuista ulkkareidenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105043/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamun mainospläjäys.

PBlta on tullut 4 uutta biisiä. Poco Loco on jotenkin ihan hervoton :D ja 5/5 paras.

Mä tykkäsin Dynastia-biisistä, eli levyn nimikkobiisi. 5/5 oli joo kans kiva.

Ja nyt jäin vielä enemmän haikailemaan K:n seuraavaa levyä! Millaisetkohan sen levyjulkjaribileet ja muu promo tulee olemaan.

Vierailija
105044/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat varmaan lentää takaisin Zagrebiin eivätkä suoraan Ljubljanaan. Useampi vaihtoehto Lufthansalla Frankfurtin ja Munchenin kautta. Sitä reittiä matkustin itsekin Sloveniaan. Pari tuntia kesti muistaakseni autolla Slovenian puolelle. Oli useampi reittivaihtoehto. Itse ajelin sellaista pienempää tietä missä ei tullut tietullimaksuja.

Miksi ihmeessä lähteä kiertelemään Münchenin tai Frankfurtin kautta Zagrebiin ja siitä sitten vielä autolla jatkamaan matkaa Ljubljanaan, kun on päässyt suoraan parissa tunnissa Helsingistä Ljubljanaan?

Ei ole suoria lentoja jos eivät siihen aamun koneeseen ehtineet. Lensivät myös Osloon Zagrebista Lufthansan koneella. Se näkyi Kikin stoorissa.

Vierailija
105045/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on jännä ettei esim. x:stä löydy viestejä/kuvia törmäämisestä yöllä Tampereella JO:hon tai Kärtsään. Perjantai-ilta kuitenkin ja porukkaa liikenteessä. Siksi kallistuisi enemmän tuohon aamun lentoon.

Vierailija
105046/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ottavat sitten isot keikkapaikat kun tulevat uudelleen, on nimittäin muuten taas taistelu lipuista ulkkareidenkin kanssa.

Pitääkö tässä jonkun kohta alkaa aition sijaan keräämään nautoja yksityiskeikan järjestämistä varten 😄

Vierailija
105047/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/729207762316410880/x-the-face-of-a-man…

Kaiken KB materiaalin keskellä mulla meni tämä ohi:O

Onko Bn astumisesta videota? Jossa näkee kun Jan astuu Bn (päälle;)?

Kuvia: https://www.tumblr.com/morbid-things/729197848841863168/can-someone-com…

Videokin oli jossain, linkitän jos vielä tulee vastaan.

Vierailija
105048/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uudelleen linkki kun Jan astuu Bojanin päälle 🔥🔥 oli täällä jo aiemmin aamulla. Olisin pyörtynyt jos Bojan olisi ryöminyt mua kohti!

https://x.com/paidatonjere/status/1705319272367407321?s=20

Vierailija
105049/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.

Nyt tässä kahvikupin ääressä.

Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.

Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.

Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.

I want to believe👽

Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.

Rakkautta💖

Leila💖

Vierailija
105050/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon horny jail palkinto kyllä kahdelle plussalaiselle, jotka kuulivat saunavideolta "kyr pää saadaan". :D Huom. kukaan EI väittänyt, että siinä olisi oikeasti noin sanottu. :)

Vierailija
105051/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jodelissa on maininta että ihkussa olis oltu vetämässä kasipalloo naamariin.

Vierailija
105052/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on jännä ettei esim. x:stä löydy viestejä/kuvia törmäämisestä yöllä Tampereella JO:hon tai Kärtsään. Perjantai-ilta kuitenkin ja porukkaa liikenteessä. Siksi kallistuisi enemmän tuohon aamun lentoon.

Ei myöskään havaintoja, että olisivat majoittuneet johonkin hotelliin.

Vierailija
105053/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen keikka oli loistava! Koko bändi kuulosti niin hyvältä! Ja Bojanilla on maailmantähden karisma. Se on jotain niin käsittämätöntä, että itkin!

Vierailija
105054/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Tampereelta! Yöunet jäivät vähän lyhyiksi, mutta näinpä se on ollut kaikilla muillakin koko viikon. Ja kun tällaisia tapahtumia ollut, niin mikäs on valvoessa.

En pystynyt eilen katsomaan yhtä aikaa palstaa ja kuvaamaan liveä ja olemaan ennen kaikkea mukana yhdellä parhaista keikoista ikinä, joten sori etten huomannut heti esim sitä ettei ig-tilini ollut aluksi julkinen tai muutenkaan vastannut kellekään mitään.

Oli mun eka ig live ikinä, niin en muutenkaan tiennyt ihan mitä siitä tulee. Oli vaan sellainen fiilis, että kun itse sai nauttia Tavastian ja Turun ig livenä, niin haluun yrittää antaa toisillekin mahdollisuuden samaan edes pienen hetken verran. Akku tosiaan oli sen verran vähissä, että tiesin ettei koko keikkaa voi kuvata. Varmaan siksi se lopun ccc olikin jo huonolaatuista. :( sen huomasin vasta tossa hetki sitten kun katsoin ne kelat. Tosi harmi, kun aattelin että siinä oli hyvää matskua sekä B että K faneille. Onneksi kuitenkin muut onnistuivat myös ccc:n kuvaamisessa paremmin.

T. Se souvlaki

Sulla oli ihan tosi hyvä paikka ja hyvää matskua, kiitos ihan tuhannesti, että teit kansallissankarin teon ja jaoit liveä!!!!!! Nautittiiin! Hyvä sinä!!! Toivottavasti pystyit myös itse nauttimaan keikasta!

Tosi kiva kuulla, että oli iloa joillekin! Joo olin parvella eturivissä, ja sieltä pääsi kuvaamaan kivasti. Tosin se kaide, jota vasten yritin tukea käsiä kuvatessa heilui jengin bilettäessä mut sehän kuuluu asiaan.

Oli muuten ihanaa että B huomioi välillä meitä parvella eli kauempanakin olleita. Vilkutteli ja hymyili meille ja kyseli kuulumisia. Ylipäätään sen miehen karisma on uskomaton. Se leviä näköjään isoonkin tilaan ja tuntuu pitkälle. Muut bändin jäsenet jäi siinä suhteessa kauas taakse, niin ihania kuin ovatkin. Luulen että lavan pieni koko rajoitti vähän Janin ja Nacen liikkumista. Tai siis että on ollut joillain isojen lavojen keikalla paljon riehakkaampaakin.

Keikkaraporttia en oikein osaa antaa sen kummemmin kuin että livenä toimii tosiaan todella todella hyvin. Joku oli kirjoittanut, että Olympiassa olisi ollut paljon kännisiä ja tönimistä, mutta mä en huomannut sellaista, ja oli hyvät näkymät alas. Eli ei ainakaan mitään isompaa hässäkkää ollut vaan näytti että kaikilla oli tosi hauska ilta.

Potentiaalisia palstalaisia tuli bongattua ainakin tusinan verran. Hyvin mentiin siellä parikymppisten joukossa!

Vierailija
105055/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kukkahattutäti keksi omiaan. En nähnyt yhtään tönivää tai kännistä ihmistä keikalla! Kaikki oli kyllä muuten vaan fiiliksissä!

Vierailija
105056/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mene pois! We 💖 Leila

Vierailija
105057/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚

Vierailija
105058/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.

Nyt tässä kahvikupin ääressä.

Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.

Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.

Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.

I want to believe👽

Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.

Rakkautta💖

Leila💖

Olitko oikeasti paikan päällä, vai kotona pari olutta ottaneena kuvitellen ja raportoiden tänne?

Vierailija
105059/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila on valepukkiakka, joka kehtasi kirjoittaa paskaa mukamas pojista, oikeista ihmisistä, taas kerran. Häpeä!!!!!!!!!!!!

Mitä sä nyt hourit? Ei Leilan ole väitetty olevan tää raportoija, vaan joku nyt kaivoi Leilan viestin yöpalstalta, jossa kommentoi tälle raportoijalle. Mee maate..

Vierailija
105060/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että B:n "sydän särkyy" hetkeksi kun se lähtee takas kotiin. Ei shippihenkisesti vaan ihan sen takia että se on ollut niin vapautuneen ja iloisen näköinen Nordic Tourilla. Ja K:n seura vain vaikuttaa niin vapauttavalta ja on varmasti ollut aivan ihanaa kun joku isännöi ja jakoi vetovastuuta. 💕 Ja kun on ollut niin hurja menestys vaikka suurin osa paikoista pieniä. Mutta se Turkukin niin valtava vaikka myönnän että olin yksi yleisömäärän epäilijöistä. Olin pahasti väärässä. Se olikin sitten varapaikka kaikille jotka ei saaneet lippuja pienempiin. :)

Ketju on lukittu.