Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105061/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä koneella ovat lähteneet tai lähtevät, mutta voihan crew ja bändi tai Bojan mennä eri lennolla. Tämän aamun varhainen lento olisi loogisin, mutta en yllättyisi jos B menisi vaikka vasta huomenna eri lennolla. Eiköhän se tänään selviä kumminkin missä ovat.

Vierailija
105062/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.

Nyt tässä kahvikupin ääressä.

Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.

Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.

Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.

I want to believe👽

Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.

Rakkautta💖

Leila💖

Tai sit oot vaan typerä valepukkiakka. Osa ois ehkä halunnut jo nukkua, eikä seurata sun paskansuoltoa muka pojista.

Rakas, onko sulla känkkäränkkäpäivä?

Pus, pus! Elämä on laiffii, you know!

En ikinä trollaisi tällaisella asialla, pois se minusta!

Tietenkään.

L💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105063/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelin Böörijä kanavallakin joku kertoi yöllä nähneensä pojat Ihkussa ja olivat pilkkuun saakka.

Vierailija
105064/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen että B:n "sydän särkyy" hetkeksi kun se lähtee takas kotiin. Ei shippihenkisesti vaan ihan sen takia että se on ollut niin vapautuneen ja iloisen näköinen Nordic Tourilla. Ja K:n seura vain vaikuttaa niin vapauttavalta ja on varmasti ollut aivan ihanaa kun joku isännöi ja jakoi vetovastuuta. 💕 Ja kun on ollut niin hurja menestys vaikka suurin osa paikoista pieniä. Mutta se Turkukin niin valtava vaikka myönnän että olin yksi yleisömäärän epäilijöistä. Olin pahasti väärässä. Se olikin sitten varapaikka kaikille jotka ei saaneet lippuja pienempiin. :)

Vaikuttaa siltä että JO ja crew on fiilistellyt eniten just Turun keikkaa, ainakin kaikki on jakanut sieltä eniten kuvia.

Vierailija
105065/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?

Ihan samaa mietin. Missä kaikki fanikuvat Tampereen kaduilta ja baarista? Eiks pojat sanoneet olleensa tosi väsyneitä jo Logomon jälkeen? Tuskin on ollut kiinnostusta painaa Tampereen yössä, kun kotiinpaluu odottanut jo aamulla. Rento saunominen on riittänyt B & K:lle, onneks gf ei oo varmaan samaan saunaan sentään tunkenut mukaan.

Tyttäereni sai fanikuvan Bsta Tampereella lauantain iltapäiväauringossa. Lähetti sen mulle, mikä mukava yllätys.

Vierailija
105066/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
105067/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen että B:n "sydän särkyy" hetkeksi kun se lähtee takas kotiin. Ei shippihenkisesti vaan ihan sen takia että se on ollut niin vapautuneen ja iloisen näköinen Nordic Tourilla. Ja K:n seura vain vaikuttaa niin vapauttavalta ja on varmasti ollut aivan ihanaa kun joku isännöi ja jakoi vetovastuuta. 💕 Ja kun on ollut niin hurja menestys vaikka suurin osa paikoista pieniä. Mutta se Turkukin niin valtava vaikka myönnän että olin yksi yleisömäärän epäilijöistä. Olin pahasti väärässä. Se olikin sitten varapaikka kaikille jotka ei saaneet lippuja pienempiin. :)

Vaikuttaa siltä että JO ja crew on fiilistellyt eniten just Turun keikkaa, ainakin kaikki on jakanut sieltä eniten kuvia.

Ne kuvat yleisömerestä on todella upeita!

Vierailija
105068/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?

Ihan samaa mietin. Missä kaikki fanikuvat Tampereen kaduilta ja baarista? Eiks pojat sanoneet olleensa tosi väsyneitä jo Logomon jälkeen? Tuskin on ollut kiinnostusta painaa Tampereen yössä, kun kotiinpaluu odottanut jo aamulla. Rento saunominen on riittänyt B & K:lle, onneks gf ei oo varmaan samaan saunaan sentään tunkenut mukaan.

Tyttäereni sai fanikuvan Bsta Tampereella lauantain iltapäiväauringossa. Lähetti sen mulle, mikä mukava yllätys.

Vaikka on vasta aamu.

Vierailija
105069/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään vaan jättää nuo trollin ankeutukset huomiotta. Täällä on selvästi joku 1 ihminen jolla on paha olla, eikä hän kestä muiden iloa ja onnea ympärillään, vaan haluaa pilata myös muiden ilon. Ja ehkä nauttii yksinäisyydessään hämmentämisestä ja ilkeilystä.

Me muut: eiköhän jatketa!! 💙💚

Vierailija
105070/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ennustaja?

Vierailija
105071/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin että saimme edellisen Suomen reissun karaokeillasta ensimmäisen kuvatodisteen vasta muutama viikko sitten K:n itsensä jakamana. Miksi olisi niin mahdotonta että olisivat myös eilen saaneet olla rauhassa kuvaajilta.

Vierailija
105072/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön tunnelma lässähti hetkeksi koska gf näkyy Marcin ja Juren stooreissa päätösbileissä. Ilmeisesti pojat kuitenkin pääsivät vielä keskenään baariin kaksplussan agentin yöllisten raporttejen mukaan.

Jodelissa kanssa mainittiin, että ois porukkaa ollut Ihkussa. Uskon agenttiin 😎

Tai sitten agentti luki sen sieltä. Kaveri oli kuulemma kertonut missä nämä olivat. Mun on pakko sanoa, että raportointi oli todella epäuskottavaa. Olin siis hereillä ja seurasin ketjua. Hän ei kertonut tai raportoinut oma-aloitteisesti juuri mitään tekemistä, vaan vastasi ainoastaan kysymyksiin ja koitti lähinnä kuvailla poikien välejä. Jotenkin oudolla tavalla raportoi. Ei vastannut, kun kysyin, oliko keikalla, eikä siihen kun pyysin häntä kertomaan jotain, mitä emme kysy.

Sori, mutta tuli jonkin verran kommenttia ja mä olin kännissä. En ollut kattomassa keikkaa, en onnistunut saamaan lippua.

Vierailija
105073/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Aito, sinä nautit paljon Joksujen keikasta (keikoista?). Miksi ihmeessä ankeuttaisit itseäsi, kun voit fiilistellä niitä ihania tunnelmia.

Vierailija
105074/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.

Nyt tässä kahvikupin ääressä.

Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.

Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.

Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.

I want to believe👽

Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.

Rakkautta💖

Leila💖

Olitko oikeasti paikan päällä, vai kotona pari olutta ottaneena kuvitellen ja raportoiden tänne?

Ei se ollut. Toi h 0 r 0 on samalla myös Tarotar ja RR. Sama valehtelun kaava.

Sinuna pitäisin suuni kiinni ihmisistä jotka täällä eivät edes ole. Et ilmeisesti vielä saanut sitä kunnianloukkaus syytettä sitten? Äläkä yritä poistattaa näitä viestejä, ne säilyy kyllä vaikka poistatat. Toivon todella että sen syytteen saat. Käytöksesi on kamalaa.

Vierailija
105075/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi some ei ole täyttynyt kuvista on ihan ymmärrettävää. Elämme kuplassa. Suurin osa Tampereen baarikävijöistä ei tiedä Joksuista yhtään mitään. Ehkä ajattelivat, että onpa siinä hyvännäköisiä turisteja. K taas on koko kansalle tuttu, mutta ilmeisesti kieltänyt kuvaamasta ja ilmoittanut olevansa vapaalla.

Vierailija
105076/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, upeita kuvia Logomosta👌🏻

Vierailija
105077/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on vasta aamu.

Ai prkl, sorry. Tarkoitin perjantain iltäpäiväauringossa.

Vierailija
105078/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚

No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.

Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.

Kyllä täällä joku häiriintynyt tosiaan kirjoittelee, wonder who that might be. 🙄

Vierailija
105079/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/korvessa/729207580165095424/so-bojan-just-casual…

B vastas munkki korvapuustin tilalle

Helpompi sana sanoa :D

Huomasitteko muuten että ccc:ssa B lauloi ainakin muutamalla keikalla hauskasti "aita on vielä nuori" illan sijasta? Hyvä yritys kuitenkin ja hyvältä kuulosti. :)

Vierailija
105080/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, upeita kuvia Logomosta👌🏻

Ei ne ole ehtiny vielä Tampereen keikasta postaamaan, kun aloittivat suoraan saunomisen ja juhlimisen. Ootellaan nyt kunhan heräävät ja päät vähän selviää.

Ketju on lukittu.