Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/729207580165095424/so-bojan-just-casual…
B vastas munkki korvapuustin tilalle
Helpompi sana sanoa :D
Huomasitteko muuten että ccc:ssa B lauloi ainakin muutamalla keikalla hauskasti "aita on vielä nuori" illan sijasta? Hyvä yritys kuitenkin ja hyvältä kuulosti. :)
Se laulaa sen joka kerta nykyään "aika on vielä nuori ja aikaa kumota". Aiemmin oli hallussa oikein!
Hei, tai siis Gei, jos jonkun silmiin osuu pätkä Tampereen desibelien mittauksesta, niin linkatkaa. 🙏
Yritin yöllä parhaani mukaan kannustaa agenttia, ja sanoin nikittä että allekirjoittaisi 007 että pysyttäisiin kärryillä paremmin. Oli vissiin agenttimuru vähän tuiterissa.
Mutta korostan että en kirjoittanut ainuttakaan agentin viestiä. Lähinnä hieman hävettää kuinka syvälle täällä autokannen alla taas ollaankaan shipin kanssa🤣, siksi tuo puolusteleva viesti kun yöllä lähti laukalle.
Jätän nikillisen kommentoinnin nyt tähän.
L💖
Ja edelleen, Leila ei väittänyt olleensa samassa baarissa JOn ja Kärden kanssa, usko jo sekopää!!!
Olin eilisellä keikalla. Tottakai Kn ja Bn välillä on kemiaa, mutta se näytti pelkästään kaverilliselta ja veljelliseltä. Ei siinä mitään seksuaalista ollut. Poskipusutkin oli vähän väkinäisiä. Mutta keikka oli kyllä kerrassaan huikea! Pojat kuulostaa livenä todella hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚
No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.
Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.
Näiden kommenttien kirjoittaja on henkisesti hyvin häiriintynyt ihminen, mut sehän me on tiedetty jo pitkään. Toivottavasti saisit sinäkin apua ongelmiisi.
Ja sit jatketaan muiden asioiden parissa, onpa intensiiviset, mutta ihanat 3 päivää takana, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että B:n "sydän särkyy" hetkeksi kun se lähtee takas kotiin. Ei shippihenkisesti vaan ihan sen takia että se on ollut niin vapautuneen ja iloisen näköinen Nordic Tourilla. Ja K:n seura vain vaikuttaa niin vapauttavalta ja on varmasti ollut aivan ihanaa kun joku isännöi ja jakoi vetovastuuta. 💕 Ja kun on ollut niin hurja menestys vaikka suurin osa paikoista pieniä. Mutta se Turkukin niin valtava vaikka myönnän että olin yksi yleisömäärän epäilijöistä. Olin pahasti väärässä. Se olikin sitten varapaikka kaikille jotka ei saaneet lippuja pienempiin. :)
Vaikuttaa siltä että JO ja crew on fiilistellyt eniten just Turun keikkaa, ainakin kaikki on jakanut sieltä eniten kuvia.
Ne kuvat yleisömerestä on todella upeita!
Jep, upeita kuvia Logomosta👌🏻
Mä jotenkin ymmärsin että kuvaaja oli Logomon puolesta, Sunburnlive vai mikä se nyt oli. Ne oli jaettu myös kuvaajan tilillä. Joka tapauksessa ne oli hienoja ja toimivat mainiosti markkinointimateriaalina Logomolle 👌
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin että saimme edellisen Suomen reissun karaokeillasta ensimmäisen kuvatodisteen vasta muutama viikko sitten K:n itsensä jakamana. Miksi olisi niin mahdotonta että olisivat myös eilen saaneet olla rauhassa kuvaajilta.
Aivan ihana kuvatodiste olikin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/729207580165095424/so-bojan-just-casual…
B vastas munkki korvapuustin tilalle
Helpompi sana sanoa :D
Huomasitteko muuten että ccc:ssa B lauloi ainakin muutamalla keikalla hauskasti "aita on vielä nuori" illan sijasta? Hyvä yritys kuitenkin ja hyvältä kuulosti. :)
Se laulaa sen joka kerta nykyään "aika on vielä nuori ja aikaa kumota". Aiemmin oli hallussa oikein!
Niin oli oikein aiemmin. :D Varmaan vaan tositilanteessa vähän unohtuu oikea ääntäminen kun harjoitellessa voi rauhassa keskittyä.
Lähinnä huvittavaa lukea monta sivua spekulointia omista teksteistä, kun faktaksi olen aamuyöhön asti siellä ollut ja niin hulluksi en ole tullut, että näkisin omiani edes kännissä. Jos keksisin asioita niin kyllä siellä ois kuulkaa pussailtu ja tehty vaikka mitä muuta jännää. Nyt kahvii.
Löytyykö mistään linkkiä eiliseen SSOL livevetoon? Uskon että oli eeppinen! Mulla oli silloin just jotain häikkää yhteyksien kanssa. Jääkö Sirpan livet talteen, entä muiden?
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin että saimme edellisen Suomen reissun karaokeillasta ensimmäisen kuvatodisteen vasta muutama viikko sitten K:n itsensä jakamana. Miksi olisi niin mahdotonta että olisivat myös eilen saaneet olla rauhassa kuvaajilta.
Kesäkuussa B oli yksin, nyt oli bändi ja monta crewn jäsentä kuvaamassa ja H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*
Olin juhlistanut NT päättymistä ja juonut pari lonkeroa, joo.
Nyt tässä kahvikupin ääressä.
Tämä on tietääkseni fiilistelyä. Ollut jo viisi kuukautta. Ei edelleenkään mikään tieteellinen julkaisu, ei ylen virallinen tiedotuskanava.
Ei tarvitse huolehtia musta, mä pärjään kyllä. Maksan veroni, äänestän vaaleissa, huolehdin eläimet ja lapset jne.
Sorry et mun motto ei ole pyykkivuoren viereen lyyhistyneenä "Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat" vaan "its crazy, its party😜." Nautin joka hetkestä💖.
I want to believe👽
Ja joo, todella tiedostan, että mitään todisteita ei ole, tietenkään, mutta antakaa nyt helvetti vanhan sotaratsun laukata ja piehtaroida NT päättymisen kunniaksi. Kyllä sitä surua, murhetta ja faktaa mahtuu elämään ihan tarpeeksi, lupaan sen.
Rakkautta💖
Leila💖
Tai sit oot vaan typerä valepukkiakka. Osa ois ehkä halunnut jo nukkua, eikä seurata sun paskansuoltoa muka pojista.
Rakas, onko sulla känkkäränkkäpäivä?
Pus, pus! Elämä on laiffii, you know!En ikinä trollaisi tällaisella asialla, pois se minusta!
Tietenkään.
L💖
Trollasit, saatanan paskapää!!!
Hei rauhotu nyt, mee ulos lenkille juoksemaan oman elämän paha pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin läsnä yöketjussa, mutta en ole se agentti. Kyllä siellä oli monta kirjoittajaa paikalla. Älkää aina olko niin kyynisiä ja skeptisiä! Eihän siellä mitään sen kummempaa edes tapahtunut! Mulle riittää että K&B on saaneet viettää kunnolla aikaa keskenään. Ja tykkäävät toisistaan. Se on enemmän kuin tarpeeksi!! 💙💚
No, eivät viettäneet mahdollisesti viime yönä yhtään hetkeä kaksistaan. Vaikka se agentti raportoi, miten ovat sohvalla KAHDEN. Ja juttelevat ja osaavat välillä olla myös hiljaa. Ja Jeren englantikin sujui todella hyvin.
Minusta tuollaisen kirjoittelu, keksien ihan omasta päästään, ja ilmeisesti kirjoittaen myös täysin kritiikittömästi omaa paskaansa uskovien kommentit, kertoo henkisesti aika häiriintyneestä ihmisestä.Joku keksii stooria ja valehtelee. Jonkinlainen pätemisen tarve, eikä ansaitse olla tässä ketjussa.
Jep, ja se on Tarotar, RR, Leila
Krapulainen kaksvitonen olen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että B:n "sydän särkyy" hetkeksi kun se lähtee takas kotiin. Ei shippihenkisesti vaan ihan sen takia että se on ollut niin vapautuneen ja iloisen näköinen Nordic Tourilla. Ja K:n seura vain vaikuttaa niin vapauttavalta ja on varmasti ollut aivan ihanaa kun joku isännöi ja jakoi vetovastuuta. 💕 Ja kun on ollut niin hurja menestys vaikka suurin osa paikoista pieniä. Mutta se Turkukin niin valtava vaikka myönnän että olin yksi yleisömäärän epäilijöistä. Olin pahasti väärässä. Se olikin sitten varapaikka kaikille jotka ei saaneet lippuja pienempiin. :)
Vaikuttaa siltä että JO ja crew on fiilistellyt eniten just Turun keikkaa, ainakin kaikki on jakanut sieltä eniten kuvia.
Ne kuvat yleisömerestä on todella upeita!
Jep, upeita kuvia Logomosta👌🏻
Ei ne ole ehtiny vielä Tampereen keikasta postaamaan, kun aloittivat suoraan saunomisen ja juhlimisen. Ootellaan nyt kunhan heräävät ja päät vähän selviää.
Joo mutta esim.Tukholmasta suurin osa ei postannut paljon mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miksi some ei ole täyttynyt kuvista on ihan ymmärrettävää. Elämme kuplassa. Suurin osa Tampereen baarikävijöistä ei tiedä Joksuista yhtään mitään. Ehkä ajattelivat, että onpa siinä hyvännäköisiä turisteja. K taas on koko kansalle tuttu, mutta ilmeisesti kieltänyt kuvaamasta ja ilmoittanut olevansa vapaalla.
jos lento on lähtenyt Hkistä klo7 aikoihin niin miten ne olis ollut pilkkuun saakka baarissa Treella? Ihme bs:ää palstat täynnä, joku jaksaa viihdyttää meitä keksittyjen juttujensa kanssa taas hohhoijaa
Kolmen aikoihin on pitänyt lähteä Tampereelta, jotta ovat ehtineet checkata tavarat Ljubljanan lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Yritin yöllä parhaani mukaan kannustaa agenttia, ja sanoin nikittä että allekirjoittaisi 007 että pysyttäisiin kärryillä paremmin. Oli vissiin agenttimuru vähän tuiterissa.
Mutta korostan että en kirjoittanut ainuttakaan agentin viestiä. Lähinnä hieman hävettää kuinka syvälle täällä autokannen alla taas ollaankaan shipin kanssa🤣, siksi tuo puolusteleva viesti kun yöllä lähti laukalle.
Jätän nikillisen kommentoinnin nyt tähän.
L💖
Voimia ja rakkautta, Leila! Ymmärrän päätöksen, mutta pysy silti anonyyminä täällä, joohon? Jatketaan seilausta!! 💙💚🔥🔥
Jaahas. No olihan se odotettavissa että jonkinlaiset laskut tänään tulee. Nimimerkkijankkari voisit kyllä vetää vähän happea välillä, itse olet nyt väärässä.
Ite luin äskön tuon plussan ketjun läpi ja no olihan käänteitä. 😅
Ja sitten rupesin miettimään että mitä sitte ootetaan? Kärtsän ulkomaankiertuetta? Oliko ne Joksut sillon jossain muualla (millon ne oli siellä Thaimaassa ja oliko se jo varma juttu vai vaan että mennään sinne joskus syksyllä)? Ehtiskö ne (tai edes yks tietty niistä) käymään jollain Kärtsyn keikalla?
Ja taas iloinen fiilistely vaihtuu tän yhden kilipään ragettamiseen ja trollaamiseen. Häpeäisit.
Hei rakkaat! Mä kaipaan niitä linkkejä ja hidastuksia!! Mistä löytyy?