Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105001/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚

Ja se, kuinka Jan oli katsonut palstslaista kummeksuen!

Rapsan mukaanhan Jan ei ehkä ollut ihan yhtä tuiskeessa kuin muut, hoksottimet toimi, eli ei ollut sparklative-tason känni. 😂

Mä en yöllä lukenut kaksplussaa mutta voi se vähän epäilyttävää olla jos joku istuu lähellä, katsoo välillä ja naputtaa puhelinta tasaisin väliajoin ahkerasti. 😀

Mun on pakko sanoa palstalaisen puolesta, et hän oli onneksi käyttäytynyt kuitenkin nätisti, eikä nolannut meitä. Ei ollut mennyt sanomaan mitään, eikä salakuvannut.

Joo en tarkoittanut pahalla, ihan vain että jos Jan ei ollut niin kännissä niin ei ihme jos huomasi. 🙂

Vierailija
105002/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä videossa Bojan menee selälleen makaamaan 🔥 ihana hymy 💖

https://x.com/paidatonjere/status/1705332360928002334?s=20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105003/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä käydä JOn tai Kn keikoilla, jäisin johonkin epätodelliseen olotilaan kellumaan.

Kyllä se tyttärenikin oli aika tärinässä hyvän tovin vielä sen jälkeen kun oli törmännyt Bojannin ja saanut yhteiskuvan. Heti myöhemmin tapasi K.  Ei heti edes muistanut mitä kaikkea oli puhunut. Kyllä sitä aikuinen nainenkin menee hiukka sekaisin.

Vierailija
105004/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikista ei puhu kukaan.

Kännisen teinipojun viereen päätymisestä kyllä ..

Fanien taso 🤔

Treen keikka vaikutti videoiden perusteella huikealta. Bn ääni on aina timanttia ja Janin kitara soi jotenkin niin maagisesti eilen. Ja mä tykkäsin uudesta biisistä. Olen alkanut tykkäämään koko ajan enemmän JO musiikista.

Vierailija
105005/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanien taso 🤔

Treen keikka vaikutti videoiden perusteella huikealta. Bn ääni on aina timanttia ja Janin kitara soi jotenkin niin maagisesti eilen. Ja mä tykkäsin uudesta biisistä. Olen alkanut tykkäämään koko ajan enemmän JO musiikista.

JOn uusin biisi on kyllä hyvä!

Vierailija
105006/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön tunnelma lässähti hetkeksi koska gf näkyy Marcin ja Juren stooreissa päätösbileissä. Ilmeisesti pojat kuitenkin pääsivät vielä keskenään baariin kaksplussan agentin yöllisten raporttejen mukaan.

Jodelissa kanssa mainittiin, että ois porukkaa ollut Ihkussa. Uskon agenttiin 😎

Tai sitten agentti luki sen sieltä. Kaveri oli kuulemma kertonut missä nämä olivat. Mun on pakko sanoa, että raportointi oli todella epäuskottavaa. Olin siis hereillä ja seurasin ketjua. Hän ei kertonut tai raportoinut oma-aloitteisesti juuri mitään tekemistä, vaan vastasi ainoastaan kysymyksiin ja koitti lähinnä kuvailla poikien välejä. Jotenkin oudolla tavalla raportoi. Ei vastannut, kun kysyin, oliko keikalla, eikä siihen kun pyysin häntä kertomaan jotain, mitä emme kysy.

Vierailija
105007/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku taitaa olla Jerpan vakipaikkoja, olipa sijainti mikä hyvänsä. Taisi keväämmälläkin hillua Tampereen ihkussa. Että sinänsä uskottava väite.

Vierailija
105008/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä videossa Bojan menee selälleen makaamaan 🔥 ihana hymy 💖

https://x.com/paidatonjere/status/1705332360928002334?s=20

Mä olen niin ylpeä suomalaisista faneista, että ne antavat tossakin Bn olla rauhassa, ettei kukaan lääpi tai tarraa kiinni. 💚

Vierailija
105009/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi bändin/crew'n jäsen sanoi eilen faneille, että lähtevät sillä seiskan aamukoneella, niin varmaan lähtivät sillä.

Ihan tuiskeessa ollut aamu viideltä tosiaan Tampereella. Palstalainen ei ole ainoa, joka asian on havainnoinut. Vaikka luoja mikä liveraportti💚.

Missäs muualla tällaista on raportoitu? Vai oletko peräti itse tuo raportoija? Hänkin käytti paljon tuota yhtä vihreää sydäntä.

Vierailija
105010/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön tunnelma lässähti hetkeksi koska gf näkyy Marcin ja Juren stooreissa päätösbileissä. Ilmeisesti pojat kuitenkin pääsivät vielä keskenään baariin kaksplussan agentin yöllisten raporttejen mukaan.

Tai sitten agentti luki sen sieltä. Kaveri oli kuulemma kertonut missä nämä olivat. Mun on pakko sanoa, että raportointi oli todella epäuskottavaa. Olin siis hereillä ja seurasin ketjua. Hän ei kertonut tai raportoinut oma-aloitteisesti juuri mitään tekemistä, vaan vastasi ainoastaan kysymyksiin ja koitti lähinnä kuvailla poikien välejä. Jotenkin oudolla tavalla raportoi. Ei vastannut, kun kysyin, oliko keikalla, eikä siihen kun pyysin häntä kertomaan jotain, mitä emme kysy.

Joku taitaa yrittää uskotella, että Joksut olisivat vielä Suomessa, vaikka uskottavammalta tuntuu, että ovat lähteneet aamukoneella Ljubljanaan.

Vierailija
105011/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ultimaattinen B/K ystävyyden fiilistelijä, JO:sta kiinnostuin oikeastaan vain tämän palstan kautta juttuja lukien ja linkkejä katsoen. Mietin kyllä lähimmälle keikalle menoa, mutta liput menivät niin nopeasti että annoin periksi, enkä enää edes suunnitellut meneväni.

Tuntuu että eilisen kohokohta oli mulle B:n suora lupaus, että heidät nähdään täällä ensi vuonnakin.

Mä otan vaikka palkatonta töistä lipunmyyntipäivänä, mutta sinne on päästävä. Toiste en tilaisuutta missaa.

Vierailija
105012/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat varmaan lentää takaisin Zagrebiin eivätkä suoraan Ljubljanaan. Useampi vaihtoehto Lufthansalla Frankfurtin ja Munchenin kautta. Sitä reittiä matkustin itsekin Sloveniaan. Pari tuntia kesti muistaakseni autolla Slovenian puolelle. Oli useampi reittivaihtoehto. Itse ajelin sellaista pienempää tietä missä ei tullut tietullimaksuja.

Vierailija
105013/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚

Rapsan mukaanhan Jan ei ehkä ollut ihan yhtä tuiskeessa kuin muut, hoksottimet toimi, eli ei ollut sparklative-tason känni. 😂

Mä en yöllä lukenut kaksplussaa mutta voi se vähän epäilyttävää olla jos joku istuu lähellä, katsoo välillä ja naputtaa puhelinta tasaisin väliajoin ahkerasti. 😀

Mun on pakko sanoa palstalaisen puolesta, et hän oli onneksi käyttäytynyt kuitenkin nätisti, eikä nolannut meitä. Ei ollut mennyt sanomaan mitään, eikä salakuvannut.

Joo en tarkoittanut pahalla, ihan vain että jos Jan ei ollut niin kännissä niin ei ihme jos huomasi. 🙂

Kiinnosti tajuaako LadySLO ja muut ulkomaalaiset täällä mitä hoksottimet on, ja Google kääntää sen sanaksi hookah eli vesipiippu! Eli ei voi luottaa siihen. 😆 Oikeasti tarkoitettiin että aivosolut toimii ja osaa päätellä asioita.

Vierailija
105014/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Tampereelta! Yöunet jäivät vähän lyhyiksi, mutta näinpä se on ollut kaikilla muillakin koko viikon. Ja kun tällaisia tapahtumia ollut, niin mikäs on valvoessa.

En pystynyt eilen katsomaan yhtä aikaa palstaa ja kuvaamaan liveä ja olemaan ennen kaikkea mukana yhdellä parhaista keikoista ikinä, joten sori etten huomannut heti esim sitä ettei ig-tilini ollut aluksi julkinen tai muutenkaan vastannut kellekään mitään.

Oli mun eka ig live ikinä, niin en muutenkaan tiennyt ihan mitä siitä tulee. Oli vaan sellainen fiilis, että kun itse sai nauttia Tavastian ja Turun ig livenä, niin haluun yrittää antaa toisillekin mahdollisuuden samaan edes pienen hetken verran. Akku tosiaan oli sen verran vähissä, että tiesin ettei koko keikkaa voi kuvata. Varmaan siksi se lopun ccc olikin jo huonolaatuista. :( sen huomasin vasta tossa hetki sitten kun katsoin ne kelat. Tosi harmi, kun aattelin että siinä oli hyvää matskua sekä B että K faneille. Onneksi kuitenkin muut onnistuivat myös ccc:n kuvaamisessa paremmin.

T. Se souvlaki

Sulla oli ihan tosi hyvä paikka ja hyvää matskua, kiitos ihan tuhannesti, että teit kansallissankarin teon ja jaoit liveä!!!!!! Nautittiiin! Hyvä sinä!!! Toivottavasti pystyit myös itse nauttimaan keikasta!

Vierailija
105015/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän toisin toimiessaankaan olisi nolannut kuin itsensä. Ei hän siinä ainakaan ois mua nolannut millään tavalla.

Vierailija
105016/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanien taso 🤔

Aikuisia he ovat, eivät teinejä, älä huoli. Täällä harrastetaan huumoria, jos et ole huomannut.😂

Vierailija
105017/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi bändin/crew'n jäsen sanoi eilen faneille, että lähtevät sillä seiskan aamukoneella, niin varmaan lähtivät sillä.

Ihan tuiskeessa ollut aamu viideltä tosiaan Tampereella. Palstalainen ei ole ainoa, joka asian on havainnoinut. Vaikka luoja mikä liveraportti💚.

Ehtikö täällä olla jo aamulla joku liveraportti, joka jo poistettu? 🤔

Vierailija
105018/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa yrittää uskotella, että Joksut olisivat vielä Suomessa, vaikka uskottavammalta tuntuu, että ovat lähteneet aamukoneella Ljubljanaan.

Niin luinkohan jostain että crewn jäsen olisi jollekin sanonut että lähtevät aamukoneella. Oliko se siellä kaksplussalla..

Vierailija
105019/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raportti on yöketjussa kaksplussalla

Vierailija
105020/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö täällä olla jo aamulla joku liveraportti, joka jo poistettu? 🤔

Vai puhutaanko eilen yöllä Kaksplussalla olleesta *liveraportista*

Ketju on lukittu.