Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105021/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön tunnelma lässähti hetkeksi koska gf näkyy Marcin ja Juren stooreissa päätösbileissä. Ilmeisesti pojat kuitenkin pääsivät vielä keskenään baariin kaksplussan agentin yöllisten raporttejen mukaan.

Jodelissa kanssa mainittiin, että ois porukkaa ollut Ihkussa. Uskon agenttiin 😎

Tai sitten agentti luki sen sieltä. Kaveri oli kuulemma kertonut missä nämä olivat. Mun on pakko sanoa, että raportointi oli todella epäuskottavaa. Olin siis hereillä ja seurasin ketjua. Hän ei kertonut tai raportoinut oma-aloitteisesti juuri mitään tekemistä, vaan vastasi ainoastaan kysymyksiin ja koitti lähinnä kuvailla poikien välejä. Jotenkin oudolla tavalla raportoi. Ei vastannut, kun kysyin, oliko keikalla, eikä siihen kun pyysin häntä kertomaan jotain, mitä emme kysy.

Joku taitaa yrittää uskotella, että Joksut olisivat vielä Suomessa, vaikka uskottavammalta tuntuu, että ovat lähteneet aamukoneella Ljubljanaan.

Niin luinkohan jostain että crewn jäsen olisi jollekin sanonut että lähtevät aamukoneella. Oliko se siellä kaksplussalla..

Ei ollut.

Vierailija
105022/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Dean on ottanut reissusta varmasti aivan valtavasti valokuvia. Sieltä tulee aarteita vaikka kuinka pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105023/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön tunnelma lässähti hetkeksi koska gf näkyy Marcin ja Juren stooreissa päätösbileissä. Ilmeisesti pojat kuitenkin pääsivät vielä keskenään baariin kaksplussan agentin yöllisten raporttejen mukaan.

Jodelissa kanssa mainittiin, että ois porukkaa ollut Ihkussa. Uskon agenttiin 😎

Tai sitten agentti luki sen sieltä. Kaveri oli kuulemma kertonut missä nämä olivat. Mun on pakko sanoa, että raportointi oli todella epäuskottavaa. Olin siis hereillä ja seurasin ketjua. Hän ei kertonut tai raportoinut oma-aloitteisesti juuri mitään tekemistä, vaan vastasi ainoastaan kysymyksiin ja koitti lähinnä kuvailla poikien välejä. Jotenkin oudolla tavalla raportoi. Ei vastannut, kun kysyin, oliko keikalla, eikä siihen kun pyysin häntä kertomaan jotain, mitä emme kysy.

Joku taitaa yrittää uskotella, että Joksut olisivat vielä Suomessa, vaikka uskottavammalta tuntuu, että ovat lähteneet aamukoneella Ljubljanaan.

Niin luinkohan jostain että crewn jäsen olisi jollekin sanonut että lähtevät aamukoneella. Oliko se siellä kaksplussalla..

Ei ollut.

Se oli pakko olla täällä sitten koska sellaisen kommentin näin. X:stä en lukenut sitä. Voi tietysti olla poistettu/poistatettu.

Vierailija
105024/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun mainospläjäys.

PBlta on tullut 4 uutta biisiä. Poco Loco on jotenkin ihan hervoton :D ja 5/5 paras.

Vierailija
105025/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä crewn äijätkin niin iloluontoisesti hypähteli saunavideossa, että vaikee kuvitella niiden aamulennolle suoriutuneen. 😄

Vierailija
105026/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, että B ymmärsi v*ttu ja saatanan taidettu opetella tärkeimmät sanat.

Vierailija
105027/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Dean on ottanut reissusta varmasti aivan valtavasti valokuvia. Sieltä tulee aarteita vaikka kuinka pitkään.

Oliko D muuten mennyt joku kamera rikki vai kuvittelenko omiani?

Vierailija
105028/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöketjulta listalle: boksereissa saunaan meneminen olisi viharikos suomalaista kulttuuria kohtaan.

Vierailija
105029/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä crewn äijätkin niin iloluontoisesti hypähteli saunavideossa, että vaikee kuvitella niiden aamulennolle suoriutuneen. 😄

Voihan se olla että oli hämäystä, joo joo, lähdetään ekalla lennolla. :D

Vierailija
105030/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ilmeisesti Leila: *Sinä jumalainen James bondimme ja Sherlock holmesimme olemme sielumme velkaa💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖*

Vierailija
105031/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko D muuten mennyt joku kamera rikki vai kuvittelenko omiani?

Se taisi olla joku vanhanaikaisempi kamera jossa oikea filmirulla. Sillä on vävarmaan monta kameraa mukana.

Vierailija
105032/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä oli kyllä housukuva 2.0 , Mannerheimintiellä r unkkaaminen ja kuluttaja- asiamies. Meinasin tukehtua.

Vierailija
105033/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/jokaarija/729207762316410880/x-the-face-of-a-man…

Kaiken KB materiaalin keskellä mulla meni tämä ohi:O

Onko Bn astumisesta videota? Jossa näkee kun Jan astuu Bn (päälle;)?

Vierailija
105034/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat varmaan lentää takaisin Zagrebiin eivätkä suoraan Ljubljanaan. Useampi vaihtoehto Lufthansalla Frankfurtin ja Munchenin kautta. Sitä reittiä matkustin itsekin Sloveniaan. Pari tuntia kesti muistaakseni autolla Slovenian puolelle. Oli useampi reittivaihtoehto. Itse ajelin sellaista pienempää tietä missä ei tullut tietullimaksuja.

Miksi ihmeessä lähteä kiertelemään Münchenin tai Frankfurtin kautta Zagrebiin ja siitä sitten vielä autolla jatkamaan matkaa Ljubljanaan, kun on päässyt suoraan parissa tunnissa Helsingistä Ljubljanaan?

Vierailija
105035/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehiljaisuus alkoi sopivasti saunomisen ja kippistelyjen jälkeen, niin olettaisin että ovat lähteneet klo3 jälkeen helsinki-vantaalle? Se ois looginen aikataulu tohon Ljubljanan koneeseen. En tiiä missä välissä ne olis ehtinyt Tampereen baareihin? Kenelläkään ei oo sisältöä enää sieltä ainakaan ollut, vai onko todisteita?

Vierailija
105036/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tässä aamulla mielessä kun luin sitä kaksplussan baariraporttia että on melko shippihenkistä matskua. Mutta toisaalta ei kai kukaan jaksa nähdä noin paljon vaivaa.

Vierailija
105037/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko se turpasauna vai k yrpää saunassa🤣

Vierailija
105038/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yöllinen raportoija tänään selväpäisenä vielä tiivistää ihkun havainnot? Ja minkälainen fiilis jäi K/B nyt jälkeenpäin ajateltuna. 🤩

Vierailija
105039/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tääkin: Nyt K käyttäytyikin shippaajien unelma myös tässä asiassa:

*Ihan mahtavaa, jos K on sanonut joillekin faneille, että kiitos, mutta ei kiitos!! Hän on vapaalla.*

Toi siis ketjulaisen kommentti kun agentilta kysyttiin näin(1) ja hän vastasi näin (2)

1: * Saako he olla siellä baarissa rauhassa, vai tunnistaako ihmiset välillä ja käy sanomassa heille jotain?*

2: *Musta tuntuu, että K sanoi aiemmin joillekin, että haluaa olla rauhassa.. En kuullut koko keskustelu mut oli hyvin lyhyt, pari tyttöä kävi ( faneja?). Jan, Kris ja Nace on jutellut kyllä baarivieraiden kanssa, mut en tiiä, onko ollut faneja vai baarin asiakkaita muuten vaan.*

Vierailija
105040/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ultimaattinen B/K ystävyyden fiilistelijä, JO:sta kiinnostuin oikeastaan vain tämän palstan kautta juttuja lukien ja linkkejä katsoen. Mietin kyllä lähimmälle keikalle menoa, mutta liput menivät niin nopeasti että annoin periksi, enkä enää edes suunnitellut meneväni.

Tuntuu että eilisen kohokohta oli mulle B:n suora lupaus, että heidät nähdään täällä ensi vuonnakin.

Mä otan vaikka palkatonta töistä lipunmyyntipäivänä, mutta sinne on päästävä. Toiste en tilaisuutta missaa.

Sama täällä. En ole käynyt missään, kenenkään keikoilla, mitta jos tulevat uudestaan, niin todellakin menen.

Ketju on lukittu.