Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104981/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚

Joo ja kirjeenvaihtajammehan pyysi vielä muistuttamaan että kertoo jutun, jota yöllä ei voinut kertoa koska olinpaikka olisi paljastunut. En ainakaan havainnut että olisi sellaista laittanut?

Että muistakaa muistuttaa, kun tämä agentin maisteritutkinnon suorittanut toverimme ilmestyy joukkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104983/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚

Ja se, kuinka Jan oli katsonut palstslaista kummeksuen!

Kännissä inttävä ja jankkaava Kris viideltä aamuyöstä on tervetullut mun viekkuun. Vaikka sit kovaäänisenä.

Vierailija
104984/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän ihmettelen että miksi gf ilmestyi Tampereelle kun ei bändin jäsenillä tai crewilla ollut seuralaisia mukana. Oli selvästi ohjelmassa poikien bileet saunailtoineen kiertueen päättymistä juhlistamaan.

Mietin oisko voinut vain käydä. Jos pitää paikkaansa että J ja B jutellut kahdestaan baarissa ja muut bändiläiset (paitsi Jure) ja crewta ollut eri pöydässä. Ei ainakaan voi sanoa että ois koko ajan liimautuneena. Saaneet pojat viettää aikaa kaksin. Oletettavasti viimeisenä iltana Suomessa.

Jertsu pääsi tydyn pehmeään sylkkyyn hotlassa. Tuskin liikuskelee hirveesti baareissa yhdessä tunnistelijoidenkaan takia

Vierailija
104985/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä inttävä ja jankkaava Kris viideltä aamuyöstä on tervetullut mun viekkuun. Vaikka sit kovaäänisenä.

No ei ole korkealla sinunkaan romantiikan vaatimukset.

Vierailija
104986/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lähivideot 🔥🔥🔥🔥🔥 toinen oli jossa se makaa selällään ja sit hymyilee 💕💕💕💕💕

Vierailija
104987/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt voidaan lakata valittamasta että Jere ei välitä/arvosta Bojanista kun ei mennyt Sloveniaan jne. Selkeästi panostusta voi näyttää muullakin tavalla ja eiköhän hän sinne vielä päädy. :)

Vierailija
104988/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsan mukaanhan Jan ei ehkä ollut ihan yhtä tuiskeessa kuin muut, hoksottimet toimi, eli ei ollut sparklative-tason känni. 😂

Vierailija
104989/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan uuno ton instan kanssa, en löydä sieltä mitään... Missä on stoorit jne., hermo menee...

Mitä stooreja etsit?

Yritän yleensäkin opetella käyttämään sitä. Päädyin aina ties minne, vähän sekavaa tämä alku.

Vierailija
104990/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nordic tour on tehnyt Bnille hyvää hän näyttää niin onnelliselta ja hehkuu, eli k:n seura on tehnyt hänelle hyvää.

Vierailija
104991/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että päästään fiilistelemään vielä tour postauksia ja kaikkea muuta matskua 😍

Vierailija
104992/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju Suomen NT osuudesta!

https://twitter.com/amebokdoujel/status/1705350748064608643

Olipahan tour. Tää on hieno ketju.

Harmi kun twitterin ketjut ei näy jos ei ole tiliä.

Vierailija
104993/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Nordic tour on tehnyt Bnille hyvää hän näyttää niin onnelliselta ja hehkuu, eli k:n seura on tehnyt hänelle hyvää.

B näyttää ihan siltä, kun olis löytänyt turvasatamansa 💙💚

Vierailija
104994/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Tampereelta! Yöunet jäivät vähän lyhyiksi, mutta näinpä se on ollut kaikilla muillakin koko viikon. Ja kun tällaisia tapahtumia ollut, niin mikäs on valvoessa.

En pystynyt eilen katsomaan yhtä aikaa palstaa ja kuvaamaan liveä ja olemaan ennen kaikkea mukana yhdellä parhaista keikoista ikinä, joten sori etten huomannut heti esim sitä ettei ig-tilini ollut aluksi julkinen tai muutenkaan vastannut kellekään mitään.

Oli mun eka ig live ikinä, niin en muutenkaan tiennyt ihan mitä siitä tulee. Oli vaan sellainen fiilis, että kun itse sai nauttia Tavastian ja Turun ig livenä, niin haluun yrittää antaa toisillekin mahdollisuuden samaan edes pienen hetken verran. Akku tosiaan oli sen verran vähissä, että tiesin ettei koko keikkaa voi kuvata. Varmaan siksi se lopun ccc olikin jo huonolaatuista. :( sen huomasin vasta tossa hetki sitten kun katsoin ne kelat. Tosi harmi, kun aattelin että siinä oli hyvää matskua sekä B että K faneille. Onneksi kuitenkin muut onnistuivat myös ccc:n kuvaamisessa paremmin.

T. Se souvlaki

Vierailija
104995/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapsan mukaanhan Jan ei ehkä ollut ihan yhtä tuiskeessa kuin muut, hoksottimet toimi, eli ei ollut sparklative-tason känni. 😂

Mä en yöllä lukenut kaksplussaa mutta voi se vähän epäilyttävää olla jos joku istuu lähellä, katsoo välillä ja naputtaa puhelinta tasaisin väliajoin ahkerasti. 😀

Vierailija
104996/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä käydä JOn tai Kn keikoilla, jäisin johonkin epätodelliseen olotilaan kellumaan.

Vierailija
104997/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Tampereelta! Yöunet jäivät vähän lyhyiksi, mutta näinpä se on ollut kaikilla muillakin koko viikon. Ja kun tällaisia tapahtumia ollut, niin mikäs on valvoessa.

En pystynyt eilen katsomaan yhtä aikaa palstaa ja kuvaamaan liveä ja olemaan ennen kaikkea mukana yhdellä parhaista keikoista ikinä, joten sori etten huomannut heti esim sitä ettei ig-tilini ollut aluksi julkinen tai muutenkaan vastannut kellekään mitään.

Oli mun eka ig live ikinä, niin en muutenkaan tiennyt ihan mitä siitä tulee. Oli vaan sellainen fiilis, että kun itse sai nauttia Tavastian ja Turun ig livenä, niin haluun yrittää antaa toisillekin mahdollisuuden samaan edes pienen hetken verran. Akku tosiaan oli sen verran vähissä, että tiesin ettei koko keikkaa voi kuvata. Varmaan siksi se lopun ccc olikin jo huonolaatuista. :( sen huomasin vasta tossa hetki sitten kun katsoin ne kelat. Tosi harmi, kun aattelin että siinä oli hyvää matskua sekä B että K faneille. Onneksi kuitenkin muut onnistuivat myös ccc:n kuvaamisessa paremmin.

T. Se souvlaki

Ihanan iso kiitos sinulle! 💚

Vierailija
104998/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se souvlaki

Kiitos sulle ihan todella paljon. 💕 Oli kuitenkin monta liveä joiden välillä hyppiä kun yksi katkesi.

Vierailija
104999/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi lähivideot 🔥🔥🔥🔥🔥 toinen oli jossa se makaa selällään ja sit hymyilee 💕💕💕💕💕

Mikä tuo selällään makailuvideo oli? 😊 Näin vain ne kaksi Demoni-videota.

Vierailija
105000/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yöllä lukenut kaksplussaa mutta voi se vähän epäilyttävää olla jos joku istuu lähellä, katsoo välillä ja naputtaa puhelinta tasaisin väliajoin ahkerasti. 😀

Mun on pakko sanoa palstalaisen puolesta, et hän oli onneksi käyttäytynyt kuitenkin nätisti, eikä nolannut meitä. Ei ollut mennyt sanomaan mitään, eikä salakuvannut.

Ketju on lukittu.