Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Sitä vähän ihmettelen että miksi gf ilmestyi Tampereelle kun ei bändin jäsenillä tai crewilla ollut seuralaisia mukana. Oli selvästi ohjelmassa poikien bileet saunailtoineen kiertueen päättymistä juhlistamaan.
Mietin oisko voinut vain käydä. Jos pitää paikkaansa että J ja B jutellut kahdestaan baarissa ja muut bändiläiset (paitsi Jure) ja crewta ollut eri pöydässä. Ei ainakaan voi sanoa että ois koko ajan liimautuneena. Saaneet pojat viettää aikaa kaksin. Oletettavasti viimeisenä iltana Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Useampi bändin/crew'n jäsen sanoi eilen faneille, että lähtevät sillä seiskan aamukoneella, niin varmaan lähtivät sillä.
Ihan tuiskeessa ollut aamu viideltä tosiaan Tampereella. Palstalainen ei ole ainoa, joka asian on havainnoinut. Vaikka luoja mikä liveraportti💚.
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän koneella lähtevät. Uskon että kuitenkin ennen maanantaita. Tuskin sitä suoraa lentoa jäävät odottamaan, vaikka en sitäkään pistäisi pahaksi.
Seuraava suora lento Ljubljanaan on vasta tiistaiaamuna. Eiköhän ne lähde sitä ennen.
Zagrebiin menee suora lento klo 6:50 sunnuntaina, veikkaan tätä.
Mistä tiedätte että gf oli mukana?
Häärijäkin päivitti siinä viiden hujakoilla. Oletin että varmaan rantautuivat hotellille.
Gf näkyy Juren instastoorissa
Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚
Loppui shippaus into koska fan service on niin epäaitoa ja tajusin että molemmat on heteroita
Ihana video Janista Logomon lavalla Kikin stoorissa. 🔥😍 Miten ihmeessä näitä stooreja voi tallentaa, vai onkohan tää jo jossain muualla?
Mä olen ihan uuno ton instan kanssa, en löydä sieltä mitään... Missä on stoorit jne., hermo menee...
Stoorit näkyy siinä pallossa missä on profiilikuva
Mua jostain syystä on jäänyt vaivaamaan kesän sometykkäilyiden lopettaminen. Tapahtuko silloin oikeasti jotain vai häh
Jan ja Nace eilen! 🔥Tätä ei kyllä striimissä näkynyt mutta näin läheltä kuvattuna, wow!
https://www.tumblr.com/leopardom/729197937467572224/almost-220923-tampe…
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan uuno ton instan kanssa, en löydä sieltä mitään... Missä on stoorit jne., hermo menee...
Mitä stooreja etsit?
Vierailija kirjoitti:
Ketju Suomen NT osuudesta!
Olipahan tour. Tää on hieno ketju.
Vierailija kirjoitti:
Rapsassa oli kyllä parasta se, että K oli sanonut Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂💚
Ja se, kuinka Jan oli katsonut palstslaista kummeksuen!
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3197762439896713550?utm_source=…
Marcin stoori päätösbileistä.
Huomenta Tampereelta! En tiedä miten tämän kaiken saisi puettua sanoiksi... Olympian keikka oli kaikkea mitä ikinä voin elämältä pyytää 🧡
Olympian sali oli kaunis, intiimi ja lava ihan pikkuruinen. Minulla oli lavalle tosi hyvä näköyhteys, vaikken ihan edessä ollutkaan. Tällä kertaa olin siinä Krisin ja Bojanin "keskellä". Keikka oli mieletön! Bojan pisti parastaan, eläytyen koko kehollaan ja sielullaan nauttien joka hetkestä 🔥 Kris oli ihanan hymyileväinen, ja hänellä oli suloiset sydän-aurikolasit. Janin ja Nacen yhteys on jotain ylimaallisen ihanaa 🧡 ja Jure, niin nauttii hymyillen kuin hangon keksi 😍
Olen niin rakastunut näihin poikiin että vähän hävettää :D
Jeren ja Bojanin välinen kemia oli niin kuumaa ettei sitä pysty edes ymmärtämään. Mitään näyteltyä tai ennalta sovittua ei siinä ole, vaikka kuinka joku niin yrittää väittää. Huusin keuhkoni hajalle kun K pussasi poskelle B:tä 🔥🔥🔥 ja myöhemmin, B nuohosi K:n kaulalla niin intiimisti että teki kipeää katsoa 💔🧡🔥
Spiikit olivat lyhyitä ja tuntui että keikka oli liian pian ohi. Yleisö oli hyvin mukana, ja varmasti JO muistaa, kuinka joka keikalla sai osakseen silkkaa rakkautta 🧡
Kun lähdimme puolilta öin jäi kadulle paljon faneja odottelemaan poikia. Varmasti kuullaan vielä miten loppuyö on sujunut :)
Nyt on haikea, mutta onnellinen olo. Sain nähdä jumalaiset slovenian rokkipojat ja saan jakaa sitä kaikkea ihanaa teidän kanssa 🧡
Terkuin "EN"
Vierailija kirjoitti:
Markilla oli storyssa ihan muutaman minuutin ajan video, jossa saunottiin. Ei siitä mitään selvää saanut ketkä oli saunassa.Taisi poistaa alastomuuden takia 🤣 Twitteriin sekin ehti luikahtaa. Kiitos nopeiden fanien.
Postas sen siksi aikaa, että jotkut saa sen tallennettua ja poisti sitten 😂😂 Fiksua etten sanois.
Useampi bändin/crew'n jäsen sanoi eilen faneille, että lähtevät sillä seiskan aamukoneella, niin varmaan lähtivät sillä.