Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä touhua. 🙈
Alkaa vissiin viikon valvominen ja kaikki ihmeelliset tapahtumat vaatia yleisöltäkin ihan ruutujenkin takana veronsa.. toivottavasti jokerit jaksaa vielä tänään😅
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä touhua. 🙈
No problem, sovitaan hyvin Kärtsän ja Bojanin seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hirveä kriisi ja kohta selviää et joku kymmenen eri tyyppiä on kysynyt Sirpalta.
Sirpa yrittää rauhassa sauhutella ja täällä epätoivoiset huutelee.
Olen muuten ihan yhtä epätoivoinen, joten älkää ottako pään aukomisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan istumassa pukin sylissä. Hmmm.
Mä haen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi joulupukin paikkaa. Olen 160 cm pitkä siro nainen, mutta haittaako se?
Ei minusta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi joulupukin paikkaa. Olen 160 cm pitkä siro nainen, mutta haittaako se?
Mennäänkö treffeille?
T: Hojan
K ja B voisivat tänä vuonna vetää sen "Joulupukin Kuuma linja" -lähetyksen, joka tulee Yleltä joka joulu.
Vierailija kirjoitti:
K ja B voisivat tänä vuonna vetää sen "Joulupukin Kuuma linja" -lähetyksen, joka tulee Yleltä joka joulu.
Onneksi se on muutenkin ollut aika kaoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raven-fanilla on twitterissä hyvä klippi K ja B "shake that ass baby" Logomosta :D
Täh? En löydä
Pitäis selaamalla löytyä :)
11h sitten oli laittanut sen jos siitä on mitään apua.
Aah, jes, tämä auttoi! Olikin kyllä kuuma!
https://x.com/tobesosun/status/1705111700012212437?s=46&t=291i2SgETBGMm…
Harjoitteli tähän Stadikalla 😘😋🥰🥵
Voi tätä Tampereen keikkapaikkaa. Pieni on. Ja kukkahattutätinä täällä pohdin että mitenköhän tämä hyvin humaltunut nuoriso tässä minunkin edessäni edes pysyy pystyssä keikan ajan. Ja ihmisiä tunkee eteenpäin oikealta ja vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua kysykää joku Sirpalta pitääkö liveä, joku reippaampi?
Jännää, että palstalla menee aina pupu pöksyyn, kun pitäisi hoitaa joku asia ihan oikeasti.
Eikös täältä ole vaikka kuinka moni asia hoitunut kun joku nauta lähtenyt rimpauttelemaan
Aina sama hössötys: etsinnässä joku tarpeeksi tiukka täti ankeinen, joka uskaltaa ja osaa kysyä. Yhtäkkiä mammoista tulee arkoja ja kyvyttömiä.
Häh, yleensähän täältä on urakalla kysytty samoja asioita moneen kertaan. 😀 Nytkin Sirpa on saanut varmaan aika monta viestiä.
Mulla tuli joku joulupukkimainos tuohon alle! 😅 Tai siis Harjattula jotain, paikka missä voi pitää pikkujoulut
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärtsä saanut uuden hurjan lempinimen?
Ei se Sirpa taida edes ehtiä näitä meidän viestejä lukeen. Kai siellä vähän muutakin tekemistä on. Ymmärrän ... Miettikää kuitenkin et nykypäivänä millasta tää on, omalta kotisohvalta laitat viestiä tuntemattomalle ihmiselle ja samaan aikaan sadan muun tuntemattoman kanssa päivittelen tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy sit olla vasta joulun jälkeen, koska pukkikin kääntyy bojanseksuaaliksi, jättää muorin ja karkaa Sloveniaan ja meillä jää lahjat saamatta..
🤣 Mun mies tuli katsomaan, että mitä mä nauran. Ei ymmärtänyt tätä huumoria yhtään.😂 Pitää meitä varmaan ihan hulluina.
Helkkari mitä juttua tää palsta nyt täynnä. 😂 Urheilujuhlan tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä Tampereen keikkapaikkaa. Pieni on. Ja kukkahattutätinä täällä pohdin että mitenköhän tämä hyvin humaltunut nuoriso tässä minunkin edessäni edes pysyy pystyssä keikan ajan. Ja ihmisiä tunkee eteenpäin oikealta ja vasemmalta.
Eikö se ole kuitenkin tosi kaunis sali? Lava näytti kuvissa pieneltä kyllä. Nyt on perjantai niin totta että osa on ottanut varmaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua kysykää joku Sirpalta pitääkö liveä, joku reippaampi?
Jännää, että palstalla menee aina pupu pöksyyn, kun pitäisi hoitaa joku asia ihan oikeasti.
Eikös täältä ole vaikka kuinka moni asia hoitunut kun joku nauta lähtenyt rimpauttelemaan
Aina sama hössötys: etsinnässä joku tarpeeksi tiukka täti ankeinen, joka uskaltaa ja osaa kysyä. Yhtäkkiä mammoista tulee arkoja ja kyvyttömiä.
Häh, yleensähän täältä on urakalla kysytty samoja asioita moneen kertaan. 😀 Nytkin Sirpa on saanut varmaan aika monta viestiä.
Niin, ihmisiltä, jotka ovat töissä! Ei Sirpalle tästä makseta.
Ei oo S lukenut mun viestiä ainakaan.
K ja B saisivat Santa Parkin niin sekaisin että jälkiä korjailtaisiin koko seuraava kevät :D