Miltä tuntuu jos joku on ihastunut sinuun mutta sinä et häneen?
Millaisia tuntemuksia tämä herättää?
Itse olen niin puusilmä etten tajuaisi mitään.
Kommentit (9)
En tiedä, kun en ole kokenut tuollaista. Itse sen sijaan olen ollut ihastunut niihin, jotka eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.
Kiusalliselta tuntuisi, onneksi näin ei ole käynyt.
Ahdistavalta, jos hän näyttää sen avoimesti ja joudu pakosti olemaan tekemisissä. Esim. työkaveri
Ihastun kyllä yleensä takaisin. Jos en itse ole ihastunut, olen ystävällinen tai pidättyväinen, riippuen henkilöstä. Ehkä se menee jotenkin näin.
Vaikka se voi myös imarrella, niin ennen muuta se on noloa ja ahdistavaakin. Varsinkin, jos käydään samoissa paikoissa ja pakosti nähdään sen takia.
Itse olen ollut tällaisessa tilanteessa ja olin kyllä tosi ahdstunut ensi alkuun, kun tämä tunteiden tunnustus minulle annettiin ihan puskista ja yllättäen. En halunnut enää mennä samaan paikkaan, jossa ko. henkilökin kävi ja pysyinkin jonkun aikaa pois. Mutta lopulta tokenin ja hänkin löysi jonkun muun ihastuksen kohteen ja häipyi lopulta kokonaan ko. paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei miltään, jos hän kuitenkin osaa käyttäytyä. Epämukavalta, jos ihastunut on liian päällekäyvä.
Eri. Missä vaiheessa se menee liian päällekäyväksi? Tarkoitan sitä, että eihän pidä heti luovuttaa, mutta ei myöskään jäädä riesaksi. Luonnollisesti, jos näkee heti ettei toinen ole kiinnostunut vähääkään, niin silloin ei kannata enää jatkaa.
En huomaa jos minuun ihastutaan. En ole koskaan huomannut ellei sitä tulla ihan suoraan vääntämään rautalangasta. M59
Ei miltään, jos hän kuitenkin osaa käyttäytyä. Epämukavalta, jos ihastunut on liian päällekäyvä.